Ianuarie 2022

Februarie 2022

Varful Papusa
Muntii Parang

De 1 Mai vrem sa sarbatorim....La Munte!!! (Muntii Fagarasului)

Totul a inceput pe 26 februarie ,cand ,dupa ultima tura toata gasca se intreba: unde sarbatorim ziua de 1 Mai? unii ziceau la mare ,altii la munte ei si dupa o luna si jumatate ne-am hotarat ca vrem la mune.Timp de 2 saptamani am dat sfoara in tara ca mergem la munte si pt ca nu am mai fost de ceva vreme pe valea sambetei am zis ca pe acolo o sa aterizam.Dupa ce s-a strans toata gasca pe 29 aprlie toata lumea era pregatita de plecare.In acea dmineata am avut si ceva somnorosi asa ca plecarea noastra spre munte a intrziat putin.Din cauza ca nu ne-am ales drumul cel mai bun a trebuit sa ne intoarcem in oras si sa alegem un alt drum mai bun,iar de aceasta data toate au mers ca la carte.Cand am ajuns in zona mamastirii Sambata vremea dadea semne de imbunatatire,iar noi am fost foarte fericiti.Am ajuns la cabana in jurul orei 18:00 si pana la 19:30 ne-am hotarat care, cum, unde si cu cine doarme.Pe urma asa cum ne sta in fire ne-am imprietenit foarte repede cu cei care ajunsesera innaintea noastra si pana la ora 4 dimineata am stat sa cantam.Am apucat sa dormim 4 ore iar la ora 9:30 am intrat in traseu,eram hotarati sa ajungem in Fereastra Mare.Soarele ne-a insotit pe tot parcursul drumului, numai vantul ce ne-a creat ceva probleme, dar noi me-am ambitionat si am reusit sa ajungem in Fereastra Mare.Toti am fost foarte fericiti si am facut o multime de poze.In jurul pranzului am ajuns la cabana si fiind destul de obositi toti ne-am culcat dupa o masa copioasa si un ceai cald.Seara ne-am adunat iar la o cantare si am stat pana pe la 3 de data asta.Luni de 1 mai ne-am facut bagajele de dimineata si cu totii am facut cale intoarsa spre Pitesti.In drum ne-am oprit si o ora prin brasov unde ne-am intalnit cu o multime de prieteni de la munte.Ajunsi acasa ne-am desfacut bagajele cu nostalgie si cu gandul la urmatoarea tura.