Iulie 2020

August 2020

Persoana decedata gasita in zona Prapastia Ursilor (Muntii Piatra Mare)

Tânărul găsit decedat, ieri după-masă, de un bărbat aflat în drumeție pe traseul turistic dintre cabana Piatra Mare și Canionul 7 Scări a fost identificat de autorități.

„Întrucât asupra cadavrului nu au fost descoperite documente care să conducă la stabilirea identității acestuia, polițiștii au extins verificările și au constatat că, la data de 10.01.2017, o familie din municipiul Săcele a sesizat plecarea voluntară de la domiciliu a fiului lor, student, în vârstă de 27 de ani , ce locuia împreună cu familia pe perioada vacanțelor. Deoarece îmbrăcămintea cadavrului corespundea cu cea a persoanei dispărute în data de 10.01.2017, în data de 14.01.2017, la sediul Serviciului de Medicină Legală, membrii familiei tânărului plecat de la domiciliu au efectuat recunoașterea, stabilind identitatea acestuia”, se explică într-un comunicat remis astăzi de Poliția Județeană Brașov.

Polițiștii au întocmit dosar penal pentru ucidere din culpă și continuă cercetările sub supravegherea Parchetului de pe lângă Judecătoria Brașov, pentru a stabili împrejurările în care a survenit decesul tânărului.

Trupul neînsuflețit al acestuia a fost găsit lângă potecă, în zona numită Prăpastia Urșilor.

Sursa: http://www.mytex.ro/stiri/278-112/542097-brasov-tanarul-gasit-decedat-la-7-scari-a-fost-identificat.html

Vineri, 13 ianuarie 2017 - 23:13

alex.f

Intradevar in stire scrie canionul 7 scari , totusi in realitate cadavrul a fost gasit in zona prapastiei ursilor, chiar pe traseul marcat .

Vineri, 13 ianuarie 2017 - 23:34

xoreax

Am updatat stirea pe baza noilor informatii. Nu e prima oara cand newsbv o da in bara rau cu informatiile legate de zonele montane.

Duminică, 15 ianuarie 2017 - 09:12

lawr

A fost gasit de Annelise Floroian chiar langa poteca marcata.
A pus si poze pe FB. Probabil ca a cazut de la un punct de belvedere... Inca o data, nu e bine de unul singur..Iarna +singur= cateodata fff rau. Nu ma duc niciodata singur si nici nu am de gand sa fac vreodata asta, cu atat mai putin iarna.

Luni, 16 ianuarie 2017 - 09:55

yo6ial

@lawr: Uneori e "fff" bine. Mai găsești turiști rătăciți, noaptea pe poteci și-i scutești de moțăitul în zăpadă.

Dar, desigur, cum nici traversatul străzii nu poate fi efectuat de oricine, în condiții de siguranță, de unul singur, nici mersul prin natură nu poate fi. Nu este o chestiune de fală. Este, pur și simplu, ceva ce unii oameni fac.
Împăcați și în cunoștință de cauză, sau nu, că pot să nu se mai întoarcă acasă.

De pe marginea stâncii, aproape de intersecția BR cu TA, oricine poate aluneca și vara, darămite iarna când piatra, oricum lustruită, e acoperită cu vreo 30cm de zăpadă.
Asta dacă a căzut de la belvedere.
Fapt pe care mi-l imaginez cu greu pentru că poteca TA nu e chiar sub perete și de la perete la potecă mai sunt destui copaci care nu lasă să alunece un corp, spre firul văii, așa ușor.

Are cineva un link spre poză/e? Poate mai au în exinfo coordonatele gps.

Luni, 16 ianuarie 2017 - 14:22

xoreax

Prima poza doar pentru a indica locatia relativa. Bace, fa-ti cont de FB ca nu mai merge fara in ziua de azi!

Nu excludeti varianta suicidului.

Luni, 16 ianuarie 2017 - 17:36

yo6ial

Fotografiile încărcate pe facebook sunt re-codate de facebook (IPTC: FBMD01000...) și le lipsește restul de metadata...

Considerând faptul că din ce în ce mai mulți oameni (inclusiv eu) folosesc telefonul pentru a face fotografii rapid, nu neapărat cu tentă artistică, mă gândeam că...în fine.
Oricum, n-are rost.
Odihnească-se în pace.

Luni, 16 ianuarie 2017 - 17:53

annelise

Eu l-am descoperit in poteca.Colegul meu Gica Ceaus trecuse printre bocancii lui care erau fix in poteca cu bombeurile iesite din zapada.Ajunsa la locul rescpectiv ,mi s-a parut ciudat ,,obstacolul,, privind cu atentie m-au trecut fiori reci pe sira spinarii cand am observat un contur de corp uman sub zapada.Am tipat la Gica ,care s-a intors si cu sange rece a incercat sa dea zapada la o parte si ce a descoperit nici nu pot descrie.Cunoscand locul foarte bine ,cred ca a cazut de sus de la belvedere ,mai sus de el e o tufa cu ramurile spintecate ,probabil a cazut pe ea ,iar de acolo se vedea o dara lasata in zapada,probabil cu a mai alunecat la vale cativa metri si a ramas mai jos de poteca (cu bocancii in poteca).In aceea zi zapada era foarte mare in masiv,noi am urcat pe Drumul Familiar pana in Poiana cu Urzici de unde am coborat pe sub Prapastia Ursilor pe BA.Dupa ce am sunat la 112 am mai asteptat cam o ora si jumatate ,dupa care am coborat,deja ne prindea noaptea ,ne-am intalnit pe traseu aproape de Dambu Morii cu salvamontistii si jandarmii montani.

Marți, 17 ianuarie 2017 - 11:19

stephane

Dumnezeu sa-l ierte !

Marți, 17 ianuarie 2017 - 19:19

annelise

Zicea cineva ca nu se poate cadea de sus ? Ca poteca e departe de prapastie? Clar ca din poteca nu se poate cadea.Dar cine afirma astea nu cunoaste faptul ca cine trece pe acolo se abate din poteca pe stanca de belvedere de unde privelistea e de vis,iar acum iarna fiind acoperita de zapada se poate aluneca foarte usor avand marginile acoperite de zapada.Si eu m-am apropiat periculos de margine pentru a face poze la urcare ,ca dupa ce am gasit cadavrul sa ma treaca fiori gandindu-ma la ce pericol m-am expus cu cateva ore mai devreme.Odihneasca-se in pace.