Decembrie 2021

Ianuarie 2022

Varful Pasec
Muntii Aninei

Maretia alba a Coziei (Muntii Cozia)

In ianuarie am iesit prima data la munte din 4-6 numai asa de a face o tura de iarna si de a mai schimba aerul de oras.Am plecat din Sibiu trei prieteni din grupul"piscul"pe la Manastirea Turnu - Manastirea Stanisoara si dupa aceea pe traseu pana la cabana Cozia unde am ajuns la apus pe la cinci seara am facut in total cinci ore din gara.Dupa ce am ajuns in sala de mese cabanierul ne-a adus ceaiul binemeritat si cald,iar el a mers sa ne faca foc in camera,intre timp noi am mancat ceva si dupa aceea am luat cate o cana de vin fiert.Am mers la camera si am jucat ceva carti dupa care oboseala a pus stapanire pe noi si ne-am pus la somn.Dimineata pe la sapte am iesit afara si am facut poze,iar dupa aceea am mancat ceva si am plecat sa facem poze pe varfuri si sa ne dam cu punga.La intoarcere au mai venit alti patru tipi din Valcea si spre seara au mai ajuns trei si nu dupa mult timp au mai venit alti trei,deci eram ceva in cabana,toti ne-am intalnit in sala de mese la un vin si ca sa vedem un film.Ne-am intors in camera tarziu si am mancat ceva,iar afara a inceput sa ninga cu fulgi mari.Duminica dimineata am mancat si ne-am luat ramas bun de la cabanier si i-aam zis ca coboram pe Turneanu,am plecat pe carare si am facut pana jos in gara cam 2-3ore,in gara am asteptat inca doua ore pana a venit trenul,dar pana a venit am facut un ceai fierbinte pe micul aragaz si va zic ca a fost cel mai bun ceai.In tren era aglomeratie mare deoarece se terminase vacanta si studentii se intorceau la facultati.Cam asta a fost mica tura anul acesta si vor urma altele mai multe si mai frumoase sper ca sa fim mai multi in urmatoarele ture.Eu va urez tuturor carari multe!!! Radu (Piscul).

Vineri, 18 ianuarie 2008 - 23:08

catalina_curly
catalina_cur..

Iti doresc cat mai multe si mai frumoase ture pe acest an si pe anii ce vor urma!

:-)

Sâmbătă, 19 ianuarie 2008 - 12:08

piscul

multumesc,dar sa stii ca in fiecare am fac ture in fiecare anotimp cateodata singur iar altadata cu prietenii,eu nu mai am mult pana la 60 si umblu pe munte de la 14 ani si acum am 42 si inca mai merg la munte.Mi-ar face placere ca sa facem o tura nu stiu cand,dar in vara sigur fac tura Paltinis-Voineasa.Eu iti urez si tie carari senine in acest an.

Sâmbătă, 19 ianuarie 2008 - 18:50

catalina_curly
catalina_cur..

Pai cu cea mai mare placere ! :-)

Sper sa ajung si eu sa merg si la 42 , si cat ma vor tine picioarele!

Catalina.

Sâmbătă, 19 ianuarie 2008 - 19:51

costel

Frumoasa tura, mai ales ca a fost facuta dupa sarbatorile de iarna. Eu iti doresc cat mai multe ture si, pentru carpatisti ceva poze in jurnalele care vor urma.
Carari cu soare si numai bine!

Duminică, 20 ianuarie 2008 - 14:03

piscul

Poze am inscrise numai trebuie sa le cauti la mine sau da click pe poza mea si le vei vedea sunt din tura asta,eu iti urez si tie multe carari faine si multa sanatate!

Duminică, 20 ianuarie 2008 - 14:15

piscul

Catalina daca faci vreo tura in urmatoarle luni sau cand vei face vin!numai anunta-ma,ok. Radu.

Duminică, 20 ianuarie 2008 - 14:18

costel

Am vazut pozele si sunt faine....intentionez sa merg si eu in perioada imediat urmatoare si cautam dovezi cat mai recente. Multumesc mult!