Iulie 2021

August 2021

Varful Pietrii
Muntii Tarcu-Muntele Mic

Muntii Fagaras - partea a II-a (Muntii Fagarasului)

Coboram dinspre Vf.Negoiul catre Strunga Dracului si fiindca am facut-o de mai multe ori am hotarat sa mergem prin Strunga Doamnei - banda galbenaCarpati.org

Ne aflam in Caldarea BerbecilorCarpati.org

Suntem in Strunga DoamneiCarpati.org

In coborareCarpati.org

Am ajuns la Refugiul Caltun la 21,15

INTRUCAT NE-AM DAT SEAMA CA NU PUTEM AJUNGE PANA LA ORA 23 LA CAB . BALEA LAC CA SA MANCAM , AM HOTARAT SA RAMANEM LA REF . CALTUN.

La ora 4 dimineata conform discutiei prealabil avute ne-am trezit dar ne-am dat seama ca ajungem prea repede la Balea si inca nu este gata mancarea de pranz. De aceea ne-am culcat mai departe si la 5,45 am plecat.Carpati.org

Ne luam la revedere de la ref. CaltunCarpati.org

Asa arata marea majoritate a marcajelor din M-tii FagarasCarpati.org

In urcare catre Vf.LaitelCarpati.org

Rasarit de soare catre NegoiulCarpati.org

Se vede capra neagra ?Carpati.org

Suntem pe Vf.Laitel 2390 m la ora 6,46.Carpati.org

Se vede ref. si lacul Caltun.Carpati.org

Suntem in Saua LaiteiCarpati.org

In Saua PaltinuluiCarpati.org

Zona Balea lacCarpati.org

La indicatorul dinspre Valea DoamneiCarpati.org

Dupa o masa copioasa care ne-a subminat psihicul nu am mai fost "in stare " sa ne continuam marsul nostru triumfal.Carpati.org

Bine ghiftuiti ne-a fost lene sa coboram pe jos de la Balea lac la Balea cascada asa ca am luat telecabina.Carpati.org

La Balea lac am ajuns la ora 9 si am fost si in Valea Doamnei pentru a rezolva o enigma pentru noi.Carpati.org

Lucrurile s-au legat foarte bine atat cu transportul de la Balea cascada la Carta cat si cu trenurile inspre Cluj si Bucuresti. Aceasta tura ne-a demonstrat potentialul care exista si  am identificat niste greseli .

Joi, 2 august 2007 - 20:06

gabriella

Bravo, oameni buni! O tura foarte frumoasa, cu imagini pe masura, cu descrieri si prezentari pas cu pas!!! Se vede si capra neagra,Carpati.org se vad si marcajele jalnice (daca este vreodata vreo actiune de reimprospatare, am zis ca ma bag ca e pacat!), iar eforturile sunt rasplatite si invatatura nu face decat sa sporeasca potentialul!!! Felicitari si plecaciunile de rigoare pentru asa o echipa! Carpati.org

Joi, 2 august 2007 - 20:32

radmar

Intr-adevar, masa a avut un mare efect psihologic, ca doar vorba aceea: "fie omu cat de mic, dupa masa doarme un pic"... de dormit n-am apucat prea curand, ba chiar a trebuit sa mai alerg cu Dani pana la gara Carpati.org

Cat despre enigma, bine ca a fost elucidata si sa speram ca ne vom folosi de ea la nevoie.

Gabriela, multumim Carpati.org

Vineri, 3 august 2007 - 11:26

vintila

Asta da, parte de tura exact pe sufletul meu, odihna multa, mers putinel, caci ce este mult stricaCarpati.org, mancarica, mancarica si unde mai pui ca am vazut si neste berici pe masa, peisajul peiasaj, ce sa mai ceri de la o tura?

Pentru partea asta de tura mai ca as fi venit si euCarpati.org.

Numai bine si ture frumoase

Vineri, 3 august 2007 - 13:18

gabriella

Carpati.org)) Da, cu placere!

Eeee, masa aia mi-a dat mie de furca aseara cand am citit RT-ul si mi-a facut pofta de mancare! Noroc cu ciulamaua de pui de-acasa! Carpati.org

Iar goana dupa trenuri este la ordinea zilei! Bine ca l-ati prins! Carpati.org

Si... bravo lui Sherlock Holmes! Carpati.org

Vineri, 3 august 2007 - 15:58

silvique_ms

Ce frumoooo...os!!

Recunosc ca sunt un pic invidioasa Carpati.org Carpati.org. Felicitari!!!!

Carari cu soare in continuare!!! Carpati.org

Vineri, 3 august 2007 - 19:13

coco

Frumos traseu. L-am facut si eu anul trecut in luna august cu trei prieteni adevarati, dar prin Strunga Dracului pt. ca ei nu au fost pe acolo niciodata.

Vineri, 3 august 2007 - 23:32

coco

Mi-am adus aminte ca l-am facut si la inceputul lunii decembrie pe zapada buna prin Strunga Doamnei, dar din orasul Avrig prin cabana Barcaciu.

Vineri, 3 august 2007 - 23:36

satov

Din orasul Avrig am inceput si noi sa ne roadem bocancii, pt ca sa terminam cu Nordica Craiului. Ritmul a fost ceva mai "normal" (ors Avrig - cabana Podragu 3 zile ca idee), pentru ca si planul era mai lung. Intrat de vreo 3h in casa .. deja ma gandesc sa ma apuc de RT Carpati.org.

Felicitari pt performanta, sa ne mai vedem cu bine pe munte.