Ianuarie 2021

Februarie 2021

Tura usurica pentru copii, fara sculat devreme (Tura inchisa)

Plecare in data de: Sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Gara Bucuresti Nord, sambata ora 10, tren IR1621 sau Gara Busteni, ora 11.50.

Muntii Bucegi

Mediu pentru copii, usor pentru adulti; max. 400m diferenta de nivel de urcat

Cateva ore

Fiecare in patutul lui

Doar bocancii sunt esentiali, in rest fiecare cu ce-i e comod. O lanterna ca asigurare ar fi utila.

Transportul fiecaruia la / de la Sinaia sau Busteni.

Pentru traseu exista deocamdata doua propuneri:

- Propunerea "yin": Gara Busteni - (taxi pentru copii) - Caminul Alpin - TR - Munticelu - Poiana Costilei cu retur pe - BG - Plaiul Fanului - drum forestier - Gara Busteni.

- Propunerea "yang": Gara Busteni - (taxi pentru copii) - Hotel Silva - PR - Cascada Urlatoarea - PA - Deasupra Poienii Tapului - PG - Poiana Stanii - BA - Sinaia - Popota - Gara Sinaia.

Pe langa aceste doua propuneri sunt binevenite si alte idei, pe care le vom discuta in tren. Decizia finala pe unde vom merge se va lua in tren, de catre cei prezenti.

Eu vin cu copiii mei de 7 si 5 ani; este o tura ce se adreseaza in principal (dar nu exclusiv) parintilor cu copiii cu varste intre 3 si 9 ani.

Tura se tine doar pe vreme frumoasa; acum cand am deschis-o (miercuri dimineata) prognoza pentru sambata este soare dar frig; in conditiile astea mergem, important e sa nu ploua.

Miercuri, 13 noiembrie 2013 - 11:20

macu

Buna dimineata.

Il inscriu pe Ilarion in acasta tura.Eu optez pentru traseul nr. 2.Vroiam sa va propun la intoarcere si muzeul trenuletelor din Sinaia, pt. ca au program pana la ora 18.
Matei, m-a rugat Iancu sa-ti aduc aminte ca nu a-ti finalizat schimbul vostru.

Joi, 14 noiembrie 2013 - 07:11

peter

Salut Stefan,

Venim si noi cu fiul meu Henri de 6 ani. Optez pentru traseul "yang".

Joi, 14 noiembrie 2013 - 11:47

macu

Buna dimineata,

Trebuie sa ma retrag din tura.
Sa aveti o zi buna.

Vineri, 15 noiembrie 2013 - 06:09

stfp

Impreuna cu cei 2 parinti care vin din afara site-ului avem un total de 5 parinti (2 mamici cuminti si 3 tatici ce nu se vor certa) cu 6 copii (2 fete cuminti si 4 baieti ce se vor certa :-) )

Pe maine, la tren!

Vineri, 15 noiembrie 2013 - 22:39

stfp

Oarecum spre mirarea mea ne-am strans la tren 7 copii cu 7 adulti - unii adusi de aici, altii de mine cu SMS-urile, altii de Mihaela. Iar ca bonus, Mihaela s-a mai bagat in vorba cu inca o mamica cu o fetita care au venit si ele cu noi partial, deci la coborarea in gara Busteni eram 8 + 8.

Am bagat copiii si cativa adulti in 3 taxiuri in timp ce alti cativa adulti am luat-o pe jos spre Hotel Silva; de aici incepe excursia propriu-zisa, cu o urcare lejera pana la Cascada Urlatoarea (PR) pentru a cobori apoi apoi spre Poiana Tapului (PA). Aici ne-am mai despartit de 1 copil si 2 adulti (rapusi de oboseala) asa ca ne-am aliniat la startul "celei de-a doua probe", si anume urcusul mai lung de la Poiana Tapului spre Stana Regala (PG) un numar de 5 adulti cu 6 copii.

Urcusul pe PG a fost destul de lung, unii copii fiind destul de obositi; mai cu o pauza, mai cu un carat in spinare, mai cu dus-cu-vorba am reusit sa ajungem in Poiana Regala si sa tragem un suspin de usurare; coborarea spre Sinaia a fost foarte usoara si evident alergand, plus ca bonus un grup de copii din fata au luat-o aiurea in jos cand trebuia trecuta apa Pelesului :-)

In fine, ne regasim aproape cu totiii exact cand s-a lasat intunericul in soseaua de Cota 1400; chiar cand ma pregateam sa iau ceva copii cu mine la un autostop apare un taxi liber ce cobora dinspre Cota!! Am expediat-o pe Raluca cu cei 5 copii cu el pana la popota, in timp ce restul de adulti am luat-o la trap (jogging) spre acelasi loc binecuvantat.

Cina a fost buna si bine-venita; am plecat apoi spre gara iar la 19.30 luam IR1622 spre Bucuresti, multumiti ca am avut din nou o zi excelenta, chiar daca un pic obositoare pentru juniori.