Skin Classic Skin White Skin Black & Whilte Skin Default Adauga la Favorite (In contul carpati.org)
Cautare:

Calendar

Ianuarie 2022
LMMJVSD
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Februarie 2022
LMMJVSD
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28

Online

Vremea
Varful Lespezi
Muntii Fagarasului

Voluntar in Carpati

Homepage

Lista de discutii

Fagaras - Cabana Barcaciu (Tura inchisa)

Plecare in data de: Vineri, 25 iulie 2008

Am mai parcurs acest traseu.

Muntii -- Muntele nu este in lista --

Alte detalii:
TURA DE INITIERE NR 4

PERIOADA: 26-27 iulie 2008

TRASEU:

Sambata 26 iulie:

Avrig-Poiana Neamtului (microbuz 16 locuri, 150 Ron per transport ~ 10 Ron de pers daca se umple, apoi Poiana Neamtului- Caba Barcaciu-CR, 3 h maxim.

Cei care sunt obositi sau nu fac fata unui traseu de 7 h raman la cabana, program de voie.

Restul, dupa 1 h de pauza, plecam in circuit cu retur la cabana:
Cab Barcaciu-Lacul Avrig, 4 h, PA
Lacul Avrig- sub Vf Scara, 1,5 h, BR, traseu de creasta
Vf Scara-Cab Barcaciu-CR, 2.5 h

Duminica:

Pentru incepatori: Cab Barcaciu-Cab Negoiu, PA, 2.5 h si retur,
Pentru toata lumea: Coborare: Cab Barcaciu-Poiana Neamtului-Avrig (identic cu traseul de urcare).

CAZARE:

Cabana Barcaciu (necesar rezervare) sau cort

www.carpati.org/ghid_montan/muntii/fagaras/cabana_barcaciu-43/

INTALNIRE:

Sambata 26 iulie, ora 5.00 in gara din Avrig
Posibilitati transport:
Pentru Bucuresti - Brasov:
A 1684, cu plecare la 20.35 sosire la 1.34
Personal din BV: plecare 2.11, sosire 4.38

RETUR: A 1249 , plecare 15.06 sosire in Buc 20.25

ECHIPAMENT:
- rucsac
- bocanci (nu accept adidasi sau alt tip de incaltaminte)
- pelerina de ploaie sau geaca impermeabila
- lanterna/frontala doar pt cei care urca in Creasta
- apa pt 3 h de traseu
- haine de schimb
- dulciuri
- optional: identificator cu nickul vostru de pe site (mai ales pt cei care nu au mai fost in ture cu mine)

Pentru cei care urca in Creasta: un rucsac mic sau unul la mai multi oameni, haine de ploaie, frontala sau lanterna, apa, dulciuri, eventual harta

BIBLIOGRAFIE:
- www.carpati.org/trasee_muntii/fagaras-18/
- Muntii Nostrii,32, Fagaras, Balaceanu, Heda

Va rog sa cititi in prealabil regulamentul turelor de initiere:
www.carpati.org/ture_de_initiere/regulament/

Toate inscrierile si discutile legate de tura, detalii organizatorice, legate de transport, cazare, echipament, traseu le vom discuta mai jos.

Persoana de contact: Mihaela Diaconescu (mike)
brb_mihaela@yahoo.com
brb_mihaela (Id mess)
0743343793

MENTIUNE: Initial doream sa coboram pe la Cabana Negoiu spre Porumbacu, dar cum nimeni nu vrea sa isi riste microbuzul pe acel drum, am fost nevoita sa renunt la idee.

NR DE PARTICIPANTI: 15 pers in microbuz + maxim 5 daca veniti cu masina personala si sunteti la 6 dimineata in Poiana Neamtului.

Marți, 15 iulie 2008 - 23:24
Afisari: 2,208 

mike
mike
Rucsac

Comentariile membrilor (103)

felicia
felicia
Coarda
 
1
Go PlanetCarpati.org
Mike ma abonez eu si o prietena!
Astept ok-ul!
Mersi mult!


Marți, 15 iulie 2008 - 23:26  

mike
mike
Rucsac
 
2
Bine felicia...la microbuz banuiesc Carpati.org , nu ?


Marți, 15 iulie 2008 - 23:30  

felicia
felicia
Coarda
 
3
Da si dormit la cabana cca nu avem cort!


Marți, 15 iulie 2008 - 23:31  

aaron21
aaron21
Coarda
 
4
cineva din iasi care participa la aceasta tura ?


Miercuri, 16 iulie 2008 - 00:15  

mihaiburo
mihaiburo
Busola
 
5
Mike ma inscriu si eu.
Astept OK-ul.
Zile frumoase!


Miercuri, 16 iulie 2008 - 08:13  

mihaiburo
mihaiburo
Busola
 
6
Mike am vorbit la telefon cu Ana si doreste sa se inscrie si ea.
Nu poate intra acum pe net asa ca va scrie mesajul cu degetelele ei diseara/miine dimineata.


Miercuri, 16 iulie 2008 - 08:41  

bamse
bamse

 
7
Salutare,

raspund si eu prezent. O sa vin cu masina si mai am doua locuri libere, daca este cineva interesat. primul venit primul servit


Miercuri, 16 iulie 2008 - 08:53  

felicia
felicia
Coarda
 
8
bamse... vin si eu cu tine si cu o prietena ne iei cu masina?


Miercuri, 16 iulie 2008 - 09:13  

bamse
bamse

 
9
@felicia. da, cu multa placere.

erau de fapt trei locuri libere, a mai ramas unul. Cine se mai anunta ?


Miercuri, 16 iulie 2008 - 09:19  

felicia
felicia
Coarda
 
10
Mersi mult!


Miercuri, 16 iulie 2008 - 09:19  

marioco
marioco

 
11
Mike, ma inscriu si eu + 1 prietena. Astept ok-ul


Miercuri, 16 iulie 2008 - 09:25  

mike
mike
Rucsac
 
12
Aveti cu totii Ok-ul meu. Bamse, Gina si Felicia vin cu masina; restul ramanem la mircobuz pt avgrig-poiana neamtului din cate inteleg


Miercuri, 16 iulie 2008 - 10:07  

luminita_tuchel
luminita_tuc..

 
13
Buna, Mike.

Putem veni si eu si Laura?


Miercuri, 16 iulie 2008 - 10:21  

mike
mike
Rucsac
 
14
Desigur...si imi permit sa mai rezerv si eu un loc pt o persoana care se va inscrie luni


Miercuri, 16 iulie 2008 - 11:10  

ali.lupu
ali.lupu

 
15
Buna, Mike!

Mai trece inca 3 persoane pe lista, te rog Carpati.org


Miercuri, 16 iulie 2008 - 11:24  

ali.lupu
ali.lupu

 
16
... si inca unul Carpati.org deci 4 din partea mea.
si o sa venim cu masina.

Merci Carpati.org


Miercuri, 16 iulie 2008 - 11:54  

dedex
dedex

 
17
Buna, Mike!

Ma inscriu si eu cu sotia, deci 2 persoane la microbuz+cazare cabana.


Miercuri, 16 iulie 2008 - 12:10  

mihaiburo
mihaiburo
Busola
 
18
@ Mike - citeva comentarii/intrebari:
- in sectiunea
"INTALNIRE:
Posibilitati transport:
Pentru Bucuresti - Brasov:"
cred ca este vorba de Bucuresti - Avrig
- A 1684, cu plecare din Bucuresti in data de 25 iulie, ora 20.35 sosire la Avrig in data de 26 iulie, ora 1.34; pret aprox 38 RON la clasa 2
- duminica DOAR incepatorii fac traseul Barcaciu - Cab Negoiu si retur?


Miercuri, 16 iulie 2008 - 12:45  

mike
mike
Rucsac
 
19
Stati sa ne intelegem.Nr maxim de participanti este 20 din care 15 merg cu microbuzul si maxim 5 pot veni cu masina peroanala.Bamse s-a anuntat primul deci capitolul asta e inchis.restul puteti veni cu masina pana in avrig dar apoi mergem cu microbuzul. nu se poate ca sa ramana 2-3 pers la microbuz si sa plateasca 50 ron fiecare de ex.
Mai mult de 20 de oameni nu vor merge deci ciclul s-a inchis.Toti cei care se inscriu dupa bamse mergem deci cu microbuzul intre avrig si poiana neamtului.pana la gara sunteti liberi sa veniti cu ce doriti
Apoi valabil pt toti cei care stati la cabana sa va faceti rezervare din timp; personal.
In rest sunteti si voi bineveniti cu totii


Miercuri, 16 iulie 2008 - 12:47  

mike
mike
Rucsac
 
20
Da Mihai trenul e buc-avrig dar acolo ma refeream la orasele buc si bv pe care le deserveste.
Pt Dum nu, e evident; poate veni oricine adica ma astept sa mearga toata lumeaCarpati.orgoar ca trebuia gandita si o tura mai usoara pt cei care sambata nu urca in creasta-si va fi aceasta ca sa completeze imaginea fagarasului pt toata lumea


Miercuri, 16 iulie 2008 - 12:53  

ali.lupu
ali.lupu

 
21
OK... Inseamna ca venim cu masina si la 5 dimineata ne intalnim la Avrig in gara, dupa care luam microbuzul cu totii pana la Poiana Neamtului. Am priceput Carpati.org
Merci!


Miercuri, 16 iulie 2008 - 12:55  

darkmoon
darkmoon

 
22
Salutare tuturor, din ce am vazut pana acum sunt deja 15 participanti inscrisi + un prieten de'al lui Mike la tura asta Carpati.org ramanand inca 4 locuri libere (pana la 20) .. Mike, as vrea sa stiu daca se poate sa venim si noi (eu cu acelasi prieten) ..
P.S. In caz ca nu mai sunt locuri in tura, o sa ne revedem acolo Carpati.org


Miercuri, 16 iulie 2008 - 13:10  

xemax
xemax

 
23
Ma inscriu si eu impreuna cu doi prieteni. Astept informati despre cum ne-am potrivi mai bine legat de transport cazare etc...


Miercuri, 16 iulie 2008 - 15:05  

carmena
carmena

 
24
Salut,
Nu stiu daca mai sunt locuri, dar de-abia acum am aflat ca pot sa vin si eu. Ma inscriu pe lista de asteptare , in caz ca se razgandeste cineva


Miercuri, 16 iulie 2008 - 15:45  

sun
sun

 
25
Salut,
Imi las si eu rucsacul pe lista de asteptare...poate-poate...


Miercuri, 16 iulie 2008 - 16:22  

tesla4536
tesla4536
Caraba
 
26
Ma inscriu si eu.


Miercuri, 16 iulie 2008 - 16:40  

irina99
irina99

 
27
ar mai fi un loc si pentru mine?mi-ar placea tare mult sa merg si eu!


Miercuri, 16 iulie 2008 - 17:21  

urlea2002
urlea2002
(admin)

 
28
Dragii mei, hai sa lamurim niste aspecte:
1. Turele de initiere sunt pentru MEMBRII portalului carpati.org. Nu facem tabara pentru gasca personala a fiecaruia. Deci, nu se va accepta ocuparea a 4 locuri din care doar unul are cont pe acest site! Sunt useri care vor sa participe si nu pot din cauza ca noi ne luam prietenii. Aspectul va fi introdus si in regulament, ca sa nu existe alte situatii asemanatoare.
2. Rugam participantii sa isi completeze PROFILUL!! Si organizatorii trebuie sa isi faca o idee minima asupra celor cu care pleaca la drum!
3. Mike, ma iei si pe mine?..Carpati.org


Miercuri, 16 iulie 2008 - 18:42  

urlea2002
urlea2002
(admin)

 
29
Ca sa nu existe neintelegeri, ne vedem pe acolo, nu iau locul nimanui..Carpati.org


Miercuri, 16 iulie 2008 - 18:47  

urlea2002
urlea2002
(admin)

 
30
La aceasta tura, intrucat aspectele de mai sus nu figureaza in regulament, Mihaela va decide daca accepta sau nu situatia.
Pentru urmatoarele ture, vom face precizari mai clare in regulamentul de participare...Carpati.org


Miercuri, 16 iulie 2008 - 19:09  

felicia
felicia
Coarda
 
31
Este bine de stiut pe viitor daca sunt acceptate si alte persoane in afara de cei cu conturi pe Carpati!
In ceea ce priveste profilul completat, cred ca este o chestiune de fair-play si o necesitate la urma urmei pentru toti membrii sit-ului.
Sa ne vedem cu bine in tura Carpati.org


Miercuri, 16 iulie 2008 - 19:15  

urlea2002
urlea2002
(admin)

 
32
Problema e simpla: nu ii opreste nimic pe prietenii nostri care iubesc muntele si vor sa il descopere sa isi faca un cont pe site , sa ii cunoastem , sa se integreze de la inceput in comunitatea carpati.org.


Miercuri, 16 iulie 2008 - 19:26  

mike
mike
Rucsac
 
33
Ok avand in vedere ca iara s-a lasat cu batalie pe locuri...zic asa:
Felicia, Gina ,Basme voi oricum veniti cu masina
Ali.lupu veniti si voi cu masina pana la poiana neamtului.
Xemax voi stiu ca plecati de vineri si dormiti la poiana neamtului deci va scot din calcul.
Cristi tu de descurci
Si acum raman asa:
mike, ruga (inscrisa de mine), mihai, ana,marioco + 1, luminitia si laura, darkmoon +1, carmena, sun, tesla4536, irina= 14 oameni
Se mai pot inscrie 5 pana la capacitatea microbuzului si apoi voi declara tura inchisa! Am schimbat intre timp transportatorul si vom avea un mircrobuz de 19 pers la 5.10 la gara in avrig. Costul a ramas la fel 10 lei de pers. Asta e tariful in zona caci am vb cu toti cei care fac transport de persoane pe acea ruta
Restul va puteti pune pe lista de asteptare pt cazul in care se mai elibereaza un loc.
Legat de profil vom implementa de la urmatoare tura o schimbare de directie, pt ca prioritate sa aiba userii siteului.


Miercuri, 16 iulie 2008 - 19:34  

dedex
dedex

 
34
Helouu de mine ai uitat Dedex+sotia


Miercuri, 16 iulie 2008 - 20:02  

mike
mike
Rucsac
 
35
Corect, te rog sa ma scuzi, deci 16 in total Carpati.org


Miercuri, 16 iulie 2008 - 20:04  

razvan_ilie
razvan_ilie
Caraba
 
36
sper ca ma accepti si pe mine ? astepi ok tau!


Miercuri, 16 iulie 2008 - 21:48  

razvan_ilie
razvan_ilie
Caraba
 
37
a vorbit darkmoon scuze!


Miercuri, 16 iulie 2008 - 21:53  

darkmoon
darkmoon

 
38
Am uitat sa specific ca prietenul meu e "razvan_ilie" (nu stiam ca isi facuse cont Carpati.org) si nu vreau sa se faca confuzie la locurile ramase disponibile in tura.
Multumesc ptr accept Carpati.org


Miercuri, 16 iulie 2008 - 22:04  

ulfi
ulfi

 
39
buna mike
zic si eu "prezent" daca se mai poate.astept ok-ul


Miercuri, 16 iulie 2008 - 22:12  

mike
mike
Rucsac
 
40
@pt darkmoon. Stiu Andy sunteti amandoi pe lista.
@ulfi esti binevenit.
Suntem 17 acum
Mai sunt fix 2 locuri.


Miercuri, 16 iulie 2008 - 23:25  

ana
ana

 
41
Salut, multumesc Mihai pt inscriere, multumasc Mike pt ok. Abia astept sa ne vedem


Miercuri, 16 iulie 2008 - 23:55  

razvan.s
razvan.s

 
42
vreau si eu sa merg. sper sa fiu primit in cele 2 locuri ramase!


Joi, 17 iulie 2008 - 00:43  

bamse
bamse

 
43
a mai ramas un loc si la mine in masina, momentan suntem 3, mai mult de patru devine dificil cu spatiul.


Joi, 17 iulie 2008 - 07:30  

ulfi
ulfi

 
44
@bamse: ma inscriu eu pentru acel loc daca plecarea este din Bucuresti


Joi, 17 iulie 2008 - 07:49  

ulfi
ulfi

 
45
@mike: Multumesc pentru ok. Fagarasul era de ceva timp pe lista meaCarpati.org


Joi, 17 iulie 2008 - 07:52  

bamse
bamse

 
46
@ulfi - plecarea este din Bucuresti.

gata, am ocupat toate locurile.


Joi, 17 iulie 2008 - 08:35  

bamse
bamse

 
47
@mike: pe la ce ora ajungeti cu microbuzul in poiana neamtului ?


Joi, 17 iulie 2008 - 08:38  

mike
mike
Rucsac
 
48
@razvan , poti veni linistit.
deci acum suntem 18 la microbuz, dar cum ulfi insa merge cu liviu (bamse) atunci se mai face un loc, deci 17 la microbuz -pss, sper sa nu ma fi incurcat in cifre, SI 2 LOCURI LIBERE
@bamse la 6 cel tarziu sa fiti la poiana namtului. Microbuzul e in fata la gara din avrig la 5-5.10 si pana ne imbarcam/debarcam se face 6.


Joi, 17 iulie 2008 - 10:15  

monicar
monicar

 
49
Hello Mike, ma inscrisesem mai demult inainte sa postezi tura :-) Mai este valabil?


Joi, 17 iulie 2008 - 10:33  

mike
mike
Rucsac
 
50
@monicar. Daca prin mesajul de acum, inseamna ca vii in tura, join us....
Buuun mai e un loc in cazul asta.....
Dupa ce se va ocupa si acesta voi declara tura inchisa. Oricum suntem mult peste nr de participianti anuntat anterior.
Daca cineva se retrage, acea persoana va anunta, si locul vacant se poate ocupa.


Joi, 17 iulie 2008 - 10:35  

monicar
monicar

 
51
Super, Atunci pune-ma si pe mine pe lista, ca vin cu siguranta :-)


Joi, 17 iulie 2008 - 10:36  

mihai.telemark
mihai.telema..
Rucsac
 
52
Se anunta cam nasol iesirea asta de initiere Carpati.org Dupa mai multe telefoane date lu' nea Petre, am închriat cabana întreaga pentru o perioada de 2 saptamâni, adica între 21 iulie si 3 august. Cabana va fii în întregime ocupata, astfel ca nu mai sunt locuri disponibile. Veniti cu cortul Carpati.org


Joi, 17 iulie 2008 - 10:47  

mihai.telemark
mihai.telema..
Rucsac
 
53
Hai, sa nu va mai stresez,a fost o gluma Carpati.org Ploua, sunt sictirit, si nu am ce face Carpati.org, asa ca bag strâmbe Carpati.org


Joi, 17 iulie 2008 - 10:50  

catisor
catisor

 
54
Mai este inca locul acela ultim liber? Atunci as vrea sa ma inscriu si eu.
Multumesc,

Caty


Joi, 17 iulie 2008 - 11:17  

mike
mike
Rucsac
 
55
Da te poti inscrie dar te rog sa iti completezi profilul sa stim si noi cu cine vorbim:
In momentul asta s-a ocupat si ultimul loc
Deci DECLAR TURA INCHISA
Va puteti inscrie in continuare si daca se elibereaza vre-un loc sa il ocupati in ordinea inscrierii.


Joi, 17 iulie 2008 - 13:22  

marian_yxs
marian_yxs

 
56
buna, vreau si eu sa merg


Joi, 17 iulie 2008 - 18:56  

tesla4536
tesla4536
Caraba
 
57
Mi-am facut rezervare la cabana. La prici!
Din cate am inteles, la prici ar fi libera o camera din cele doua, adica vreo 12 locuri libere.


Vineri, 18 iulie 2008 - 11:26  

mihaiburo
mihaiburo
Busola
 
58
Citeva completari la ce a scris Mike. Daca nu sunt corecte o rog sa ma ma traga de urechi Carpati.org
Cab Barcaciu (plecare la ora 10) -Lacul Avrig (sosire la ora 14), 4 h, PA - diferenta de nivel + 457 metri
Lacul Avrig- Vf Scara (sosire la ora 15.30), 1,5 h, BR, traseu de creasta - diferenta de nivel + 299 metri
Vf Scara-Cab Barcaciu (sosire la ora 18.00-18.30) -CR, 2.5 h - diferenta de nivel - 756 metri

Pentru incepatori: Cab Barcaciu (plecare la ora 7 ?)-Cab Negoiu (sosire la ora 09.30), PA, 2.5 h - diferenta de nivel - 4 metri
si retur (sosire la ora 11.30 la Barcaciu),
Pentru toata lumea: Coborare: Cab Barcaciu(plecare la ora 12.00)-Poiana Neamtului (sosire la ora 14.00 si imbarcare in microbuz)-Avrig (sosire la ora 15.00 si luat repede bilete !)

linkuri:
cabana Barcaciu: http://www.barcaciu.ro/
cabana Negoiu: http://www.negoiu.ro/


Vineri, 18 iulie 2008 - 12:49  

stefalexe
stefalexe
Busola
 
59
Eu zic ca informatiile din Ghidul montan de pe carpati.org sunt mai bune decat cele de pe paginile personale de care nu cred ca se ocupa nimeni!


Vineri, 18 iulie 2008 - 15:54  

scarabeul1984
scarabeul198..

 
60
Daca se mai face loc as vrea sa vin si eu.
Astepta sa primesc aprobarea daca sunt norocos.
Zile insorite,


Vineri, 18 iulie 2008 - 21:49  

mastroiani
mastroiani
Caraba
 
61
Cei de acasa va steapta cu povestirea turei ( noi cei care din pacate saptamina asta tinjim dupa linistea muntelui ).Sa aveti vreme frumoasa si sa aduceti poze faine. Va asteptam / baftaaaaaaaaaaaaaaaa


Vineri, 18 iulie 2008 - 22:00  

diana_
diana_

 
62
Ma inscriu si eu pe lista de asteptare, nu se stie niciodataCarpati.org


Luni, 21 iulie 2008 - 15:42  

geronimo23k
geronimo23k

 
63
Vreau si eu sa merg. O sa vin cu masina. Deocamdata mai sunt 3 locuri libere. Eu am fost si la tura de pe piatra craiului. Vad ca vor mai multi sa mearga, nu cred ca e o problema daca mai plusam cu 4 nr participantilor.


Luni, 21 iulie 2008 - 17:33  

marian_yxs
marian_yxs

 
64
ma inscriu si eu pe lista de asteptare


Luni, 21 iulie 2008 - 18:24  

mike
mike
Rucsac
 
65
Mihai, este corect ceea ce ai spus tu...La o adica putem pleca dimineata de la barcaciu spre negoiu la 6.30 ca sa ne mai lasam o rezerva de timp la coborare. Legat de descrierea traseelor:

Avrig-Barcaciu
www.carpati.org/trasee_muntii/fagaras/avrig-91/spre/cabana_barcac
iu-90/

Barcaciu-Avrig
www.carpati.org/trasee_muntii/fagaras/cabana_barcaciu-90/spre/lac
ul_avrig-93/

si returul...citit invers:
www.carpati.org/trasee_muntii/fagaras/cabana_barcaciu-90/spre/sau
a_garbovei-92/

si ziua 2: www.carpati.org/trasee_muntii/fagaras/cabana_negoiu-85/spre/caban
a_barcaciu-90/

Geronimo...este exclus, daca nu ai citit bine comentariile am declarat TURA INCHISA. Deja sunt 30 de participanti desi initial era vorba de 20. Deci raspunsul meu este nu, si nu inteleg cum te inscrii pur si simplu fara sa ma intrebi sau sa imi ceri un acord, macar formal.


Luni, 21 iulie 2008 - 19:58  

ruga
ruga

 
66
Confirm participarea la tura-multumesc Mike de inscriere


Luni, 21 iulie 2008 - 21:44  

scarabeul1984
scarabeul198..

 
67
Si totusi daca renunta cineva putem veni noi in ordinea numerelor de pe tricouri nu?


Luni, 21 iulie 2008 - 22:53  

mike
mike
Rucsac
 
68
Da evident asa am si scris mai sus....in ordinea in care v-ati inscris Carpati.org


Luni, 21 iulie 2008 - 22:54  

mihaiburo
mihaiburo
Busola
 
69
@ ana - cu placere
@ stefalexe - linkurile au fost puse cu bune intentii Carpati.org celelalte informatii sunt adunate de pe carpati.org si de pe harta Fagarasului
@ mike - plecarea la 6.30 inseamna trezirea pe la 5.30 pt strins toate bagajele, imbracat etc. Banuiesc ca spre Negoiu se va pleca tot cu un bagaj mic urmind ca la intoarcere la Barcaciu sa recuperam restul bagajelor. Va fi destul de strins orarul de ajuns in Avrig si luat bilete CFR pt aprox 20-25 persoane. Se va stabili un loc si ora pt "adunare" in Gara de Nord?


Marți, 22 iulie 2008 - 13:44  

simonav.
simonav.

 
70
As vrea si eu pe lista de asteptare... poate-poate Carpati.org

Daca nu ajung, distractie placuta si ne vedem la urmatoarele!


Marți, 22 iulie 2008 - 14:59  

mike
mike
Rucsac
 
71
Mihai sa iti raspund pe rand...
1. Nu e obligatoriu sa mearga toata lumea spre negoiu
2. Se va merge musai cu bagaje mici, celelalte gata facute asteapta la barcaciu.
3. Stiu ca e cam strans orarul. Sambata dimineata pana vine mircbuzul o sa stabilim daca ramanem la acceleratul de 3 care merge direct Bucuresti sau alegem o alta varianta de PERSONAL (trece pe la 16.53 in avrig) pana in bv si apoi tren sau microbuz pana in Buc
4. Legat de locul de intalnire. Eu voi ajunge la casele de clasa I la 19.45 cel tarziu. Ne putem vedea acolo


Marți, 22 iulie 2008 - 20:51  

felicia
felicia
Coarda
 
72
Mike cu ploaia ce facem? Carpati.org


Marți, 22 iulie 2008 - 22:29  

mike
mike
Rucsac
 
73
Felicia...eu va propun sa asteptam pana maine seara/joi dim. Daca prognozele nu se schimba (pe accuweather se anunta cer variabil, pe wunderground ploua) vom amana tura. Daca se anunta vreme decenta sa zicem doar duminica o putem schimba pt ceva in bucegi la o zi....Nu are sens sa ne ploua in fagaras si sa batem atat drum pt asta. Deci eu va propun asa....daca joi dim ramane aceeasi prognoza pesimista cu permisiunea voastra voi redefini tura...so tinem legatura


Marți, 22 iulie 2008 - 22:41  

darkmoon
darkmoon

 
74
Pe 'wunderground' arata ca urma sa ploua si cand am fost in Piatra Craiului, desi situatia a fost alta, eu ma orientez dupa 'accuweather' si 'myforecast'. Oricum ar fi, sunt intru' totul de acord cu o posibila schimbare in cazul inrautatirii vremii .. vom vedea ce va fi pana joi Carpati.org


Marți, 22 iulie 2008 - 22:55  

stefalexe
stefalexe
Busola
 
75
Extras din Regulamentul turelor de initiere:

"Organizatorul turei de initiere isi rezerva dreptul de a anula in orice moment plecarea in tura, in functie de conditiile meteorologice sau de aspecte personale, anuntand acest lucru pe site. Se recomanda consultarea site-ului inainte de a pleca de acasa!"

Prin urmare, vineri seara sau chiar si sambata dimineata este bine sa intrati pe site pentru a vedea hotararea Mihaelei, pentru binele tuturor!


Marți, 22 iulie 2008 - 23:08  

mike
mike
Rucsac
 
76
Alex eu ar trebui sa plec vineri seara de acasa ....si joi seara sa fac bagaje. Asa ca ce voi hotari joi seara legat de a sta sau nu in picioare tura , asa va ramane. Oricum daca se va amana/schimba ceva se va datora doar vremii


Marți, 22 iulie 2008 - 23:12  

ultrasro
ultrasro
Busola
 
77
Sfatul meu este sa asteptati saptamana viitoare pentru munte, se anunta multa apa pentru aceasta saptamana si nu e doar o alarma falsa...chestia asta amplasata acum asupra Romaniei si Bulgariei seamana a pui de uragan Carpati.org


Marți, 22 iulie 2008 - 23:13  

mihai.telemark
mihai.telema..
Rucsac
 
78
Daca ploua, eu nu mai vin Carpati.org las locul dom'soarei Simona Carpati.org


Marți, 22 iulie 2008 - 23:14  

ultrasro
ultrasro
Busola
 
79
Daca aveti insa noroc parca vad joi dimineata ca se schimba prognoza si aveti 100 % unda verde catre Fagaras Carpati.org


Marți, 22 iulie 2008 - 23:16  

simonav.
simonav.

 
80
Multumesc, multumesc, insa cred ca mai sunt altii inaintea mea pe lista de asteptare, si n-as vrea sa le rapesc placerea unor dusuri in natura Carpati.org Muntii vor fi acolo si saptamanile urmatoare...


Marți, 22 iulie 2008 - 23:18  

mihaiburo
mihaiburo
Busola
 
81
@ mike - multumesc pt precizari. O sa fiu si eu la 19.45 cel tirziu la casa de bilete pt clasa I
Prognoza - curios poate dar eu prefer kappa.ro. Pt Avrig miercuri si joi sunt prognozate ploi si averse dar vineri si duminica predominant nori (fara ploaie) iar simbata predominant soare.
Tot la prognoza - cea de pe carpati.org (http://www.carpati.org/vremea_la_munte_muntii_carpati/) de astazi, indica ploaie doar duminica
Dar asa cum a mai fost scris, asteptam decizia organizatorului.


Miercuri, 23 iulie 2008 - 08:37  

felicia
felicia
Coarda
 
82
Personal, as prefera Bucegiul pentru duminica, daca nu ploua!
Cred ca este pacat sa mergem in Fagaras si sa nu vedem nimic, chiar daca nu ploua si sunt numai nori si ceata!


Miercuri, 23 iulie 2008 - 12:14  

darkmoon
darkmoon

 
83
Tinand cont de vremea rea care s-a anuntat saptamana asta in mare parte a tarii, asta nu inseamna ca in Fagaras va fi innorat si va ploua iar in Bucegi vreme frumoasa ... nu o zic cu intentie rea, dar e posibil sa fie vremea la fel de proasta in ambele locatii, poate chiar mai rau. Asa cum s-a precizat in comentariile anterioare vom astepta decizia organizatorului Carpati.org


Miercuri, 23 iulie 2008 - 12:46  

anamihailescu_79
anamihailesc..

 
84
M-am trezit cam tarziu! Vroiam sa mergem si noi (eu si prietenul meu).
Poate data viitoare. Sper sa aveti vreme frumoasa si sa va bucurati de tura.

PS. O sa-l pun sa-si faca si cont. Carpati.org


Miercuri, 23 iulie 2008 - 17:43  

tesla4536
tesla4536
Caraba
 
85
Si eu tot kappa prefer.
Pentru week-end-ul trecut s-a anuntat la Busteni innorat si asa a fost. Innorat tot timpul, dar fara ploaie. Am urcat fara probleme pe Jepii mici. E adevarat, de la primul stalp al telecabinei am fost cu capul in nori, la propriu...

Ieri pe kappa anunta ploaie si vineri, azi vad ca e doar innorat... Maine ce o afisa?


Miercuri, 23 iulie 2008 - 19:20  

mike
mike
Rucsac
 
86
Bun sunt total de acord cu voi ca nu are sens sa batem jumatate de Romanie ca sa ne ploua in Fagaras...ne poate ploua oriunde, mai aproape de casa caci majoritatea suntem din Bucuresti. M-am uitat pe toate siteurile recomandate si prognozele sunt divergente in ceea ce priveste ploaia...Unii zic ca o sa fie chiar variabil. In mare ma intereseaza doar prognoza pe sambata caci atunci o sa fie ziua plina...duminica e mai mult zi de intoarcere, si se aunta indreptarea vremii.
As ramane la varianta tura de o zi in Bucegi, duminica insa nu am idei marete . Probabil multi ati fost in Bucegi si cautat munti noi...asta incerc si eu sa gandesc. Si orice combinatii fac pt Bucegi nu imi iese nimic interesant. So daca aveti vreo idee puteti posta...poate imi vine si mie inspiratia...Un traseu de 8 h cu totul e suficient, pt a avea si ceva rezerve de timp. Singurul care imi vine in minte este Sinaia -Poiana Stanii-Piatra Arsa-Jepii Mari-Busteni.

Ma voi uita si maine la pranz pe prognoza si promit sa anunt o decizie definitiva pt ca stiu ca unii v-ati facut planuri de weekend etc si nu mi se pare corect sa le stric pe ultima suta de metrii.

In alta ordine de idei daca o sa fie Bucegi nu aveti nici o obligatie sa veniti in tura chiar daca v-ati inscris aici, nu voi mai impune limitari sau restrictii.

Sincer sper sa se indrepte vremea...dar nu pot face nimic in acest sens


Miercuri, 23 iulie 2008 - 21:03  

ana
ana

 
87
Ar fi fost minunat daca tura s-ar fi putut amana si nu schimba pe una de o singura zi; cu piciorul in Fagaras n-am mers niciodata, dar nici pe vreme rea n-as vrea sa incerc. Atat de repede trece vara!


Joi, 24 iulie 2008 - 08:32  

catisor
catisor

 
88
Si eu sunt de acord ca ar merita sa pastram tura in Fagaras, chiar daca ar trebui sa o amanam.
Daca totusi se mai organizeaza ceva si saptamana aceasta, as prefera sa ne decidem astazi deoarece eu imi iau echipamentul la servici si o sa vin direct la gara.

Cred ca prognoza de astazi estimeaza destul de bine cum va fi vremea la sfrasitul saptamanii deci putem sa luam o decizie.

Honestly, pe mine nu ma deranjeaza daca ploua un pic sau vremea nu este atat de insorita (cf. weatherunderground), astea sunt riscurile.

Astept un raspuns si de la altii. Multumesc.


Joi, 24 iulie 2008 - 09:29  

mihaiburo
mihaiburo
Busola
 
89
De acord cu pastrarea turei in Fagaras in cazul in care organizatorul decide sa nu se mai faca in perioada 26-27 iulie.

@ Mike - o combinatie posibila:
Busteni - Caraiman - Babele - Piatra Arsa si de aici in functie de timp, starea "tehnica"
a) Canton Jepi - Busteni sau
b) Poiana Stinii - Sinaia sau
c) Cota 2000 - 1400 (cei f obositi pot lua gondola care circula pina la ora 19.00) - Sinaia


Joi, 24 iulie 2008 - 10:29  

aaron21
aaron21
Coarda
 
90
S-ar putea sa aveti noroc..se pare ca vrea rea se duce spre moldova..aseara a fost rupere de nori ..a plouat 20 min ...fff tare..nu am mai vazut asa ceva...si apoi toata noaptea..acum e ora 10:37 si inca e aproape intuneric din cauza norilor ......vreme urata aici ramane..Sa aveti parte de o tura frumoasa cu soare !


Joi, 24 iulie 2008 - 10:39  

darkmoon
darkmoon

 
91
Parerea mea ca si ceilalti de altfel ar fi sa pastram tura in Faga chiar daca ar insemna sa fie amanata ptr ... saptamana viitoare or o alta data (desi din ce am vazut sunt sanse sa se indrepte vremea);
In ceea ce priveste tura de o zi in Bucegi, nu ma pot pronunta ptr un traseu favorabil indiferent de unde ar porni (Sinaia or Busteni) ... conditiile meteorologice indicand nori, ceata in mare parte a zilei.


Joi, 24 iulie 2008 - 12:39  

mike
mike
Rucsac
 
92
Ok sa stabilim un lucru..eu am incercat sa trag de tura asta pana pe ultima suta de metrii pt ca nu o voi reprograma prea curand. pt mine nu exista o sapt viitoare sau peste 2 sapt. Urmatorul weekend am in plan o tura de anduranta in fagaras si apoi plec din tara pana la sf lunii august. Cand ma intorc va fi sesiune de restante si voi face o tura de o zi. Deci tura se amana pana in septembrie...asta nu stiati si pt voi e usor de zis cu lasatul pe alta-data. Acum legat de vreme m-am uitat pe siteurile mele si pe cele recomandate de voi si iata ce a iesit:

Bun sa facem un rezumat:
Ziua de sambata, Avrig-Sibiu
-carpati: sambata in timpul zile fagarasul e fara nori
-accuweather: mostly cloudy
-wunderground: rain 20%
-kappa: noros
-myforecast: variabil
-freemeteo: ploaie usoara si sambata si dum ploaie
inmh: ploaie la deal si la munte

Duminica -Busteni/Bv
-accuweather: mostly cloudy
-carpati: innorat
-wunderground: rain 20%
-kappa: noros
-myforecast: variabil
-freemeteo: Cer parțial noros dimineața, ploaie ușoară, cu momente de înseninare în restul zilei.
-inmh: ploaie la deal si la munte

In egala masura am vb azi cu gabibv care spunea ca dupa o ploaie serioasa s-au udat la picioare mai rau ca iarna;acum totul e imbibat de apa in faga, iarba, locurile de cort totul. Si cel mai mult va inteleg ca nu vrea nimeni sa bata atata drum ca sa ne plimbam printre nori si ceata, placerea e sa te bucuri de peisaje mai ales ca muntele e asa departe. Deci cum toata sapt a fost vreme urata nu vreau sa risc si sa plecam spre Avrig ca sa ne ploua juma de zi....chiar nu se merita...
Mai ales ca cei mai multi mi-au sugerat sa o amanam....Asa vom face

Deci aceasta tura se va amana probabil pt luna septembrie cand prin defintie vremea in fagaras este mult mai stabila. In schimb pt cei care vor sa iasa la munte si nu le e frica de o udatura duminicala in Bucegi va propun:
-Sinaia-Poiana Stanii-Piciorul Pietrei Arse-Piatra Arsa-Jepii Mari-Busteni
Nu voi limita nr de participanti pt ca am schimbat jocul pe ultima suta de metri.
Deci oricine doreste este binevenit. Intalnirea este la 9.15 in gara din sinaia. puteti veni cu personalul, rapidul sau acc din bucuresti si sunt si trenuri dinspre brasov.
Traseul are cam 8 h este integral marcat si nu pune probleme deosebite...decat ceva udatura dar ne vom intoarce acasa, nu vom prelungi flescaiala cu inca o noapte la cabana sau si mai rau la cort.
So sper sa ma vad cu cat mai multi dintre voi acolo, si desi poate sunteti dezamagiti vom reincerca fagarasul in septembrie cand poate vremea ne va surade


Joi, 24 iulie 2008 - 18:40  

razvan_ilie
razvan_ilie
Caraba
 
93
sunt de acord cu decizia lu mike


Joi, 24 iulie 2008 - 19:02  

mike
mike
Rucsac
 
94
http://www.carpati.org/planificator_ture/bucegi_1_sau_2_zile_inlo
cuire_tura_de_intiere_barcaciu/583/
Am schimbat datele jocului....sper acum sa fie bine pt cat mai multi dintre noi...tura este in turele normale


Joi, 24 iulie 2008 - 19:43  

darkmoon
darkmoon

 
95
Intrucat tura s-a anulat/amanat pana in septembrie si oricat de tentante ar fi ptr mine cele 2 zile in bucegi, din nefericire n-o sa pot sa va insotesc .. ramane pe data viitoare; Mike iti urez o vacanta placuta in strainatate si sa ne revedem cu bine in toamna Carpati.org

Distractie placuta in Bucegi si sa aveti parte de 2 zile cat mai insorite Carpati.org


Joi, 24 iulie 2008 - 23:18  

mihaiburo
mihaiburo
Busola
 
96
@ mike - de acord cu decizia. As propune ca cei care s-au inscris pt tura din Fagaras care s-a aminat in septembrie sa isi "pastreze" locul urmind numai sa confirme participarea. Daca unii se vor razgindi sau nu vor putea participa sa aiba prioritate cei care s-au inscris pe lista de asteptare (sa confirme sau sa infirme participarea) si abia apoi regula "primul venit, primul servit".


Vineri, 25 iulie 2008 - 08:40  

mike
mike
Rucsac
 
97
Da Mihai asa vom face...veti avea prima jumatate a intervalului de cand am postat tura pana plecam ca sa reconfirmati urmand ca apoi sa se poata inscrie ceilalti pe locurile ramase libere


Vineri, 25 iulie 2008 - 10:32  

dedex
dedex

 
98
As fi interesat sa-mi pastrez locurile (2 eu+sotia) pentru tura amanata in septembrie dar depinde ff mult de data.
Mike ne poti avansa o data aproximativa/exacta a turei ?


Vineri, 25 iulie 2008 - 15:43  

mike
mike
Rucsac
 
99
Da cel mai probabil o sa fie 27-28 sept....
Btw am vb cu Marasb care era la Balea acum....ploua torential cu grindina....noaptea trecuta s-au rupt norii in fagaras...so....se pare ca am ales corect


Vineri, 25 iulie 2008 - 15:58  

dedex
dedex

 
100
Din punctul meu de vedere este in regula data asa ca ma inscriu de pe acuma pentru tura 2 persoane eu+sotia.
Tura placuta in Bucegi si vreme frumoasa


Vineri, 25 iulie 2008 - 16:05  

mike
mike
Rucsac
 
101
Ok....atunci deschid o lista pt asta Carpati.org.
Multam de urari Carpati.org


Vineri, 25 iulie 2008 - 16:07  

mihaiburo
mihaiburo
Busola
 
102
Nu o sa fiu in tara in perioada 1-9 septembrie dar daca tura va fi pe 27-28 septembrie eu confirm inscrierea.


Luni, 28 iulie 2008 - 10:34  

mike
mike
Rucsac
 
103
Ok mihai, o sa deschid o lista separata


Luni, 28 iulie 2008 - 13:10  


 




Trebuie sa te autentifici pentru a putea adauga un comentariu

 
0,1125 secunde

GetaMap.org | Maps from all over the world | ro | fr | es | de | Calculator distante
ViewWeather.com - A new way to view the weather | nl.ViewWeather.com | sv.ViewWeather.com
Regulament carpati.org
© copyright (2004 - 2022) www.carpati.org