Iulie 2020

Versuri cantece de munte

Litera R

Raiul - Gabriel Dimancea *
Intro: Ninsă cale fără destin Mâna mângâie ușor Ochi de copil 1. Suie, suie dorul pân’...

Ramai cu mine - Ofelia Rauh
1. Ramai cu mine toata seara Sau pleaca unde norii se sarut E trista viata si iubirea O struna...

Rămas bun cabanei *
1. Ceața s-a lăsat pe munte Brazii s-au posomorât Timpul a trecut prea iute Tura noastră s-a...

Rană și cuțit - Emeric Imre
1. Arătai a cuțit Semănam cu o rană Mama mea m-a găsit Și m-a dat de pomană Însă îndrăgostit...

Rânduri pentru Brigitta - Prefix 032 *
1. De ziua ta, deși nu te-am uitat Nu ți-am urat nimic din ce-ți uram Nici la mulți ani cu...

Rănitul dintre linii - Mircea Bodolan *
1. Ce plumb mă leagă de pământ Ce greu mi-e trupul și ce frânt Ce liniște e-n jur acum Mi-e...

Râpa *
1. La marginea pantei abrupte La un han s-a oprit un străin Era trist și avea hainele rupte Și...

Rar - Nicu Alifantis *
1. Singur, singur, singur, singur Într-un han departe Doarme și hangiul Străzile-s deșarte -...

Rasai asupra mea - Mirela Atudorei *
1. Rasai asupra mea, lumina lina Ca-n visul meu ceresc de-odinioara Si reapai din cerul tau de...

Răsai - Doina și Ion Aldea Teodorovici *
1. Dragu-mi-i a te cânta Scrisule venit din stele Orice literă a ta Ca pe ochii maicii mele...

Raul - Semnal M *
1. Raul de munte isi poarta unda catre campie Aduce cu el izvorul vrajit cu apa vie Pentru noi,...

Rău mă dor ochii, mă dor *
1. Rău mă dor ochii, mă dor De durerea frunzelor R: Și mă duc și iar mă duc Până la izvor...

Ravas - Razvan Bineata / Dan Penciu
1. Vino iar sus pe stancile golase Acolo unde moartea sta cu coasa Sa-mparta-n taina recile...

Rebelii și codrul - Plus Noi *
1. Din ochi ne curg picuri de sevă de brad Iar când zâmbim e-un zâmbet tăiat din scoarță de fag...

Regasire
1. Te asteptam De doua zile privesc pe geam Astazi m-ai gasit Ma tem ca ai reusit Cand te...

Remember *
1. Miros de toamnă putrezită Și răcorindu-ne cu-o ploaie Roua pădurii desfrunzite Cu ceața...

Remember - Octavian Bud *
1. Ce departe ești, întunecata mea iubită Prin pereții odăii te văd ca prin sită Și te aud...

Resemnare paternă - Maria Magdalena Dănăilă *
1. Ce surpriză, ce surpriză că ai sunat Nu te-am mai văzut de mult, băiete Fiica mea de cinci...

Resemnare - Valeriu Sterian *
1. Peste orice îndoială vine vremea când Nu mai aștepți nimic, poate doar ultimul gând Când nu...

Restanțieri - Ioan Onișoru *
1. Se-ntâmpla de mult, noi sfidam câmpia Și urcam crezând că drumu-i bun Eram numai noi, era...

Revedere *
1. Mă-ntorc la tine, muntele meu drag Cu piscurile scăldate în soare Cu miresme proaspete de...

Revedere - Albatros (Galati)
1. Cu ochii la stele, cu dorul in mine Am plecat iar de-acasa, sa fiu iar cu tine Sa fim...

RoA - Cine sunt
1: Ma uit in cer, ma uit in pamant. M-am intrebat cine sunt. Ganduri se duc si vin din senin,...

RoA - Deku
1: Deku se aruncă într-un noroc, Într-o pădure ca un foc. Cai pe urma lui se duc,...

RoA - Mă duce
1: Vara-n pădure mă strigă de dor, Vântul mă fură cu brațe de om. R: Duce, mă duce vântul...

RoA - Păduri de foc
1: Dor, păduri de dor De foc și lemn, de vin băut Dintr-un frumos, tainic trecut...

RoA - Rătăciri
1: Nu mai zaresc si nici n-ascult Poteca, merge încă mult, Si, de cand umblu fara...

RoA - Un lup
1: O poveste cu un lup Tare demult A murit și-apoi copil S-a născut Refren: Nu...

RoA - Vara sufletului meu
1: E vara sufletului meu Și flori rasar în cale; E vara cântecului meu, Se-aud...

Rock de dragoste - George Nicolescu *
1. Sunt bărbatul, ești femeia, ești opusul omenesc Tu ești tu și de aceea te iubesc Ești făcută...

Romanță între două trenuri - Vasile Șeicaru *
1. Și vine vremea câteodată Când din oglinda unei ploi Mireasa inimii uitată Îți face semne...

Romanță de cântat în permisie - Cristian Buică *
1. M-am aplecat să te sărut Dar miroseai a praf de pușcă Și-am luat un drepți ca de recrut Cu...

Romanță inimii - Focul Viu *
1. Inimă, ciutură spartă Cui mai duci apă la poartă Dacă nimeni nu mai trece Să-ți soarbă din...

Romanasului ii place *
1. Romanasului ii place Sus la munte, sus la munte la izvor Liber si sa fie-n pace Al naturii,...

Rondel - Prefix Folk MM *
1. Coboară pe lume străin asfințit Nu mai e mâine, nici ieri Pentru păsări ce n-au mai venit...

Rugă la Marea Neagră - Tatiana Stepa *
1. Mă-ntorc la tine, Mare Neagră La malul tău mă-nchin și tac Că numai tu vei ști să vindeci...

Rugă pentru părinți - Stefan Hrușcă *
1. Enigmatici și cuminți Terminându-și rostul lor Lângă noi se sting și mor Dragii noștri,...

Rugă - Valeriu Sterian *
1. Cerne, Doamne, liniștea uitării Peste nesfârșita suferință Seamănă întinderi de credință Și...

Cantecele marcate cu * au si acorduri!