Februarie 2024

Martie 2024

Varful Godeanu
Muntii Godeanu

Craiul de dupa Craciun (Tura inchisa)

Plecare in data de: Sâmbătă, 27 decembrie 2014

Saticul de Jos, C.H.E. Clabucet - 27.12.2014 ora 10

Muntii Piatra Craiului

Traseu marcat. Dificil din punct de vedere fizic, diferente mari de nivel parcurse in conditii de iarna

5 - 7 ore in prima zi, 10 - 12 ore a doua zi

Cabana Garofita Pietrei Craiului, http://www.carpati.org/ghid_montan/muntii/piatra_craiului/cabana_garofita_pietrei_craiului-21/

Bocanci rezistenti la apa, bete trekking, parazapezi, 2 perechi de manusi, cagula, ochelari de soare sau ski, haine impermeabile suficient de calduroase pentru 2 zile, rucsac 30 - 60 l , frontala, trusa medicala, termos cu lichid cald, coltari, piolet

Transport pana la locul de intalnire si retur, cazare 20-25 lei

Pentru cine nu a golit complet farfuria de Craciun dar simte deja amenintarea meniului de Revelion :) propun o tura de 2 zile prin Craiul mai putin umblat. Un prilej de intalnire cu iarna adevarata, mers prin zapada mare, frig si mult efort. Iar seara ne vom bucura de caldura focului din soba si bunatatile aduse de acasa.

Cazarea se face la cabana Garofita Pietrei Craiului. Aceasta nu comercializeaza produse alimentare asa ca toata mancarea si lichidele cu punctul de inghet sub 0° :) vor fi aduse de acasa.

Traseele propuse:

ziua 1 : cabana Garofita Pietrei Craiului - Marele Grohotis (CG) - saua Tamasel (TA) - stana din Tamas (BR) - cabana Garofita Pietrei Craiului (PG)

ziua 2 : cabana Garofita Pietrei Craiului - Drumul Granicerului (TR) - la Prepeleag (CR) - Valea Urzicii (TA) - saua Funduri - poiana Pietricica (PR) - Saticul de Jos - C.H.E. Clabucet

Daca ne vom confrunta cu conditii meteo nefavorabile sau viteza de deplasare va fi diferita de estimarea initiala traseul va fi reconfigurat, pastrand insa zona si gradul de dificultate.

Tura este destinata doar persoanelor cu o conditie fizica si o stare de sanatate foarte bune, care au experienta in parcurgerea traseelor de iarna.

Chiar daca doriti foarte mult sa participati va rog sa va inscrieti numai daca apreciati ca indepliniti toate conditiile si dispuneti de tot echipamentul solicitat. Ganditi-va ca in acest fel va protejati, in primul rand pe voi si apoi tot grupul, de situatiile neplacute sau periculoase ce pot apare. PARTICIPAREA SE FACE PE PROPRIA RASPUNDERE.

Numar de participanti : 4 ... 7 + organizatorul

Discutiile privind participarea in tura se poarta pe site. De aici voi lua si informatiile pentru evaluarea doritorilor. Detaliile privind transportul se stabilesc pe privat dupa confirmarea participantilor.

Toti doritorii se pot inscrie, FARA GRABA, pana la sfarsitul zilei de marti 16.12.2014. Pentru ca sunt doua zile din preajma sarbatorilor va rog sa verificati bine si sa va inscrieti doar daca sunteti siguri ca puteti participa.

Acceptarea NU se face in ordinea inscrierii si este la aprecierea organizatorului.

Marți, 9 decembrie 2014 - 19:07

mihai_fl

Salut.

As dori sa particip la aceasta tura.

Multumesc.

Miercuri, 10 decembrie 2014 - 09:54

the.ingrid

Proletara ce sunt, in preajma sarbatorilor am domiciuliul fortat prin Bucuresti. Dar Craiul suna intotdeauna mai bine! Deci m-as alatura cu mare drag.

Soare,
Ingrid

Miercuri, 10 decembrie 2014 - 10:39

bc
bc

Buna Mugur, daca se poate as veni si eu.

Miercuri, 10 decembrie 2014 - 13:03

Salut Mugurel,

îmi exprim prin prezenta intenția de a participa la tură.

Vineri, 12 decembrie 2014 - 10:08

Salutare Mugurel.

Ce surpriza frumoasa e aparitia acestei ture.
Ma cam mancau degetele sa ma inscriu iar primul, dar mai intai am verificat, fara graba, agenda.
Un Crai dupa Craciun, cu "diferente mari de nivel parcurse in conditii de iarna" ar fi o incalzire potrivita pentru urmatoarea tura de sfarsit de an si, mai ales, o reintalnire mult asteptata cu un munte drag.

Adrian

Vineri, 12 decembrie 2014 - 16:56

Buna Mugurel,

As dori sa particip si eu la aceasta tura.

Multumesc

Luni, 15 decembrie 2014 - 10:43

lolek

Buna Mugurel,
As dori si eu sa iau parte la aceasta tura Carpati.org

Multumesc!

Luni, 15 decembrie 2014 - 20:36

pitic

Salut,

Imi exprim si eu dorinta unui Craciun asa cum se cuvine, cu zapada.

Multumesc,
Andreea

Marți, 16 decembrie 2014 - 18:58

Tura este inchisa.

@lolek : ti-am trimis luni un mesaj pe privat, astept raspunsul tau cel tarziu pana maine.

Miercuri, 17 decembrie 2014 - 11:57

lolek

Buna, din pacate, am aflat ca duminica 28 decembrie trebuie sa fiu devreme in Bucuresti si cum a doua zi este un traseu mai lung, e clar ca e imposibil.

Asa ca ma vad nevoita sa ma retrag.
Poate intr-o zi ne vom nimeri intr-o tura. Sa aveti vreme si zapada buna.

Joi, 18 decembrie 2014 - 10:47

mugurel.ilie..

Participantii la tura sunt : Florin, Ingrid, Claudia, Vlad, Adi si Zelma. Locurile la cabana sunt rezervate, detaliile legate de transport le stabilim pe privat.

Pana la plecarea in tura va urez Sarbatori Fericite si, daca impodobim frumos bradul, poate Mosul va aduce zapada pe care ne-o dorim Carpati.org

Joi, 18 decembrie 2014 - 13:42

miruna

Buna dimineata!Carpati.org am observat ca este inchisa tura, insa daca se retrage cineva sau simte organizatorul ca vrea sa faca un cadou de Craciun si ma lasa sa particip in locul lui lolek, as fi bucuroasa sa va insotescCarpati.org

Sâmbătă, 20 decembrie 2014 - 07:33

mugurel.ilie..

Buna dimineața Miruna, bine ai revenit printre noi !

Am vorbit cu organizatorul Carpati.org si mi-a spus ca a făcut deja lista de cadouri pentru Craciun după ce a citit mesajele primite pana acum 3 zile. Apoi a trecut la treaba, ca cei care i-au scris din vreme sa primească ce si-au dorit.

Cat privește retragerea vreunui participant, sper ca toți au citit anunțul cu atenție si nu va fi cazul.

Te aștept cu placere într-o tura viitoare, iarna e abia la început.

Sâmbătă, 20 decembrie 2014 - 09:47

miruna

Bine v-am regasit!!

O sa imi astept cadoul in 2015 atunci, stiu eu ca trebuie sa vina, doar am fost cuminteCarpati.org

Luni, 22 decembrie 2014 - 21:49

rupi2003

Raiul de dupa Craciun chiar a fost "un prilej de intalnire cu
iarna adevarata, mers prin zapada mare, frig si mult efort".
Am avut parte de iarna tot timpul de la plecarea si pana la revenirea in Bucuresti.
Am savurat 101% aceasta tura.
Am revazut un munte drag, i-am cunoscut pe Ingrid si Vlad, i-am reintalnit pe Florin, Zelma si Claudia, am descoperit cat de mica e lumea valcenilor, am framantat zapada de la genunchi si pana la brau, am rupt doua placute de vant, am pozat, am plonjat cu bisuri cu fata in zapada, am ras, am povestit, am catarat un pic pe stanca, am asigurat, ne-a batut binisor vantul pe creasta, ni s-au lipit degetele de coltari, am balaurit dupa marcaj, am escaladat doboraturi de vant, am fost pe un traseu nou, am incheiat 10 ore de traseu cu o ciorba calda.
Pentru Mugurel a fost o tura aniversara pe carpati.org mai mult decat reusita.

Luni, 29 decembrie 2014 - 01:48

zelma

O tura cu o atmosfera chiar ca de Craciun. Poate vremea si zapada minunata au facut atmosfera insa oamenii au dat suflet acestei ture. M-am bucurat mult sa va revad pe toti, m-am bucurat sa revad Raiul meu din Crai, de data aceasta cu o noua fata, de iarna ca in povesti si peisaje superbe.
Am avut parte si de cer senin instelat, ninsoare placuta prin padure dar si de viscol in creasta, de ger aprig de ingetam instant daca ne opream dar si de inot in zapada pana la brau pe alocuri.

Multumim mult Mugurel pentru tot ce daruiesti prin turele tale si efortul pe care il depui mereu ca totul sa iasa perfect. Si sper ca si pe viitor sa iti reuseasca ture la fel de frumoase, si sa impartasesti cu aceeasi dragoste mereu micile secrete ale muntilor Carpati.org
Si sper ca data viitoare sa reusesc sa fiu mai mult in frunte la sapat de urme, si sa contribui mai mult la reusita turei. Desi eu cred ca toti ne-am simtit bine. Atmosfera oricum a fost una chiar ca de sarbatoare, vesela si cu multe povesti.

Va doresc tuturor multe ture la fel de frumoase! An Nou mai bun, sanatate multa si sa ne revedem pe carari de munte cat mai des!

La multi ani!

Luni, 29 decembrie 2014 - 02:57

mihai_fl

O tura de poveste ce a incheiat un an trist pentru mine. Mi-a facut placere se ne revedem , sa cunosc un nou camarad cu microbul muntelui Vlad. A foat ca un microrevelion al nostru, am avut de toate soare, vant , zapada, multa zapada, voie buna, ceai de toate culorile Carpati.org

A fost perfect , multumesc Mugur pentru traseul propus si dus la bun sfarsit in adevarate conditii de iarna, rupi2003 pentru ca ai dus greul la batut urme si l-ai disperat pe Mugur ca nu reuseam sa mergem in fata ta.

Toate cele bune, sa ne mai vedem in ture si anii ce vor mai veni.

Ia mai sunati din zurgalaiii .....

LA MULTI ANI !!!

PS. Asteptam pozele.

Marți, 30 decembrie 2014 - 20:56

conashdixit

După ce au spus deja Adi, Zelma și Florin nu mai pot adăuga mare lucru.

Vreau să îi mulțumesc însă și eu lui Mugurel pentru cum a alcătuit întâmplarea asta. Pot doar să bănui cât efort implică punerea cap la cap și ducerea la un așa bun sfârșit a unei ture frumoase. În special aș vrea să îi mulțumesc pentru efortul de a conduce prin ninsori atât la dus cât și la întors.

Aș mai vrea să îi mulțumesc Zelmei pentru umorul, tactul și dărnicia pe care le-a arătat. A fost o bucurie să aflu că în copilărie ne-a despărțit doar un coridor iar acum ne unește un munte.

Lui Florin îi mulțumesc pentru atenția pe care a păstrat-o atunci când unii dintre noi, exaltați de bucuria zăpezii și a conversației o mai lăsam pe a noastră să zboare. Aș vrea ca atunci când o să am vârsta lui de acum să fiu în stare de câte e el azi...la naiba, aș vrea să fiu acum în stare de câte e el azi.

Mulțumirile pentru Ingrid sunt în primul rând pentru că m-a pus la punct atunci când cochetam cu ideea de a face cale întoarsă. În al doilea rând sunt pentru că încă sunt în viață deși am păgubit-o de jumătate de oră de somn.

Claudiei îi mulțumesc pentru bucățica de dulce pe care mi-a vârât-o categoric sub nas când credeam că n-am nevoie și pentru ritmul pe care, fără să știe, mi l-a imprimat în partea de final a turei.

La sfârșit, dar nu în ultimul rând, îi mulțumesc ancorei, grederului și turbo-compresorului uman care este Adi, din motive evidente, dar și pentru firea lui tonică, a cărei energie pozitivă e extrem de contagioasă. Aș zice că uneori semăna cu un delfin al zăpezii, dacă ar exista așa ceva.

Vă doresc un an bun!

PS Da, da, așteptăm pozele Carpati.org

Miercuri, 31 decembrie 2014 - 11:03

the.ingrid

Ce sa mai spun cand antevorbitorii mei au bifat atmosfera turei si chiar au redat firul epic al evenimentelor?

Fu o tura jubiliara pentru Mugurel (Fe-li-ci-tari!) care mi-a placut in draci. Tot! Sa mai fac pomelnic?
Unul pe scurt, ca ma eclipseaza cel al lui Vlad - daca vei castiga un Oscar, intr-o viata, ai un discurs de multumiri pe masura Carpati.org
Oameni faini ca altfel nu ma inscriam, locul e o iubire din tinerete de care nu ma mai satur, povesti si intamplari haioase, iar vremea dupa suflet (cred ca unii au pile la al' Barbos).

Nu am fost cu echipa pe ultima parte a traseului din ziua 2 [sadpanda]. M-am retrats in directia jos, pe Valea lui Ivan, de undeva intre La Prepeleag si Saua Funduri, fortata de riposte ale stomacelul care dorea sa trimita meniul la plimbare, ca era frumos afara. Nimic nu se intampla fara sa aiba o parte buna, macar soferii au fost scutiti de corvoada drumului lung prin sat pana la masini Carpati.org

Cine dorea poze? Niste poze, cadou de an nou, putine, dar esentele tari vin in sticlute mici. Sa va amintiti cu drag https://www.wetransfer.com/downloads/78a5ea18e9ed80b64c53918115c6
bd2720141229191623/369b38bf14c511991cd44ad17ec41c2120141229191623
/3de1af

Un an cu soare si spor la zambete!!!

Ingrid

Miercuri, 31 decembrie 2014 - 11:43

zelma

Ca sa nu raman datoare nici eu cu pozele, le pun aici inca anul asta : http://we.tl/K4djso0DSH

An Nou fericit si sa va bucurati de tot ce va aduce! Mai ales ture faine!

Zelma Carpati.org

Miercuri, 31 decembrie 2014 - 19:31

de fapt aici sunt pozele : http://we.tl/QWMX6yp2bS

Se pare ca sunt zapacita si grabita! -- se termina prea repede Anul Carpati.org

Miercuri, 31 decembrie 2014 - 20:29

Delfinasul

Vineri, 2 ianuarie 2015 - 22:02

the.ingrid

Haha, da, ca-n bancul ala: -exista delfini rosii? -da! pe covorul de la baie... si-n Piatra Craiului!
Film mut, daca era si alb-negru facea furori la Cannes Carpati.org

Sâmbătă, 3 ianuarie 2015 - 10:33

rupi2003

Se pare ca dupa "Rudolf the rednosed reindeer" a aparut pe piata "Rupi the red dolphin".

Trebuie sa dau fuga sa-mi inregistrez marca la OSIM! Carpati.org

Pozele restante, facute cu telefonul, inainte de a lua in primire sapuniera lui Zelma si dupa ce respectiva a cedat nervos la vant si frig, ceva mai jos de creasta.

Luni, 5 ianuarie 2015 - 13:38

Deblocari usi Bucuresti | GetaMap.org | Maps from all over the world | ro | fr | es | de | Calculator distante