Skin Classic Skin White Skin Black & Whilte Skin Default Adauga la Favorite (In contul carpati.org)
Cautare:

Doneaza

Calendar

Iulie 2021
LMMJVSD
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

August 2021
LMMJVSD
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Online

Vremea
Varful Neamt
Muntii Baiului

Voluntar in Carpati

Homepage

Lista de discutii

Cabanele Dochia si Fantanele sunt de inchiriat (Muntii Ceahlau)

Prinsã cu investiitii majore, conducerea societãtii Durãu a decis sã închirieze cele douã cabane. Acestea pot caza pînã la 180 de turisti. Directorul Cãtãlin Gavrilescu declarã cã afacerea este profitabilã.


Conducerea societãtii Durãu SA, care administreazã mai multe hoteluri din statiunea cu acelasi nume si cabane din masiv, cautã firme interesate pentru a prelua în chirie cele douã cabane din Ceahlãu. Este vorba de cabana Dochia si cabana Fîntînele, care pot caza pînã la 180 de turisti.


Decizia a fost luatã ca urmare a faptului cã societatea se aflã în plin proces de investitii, accentul în acest moment fiind pus pe finalizarea Hotelului Bistrita din Durãu. „Sîntem într-o perioadã în care facem investitii majore si de aceea ne-am hotãrît sã închiriem cele douã cabane. Este greu sã te ocupi de toate, de aceea am ales aceastã variantã. Hotelul Bistrita va fi gata în curînd si vom începe lucrãrile de modernizare la Hotel Durãu. În viitor, vom trece si la modernizarea celor douã cabane de pe Ceahlãu.


Cãutãm firme serioase care sã administreze cele douã cabane care, de la an la an, au fost tot mai profitabile. Acest lucru reiese din documente, si anume cã numãrul turistilor este în crestere ceea ce a adus si profit pentru cele douã cabane de pe Ceahlãu. Unitãtile sînt utilate cu bucãtãrie, salã de mese, curent si apã, asa cã cei care vor închiria le vor putea exploata fãrã probleme. Cabana Dochia are o capacitate de cazare de 80 de locuri pe timp de iarnã, iar vara, cu folosirea mansardei capacitatea de cazare creste la 100. La Fîntînele, pot fi cazati 80 de turisti.


Deja am fost contactati de mai multe societãti care s-au arãtat interesate de aceastã afacere. Ne-am gîndit la o perioadã de închiriere mai mare, de cinci ani, pentru ca si cei care doresc acest lucru sã fie siguri cã fac o afacere bunã. Noi am dori o singurã firmã care sã le închirieze pe amîndouã, pentru cã ar fi mai usor. Sigur cu o cabanã ar scoate chiria pentru ambele, iar cu cealaltã ar merge pe profit“, a declarat Cãtãlin Gavrilescu, directorul societãtii Durãu.


Cei interesati de închirierea celor douã cabane sînt invitati sã contacteze reprezentantii firmei pentru a obtine informatii suplimentare.



Sursa : www.monitorulneamt.ro/stiri/?editia=20090206&pagina=1&articol=20480



Duminică, 8 februarie 2009 - 11:00 
Afisari: 4,185 


Postari similare:





Comentariile membrilor (29)

luna
luna
Busola
 
1
Cam nasol. Speram sa nu le inchirieze cineva care sa creeze toate conditiile pentru pantofari si sa dea la o parte oamenii de munte.


Duminică, 8 februarie 2009 - 16:09  

aaron21
aaron21
Coarda
 
2
Toata lumea o sa aleaga sa doarma la cort ...fie vara fie iarna noi pe munte urcam si sus la dochia urcam ..si la cort dormim Carpati.org


Duminică, 8 februarie 2009 - 18:23  

odin
odin
Rucsac
 
3
Sa inchiriezi pe 5 ani? CE PROSTIEEEE!!!!!
O sa dormiti la cort...asta-i urmarea.

De ce? Va spun imediat:

Am fost de Revelion prin Bucegi si nu se putea sa nu trec si pe la Scropoasa. Acolo era pustiu, la turisti ma refer. Cabanierul din Padina (caci a lui e si Scropoasa) a inchiriat pe 6 ani cuiva cabana Scropoasa. Norocul nostru ca acel om era cu niste invitati, toti oameni de munte si ne-au servit cu ceva de-ala gurii.

Ce s-a intamplat...? Acest om a transformat cabana in casa de vacanta. Cand inchiriezi cabana ea de fapt e scoasa din circuitul turistic. Sa o reinscrii, trebuie sa iei licenta de functionare...aceasta licenta nu o poti lua decat dupa ce faci investitii.
Si acum sa credeti voi ca vine cineva si baga bani cu gramada ca dupa 5 ani sa ii fie luata cabana inapoi. Sau daca o ia, o face casa de vacanta si nu o sa stati prin zonaCarpati.org


Duminică, 8 februarie 2009 - 18:34  

luna
luna
Busola
 
4
Hai sa nu mai fim asa pesimisti odin, nu vreau sa fiu nevoit sa revin la ture de maxim o zi. Carpati.org


Luni, 9 februarie 2009 - 00:14  

cibotarum
cibotarum
Coarda
 
5
O mare tampenie! Sa ma exprim mai pe larg: in afara de titlu si de cuvintele reporterasului (care bate moneda pe asta) vad in alta parte cuvantul inchiriat asociat cuvantului administrat. Si intre astea e o diferenta de la cer la pamant. Seamana mai mult a locatie de gestiune. Si cei rau in asta daca amandoua cabanele vor fi luate de aceeasi firma/om in locatie? Pana acum cabanele astea doua (despre care multi vorbesc, putin cunosc si si mai putini stiu) nu au fost administrate de aceeasi firma (administrate indirect prin "locatii in gestiune", adica inchiriate pentru pesimisti si toti doctorii in economie deveniti in urma citirii unui articol de ziar)? Si nu au fost in locatie de gestiune? Mai rau decat acum se poate (cand le administreaza direct "firma mama")?
Uite mie nu mi s-a intamplat cat timp cabanele amandoua au fost in locatie (adica de prin 1996 pana anul trecut) sa trebuiasca in Ceahlau sa-mi topesc zapada la primus pentru o supa sau sa trebuiasca sa respir aer infect in camera pentru ca a murit tot ce inseamna instalatie sanitara. Da de cand e administrata de firma (pe care firma o intereseaza doar ... nu stiu ce... am tot topit. Si atunci de ce nu ar veni unul (PF) sau una (SA sau SRL) care sa ofere mai multe conditii, mai multa civilizatie. Si daca ti se pare scump...traseele in Ceahlau sunt scurte, pot fi urcate si coborate in aeeasi zi, iarna sau vara, iar cine vrea poate sta la cort pentru a prinde un rasarit.
Cititi si printre randuri si apoi emiteti pareri (pertinente).
Sincer, din punctul meu de vedere, as prefera lipsa totala a acestor cabane. Nu as mai vedea atatia pantofasi si paltonari vara si mai nou (de ceva ani) iarna sus pe Ceahlau. Ar fi mai curat si poate mai respectat muntele asta!
In rest, mai mult pe munte, mai putin cu vorba Carpati.org


Luni, 9 februarie 2009 - 03:01  

claudiuiasi
claudiuiasi
Coarda
 
6
Si care-i stirea?
Va spun eu doua stiri :
1) drumul dintre Durau si Izvorul Muntelui e destul de greu, portiunile cu acele fisuri mari sunt umplute cu pamant si s-au mai lasat.
2) s-a terminat schinducul la Fantanele!


Luni, 9 februarie 2009 - 07:05  

senty
senty
(admin)

 
7
mda. de drum nu-mi pare rau dar de schinduc.... (se poate inlocui cu coltunasi) Carpati.org))


Luni, 9 februarie 2009 - 10:01  

zentai
zentai
Coarda
 
8
Mihai are dreptate! Si , in plus, contractul de locatiune, prin natura lui juridica, interzice schimbarea naturii, a destinatiei, a modificarilor de structura a obiectului locatiunii (in speta noastra, cabana, sau cabanele), determinand, în caz contrar, rezilierea contractului.In schimbul unei sume, numita chirii, locatarul Imi pare rau dar asa se denumeste partea care inchiriază) exploateaza bunul in limitele normale si-i culege fructele( în cazul nostru profitul eventual).Atenție, locatorul (cel care inchiriază) garantează numai folosinta bunului, nu si "fructele".

Iar cel care face investiții, poate să le facă cu entuziasm chiar pentru că la încetarea contractului LOCATORUL este obligat să i le achite, LOCATARUL având un drept de retenție a bunului până la achitarea sumelor investite.

De când mă știu cabanele au funcționat în regim de locațiune!

Și încă ceva, nici o cabană, din nici un masiv muntos, nu poate fi înstrăinată, cu orice titlu, fiind bun public (deci,bunuri insesizabile- nu pot fi urmăritre silit, imprescriptibile- nu pot fi dobândite în proprietate prin uzucapiune, inalienabile-nu pot fi înstrăinate prin vreun act cunoscut de dreptul civil, iar în drept e simplu, ce nu este prevăzut e lege, nu poate să existe, ca fapt sau act juridic mă refer). Doar mi-am zis de mii de ori că o să caut pe-acasă Monitoul Oficial în care zice despre tot ce mișcă pe munte, să ne dumirim cu toții!

Dacă contractul de locațiune e încheiat pe o perioadă mai mare de 5 ani, se consideră ca fiind un act de dispoziție, cu îndeplinrea formelor de publicitate, care poate fi contestat în contengios de oricine, fiind de interes public, interesul e considerat legitim.

Dacă la unele cabane se mai asigură funcționarea la "fără frecvență" asta e vina cabanierului, fapt care poate fi reclamat la o groază de foruri.

Toate cele bune,fraților!
Și nu ezitați să veniți să vizitați Ceahlăul!E un munte care, cu siguranță, vă va fermeca. (chiar dacă mai găsiți și așa-ziși-pantofari, însa sa nu uităm că așa am fost cu toții cândva;-)


Luni, 9 februarie 2009 - 10:02  

cibotarum
cibotarum
Coarda
 
9
Claudiu, la Fantanele inteleg ca s-a terminat, dar nici jos la Crusitu nu mai au macar o picatura pentru doftoriceala? Carpati.org


Luni, 9 februarie 2009 - 10:15  

claudiuiasi
claudiuiasi
Coarda
 
10
Nu am ajuns la Crusitu, banuiesc ca mai este pentru prieteni!
Dar am eu o rezerva , reteta proprie!


Luni, 9 februarie 2009 - 10:29  

aaron21
aaron21
Coarda
 
11
Mihai ai dreptate..nu stiu care ar putea sa inchiereze cabana ca sa aiba casa de vacanta....la cat profit este pe an sus la Dochia si la Fantanele .


Luni, 9 februarie 2009 - 10:34  

claudiuiasi
claudiuiasi
Coarda
 
12
Cat cer astia pe inchiriat Dochia?


Luni, 9 februarie 2009 - 10:36  

odin
odin
Rucsac
 
13
Sa spunem asa: vrei sa iei o cabana in locatie de gestiune, sa o inchiriezi, sa o administrezi pentru ca altul nu poate sau nu vrea. Nu conteaza.
In speta cabana Scropoasa are nevoie de reparatii ea fiind "parasita". Vine unul, o ia, dar pe 6 ani. Si ii este frica sa faca investitii majore ca peste 6 ani vine proprietarul si ii spune" multumesc de investitie, acum pleaca".

Am vazut ca vorbiti de legi. Acum spuneti care lege ma obliga sa ii prelungesc eu respectivului "inchirierea" cabanei si cu ce drept. Ca eu nu vreau ca proprietar ce sunt...si dupa 6 ani il poftesc afara, e treaba lui ca a zugravit si a schimbat pe acolo.
Asa e la Scropoasa. S-au facut reparatii dar numai unde doarme proprietarul si cunoscutii lui. Atat. A spus, si citez "nu bag bani ca peste 6 ani mi-o ia inapoi, trebuie sa iau licenta si pe urma el rade de mine"

Acum daca nu credeti, luati voi o cabana pe 5-6 ani, bagati bani sa o reparati si la incheierea contractului mai vorbim si de legi.


Luni, 9 februarie 2009 - 11:29  

zentai
zentai
Coarda
 
14
@odin- spre deosebire de alte contracte (unde un contract poate fi "spart" doar prin acordul părților sau din cauze autorizate de lege), contractul de locatiune poate fi denuntat unilateral, fiecare parte dând "concediu"( e termenul utilizat în codul civil) celeilalte părți., în condițiile legii.

Acel domn de la Scropoasa se înșeală el sau n-are încredere în lege.Pur și simplu are un drept de retenție pentru toate imbunătățirile pe care le aduce cabanei, adică ține cabana in locație până i se achită aceste îmbunătățiri (și mai adaug ceva, fiind un detentor(posesor) de bună credință, deoarece a încheiat un contract valid, în virtutea căruia a exercitat posesia, i se vor plăti toate cheltuielile-cele necesare, cele utile, care nu erau necesare dar aduc un spor de valoare bunului, și, IMPORTANT, și cele voluptorii, adică de simplă plăcere, cu aceeași condiție, de a aduce un spor de valoare bunului)Proprietarul nu-l poate evacua forțat, pentru că acest cabanier s-ar prezenta în instanță și ar invoca acest drept, pentru că, frate, unde există drept, există și-o cale de realizare.

Sincer, aș lua o cabană pe 5-6 ani , chiar 10, însă n-am studii de specialitate și nici licență să pot fi cabanier! chestii imbatabile pt.mine.Dar pe vremuri se putea lua în locație de aproape oricine, cu condiția unei garanții imobiliare.

@claudiu- ma-ș prinde și eu la un schinduc, nu c-aș avea nevoie ;-) dar cică dă bine la marea performanță :-))


Luni, 9 februarie 2009 - 11:58  

claudiuiasi
claudiuiasi
Coarda
 
15
E vrajeala Gabi!
Radacina de schinduc asemanatoare cu cea de patrunjel salbatic era folosita de calugarii sihastri tocmai pentru calmarea simturilor , a pohtelor trupesti, un fel de dus rece .
La unele manastiri din zona este foarte scump schinducul. Se gaseste si greu si trebuie sa stii unde sa-l cauti.

Performante? Probabil sforai mai repede! Si are si efect invers!
Vorba unui ranger , dormi langa nevasta ca langa mama daca ai baut schinduc.

Asa ca mitul unui asa zis afrodisiac este gresit. Daca se be aintre prieteni are doar efect de "pahar de vorba".
Legendele Ceahlaului!
Carpati.org


Luni, 9 februarie 2009 - 12:09  

cibotarum
cibotarum
Coarda
 
16
Cine pune pariu cu mine ca se intoarce iarasi Todirel la Dochia? Pe-un schinduc (mic) Carpati.org


Luni, 9 februarie 2009 - 12:48  

zentai
zentai
Coarda
 
17
@claudiu- stiam exact inmvers, de la cumnată-meu, care e localnic, cică schinducul are efect la "nește chestii".Călugării cică îl fabrică dar nu- consumă, e doar pentru laici.Abia acum îmi dau seama că al dreaq cumnat, a făcut mișto de mine în toți anii ăștia!

@flo_climbe posibil ca serviciile să șchiopăteze, pe ici pe colo!Eu nu țin partea tipului.Recent (în ianuarie) am fost pe acolo și se agita lumea pentru un duș la acea baie, pentru tot turistul.Chiar am întrebat într-adins dacă e pentru orișicine pt. că mi-a dat prin cap oare cine o să suporte costurile?!Pentru acel domn e doar o afacere care, evident, poate fi îmbunătățită, astfel încât să fie OK pentru toată lumea.

Din principiu, evit să mănânc pe la cabane pentru că am unele bănuieli în legătură cu comerțul nostru socialist;-).Dar să știi că dacă vrei servicii de 5 stele cu numai 24 lei ești un idealist, iar de rev scorurile au fost nerușinat de mari cam peste tot în țara asta.Știu sigur pentru că am căutat cu colegii o locație și discuțiile porneau, principial, de la 350-400 euro / pe noaptea de rev și-o zi după,în sus peste tot în țara asta, de la Maramureș până în Sinaia.Până și-n Durăul nostru erau niște prețuri amețitoare.Asta e, hotelierii, cabanierii au clientelă și speculează la acest gen de evenimente.

Dar eu zic să nu se merită să renunțați la un munte atât de maiestuos, de plin de farmec și de legende doar pentru atâta lucru!


Luni, 9 februarie 2009 - 12:50  

odin
odin
Rucsac
 
18
Eu sunt de acord. La aceeasi cabana (Dochia) acum multi ani am plecat cu scoala de ghizi...rezervare facuta cu ceva timp inainte. Confirmam venirea. Cand ajungem, nu numai ca nu era omeneste, ci pur si simplu "uitase" cabanierul ca noi venim si i-a cazat pe altii care nu obisnuiesc sa care mancarea in rucsac si care de obicei nu prea colinda muntii ci rama toata ziua acolo sa-si umfle burdihanele.


Luni, 9 februarie 2009 - 12:55  

zentai
zentai
Coarda
 
19
m-aș prinde eu la un pariu dar aș fi ca ăla de știe de asul din mînecă!
Eu zic ce-am auzit pe la alții că dl.Todirel (cu care eu mă înțelegeam super OK, odată uitând să-i plătesc niște apă minerală și cafele și cum eram pe aproape de Clăile lui Miron l-am sunat și i-am explicat situația, iar el mi-a spus că nu-i nici o problemă, o să plătesc restanța la tura următoare) când a plecat, a plecat cu cântec și s-ar întoarce doar în situația în care s-ar schimba "mediul".

Mai bine am face frondă cu toții pentru îmbunătățirea serviciilor la Dochia și Fântânele (unde mie nu mi s-a dat rest 1 leu la o bere, și n-aveam ghiulul de arab la mine;-). Dar asta-i treaba, fraților! "Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul"


Luni, 9 februarie 2009 - 13:02  

luna
luna
Busola
 
20
Si in plu pentru ciobaturm, ma gandesc ca probabil vor ramane cabane, cu acceasi destinatie, insa te-ai gandit ca poate vin drept cabanieri niste persoane puse numai pe profit si incep cu comportamente nasoale, ca si cele descrise mai sus ?

@odin Si ce ati facut pana la urma ? V-a primit in cabana ? Astfel de comportamente ar trebui sanctionate.


Luni, 9 februarie 2009 - 13:13  

zentai
zentai
Coarda
 
21
@flo_climbe- te-am înțeles perfect, frate!Ai dreptate în tot ce spui!Am vrut doar să nu-ți otrăvești sufletul cu amintiri de genul ăsta.Câteodată, și eu sunt atât de consternat de nerușinarea omenească, încât nu sunt capabil de reacție pe moment!și crede-mă, văd destule, săptămânal;-)

Rămâne ca atunci când cobori să trimiți o reclamație la Consiliul Județean.Neamț (P.Neamț, str.Alexandru cel Bun, nr.27) și , adunate, poate, probabil, or să aibă efect.

acu, sper că n-o să-mi porți pică și că rămânem amici!
Toate cele bune!


Luni, 9 februarie 2009 - 13:37  

aaron21
aaron21
Coarda
 
22
Degeaba se trimit reclamatii - timpul le va rezolva pe toate !

Radu

HAIPEMUNTE !


Luni, 9 februarie 2009 - 13:40  

zentai
zentai
Coarda
 
23
Nu știu! păreai supărat și-am vrut să fiu împăciuitor, mai ales că ne încadrăm în definiția lui Hegel în ceea ce privește tragicul!:-)

Tot ce-i posibil să facem o ciorbă la primus! aici sau aiurea...

HAIPEMUNTE( cum zicea și Radu, care, apropo, ți-a trecut răceala, frate?)

Timpul le va rezolva pe toate, însă nu știu cât de în favoarea celui care urcă pe munte.dacă , totuși, s-ar aplica legea......


Luni, 9 februarie 2009 - 14:10  

alin_bc
alin_bc

 
24
Fiind din Bacau ajung destul de des la Dochia de regula o tura de o zi la fiecare 2 saptamani .
1. preturi nu poti sa te plangi atat timp cat produsele nu vin cu telecabina sau cu telescaunul . Acum cativa ani am urcat cu 2 baieti care il ajutau pe cabanier cu aprovizionarea . Pentru ceva banuti carau in rucsaci conserve si orez pentru cabanier. Dupa ce am mers cu ei si de curiozitate am pus un rucsac in spate am incetat sa ma plang de preturi . Acum zic eu, sunt cat de cat acceptabie , in urma cu 10 ani mi se pareau exorbitante , poate si din cauza ca eram elev si nu stateam bine cu finantele.
2. manacarea cel putin in ultima vreme lasa de dorit . tochitura ultima data a fost cu sunca si cabanos , dar ajutorul de cabanier a fost amabil si ne-a facut chiar daca nu era nimeni pe acolo si inchisesera bucataria .Nu incercati in schimb ciorba de perisoare sau taraneasca decat daca garanteaza ca e gata de cel mult 20 minute .
3. la asa zisa baie tre sa ai curaj sa intri din cauza mirosului , dar fiind vorba de o fosa septica si nu de canalizare tre sa fim intelegatori , mai ales ca ecele dejectii se duc in apa.


Luni, 9 februarie 2009 - 14:13  

aaron21
aaron21
Coarda
 
25
Inca nu sunt fresh dar e ok ....legat de munte..poate face o iesire daca tot vad ca aveti pofta de o ciorba de munte (la primus Carpati.org )..chiar si eu am Carpati.org ..sus la dochia .

Radu

HAIPEMUNTE!


Luni, 9 februarie 2009 - 14:16  

cibotarum
cibotarum
Coarda
 
26
@luna: m-am gandit si tocmai pentru ca m-am gandit si-mi pasa am scris randurile de mai sus. Ideea e ca articolul asta face foc, cand FUMUL iese de foarte multa vreme. Ideea cu (re)locatia de gestiune vine tocmai pentru a redresa ceea ce se mai poate redresa sus pe Ceahlau, dupa ce actualul "patronat" a cam dat cu "batul in balta"(sunt expresii si mai colorate pentru proverbul asta Carpati.org ) in toamna. Iar in toamna cei ce cunosc Ceahlaul (cam toti ce au scris pe aici) stiu ce s-a intamplat Carpati.org


Luni, 9 februarie 2009 - 15:10  

senty
senty
(admin)

 
27
multa discutie pentru nimic. cum zicea si mihai, marea majoritate stie ce a fost cu multi ani in urma si ce e acum. in concluzie, sa vedem ce aduce ziua de maine (asta daca nu vrea careva sa devina cabanier Carpati.org )
pana atunci muntele tot acolo ramane cu sau fara cabana, si cui ii place muntele poate sa vina cu cortul.


Luni, 9 februarie 2009 - 15:44  

odin
odin
Rucsac
 
28
Atata timp cat este o sansa sa se schimbe in bine, e ceva. Mie mi-e frica numai ca o sa fie mai rau. Nu vrea nimeni wc cu margine de plus sau preturi de fabrica la alimente, dar o oarecare decenta in comportamentul omului s-ar putea cere, ca asta nu o cara in rucsac si chiar daca ar cara asa ceva nu cantareste nimic.

@luna: noi cati eram atunci 20...am plecat in alta parte. Si pe drept cuvant.
Vorbisem una si ni se oferise altceva. Nu a comentat nimeni atunci pretul la cazare, plateam cat era. In schimb omul, a preferat sa ocupe locurile noastre cu altii. De ce? Profitul. Stia ca noi suntem "paria societatii" si ca venim numai pt peisaj, miscare si aer curat. Ceilalti veneau sa cheltuie bani.
Am mai spus-o odata, dar o spun ori de cate ori cred ca-i nevoie: daca esti muntoman din fire, esti privit cu ochi rai de unii cabanieri. Du-te tu cu cortul si ia oamenii de la cabana ca ei nu au curaj sa il puna ca ii sperie cu ursul si mai vorbim. Ferit-a sfantul sa intrebi de paine la vanzare! Bautura iti ofera dar nu paine. Daca ai paine acolo stai mult si strici afacerea. Pt el e bine sa pleci.

Asa mi-aduc aminte de intrebarea "UN CEAI?!" la Poiana Izvoarelor...cum sa se deranjeze omul sa faca un ceai...dar ia sa fi cerut bautura ciorba, felul 2 si desert sa vezi ce s-ar fi invartit ca titirezul.
"Daca va duceti la Malaiesti...de ce mai intrati sa umpleti sala cu zapada?" alta primire la Poiana...

Nu cere nimeni sa ne serveasca extra si sa aiba manusi albe. Dar daca e acolo ar fi bine sa-si faca datoria sa zic asa. Daca nu-i place...sa lase locul altuia.


Luni, 9 februarie 2009 - 20:58  

ionutz
ionutz
Caraba
 
29
Tovarasi, s-a inventat cortul! Carpati.org
Inteleg perfect persoanele care pleaca LA munte sa se relaxeze la o pensiune, o cabana, la belit ochii la un varf in timp ce poarta o discutie prin urlete fiindca este muzica prea tare si bautura prea multa. Pasunatul turistic este benefic pt turism!
Nu inteleg persoanele care pleca PE munte sa stea la cabana facand exceptie situatiile extreme (vreme total nefavorabila, accidente, incaltaminte sport)
Asadar, casa in spate si hai pe munte!


Marți, 10 februarie 2009 - 12:11  


 




Trebuie sa te autentifici pentru a putea adauga un comentariu

 
0,9249 secunde

GetaMap.org | Maps from all over the world | ro | fr | es | de | Calculator distante
ViewWeather.com - A new way to view the weather | nl.ViewWeather.com | sv.ViewWeather.com
Regulament carpati.org
© copyright (2004 - 2021) www.carpati.org