Decembrie 2021

Ianuarie 2022

Varful La Om (Piscul Baciului
Muntii Piatra Craiului

Scurta poveste cu boulder si cozia (Muntii Cozia)

Se zice asa:

Ca fusei sa privesc la boulderul de la Valcea.

Am plecat din bucu vineri seara, cu alex paun. Nitel alergat dupa autocar - ca sa dea bine. Din vorba in vorba, din pui de somn in altul, am ajuns in Ramnicul Valcea. Boulderul s-a tinut la Casa Tineretului. Cum Alex ii cunostea pe organizatori, ne-am dus direct in sala cu panou. Cum intram noi in sala, un blond ochelarist ardelean cu accent de oltean ( :P) numa ce se ridica si zice: "tu esti cristina manof." Ups m-a prins, de unde stie cine sunt?, ca baticul nu il aveam pe cap, si nici trabuc in mana. "eu sunt Velatos" (adica andi , sau alex, ca sa nu existe confuzii unul o sa fie paun si celalalt alex). Mica-i lumea. Vorbim, ne uitam cum se monteaza prizele pt trasee, cantam.

Intr-un final ne retragem, ziua de munca tocmai terminata isi spune cuvantul.

Sambata dimineata, facem un drum scurt sa vedem magazinul Adinei - super fain. Apoi, spre panou. Mai mutam trei scaune. Incep sa se adune oamenii. Timpul trece. Incepe concursul. Faine trasee. A inceput la ora 14 si parca pe la 19 si ceva s-a terminat. Fiecare merge sa manance si ne reintalnim in sala. Mai cantam la chitara, pana cand "asta e" nu la toti place. Baietii incep sa se joace iar la panou. Se pregatesc traseele pt a doua zi. Noi ne retragem in sala de sedinte cu un etaj mai jos si cantam iar. Se da stingerea.

Duminica trezirea dis de dimineata, in program Cozia (prima oara pt mine), a treia (parca) pt paun si a n'spea oara pt alex. Plecam numai noi trei, restul se duc pt finala de concurs. Despre munte, nu pot sa zic decat ca fain. Faina toamna. Frumos zgomot faci can mergi prin frunzele uscate (desi cam enervant dupa 2 ore). Culorile mele preferate. Am reusit sa termin un card de 256M. Soare. Cald. Coborare de mare angajament prin frunze. Cozia. Armasaru. Frunze. Stanci. Si tepi la coborare.

"pozele spune totul" vorba poetului J

Si se face seara. Ne intoarcem. Mergem in magazinul Adinei. Cantam pana cedam nervos - astia care au fost pe munte adica au cedat. Eu mai aveam putin si adormeam, Paun se descarcase, Alex tinea ochii inchisi cand nu dormea. Restul erau proaspeti si ar mai fi stat. Alta data. Poate la viitorul boulder de la bucu. Am adormit in 5 minute dupa ce am ajuns la Adina acasa. Mii de multumiri pentru gazduire. Super mancarea de cartofi. Dimineata ca teleghidati ne-am facut rucsacii si ne-am dus la autocar. 3 ore de somn. Oras. Urat. Casa. Baie. Servici. Lucrez. Descarc pozele si le pun pe net. E ora 20.30 si e timpul sa ma duc la somn.

Ce fain fuse si se duse

Cam atat. Detalii in particular.

Cristina Manof

Luni, 7 noiembrie 2005 - 20:31

velatos

Mai Cristinus mai. Omisasi sa scrii ca in ultima seara, trasaram si olecuta la masea. Cel putin jumate din noi eram mai veseli decat in mod normal.

Luni, 7 noiembrie 2005 - 20:46

ovidiu

Si ce bine ca NU am ajuns ..Carpati.org
Poate data viitoare o sa fiu si eu prezent.

Luni, 7 noiembrie 2005 - 20:58

velatos

Carpati.org. mda. vor exista si alte dati.

Luni, 7 noiembrie 2005 - 21:00

ovidiu

Sa speram .. Carpati.org

Luni, 7 noiembrie 2005 - 21:02

crisa

tu ai fost in CRAI. DA!

Marți, 8 noiembrie 2005 - 08:41

alien

Pai ma dusei ... pai ma dusei sa trec la olt ...
Cu a mea cu a mea cu a mea mandra cu tot

... restul in amintirea celor care au fost prezenti

Marți, 8 noiembrie 2005 - 10:44

alien

Insa ai omis ceva din toata descrierea aia ... si anume traseul pe care am urcat.

Cine stie poate mai vor si altii sa mearga pe acolo sa stie macar pe unde e poteca ...

Zi-le tu Andy ca doar stii cel mai bine traseul ...