Septembrie 2020

Octombrie 2020

Un weekend cu de toate (Muntii Bucegi)

Iesirea asta a este din seria - am visat azi noapte unde sa mergem azi :) Sambata trebuia sa mergem la catarat - nu m-am trezit la timp si a ramas ca frecam menta sambata si plecam sambata seara ca sa ne cataram a doua zi. Nu a fost sa fie. Lui Alex i-a venit o idee mai buna - sa facem Picatura iarna. Si am facut-o.
picatura la ora 7
Mers muult, trezit dimineata la 5, zapada la greu, gheata, alergat, horn, coltari, coborat, mers, neasigurari(neasigurati), timpi pierduti printre "fiare" si "sfori", zapada moale, soare, vreme buna, cateva poze, mancare putina - intr-un cuvant juma prostie si mult noroc si dupa muulte ore am ajuns "la verdeata" si intr-un final inapoi la Sandu in Busteni.
peretele vaii albe dis de dimineata
Sa fac o descriere exacta a traseului - nu prea reusesc pt ca in urma lui Alex eram mai mult atenta unde pun pioletii si coltarii si ar trebui sa refac traseul eu prima ca sa am niste repere solide.
peretele vaii albe
crucea vazuta de pe drum
In principiu am urcat pe un valcel din dreapta valcelului picaturii pana intr-o sa - apoi am traversat pe valcelul picaturii si am continuat urcarea pe el. In capat o asigurare la copacel si am urcat o muchie spre dreapta cu pitoane.
crcea vazuta de pe varf
Am ajuns pe Picatura - traversare dreapta putin si un valcel in sus. Am iesit pe o branita exact unde scrie VF Picatura si sageata. Asigurare la alt copac. Horn si pana pe varf 50m. De pe varf mergi in stanga putin - coborat pana pe o platforma. De acolo am facut 2 (3) rapele pana in strunga marelui V.
primul rapel
Din strunga am continuat sa coboram pe albisoara marelui v. 3 saritori - din care ultimele doua maaari, gheata si verticale. Cand se domoleste panta se trece inspre albisoara strungii si se coboara prin padure.
alex
Pozele le-am facut mai mult la ce era in jur decat la traseu :) si le-a micsorat la gramada asa ca nu sunt extra, dar nu de aia le-am facut :)cristina

Miercuri, 18 ianuarie 2006 - 11:43

krix

mie-mi plac pozele... arata maretia traseului. Si-mi place mai ales ultima... banuiesc ca vrea sa arate starea voastra de dupa traseu? Carpati.org