Aprilie 2020

Versuri cantece de munte

Litera I

Iancu la Țebea - Vasile Șeicaru *
1. Ce vești mai aveți voi, români, despre Iancu Să spună ce știu toți acei care știu Ce vești...

Iarăși pe drum - Dorel Moldovan *
1. Sunt iarăși pe drum, nu știu unde merg Mă cheamă un munte spre care alerg Un munte pe care...

Iarnă în Ardeal - Vasile Mardare *
1. Am venit să vă spun adevărul brutal Că e pace în cer și e iarnă-n Ardeal Peste arborii...

I don’t like reggae
1. Sunt cel mai pașnic om din cartier Duminica mă duc să-mi iau sifoane Am prieteni mulți și...

Iertare - Valeriu Sterian *
1. Să nu te superi tare Dacă-ți mai vin în gând Și ca o apăsare Mă mai auzi cântând Și să...

Iertările - Ducu Bertzi *
1. Tu să mă ierți de tot ce mi se-ntâmplă Că ochii mei sunt când senini, când verzi Că port...

Ilogica serenadă - Tatiana Stepa *
1. Ilogica mea serenadă Dă nume părerii de rău Că nu-i nimeni să te vadă În preajma pervazului...

Iluzia unei insule - Valeriu Sterian *
1. Diseară-i plecarea în insula mea Trăsura de nuc te așteaptă la scară Ia-ți haine mai groase...

Imbratisarea marii - Vasile Seicaru *
1. Langa tarmul cu straluciri de bal Tu, mireasa a ultimului val Zeitate albastra Marea e...

Imi pare rau *
1. Frumoasa-i luna in amurgul serii Si noaptea ce te-ndeamna s-o privesti Dar grele-s clipele...

Imn - Amurg
1. Se scurge ziua prin mine Ca lacrimi cazute in praful din drum Si brazii freamata-n brate...

Imn - Focul Viu
1. Peste mormântul tău sfânt de la Putna Lacrimi vărsat-am și voi Căci țara întreagă se zbate...

Imn - Gențiana *
1. Colo-n munte, sus în iarbă Vei găsi ascunsă-o floare Cupă de safir albastru Care râde...

Imn - Hai-Hui
1. Cer albastru, ape line Cararui serpuitoare Venim, munte, catre tine Sufletul ni-i plin de...

Imn - Milenium (Galati) *
1. Ne cheama muntele si-a lui padure Si vrem sa fim cu totii laolalta Nascuti de maica Dunare...

Imn pentru Caraiman - Ion Cioroiu *
1. Sa urcam pe Caraiman Sa fie cum n-a mai fost La cumpana dintre ani Clipele altfel nu au...

Imnul albatroșilor - Albatros (Galați) *
1. Peste Dunăre coboară vântul Șuieră și-nconjoară pământul Zările încet se luminează Razele...

Imnul blatiștilor
1. De la moșii noștri noi am învățat Când mergem la munte să mergem pe blat Fiindcă moșul...

Imnul brașovenilor *
1. Cântecul ce-l voi cânta E cu munți din țara mea Ne-ntâlnim cu toții-n gară Și...

Imnul Bucegilor - Axa *
1. Dacă ai un dor ce te frământă Nu căta că-i drum obositor Hai, prietene, cu noi pe stâncă Pe...

Imnul Caraimanului *
1. Ne cheamă Caraimanul, pe brânele lui Căci a-nflorit smirdarul sub Piscul Câinelui Sub colți...

Imnul Christian Adventure - Razvan Bineata
1. Noi suntem cei ce astazi in munti schimbam ceva Suntem acei ce jura ca nu se vor lasa Noi...

Imnul Condorilor - Dragomir Balan (Condorul Brasov)
1. Noi venim din larga zare Cautam nemarginirea Un condor ne este firea Pentru fiecare Noi...

Imnul Dianei - Craii Dianei (Brașov) *
1. Am plecat să reclădim Diana Un refugiu ars și părăsit Și-am lăsat șprițul și damigeana Și...

Imnul ghizilor *
1. Intr-un pat la o cabana Mi s-a spus c-am fost nascut Si de-atunci, nu de pomana Eu si...

Imnul Pietrei Craiului *
1. Avem un singur Crai ce-așteaptă neclintit Cu ale sale creste ce-s roșii-n asfințit Plecam...

Imnul prieteniei *
1. Printre munți și printre creste Ne-am adunat ca-ntr-o poveste La sfârșit de săptămână Să...

Imn Zimbrul Carpatin - Alina Zaharia *
1. Printre brazi si printre munti Se tot plimba fara griji Este Zimbrul Carpatin Va ureaza bun...

Imposibila nuntă - Vasile Șeicaru *
1. Munții mei duhovnici au intrat în ceață Clopote bătrâne bat pe mănăstiri Când miroase-a...

Impreuna - Razvan Bineata
1. Împreună mereu, împreună pe munte Prieteni vom fi, pe viață legați Atâtea drumuri, pericole...

In amurg - Karma
1. Cand soarele coboara in amurg Luand cu sine ziua ce-a trecut Cand obosite clipele se scurg...

Inca o sansa iubirii - Maria Gheorghiu *
1. Vad ca ai ales, in sfarsit ai ales Sa stai departe de mine Viata ta de-acum are un alt sens...

Inca un tren - Zoia Alecu
1. Mi-e drumul departe de casa Si totul miroase-a pamant Un dor nesfarsit ma apasa Dar casa...

Inimă de munțoman - Constantin David *
1. Toamna e târzie, zilele mă dor Plouă peste toate cu lacrimi de dor Frunza-ncet adie și în...

Intoarce-te
1. Intoarce-te, te voi astepta Intoarce-te la mine As vrea sa plang, sa te vad venind...

In tren - Mircea Baniciu *
1. E larma si trenul sta gata sa plece Vagonul se umple de oameni straini Mi-e inima stransa, e...

Intre prieteni - Ovidiu Scridon *
1. Daca stelele in cor vor plange Dac-amarul si tristetea ne va-nfrange Amintirile-au un rost...

Iubeste-mi mainile si ochii - Ecoul *
1. Iubeste-mi mainile si ochii Si iarta-le dac-au fost clipe In care n-au stiut sa-ti spuna In...

Iubirea mea - Caraiman (Campina)
1. Tu nu mi-ai spus cand ai plecat Eu nu ti-am spus ca te iubesc Un gol in suflet mi-ai lasat...

Iubire de toamnă - Orizont 77
1. Zăpezi înfrânte de iubirea mea Mângâie așteptarea și-o-nveștmântă Căci fost-a nunta, a căzut...

Iubire fara acte - Victor Socaciu *
1. In odaia noastra mica Din mansarda cenusie Ne iubeam in libertate Fara act la primarie...

Iubire ideal - Ecoul *
1. Nu ma privi, iubite, peste umar Sunt prea departe, n-ai sa ma zaresti S-a-ntunecat si-am...

Iubita mea cu flori de colț în plete - Dragoș Bălan (Condorul Brasov) *
1. Iubita mea, noi ne-am născut în munte Logodnă am făcut pe Caraiman Coroană ți-am făcut din...

Iubita mea e marea - Mircea Iordache *
1. Te rog să nu mă cerți Te rog să nu mă ierți Te rog să mă accepți cum sunt Mă rog să nu...

Iubit de mi-ai fi fost - Alina Manole
1. Iubit de mi-ai fi fost Pe la o mie opt sute și ceva M-aș fi gândit la cost Averea mea și-a...

Iubito, plouă iar - Constantin David
1. Iubito, plouă iar Plouă ca-n alte dăți, ploi repezi de vară Sau în toamne târzii Când te...

Izolări - Orizont 77
1. A căzut steaua, vine o stea De veghe lumii cine-o să stea Toți ofițerii s-au îmbătat Nimeni...

Izvoare in zbucium - Alexandru Paun *
1. Merg pe lungi carari, desi nimeni nu ma-ndeamna Dar muntele-i pe-aproape si ma cheama...

Cantecele marcate cu * au si acorduri!