Iulie 2021

August 2021

Varful Mare
Muntii Gurghiu

Fagaras de la Sambata la Balea - RT alternativ (Muntii Fagarasului)

Mentionez numai ca nu este recomandat minorilor sub 12 ani datorita limbajului vulgar, nuditatii accentuate, a violentei extreme, intotdeauna gratuite, si, bineinteles, accentului moldoviniesc pronuntat :)). Deasemeni, contraindicat celor care poarta morcov si se iau mereu in serios :P.

CLICK AICI (din pacate nu functioneaza embed)

Toate creditele? pentru filmare&montaj merg la Florin, iar pentru poze la Vali.

Sâmbătă, 21 iulie 2007 - 09:16

xemax

Felicitari baieti!

RT'ul asta imi aduce aminte de prima mea drumetie adevarata pe munte (august '96) efectuata pe acelasi traseu, in aproximativ aceleasi conditii, incheiata de asemenea la Balea, din aceleasi motive :-).

Da' nu'i bai! Muntele ramane acolo, noi sa fim sanatosi!
Em'

Sâmbătă, 21 iulie 2007 - 09:18

kya

Bravo, Mihai si restul trupei! Dar am o nelamurire: nu s-a gasit chiar nici o moldoveanca temerara care sa va insoteasca? Una sau mai multe... Ca nu pot sa cred ca ati hotarat voi o tura asa... ca baietii, exclusivista Carpati.org

Sâmbătă, 21 iulie 2007 - 09:54

kya

Am uitat sa mai adaug ca datorita filmuletului am strabatut si eu putin muntele alaturi de voi, ca nu am mai ajuns demult si am devenit cam nostalgica dupa ce am vazut potecile de munte... Au meritat cele 45 de min.
Si sa ajungeti sanatosi in Macin Carpati.org

Sâmbătă, 21 iulie 2007 - 09:58

dany
Cort

felicitari echipei!au fost 45' foarte frumoase!Carpati.org

Sâmbătă, 21 iulie 2007 - 13:19

cibotarum

DA! Super fain filmuletul tau Mihai. Am retrait traseul facut de tine si am revazut locuri superbe. Pacat ca nu ati ajuns pana la capat din cauza vremii. Noi sa fim sanatosi, ca zile mai sunt destule. Carpati.org la inceput am crezut ca e reclama platita la vreo firma ce face conserve sau o emisiune de preparate culinare. Glumeam. Sanatate maxima si carari cu soare.

Sâmbătă, 21 iulie 2007 - 14:26

florinlupe

bravo.

Sâmbătă, 21 iulie 2007 - 15:06

costel2007

Bravo baieti!!! Mihai, ai rupt gura targului in materie de jurnale.
Cam in acelasi timp zgribuleam si eu in Rodnei. Curand va apare si povestea mea. (sarmalele ies mai bune fierte la foc mic).

Sâmbătă, 21 iulie 2007 - 17:49

satov

Multumesc de cuvintili di ghini, meritul este insa in totalitate al lui florin - florinlupe de mai sus (salutare don shef Carpati.org). Felicitari merita si Ciprian, care dupa un inceput mai greu a reusit sa intre perfect in ritmul trupei. Yo sunt cel mai putin meritos, n-am facut decat sa encodez si uploadez filmuletul.

@kya: nu, noi nu luam fete pe munte, le lasam unde le e locul, si anume in bucatarie Carpati.org Carpati.org

In Macin pb ca ajungem pe la mijlocul lui August, inceputul e ocupat: http://www.carpati.org/planificator_ture/de_pe_28_iulie_creasta_f
agarasului_iezer-papusa_piatra_craiului_si_ceva_bucegi_daca_ne_ma
i_tine_d/293/

Numai bine, ture faine si poate ne mai intalnim pe creste.

Mihai

Sâmbătă, 21 iulie 2007 - 17:57

carmendana

Felicitari ptr. filmulet si pentru tura infernala si...hivernala!

Sâmbătă, 21 iulie 2007 - 18:07

kya

Mihai, in cazul asta cu toate minunatiile pe care le-ati facut, da-mi voie sa-ti spun ca aveti o problema serioasa Carpati.org) Eu zic sa luati exemplu de la ceilalti conationali care au luat fete in ture si pentru simplul motiv ca se distrau mai bine carandu-le rucsacii Carpati.org) Glumesc, evident, pentru ca fetele care merg pe munte, in general, isi cara singure echipamentul si sunt destul de solicitate sa vina in ture Carpati.org

Sâmbătă, 21 iulie 2007 - 19:02

sepsizent

frumoase locuri!sper sa ajung pe-acolo peste aprx. o luna.Felicitari!

Sâmbătă, 21 iulie 2007 - 21:02

satov

@kya: pai nu avem nici o problema serioasa, ca am spus ca NU le luam cu noi Carpati.org. acu serios, stii ca visul secret al oricarui montaniard e o gagica care sa mearga pe munte aproape (cu epsilon convenabil ales) la fel de tare ca el, in special daca e cu simtul humorului si al humulestiului Carpati.org

@carmendana: nu fu deloc infernala, ne-am simtit excelent, in special pt ca admosfera din gashca a fost f faina (cred ca admosfera e lucrul care iese cel mai bine la iveala din filmuletz). pe o nota mai personala, pe mine tocmai conditiile dificile si obstacolele ma stimuleaza in general (pe toate planurile)

Sâmbătă, 21 iulie 2007 - 22:27

michael_rd31
michael_rd31..

Felicitari!Data viitoare luati si o moldoveanca sau doua cu voiCarpati.org)

Duminică, 22 iulie 2007 - 01:56

emi.cristea

Mah, tocmai ce m-am dat jos de la +25 grade la 2500, da` as fi preferat vremea aia de la voi din filmulet Carpati.org Ieri, pe principala Fagarasului, se puteau vedea doar turisti lesinati de atata caldura si soare ...

Luni, 23 iulie 2007 - 09:17

radmar

Mi-am facut timp in cele din urma si pt film. Genial.

Acum sa zic pacat de vremea aia? Cred totusi ca amintirile sunt mai frumoase si isprava e mai mare in asemenea conditii.