Octombrie 2020

Noiembrie 2020

Daca e miercuri ... e Caltun (Muntii Fagarasului)

Salutare! Sa stiti ca materialul nu prea e de jurnal, mai degraba vreau sa va fac pofta pentru weekendul urmator si sa scot dracusorul din voi, acel dracusor care vrea la munte si nu doar stanca, catarare. Iar pentru cei pe plaja, poate putina racoare nu strica :D.

Cum nu mi-a fost greu sa gasesc un motiv sa merg pana la refugiu, si ce motiv nobil :D, in plus multe comentarii legat de starea zapezii din Fagaras... am hotarat sa dau o fuga pana la refugiu sa vedem ce ne va oferi in iarna asta muntele meu cel drag.

Zis si facut, corup vreo 3 prieteni, 2 dintre ei se si retrag :D, si directia Balea Lac.

Spre surprinderea noastra, vreme buna, carosabil curatat (parea aspirat-uscat, ca in vest :D), zapada insa mult mai putina decat se zvonea si parea de jos.

Ne echipam si ne bagam pe traseu.

Urcusul destul de solicitant, prea imbracati, ne dam seama de acest lucru chiar dupa cativa pasi (langa masina era umbra si frig de toata frumusetea).

Iese soarele si incalzeste locul.

Caltun - Lespezi, locul unde intentionam sa ajungem.

Pe alocuri pana abrupta... pericol de alunecare. Mara prinde repede gust - doar nu degeaba a copilarit prin zona:D.

Culori ciudate, spre sud foarte intunecat, spre nord soare si senin.

Strunga ciobanului.

Stancile acoperite de zapada, diferite forme inghetate.

De la Laitel, se vede caldarea Caltunului.

Nori negrii si razele soarelui.

Desigur ciocolata din dotare.

Cateva poze prin jurul refugiului.

Si poze haioase, gen zambet pe 16 mm :D

Cum am pierdut poza din profil, si facand mai tot timpul eu fotografii, am constatat ca nu am nicio poza de pus la profilul meu.

Rog pe Mara sa imi faca cateva… si asa mi-a iesit vreo 40 :D, care mai de care :))

O fi "dansul" pinguinilor bucurosi care au ajuns - scapat pe munte?? >:D<

Sa ne auzim de bine si sa ne revedem cat mai curand!

Joi, 25 septembrie 2008 - 11:56

mirelas

am inteles...nevoie stringenta de poza de profil si ai dat o fuga la caltun, ca era decorul aranjat. cat despre "la munte" vs "catarat" : tu ai ham si dispozitiv de filat pe tine, asa ca...

Joi, 25 septembrie 2008 - 12:06

xemax

Domnu', domnu' si mie'mi trebe o poza de profil mai adecvata. Pentru ca de asta pe care o am acum zice lumea ca-i facuta in spatele surii! Carpati.org

Joi, 25 septembrie 2008 - 12:26

gabrielbv

Em@ Iti trimit restu' de 39 Carpati.org. Faci un mic retus la fata in Photoshop Carpati.org
Sau in tura urmatoare te ajut, foarte curand.

Mirela@ de autofilare nu am auzit Carpati.org. Cu chestia de poza profil nu ai gresit deloc Carpati.org

Cipi@ ori ai prea putine masele , ori sunt foarte cariate Carpati.org Scrie sus, nu-i material de jurnal, e doar o doza de "vitamine" pt wee care vine, pt perioada care ne asteapta...sa fi vazut acum Fagarasul pustiu , nu ca vara Carpati.org.

Joi, 25 septembrie 2008 - 12:53

baltighost

Hai ca mai binedispus pentru toata ziua, Gabi! Mi-au placut tare mult pozele.
Multumesc.

Joi, 25 septembrie 2008 - 15:00

gabrielbv

Sal Bogdane!

Pai asta si era scopul putina zambareala.
Daca nu pot oferi prea mult ca tura , macar ceva poze haioase Carpati.org si putina bunadipozitie...pt orele suplimentare de la servici Carpati.org

Joi, 25 septembrie 2008 - 15:03

novetschicorneliu
novetschicor..

Ultimele petru sunt ... cam mult. O părere. Restul, felicitări și mai treceți pe la noi.

Joi, 25 septembrie 2008 - 17:10

miparv

O tura de nota 10.

Joi, 25 septembrie 2008 - 18:04

urlea2002

Bravas dom' Gabi, nu te multumesti cu Leaota...Carpati.org

Joi, 25 septembrie 2008 - 19:57

mastroiani

Al dracu rau dracusorul asta Carpati.org Zumzaie ,chelacaie si tresalta de bucurie.
Parca nu-mi vine sa cred ca s-a cam dus tiganeala de la Balea.

Punct ochit punct lovit cu aceasta descriere a Fagarasului la inceput de iarna.

Joi, 25 septembrie 2008 - 22:43

odin

Da, ce chef mi-ai facut! Unde-i pioletul meu? Ma duc sa-l scot la lumina si apoi la plimbare.

Vineri, 26 septembrie 2008 - 00:02

efintina

Frumos inceput de iarna!

Vineri, 26 septembrie 2008 - 08:51

oleg

Peisajele sunt superbe (si personajele Carpati.org). Minunate sunt crestele albite de prima zăpadă.
Felicitari!

Sâmbătă, 27 septembrie 2008 - 13:30

mike

Si in Fagaras de acum e iarna...puteti sa va duceti sa il bateti pe toate partile acum fara frica deoarece zapada nu e de cazut in cap insa placerea pustiului e maxima Carpati.org. Cei mai multi turisti raman la cabana dar cei care aveti viermisorul sa scoateti capul mai sus veti descoperi lucruri deosebiteCarpati.org