Octombrie 2021

Noiembrie 2021

Varful Iesul
Muntii Parang

Piatra Craiului - RE si RE-RE (Muntii Piatra Craiului)

Nu mai e zapada deloc... aici nu a nins decat intr-o noapte, la munte o fi ceva, dar nu mare lucru.Da de unde...Am plecat vineri, 2 februarie, cu gandul sa facem creasta - integral sau partial - cum s-o putea. Razvan si Mircea urmau sa plece tarziu, asa ca nu i-am mai asteptat. Boon... din Sinaia... zapada si viscol, a tinut-o asa pana in Zarnesti. Am lasat masina la Gura Raului, am urcat pe Botorog, iar in 2 ore jumate eram in Curmatura. Zapada mare inca de jos, din padure, dar urme batute. In Zanoaga am batut poteca, pentru ca urmele fusesera acoperite de vantul ce batea destul de tare. La cabana ne astepta Vasile cu ciorba iamiiii de fasole. Atmosfera super... cabana GOALA :) Dupa ceva discutii cu Vasile, ne-am bagat in anexa si la somn. Pe la 2 au ajuns si cei doi. Dimineata... arata destul de bine, exceptand vantul...

Din cabana

Spre Bucegi

Spre Piatra Mica

Nu aveam poteca nici macar pana la buda... d-apai pana sus... Stiam de Marius, Mugur si Catalin care urcasera cu o saptamana in urma pe Lehman... dar nici nu se punea problema sa mai fi ramas ceva. Pe Turnuri ar fi fost cel mai frumos, dar gandindu-ne la portiunea pana in Ascutit pe zapada mare si jnepeni, am renuntat.

Cam asa arata drumul spre Padinile Frumoase / Prapastii

Si cam asa inaintam noi

Dar eram optimisti... am zis ca in loc de 2-3 ore o sa facem 6-7, dar macar in Ascutit sa ajungem. De creasta nici nu se mai punea problema...

Am intrat pe TA si am inceput sa urcam prin padure

Cu 3 baieti fortosi :d langa mine, am renuntat la a incerca macar sa bat poteca... zapada pana la brau si rucsac destul de greu [cu mancare si tot tacamul pentru creasta]...

Ovidiuuu, CE ai mancat cu omleta aia??

Am ajuns la primul indicator - o ora jumate pana in Ascutit... Pana aici noi am facut 3 ore... Nu suna prea bine.

Chiar nu am mai vazut atata zapada de muuuult timp - din martie anul trecut, de cand cu zilele alea in Spirla, cand trebuia sa cobori sa ajungi in refugiu... In plus, a inceput sa si ninga... ca nu mai ninsese de mult :d

Si nu numai ca ningea... dar ningea cu fulgi imensi...

Inca o ora jumate pe curba de nivel, prin poienite, si am ajuns si la urmatorul indicator (vara 15 minute).

In ritmul asta, in 8 ore suntem si noi la Ascutit, mai ales ca abia aici incepe urcusul propriu-zis... A mai incercat Mircea cativa metri, dupa care am izbucnit in ras si am recunoscut ca este o nebunie... Nici macar in Ascutit nu puteam ajunge. Deci... poza de "grup" si cale-ntoarsa la cabana, care stiam ca va fi plina.

La vale era o placere sa te afunzi in zapada... jumatate de ora pana in Curmatura...

Lume multa, vant nebun, papa bun, chitari, Mi, brasovenii de la intalnirea carpati.org, Maria, Dana, Drobeta, Soimaru, Georgica de la Malaiesti... Am vorbit la Salvamont, sa dormim acolo... si la ei plin, dar mai bine decat in sala de mese... si ea plina... Seara vin fiert, vant nebun si muuulte cantece, din alea vechi, de care cantam prin 97-98... Cine stie sa cante... fiecare cate o melodie :)

La Salvamont... mai rau decat in sala de mese... si ea plina. Am revenit la cabana pentru niste nenumarate ceaiuri, vant nebun, ramas bun si la vale. In Ascutit nu ne-ar fi fost prea bine...

Lume multa, vant nebun, o ora pana la Botorog pe scurtatura...

L-am luat si pe Drobeta si am ales Cheia, pentru ca pe eternul DN1 era eterna aglomeratie, combinata cu viscol si zapada mare PLUS vant nebun. Deci Sacele, Babarunca, Cheia, pe unde am mers in medie cu 40 la ora... Sfarsit de RE si urmeaza RE-RE... weekendul mult asteptat cu creasta mult asteptata si FARA vant nebun...

Joi, 22 februarie 2007 - 20:40

eupaul

Of! si pe mine m-a dobandit zapada asta azi,adica ieri! Si chiar in Baiului! Lasa, bine ca o mai avem!