Ianuarie 2020

Rank: 50
Inregistrat: Miercuri, 17 iulie 2013

Despre mine:
Direct,spontan,curajos,expansiv,uneori tăcut,religios în gândire și sentiment,mai puțin în faptă(un mic lup semimoralist),camarad dar și ușor egoist,mândru,uneori generos și modest.Ce mai,uns cu toate alifiile și cremele/Evitând atent dilemele.Cel mai atipic dintre nonconformiști/Cel mai vesel dintre cei triști/Cel mai nonconformist dintre atipici/Cel mai atipic din diacritici/Poate că și cel mai șters/Însă adesea cel mai cu vers.

Ce am facut:
Experiența mea montană e enorm,enorm,enorm de mică.Concret:am fost de aprox.15 ori la Așezările Rupestre de la Nucu și Aluniș,am fost pe Muntele Ivănețu(1191m),de două ori,pe Muntele Penteleu(1772m) când am fost a doua oară pe Ivănețu,în Munții Bucegi un pic,prin bazinul Ialomiței:Cota 1000-Hotelul Cuibu'Dorului(parcă)-pe sub Muntele Păduchiosu-aproape de Piatra Arsă-ne-am întors și am coborât la Cabana Padina.În altă zi:Padina-Peștera-micile cascade ale Ialomiței-Babele,în alta Strungile,în alta cascada Ialomiței-Vf.Omu(2505m),apoi Cheile Tătarului-L.Bolboci-L Scropoasa-Cota 1000.Furu Mare,singur,cu o noapte la cort în Golul Furului ,și cu o vulpe pe cap la sosire,de o culoare de un roz-capucino foarte ciudat(poate avea urme vechi și spălăcite de sânge),după ce un pic am mers pe urmele unui puiandru de urs de max.150kg,ce nu mi s-a întâmplat,că alte dăți am mers pe urme de urși în toată firea(nerecomandat din multe puncte de vedere celor ce aveți țigla pe casă;io am șindrilă;cunoscătorii știu).
Zboina Neagră,cu întoarcere din Șezătoarea Lupilor în Soveja și revenire la cabană și a doua zi cu mers pe Vf.(1350m).Am fost unul din cei doi cârdași cu vopsea roșă.Au fost peste 20 inși,și la distracție și la muncă/Toți mari mâncători de șuncă(iertare de data asta nu găsii altă rimă/Și asta se imprimă).
Și tot în zilele astea din ''CANICULARA''Iulie/Sucită că o dulie am fost două zile1/2 pe mare parte din culmile Siriului(mai puțin auxiliara Răstoaca,și alte câteva),și ale Ciucașului(mai puțin Bratocea,ca să am la ce veni p-acolo și altă-dat',adică nu doar ptr.Cabana Ciucaș,bulz și prietenii mei ciobanii,dulăii și cloncanii,și cei de la cabană).
Muntele Pietrosu'Vrancei(1667m),prin Golul Pietrosului,cu campare în Golul Verdelui.
Siriu,a 2-a oară,cu 25 de inși și inse,în 7 mașini până la Crasna.
Muntele Lăcăuți(1777m),cu campare la aprox.800m aval. de Stâna de sub Muntele Goru(1785m)Muntii Ciucas 1 si 2 Martie 2014 prin muntele Bratocea am ajuns pana la vf...12-Aprilie-2014 e ziua când am ajuns la Crucea Jandarmilor din Poarta Vânturilor,prin Valea Neagră pe un traseu noroios în primii 3 km și cu zăpada apoi care a crscut în partea de sus până la0,5m.
Creasta Buila-Vânturarița până aproape de Vf.Vioreanu in 2015.Am ajuns pe Vf.Vanturarita..Muntele Ceahlău,pe la cabana Fântânele,apoi Vf.Toaca(1904m)până la cabana Dochia In 2017, iulie.Aprilie 2018 Ceahlău:Durau-Poiana Viezuri-cab.Fantanele-cab.Dochia.A 2 a zi Dochia-Isvorul Muntelui.Iulie 2018 Ciucaș ,vf.,Mana Dracului,Stâncile Gemene.In Mai 2019,iar în M tii Ciucaș:Gropsoarele, Zăganu,coborâre pe la stana din capătul M te lui Zăganu,am ajuns apoi la DN și ne am întors către N pe V.Gropsoarele,apoi prin Cab.M tele Roșu am ajuns de unde am plecat:cab.Vf.Ciucas.

Ce as dori sa fac:
Munții Căpățânii,cu Munții Buila-Vânturarița și cu partea de S a Munților Parângului,eventual cu toți Munții Parângului,Munții Vrancei,fără Muntele Pietrosu(1667m),fără M-tele Furu Mare(1416m),fărăM-tele Zboina Neagră(1350m),Munții Podu'Calului,Grupa Munților Retezat-Godeanu,Munții Piatra Craiului,M-ții Făgăraș,M-ții Iezer-Păpușa,Muntele Ceahlău,M-tele Rarău,M-tele Giumalău,M-ții Banatului,ai Cernei,ai Mehedițiului.M-ții:Vlădeasa,Gilău,Muntelemare;M-ții Rodnei,M-ții Călimani,M-ții Maramureșului,ai Suhardului,ai Măcinului,ș.a.Din stăinătate visez la tot felul de munți:Tassili,Tibesti,Ahagar,Meru,Rasdashan,Kenya,Kilimanjaro,în Africa;M-ții Alaskăi,Stâncoși,ai Cascadelor,ai Marilor Cumpene de Ape,din Sistemul Andino-Cordilier,dar și Anzii Sud-Americani,în Americi bineînțeles;În Antarctica ar fi pe primul loc M-tele Erebus;În Asia mă interesează mai ales:M-ții:Karakorum,Hindukusk,Sihote-Alin,Tian-Șan,Taurus,Pontici,Elburs,Ararat,și cu un intere deosebit mă aplec asupra munților din Pen.Kamceatka,mai ales asupra vulcanului activ Kliucev;Pe continentul Australia,aș merge în Alpii Australieni;În Europa aș merge prima dată în M-ții Haemus,urmați de M-ții Tatra,apoi în M-ții Ural,după care în toți munții din fosta Yugoslavie,mai ales în Alpii Dalmațieni;ar urma,Munții Rodopi și Rila,cei ai Greciei chiar și din insule,dar mai ales Muntele Meteora și Muntele Athos,Alpii Scandinavici,Munții Pindului,Pirineii,Sierra Nevada,Munții Scoției.Aș încheia cu M-ții Alpi,unde aș sta cel puțin două luni,și cu M-ții Harz și Pădurea Neagră,unde aș pescui păstrăv,sau alți pești.

Alte pasiuni:
Religia,Geografia,Istoria,grafica peisajistică,poezia,rima,dar nu mima.