Aprilie 2020

Versuri cantece de munte

Litera A

Abia acum - Valeriu Penișoară *
1. Rănit la piept de crivățul câinesc Ce-mi bandajează rănile cu luna Abia acum încep să te...

Absența - Poesis
1: E atata de greu fara tine mereu si cu tine ar fi mai usor... Te mai strig, te mai chem din...

Absurda ninsoare - Ecoul *
1. Întunericul se lasă ca o plasă Peste cuibul meu din munți S-a sălbăticit cărarea, nu-s...

Acolo în vârf de munte - Savoy
1. Colo pe vârf de munte e un izvor senin Acolo turturele în orice seară vin Și vin, și vin...

Actorul - Vasile Seicaru *
1. Actorul a iesit in strada Sa-si cumpere ceva salam Era in haine de parada Ca...

Adio - Amurg
1. Adio, dă-mi mâna să ți-o sărut Privește, vorbește, te ascult R: Adio, se lasă-nserarea Și...

Adolescenta - Cătălina Dumitrașcu *
1. Vânt, dumbrăvi și optsprezece ani Strada cu salcâmi și cu castani Primăvara-n baltă...

Adorm cu tine-n gând - Constantin David *
1. Dintr-atâtea vise ce s-au stins Unul singur arde-n dor aprins În nopți când mă-mbrățișezi...

Aduceri aminte - Focul Viu *
1. Bunicu-mi spunea că pe raze Putem să urcăm pân’ la cer Tu mori într-o mască de gaze...

Afară totu-i alb - Ofelia Rauh
1. Afară totu-i alb, pașii s-au pierdut Peste munți departe a căzut ninsoarea Cerul plânge...

Aiurit si aburit - Poesis *
1. Aiurit si aburit Cum eram, tot ma iubeam In strachina, natang Implantam piciorul stang...

Ai venit - Karma *
1. Tu ai venit în clipa când Obosisem așteptând Și cu gândul prin pustii Am uitat că ai să vii...

Albe nopți *
1. Albe nopți, zăpezi de-a rândul Ce ne vor aduce orișicând Seri de cânt Trec, aduc, din vechi...

Alergi prin zăpadă - Constantin David *
1. Strâng în mâini încet un bulgăre de nea Privind spre tine îl arunc ușor Nu te nimeresc, de...

Alpinistul
1. Te cateri inainte pe stanca Si cauti o fisura mai adanca Sa ai o priza de picior...

Amăgire - FlaPo *
1. Și iar a venit primăvara Și iar ne mințim că-i frumos Și frunzele iar urcă scara Și-i verde...

Amanta - Karma *
1. Dacă nu greșeai, lacrimi nu aveai nicicând pe față Te-ai fi bucurat, nu te-ai fi-ntristat...

Am crezut în ochii tăi - Krypton *
1. Încet se scurg orele din noapte până-n zi Atunci când te-aștept să vii S-apari în zori, în...

Am gresit - Cetini
1. As vrea sa ma-ntelegi o clipa Sa te opresti putin si sa m-asculti Refuz sa cred ca...

Amintirea ta - Karma *
1. Amintirea ta nu mă mai păstrează Era un început de dor afon Ce îți scria iubirea pe o rază...

Amintire cu haiduci - Valeriu Sterian *
1. În codrul verde nu se mai pierde Nu se mai vede urmă de cal Pe la izvoare nu mai apare...

Amintiri
1. Privesc in oglinda printr-o ceata de amintiri Si picaturi se sting pe fata Iar...

Amintiri (Crenguță de brad) - Albatros (Galați) *
1. Deschizând un sertar O crenguță de brad, amintiri O ridic și-o sărut Mă învălui pierdut în...

Amintiri din Făgăraș *
1. Azi totu-mi pare schimbat, tinerețea-ncet s-a scurs Îți amintești cum ne-am plimbat sus pe...

Amintiri - Karma
1. Afara vantul suiera, trosneste Bunica focu-n soba rascoleste In curte-o sanie...

Amintiri (Uneori când merg pe stradă) *
1. Uneori când merg pe stradă totu-mi pare greu N-am nevoie de-mpăcare în sufletul meu Dar...

Am iubit - Plus Noi *
1. Am iubit de când mă știu Cerul verii, străveziu Despletitele răchite Curcubeiele pe stânci...

Am obosit - Karma *
R: Am obosit să te mai aștept O toamnă cade peste mine Și să te iert ar fi nedrept Sunt singur...

Amor cubist - Andrei Păunescu *
1. Să mergem într-o seară departe-n mahalale Și noaptea să ne lege cu negurile ei Să-ți dau...

Am să plâng, iubite - Ofelia Rauh *
1. Am să plâng, iubite, peste ochii tăi Cu lacrima verde a ochilor mei Sufletu-mi tristețe să...

Am uitat de mult cum arati - Poesis
1. Am uitat de mult cum arati Dar poate ochii-ti erau albastrii Parul aprins ca padurile toamna...

Amurg - Amurg
1. Ce crud amurg se lasa peste viata Curand, curand inneguram si noi Incet, incet...

Amurg în mine - Karma *
1. Urmăream prin noapte pașii zilei ce-au trecut Căutam prin frunze drumul de la început La...

Am venit, prieteni - Ofelia Rauh
1. Am venit, prieteni, am venit la munte Dorul de lumina iarasi ne-a chemat Am colindat paduri...

Ana lui Manole - Mirela Atudorei *
1. Voi zidiți în jurul meu Dar în zid aici sunt eu Dar în zid aici sunt eu, sunt eu Hai,...

Ana n-as... - Emilia Bota *
1. Ana n-ascultă cum cântul ne adoarme-n asfințit Iar chitara rece îngână trei acorduri și-un...

Andrii Popa - Phoenix *
1. Cine trece-n valea seacă Cu hangerul fără teacă Și cu pieptul dezvelit Andrii Popa cel...

Anotimpuri - Valeriu Sterian *
1. A venit iarna-ntr-o zi - era de așteptat N-ai vrut s-o primești în casă, ea tot a intrat A...

Antiprimăvara - Vasile Șeicaru *
1. Ce dacă vine primăvara Atâta iarnă e în noi Că martie se poate duce Cu toți cocorii înapoi...

Antirăzboinică - Valeriu Sterian *
1. Puține lucruri au rămas civile În acest veac ploios și militar Nu zile, ci permisii de zile...

Anule, hanule - Phoenix *
1. S-au dus... trei hoți, trei hoți de cai La un drum de seară, hei Cai arabi și crai Erau......

Anxietate - Valeriu Sterian *
1. Lasa-ti ochii sa priveasca in voie Tot ce maine s-ar putea sa nu mai vezi Si asculta...

Aproape de voi - Cargo *
1. În seara asta vreau să beau Să uit de-orice nevoi Să sparg paharul și să zic Sunt acum,...

Aproape liniște - Nicu Alifantis *
1. Norii-s de argint și zboară departe Cerul e-nalt, tăiat în cleștar Noaptea-i o perdea și-n...

Apus de soare roșu poleit *
1. Apus de soare roșu poleit Se văd venind zeci de coviltire Sunt țiganii Spoitorii de tingire...

Ard cabanele *
1. Mijesc lumini prin întuneric Spre crestele pierdute în noapte Căci arde iarăși o cabană...

Ardeal - Valeriu Sterian *
1. Și se făcea că prin Ardeal Umbla de-o vreme Iancu iar Trecând îngândurat pe cal Și cu...

Arsură - Adrian Ivanițchi *
1. Trupul meu întreg e o lumânare Dar eu sunt flacără într-un cer străveziu Ca păsările mort...

Aruncarea în valuri - Vasile Șeicaru *
1. Iubita mea, să ne-aruncăm în mare Împleticiți în sare și guvizi Să fie marea templul nunții...

Astăzi și mâine - Cargo *
1. Locul unde zilele Se-ntâlnesc cu nopțile Unde mor și visele Unde gândul nu mai e R:...

Atât de simplu - Ioni Mânzatu *
1. Poate c-ar fi puțin mai simplu Dac-am putea să ne-nțelegem Într-o lume atât de tristă și...

Atât de singur - Talisman *
1. O văd tremurând cu ochii-nchiși Cu poze în jur, genunchii strânși Slăbită și tristă, cu...

A treia pace mondială - Gil Ioniță *
1. Cu viața noastră și cu tunul Am numărat până la unul Și numărând murirăm noi În primul...

Aventuri frumoase *
1. De cand rasare soarele Strabatem iar potecile Uitand de ploaie si de vant Cu totii...

Aviația *
1.Scoate Migul, dehusează-l, dă-i contact-motor Pe la poarta mândrei mele vreau să trec în zbor...

Axioma copiilor - Valeriu Sterian *
1. Copiii noștri merg la școală Își inventează jocuri noi Dar dimineața când se scoală Privesc...

Azi - Ovidiu Scridon *
1. Azi strălucești și-n ochii mei Se oglindesc văpăi ale dragostei Tu ești lumina visului meu...

Cantecele marcate cu * au si acorduri!