Ianuarie 2023

Februarie 2023

Varful Cozia (Ciuha Mare
Muntii Cozia

Pantofareala de demult (Muntii Bucegi)

Ploua. Ce frumos ploua. In sfarsit ploaie de vara cu trasnete. Nu dorm. Nici carpatistii nu dorm. La 5 dimineata vad 240 de carpatisti pe acest site.

Este luni si oricum nu voi adormi. Peste o ora va suna ''ceasul''. Imi aduc aminte de taberele de altadata.

Prin 1990 merg intr-o tabara organizata la Cabana Poiana Secuilor. Pe atunci asa supravietuiau cabanele. Si ce viata aveau!

Zeci de copii, profesori, angajati, porci, gaini, muzica...

Dupa 3 ore in tren coboram la Predeal. Nici nu stiu cati aveau rucsac. O fata venise cu valiza! Ne miscam chinuiti spre cabana. Eu am 3 toale intr-un bagaj de umar, asa ca mai trag si de valiza. Soare. Toate zilele au fost insorite.

Nu-mi adc aminte ordinea evenimentelor, dar...

Poiana te imbia sa te intinzi pe iarba, in padure spre nord gaseai zmeura, la est o groapa interesanta, o mlasina cu vegetatia aferenta. Intr-o dupa-amiaza tabaram toti pe zmeura. A doua zi impreuna cu un coleg mergem in padure si pana la zmeuriste ne saturam de fragute. Uaaaa..!! Jucam pocker pe inghetata. Da, cabana avea si aparat de inghetata. Si mititei. Seara dansam pe terasa. Drumetii am facut vreo doua. Am vazut pentru prima oara chei, Cheile Rasnoavei. O drumetie a fost pana la Paraul Rece. La intoarcere erau autobuze sau autocare. In Predeal n-am avt chef sa astept autocarul, am mers la Timisul de Sus si apoi la cabana. Cu acelasi coleg facui o drumetie pana la Timis sa mancam niste mici. Doua fete, plictisite de poiana, ne-au facut sa mai facem un tur. Ce sa va spun... una isi pusese pantofi cu toc si a mers asa de la Poiana Secuilor la Timisul de Sus si retur. He, he..

Mai tin minte cum porcii erau pe post de aspirator dimineata, curatand terasa. Ba chiar am mancat o friptura dintr-un porc proaspat taiat in aceasi zi. Gustul este desavarsit. Focul de tabara nu m-a impresionat, eu locuind la casa incalzita cu lemne. A.. eram toti disperati sa vedem episodul din acea saptamana a serialului Mostenirea familiei Guldenberg. Ha, ha...

A sunat ''ceasul''! Gata cu amintirile. La munca ca acusi vine sambata!