Noiembrie 2021

Decembrie 2021

Varful Caleanu
Muntii Tarcu-Muntele Mic

O aventura in Hasmasul Mare (Muntii Hasmas)

Am plecat impreuna cu fratele meu Johnny,varul lui Catalin si prietena mea Adriana,eram elevi pe atunci,am plecat intr-o zi de luni 23.05.2003,catre Hasmasul Mare,am luat trenul din Brasov,pana la Izvorul Oltului,de-acolo am luat un autobuz pana in Balan,localitate aflata la poalele muntelui Hasmasul Mare,ne-a asteptat un bun prieten al fratelui meu,Bogdan,care ne-a dat ceva provizii(izopren,etc)de-acolo am inceput sa urcam catre creasta,era un soare foarte puternic si o zi de vara nemaipomenita,am mers catre izvorul Muresului si al Oltului,dar nu le-am gasit pana la urma am poposit la o cabana parasita,am facut un urias foc de tabara,si am dormit acolo,a doua zi dimineata ne-am continuat drumul si am urcat pana la Piatra Singuratica,am continuat sa mergem si am traversat muntele pana la Cheile Bicazului,la Lacul Rosu,pana acolo am mers ba pe jos,si cam mai mult de jumatate din drum ne-a luat o masina ,eram franti,Adriana nu mai putea,eu aveam basici la picioare,eu aveam si bocanci,ceilalti aveau adidasi,ajunsi la Lacul Rosu,am admirat peisajul,am facut poze,si ne-am odihnit putin,la intoarcere am mers pe acelasi drum,care parca nu se mai termina,am mers pana pe creasta si am coborat in Balan,drumul a fost anevoios,eu de-abia puteam merge,Adriana la fel,Johnny si cu varul lui erau cei mai puternici si ne asteptau si ne indemnau,ajunsi in Balan am stat la Bogdan,nu mai aveam chef de nimik,iar dimineata am plecat catre Brasov,a fost o aventura frumoasa,asa se traieste viata.

Marşi, 5 februarie 2008 - 12:46

radmar

Faina aventura, dar ceva mai multe detalii erau binevenite.

Cel mai mult mi-a placut ca ai trecut izoprenul la categoria de provizii.

Marşi, 5 februarie 2008 - 13:43

stefalexe

Marinick, dupa virgula lasa un spatiu, mai pune punct si imparte frazele astea in mai multe propozitii mai mici, ca sa poata fi citite mai usor. Eu le-am citit oricum, dar e destul de dificil stilul asta telegrafic!

Pentru mers la munte ai scris la profil ca nu ai cu cine; in meniul verde de sus, in sectiunea GHID, exista in lista aia optiunea CLUBURI MONTANE. Te uiti si tu care e pe acolo in apropiere de tine, eu stiu 2 cluburi mari din Brasov unde ti-ai putea gasi parteneri de drum: www.cpnt.ro si www.floaredecolt.org

Marşi, 5 februarie 2008 - 15:50

cibotarum

La fel ca ala de Jidvei Carpati.org. Sec ... da bun (vinul) Carpati.org.

Marşi, 5 februarie 2008 - 19:32

mike

Aceleasi carcoteli ca si la RT-ul anterior; si vai Hasmasul si Cheile bicazului au atatea locuri frumoase , atatea peisaje deosebite incat nu ma indoiesc ca nu v-au ramas la suflet dar ceea ce a iesit a fost o alta telegrama Carpati.org

Miercuri, 6 februarie 2008 - 17:05

tesla4536

Te asteptam cu un nou RT, daca se poate o excursie cat mai veche Carpati.org Din anii'80 ar fi perfect Carpati.org

Miercuri, 6 februarie 2008 - 17:14

cipicernat

Lui Tesla : Eu am postat un jurnal care descrie o tura de acum 15 ani. Imi cer scuze dar in anii 80 nu mergeam, inca, pe munte foarte mult, dar te invit sa citesti postarile domnului Asandei(costel2007).
De obicei ma abtin sa ripostez pe site, dar este o ironie inutila, chiar si in conditiile in care aceasta postare este, fara indoiala, perfectibila.