Skin Classic Skin White Skin Black & Whilte Skin Default Adauga la Favorite (In contul carpati.org)
Cautare:

Doneaza

Calendar

Iulie 2020
LMMJVSD
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

August 2020
LMMJVSD
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Online

Voluntar in Carpati

Homepage

Lista de discutii

Vom avea nevoie de (Muntii Bucegi)

Administratia locala din Busteni doreste infiintarea unei "vignete" care sa fie cumparata de orice turist care urca pe traseele montane din Parcul Natural Bucegi, in vederea asigurarii unei parti din cheltuielile Serviciului Salvamont Busteni.Domnul primar se plange ca va da faliment "PRIMARIA", uitand ca numerosii turisti care trec sau se cazeaza in statiune aduc indirect venituri primariei. Oricum ar fi Serviciul Salvamont este necesar si existenta acestuia trebuie sprijinita. Interesanta declaratia dl. Gheorghe Haiduc - seful formatiei salvamont- care a povestit un caz neobisnuit: in decursul unui singur an, Formatia de Salvamont din Busteni a trebuit sa-l scape teafar de opt ori pe acelasi individ.

Informatia completa o puteti gasi in ziarul Prahova din 13.12.2007.

Sursa: http://www.ziarulprahova.ro/articol~categorie-valea-prahovei~stire-31055~bustenarii-ameninta-cu-blocarea-dn1-de-pe-caraiman.html



Joi, 13 decembrie 2007 - 14:02 
Afisari: 755 


Postari similare:





Comentariile membrilor (24)

darkhriss
darkhriss
Coarda
 
1
tot ce mai lipsea...


Joi, 13 decembrie 2007 - 14:47  

satov
satov
Caraba
 
2
Nu am nimic impotriva unei taxe, atat timp cat se reflecta in servicii de salvamont mai bune si mai sigure, curatenie pe munte, actiuni luate pentru remedierea situatiei cu ursii, si, la urma urmei, in in trierea implicita a celor care urca sus.


Joi, 13 decembrie 2007 - 15:06  

stefalexe
stefalexe
Busola
 
3
Aha, asa sa faca, sa-mi ia mie taxa de poteca 5 lei, dar sa ia si 15 lei de la fiecare turist care se cazeaza in Busteni, ca doar de aia s-a facut ditamai orasul Sinaia-Busteni-Predeal, aproape legate intre ele.

In curand o sa se inventeze taxa pe aerul respirat, noi astia cu gura mai mare o sa platim dublu, domnule! Carpati.org

Ce tare ar fi sa puna primaria din Busteni o bariera precum cea din Mamaia, va dati seama ce palat cu turnulete si ce telescarbine ar face primaria din banii aia luati de pe DN 1 ?? Carpati.org


Joi, 13 decembrie 2007 - 15:10  

stefalexe
stefalexe
Busola
 
4
Si eu sunt de acord cu taxa daca as vedea ca se duce unde trebuie, dar eu cred ca triati vor fi tot saracii care vin cu personal de 7 lei din Bucuresti, nu nesimtitii concitadini care urca cu telecabina de 25 lei pe acolo... si la cat de porci sunt politicienii, aveti incredere ca banii se duc exclusiv la Salvamont? Eu nu as avea incredere nici in mine ca as face asta! Carpati.org


Joi, 13 decembrie 2007 - 15:13  

uranium
uranium

 
5
se pot duce si la salvamnont banii da ai garantia ca e chiar bine daca se duc chiar si acolo
(exemplu modul in care au tocat niste fonduri cei de la salvamont in zona podragu sau negoiu )


Joi, 13 decembrie 2007 - 15:21  

uranium
uranium

 
6
sa bage taxe la turisti straini domne!!! ca astia viziteaza si au bani si asa au inceput sa umble si sa-si faca de cap prin romania si bulgaria de m-au disperat in vara asta


Joi, 13 decembrie 2007 - 15:23  

radu
radu

 
7
Eu nu am incredere nici in mama ca face ce zice cu banii, dar in astia...

Exista posibilitatea sa donati bani catre Salvamont sau sa cedati 2% din impozitul pe venit datorat statului! Eu am facut asta!

Taxele trebuiesc luate de la agentii economici (mancare, cazare, transport in zona), pentru ca ei reflecta cel mai bine numarul de turisti care sunt in zona. Abia astept sa jucam leapsa pe poteci cu astia, voi ajunge mai repede sus! Carpati.org


Joi, 13 decembrie 2007 - 15:28  

materhorn
materhorn

 
8
"Propuneri":
1.Taxa diferentiata in functie de anotimp (" iarna nu-i ca vara"), de scop si durata ( ma manelizez la un gratar cu gasca ori ma duc la o tura in abrupt), de pozitia in cadrul grupului (capul de coarda sa dea mai mult dom'le ,iar secundul fireste mai putin), de etica fiecaruia ( daca ma "trag de cuie" voi plati mai mult decat daca trec la liber). S.a.m.d.
2. Rudele salvamontistilor pana la gradul 4 ( nu stiu daca 4A sau 4B) sa fie scutitzi, biensur.
3. Cei din Constanta sa plateasca mai mult, ca deh si noi cotizam la ei.
4. Pentru straini in spirutul circulatiei libere in spatiul U.E. sa se taxeze in functie de cat de profilata au ba au incaltamintea. Astfel exista riscul sa duca la ei in tara mai multa glie stramoseasca fara sa fie taxatzi pe masura. Iar pentu turistii americani sa se indexeze taxa cu minim 43%. Asta pentu ca i-am asteptat din 1945.


Joi, 13 decembrie 2007 - 16:07  

lutined
lutined

 
9
FOARTE BUNA IDEEA !!!! Ar fii bine ca aceasta taxa sa fie destul de consistenta astfel incat sa reduca substantial numarul de pierde vara care in loc sa-si vada de manele si mici pe V.Cerbului se intilnesc pe traseele marcate sau si mai grav se catara de nebuni pe toate stancile din Bucegi. Taxa ar trebui diferentiata functie de numarul de la bocanc,greutatea rucsacului,suprafata cortului.......etc


Joi, 13 decembrie 2007 - 17:40  

andreeacorodeanu
andreeacorod..

 
10
de acord cu radu;si ce-om mai alerga... Carpati.org, apropo da nu mai au cu ce bea baietzii de la salvamont? Carpati.org


Joi, 13 decembrie 2007 - 17:42  

ultrasro
ultrasro
Busola
 
11
Stiti care va fi urmarea? Cumparam vignieta si ca sa aiba Salvamontul care sa justifice taxa o sa sunam la 112 sa vina sa ma coboare de pe munte deoarece mi-a furat ursul unul din bocanci si nu mai pot cobori in Busteni. E o chestie aberanta sa obligi pe toti sa plateasca taxa asta in loc sa pui conditia asa cum e corect: vrei sa beneficiezi de ajutorul gratuit al Salvamontului pe munte atunci achizitionezi vignieta care te scuteste sa decontezi cheltuielile aferente deplasarii echipei Salvamont din Busteni. Te-au scos din traseu si nu faci dovada vignietei atunci platesti toata interventia, asa e corect. Nu am auzit inca de vignieta de gratar in valea cerbului sau vignieta de manele pentru cei care polueaza fonic Carpati.org


Joi, 13 decembrie 2007 - 17:49  

ultrasro
ultrasro
Busola
 
12
Inteleg ca nu va fi taxa gen Mazare si nu vor pune bariere cu ghiseu la toate potecile Carpati.org


Joi, 13 decembrie 2007 - 17:55  

miparv
miparv
Rucsac
 
13
De 8 ori pe acelasi individ ??? Asta e chiar culmea. Asta merita batut la fundul gol.


Joi, 13 decembrie 2007 - 18:04  

soulfly
soulfly

 
14
O taxa ar fi buna pentru ca i-ar mai alunga pe pantofari de pe munte. Cu siguranta traseele ar fi mai curate ! In acelasi timp cred ca ar trebui sa fie un loc unde sa se faca donatii pentru ajutarea Salvamontului (desigur banii sa ajunga la persoane responsabile).
Sa puna si o taxa de platou !
Refugiile si cabanele trebuiesc construite/imbunatatite cumva !


Joi, 13 decembrie 2007 - 19:37  

nautilus
nautilus

 
15
Cred ca, dupa cum iti trebuie trecut un examen si obtinut un permis ca sa poti conduce o masina, ar fi necesar un examen si un permis si ca sa poti merge pe munte acolo unde te taie capul. Riscurile in cele 2 domenii sunt comparabile.
Iar cine nu vrea sa obtina acest utopic "permis de montaniard" sa urce doar cu ghid.


Joi, 13 decembrie 2007 - 22:28  

piper
piper

 
16
oameni buni,noi ca noi,platim fie,dar ce facem cu gogarinii de la Gura Diham?si in special vara cind vin cu rulotele si cu ghivecele de flori si ardei iuti,si cu caini,si nu mai punem la socoteala ca-si fak si gard pe linga rulota si sa te fereasca al de sus sa treci pe linga ei!la astia citi bani sa le ia?sa le faca taxa de campare pe termen limitat.Domne vrei sa stai aici cu rulota,stai .uite pt 10 zile platesti trei milioane{tineti cont ca tot din cauza lor nu gasesti un vreasc de foc}si sa vedeti voi ca-si revine si salvamontul in cel mai original mod.asta semnal de alarma!da pt taxa dar asteptam si noi curatenie refugii.....


Joi, 13 decembrie 2007 - 22:41  

piper
piper

 
17
cit despre pantofari nu scapam de ei sunt din ce in ce mai multi parca si din ce in ce mai nesimtiti..


Joi, 13 decembrie 2007 - 22:44  

keloo
keloo

 
18
piper iti dau cea mai mare dreptate,ar trebui sa faca cum e aici in apuseni: taxa de campare pe metru patrat si obligativitatea de a face curat la plecare din camping,asta daca vi cu cortul dar daca vi si cu rulota platesti mai mult decat la cort evident doar noh asa ii frumos...si inca ceva atat timp cat va exista prostie in lume vor exista si cocojambisti sau ciocati cum vreti sa le ziceti...deci pentru moment nu ai ce sa le faci.....si eu poate sunt naiv dar tind sa cred ca bani se vor duce la salvamont cel putin o parte din el...Carpati.org


Vineri, 14 decembrie 2007 - 00:04  

andreeacorodeanu
andreeacorod..

 
19
va faceti iluzii daca credeti ca doar cu o simpla taxa scapam de acei pantofari, din pacate v-or fi intotdeauna si teribilisti... iar acum daca tot se discuta problema de unde v-or pune ei atatia oameni la fiecare intrare in traseu sa ia acea taxa, care sa stea zi lumina?mie mi se pare cam absurd si complicat,vorba aia salvamontu nu patruleaza mai deloc da poate pt bani cine stie s-o schimba problema...


Vineri, 14 decembrie 2007 - 00:06  

goaga
goaga

 
20
Pai bine don"primar vrei sa ne taxezi de 2ori?Poate nu stiti ca in tariful unui loc la cabana sunt inclusi si bani ce reprezinta taxa de statiune cat si pentru serviciul Salvamont,asa ca.........Sunt de acord ca Salvamontul sa fie sprijinit mai ales in conditia in care Salvamont Busteni a avut oameni foarte buni ,dar foarte putin sprijiniti.Sa se gaseasca o alta modalitate pentru a se aduna banii nu asa o japca!


Vineri, 14 decembrie 2007 - 12:33  

octavian67
octavian67
Caraba
 
21
Ce-s aia pantofari? Si de ce se tot pune semnul egal intre pantofar si nesimtit? Ca io unul chiar nu inteleg.
Deci pantofarii sunt nesimtitii sau cum?
Nu de alta, dar eu am vazut gunoaie si-n locuri mai... alpine.


Vineri, 14 decembrie 2007 - 15:50  

aditza
aditza

 
22
Parca i si vad pe cei de la salvamont alergandu ne prin saritorile malinului ca sa vada daca avem vigneta. E ridicol!!!!


Vineri, 14 decembrie 2007 - 17:14  

intel450
intel450
Busola
 
23
Ceva probleme ....
Parcul isi are propria lui administratie cu surse / posibilitati specifice de finantare, acesta este sub obladuirea RNP - Regia Nationala a Padurilor - ROMSILVA, (a se citi si http://www.rosilva.ro/ - macar asa in treacat).
Administratia locala Busteni probabil are nevoie de niste fonduri cu care sa-si acopere incapacitatea faptica a motivarii pastrarii unor posturi ocupate sau cheltuieli aberante - cum se cam practica.
Atentie!!!!!!
Nu ma leg de Salvamont si/sau Jandarmerie, la fel ca SMURD-ul - Doamne fereste sa avem nevoie de ei! (Ca intamplare personala - Acum cativa ani cand intr-o seara de Duminica au fost anuntati de un accidentat au venit imediat si au facut tot ce le-a stat in putere) - deci -- despre ei numai de bine!!!
Si ...
hai sa nu vorbim numai despre noi, umblatori pe vai si creste - sa vorbim si de bunicul care vine cu nepotul sa-i arate pe unde unbla el acu' nustiu cati ani cand era in putere dar acum merge pe unde/l tin puterile
Sau ...
de tampitii, care urca (merg - ca de multe ori nu mai apuca sa si urce) in slapi, cu sticla in mana sau intr/un caz mai „bun“ cu casetofonul la ureche sa ne arate ce mare manelist e el - oricum intalnirea cu un astfel de specimen imi cam strica ziua - si sa fim realisti Bucegiul geme de asa ceva.

E...
Pentru ce categorie propuneti taxa??????


Vineri, 14 decembrie 2007 - 21:04  

piper
piper

 
24
mai este un aspect,primarul din Busteni daca vrea sa mai bage ceva banuti la salvamont,o poate face si foarte usor asta daca vrea,ca bani in Busteni intra ,si asta o stiti foarte bine.Numai ce urca cu telecabina sus la Babele,voi va imaginati citi bani se incaseaza numai intr-o zii?dar intr-o luna?si din multe locuri poate lua bani dar unde nu este interes..........el cu ce se alege?pacat...


Vineri, 14 decembrie 2007 - 22:13  


 




Trebuie sa te autentifici pentru a putea adauga un comentariu

 
0,0732 secunde

GetaMap.org | Maps from all over the world | ro | fr | es | de | Calculator distante
ViewWeather.com - A new way to view the weather | nl.ViewWeather.com | sv.ViewWeather.com
Regulament carpati.org
© copyright (2004 - 2020) www.carpati.org