Skin Classic Skin White Skin Black & Whilte Skin Default Adauga la Favorite (In contul carpati.org)
Cautare:

Calendar

Iunie 2024
LMMJVSD
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Iulie 2024
LMMJVSD
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Online

Vremea
Varful Godeanu
Muntii Godeanu

BUCEGI - Alba ca zapada si cei sapte pitici (Muntii Bucegi)

MOTTO :


?????? " Nu aduce anul ce aduce ceasul !"


Componenta echipei :


Bucuresti : -ciupakabra


????????????????-gabicolea


??????????????? -radmar


????????????????-scrabeul1984


??????????????? -silviub12


??????????????? -tesla4536


Brasov : -danir


???????????? -nycbv


Dupa intalnirea care a avut loc in gara Busteni am pornit-o voiniceste catre cab .Omu' si prima oprire de 20 min a avut loc in Poiana Costilei.


Carpati.org


Acesta este dezastrul dupa avalansa care s-a scurs din Valea Malinului


Carpati.org


In asteptarea lui gabicolea care a realizat ca si-a uitat ochelarii de soare la stana din Poiana Costilei si a plecat dupa ei sa-i recupereze.


Carpati.org


La intrarea in Valea Urzicii , dupa ce am intersectat Valea Verde , Valea Seaca a Costilei si Valea Tapului.


Carpati.org


Doi montaniarzi simpatici si bine echipati care ne-au facut o fotografie de grup.


Carpati.org


Gaura Vaii Priponului si Creasta Priponului


Carpati.org


Intram pe pragurile de piatra ale Morarului


Carpati.org


Carpati.org


Distingem muntele Coltii Obarsiei si zona cu pereti stancosi Cerdacul Obarsiei


Carpati.org


Prima parte a obiectivului a fost atinsa


Carpati.org


O masa bine meritata la cab. Omu


Carpati.org


Ne pregatim de plecare


Carpati.org


Coboram pe sub Varful Bucura


Carpati.org


O pauza in Caldarea superioara a Vaii Obarsia Ialomitei


Carpati.org


Carpati.org


Pe tot parcursul pana la cab. Pestera am vazut? stane, ciobani , oi , boi , magari si foarte , foarte multi cai .


Carpati.org


Tutu magarusul !


Carpati.org


Carpati.org


O cascada mica


Carpati.org


Obarsia Ialomitei


Carpati.org


O pauza bine venita


Carpati.org


Dana facand instruire cu radmar privitor la :


- folosirea unei harti


- calcularea timpilor intre doua puncte de pe harta


- cum se lucreaza cu busola si harta


- semnele conventionale de pe o harta si curbe de nivel


Carpati.org


Radmar in cercetare


Carpati.org


Radmar dand raportul Danei


Carpati.org


In spate se vede Hotel Pestera


Carpati.org


In poiana mare de la Pestera zeci de masini , zeci de focuri , sute de oameni , manele si mai ales foarte multi BRAZI VERZI taiati atunci de pseudoturisti si aruncati pe foc


Carpati.org


Am ramas surprinsi de opulenta bisericii , prin constructiile arhitecturale cu caracter bisericesc care s-au ridicat pe parcursul anilor dintr-un modest schit , care era in anii ' 80


Carpati.org


Poarta de intrare in pestera , care a fost facuta de catre biserica si cladirea care blocheaza intrarea in pestera . Contra 5 lei poti vizita pestera in programul stabilit de biserica.


Carpati.org


Carpati.org


Radmar dupa teorie aratand practic cum se procedeaza in cazul unei basici.


Carpati.org


S-a lasat noaptea si folosim frontalele.


Carpati.org


Dupa ce am depasit cab. Padina , urcam pe Coltii.


Carpati.org


Ne aflam la refugiul Strunga 1909 m


Carpati.org


Dupa studierea hartii realizand ca sunt sanse sa ajungem la ora 3 in Moeciu de Sus am hotarat sa stam ~ 2 ore in refugiu .Dana dupa ce a studiat harta la cab. Pestera si vazand riscul ca puteam ajunge la ora 1 - 2 in orasul Sinaia a hotarat sa schimbam tura si sa o facem mai serioasa .


Carpati.org


In jurul orei 1,45 am plecat de la refugiu .


Carpati.org


Dimineata la ora 6,30, in statie , asteptand autobuzul Moeciu - Brasov .


Carpati.org


Un simbol al norocului .


Carpati.org


??? Ca in majoritatea turelor de initiere am avut o mare satisfactie vazand tenacitatea de care au dat dovada cei cinci care au venit pentru prima oara si dorinta lor de a asimila tot ce le spuneau veteranii Dana , radmar si eu .


??? Au facut investitii in echipament , rucsac , bocanci si frontale ceea ce inseamna ca vor sa deschida un capitol nou in viata lor, cel cu muntele .


??? ACEASTA A FOST ULTIMA MEA TURA DE INITIERE , am anuntat administratorii si saptamana viitoare prezint la ARTICOLE? un bilant al turelor de initiere .


?



Duminică, 1 iulie 2007 - 17:07 
Afisari: 3,331 


Postari similare:





Comentariile membrilor (24)

radmar
radmar
(admin)

 
1
Pt ultima poza ora era 5:30, nu 6:30 Carpati.org

In rest, toate bune si frumoase, nu ma asteptam ca Nae sa fie asa de activ. Adica nici nu m-am trezit bine dupa recuperare si a si aparut RT-ul. Insa, pt a vedea ce s-a intamplat cu adevarat in aceasta tura ar trebui sa mai apara si alte variante de jurnale.


Duminică, 1 iulie 2007 - 17:44  

radmar
radmar
(admin)

 
2
Reformulez "modificarea schimbarii": pt penultima poza ora era 5:30, pt ultima era undeva in jur de 6 si ceva.


Duminică, 1 iulie 2007 - 17:46  

xemax
xemax

 
3
Felicit echipa si organizatorul pentru tura!

Si imi exprim parerea de rau pentru ca aceasta a fost ultima tura de initiere si ar mai fi ceva, insa mai putin important, imi pare rau (ca sa nu zic ca ma oftic :-) ) ca nu am fost si eu prezent.

Em'


Duminică, 1 iulie 2007 - 18:22  

adrias
adrias

 
4
bravo baieti! inteleg ca se incheie un capitol al turelor de initiere. Multi am avut multe de castigat, dar mai multi pierd ca se incheie. sunt multe de invatat din jurnalele ramase marturie.Sa ne intalnim sanatosi pe munte!incepatori , initiati si veterani, caci MUNTELE NU PLEACA NICAIERI!


Duminică, 1 iulie 2007 - 21:12  

scarabeul1984
scarabeul198..

 
5
O tura deosebite cu niste oameni deosebiti.
Multumesc pe aceasta cale Domnului Nae pentru comportamentul exemplar de care a dat dovada si buna dispozitie care am simtit-o pe toata durata traseului indiferent de dificultati.
Mi-ar face placere oricand sa mai particip la ture cu toti colegii din aceasta tura si in mod special cu Domnul Nae, care poate se mai gandeste si nu renunta la turele de initiere, pentru ca ar fi o pierdere pentru fiecare din noi.
Eu fiind incepator nu stiam la ce sa ma astept, dar Domnul Nae avut grija ca fiecare din noi indiferent ca eram incepatori sau experimentati sa ne pastram calmul si moralul ridicat pentru a putea face fata mai bine efortului.
Nu a fost o tura cu grad de dificultate ridicat dar a fost lunga Carpati.org
O felicit pe Alba ca zapada ( Dana ) pentru vointa deosebita.
O zi buna tuturor.


Duminică, 1 iulie 2007 - 22:25  

kya
kya
Coarda
 
6
Foarte frumoasa tura, Nae! Noua, brailenilor, ne pare foarte rau ca nu am reusit sa te insotim si in acest traseu. Chiar daca se vorbeste despre incetarea "turelor de initiere" eu stiu ca Nae nu se va opri in a destanui din frumusetile muntilor si altor necunoscatori.
Si ura! pentru "secta" de pe carpati! Ca orice "sectanti cu creierul spalat" suntem fericiti ca suntem in ea. Mai bine asa decat "lucid" si frustrat.
Iar lui Nae, eu personal, ii sunt recunoscatoare ca mi-a descoperit din tainele muntelui si ca datorita lui am azi prieteni pe care nu-i voi uita niciodata. Cel mai important lucru pe care l-am invatat de la Nae a fost OMENIA si PRIETENIA si apoi dragostea pentru munte.


Luni, 2 iulie 2007 - 09:25  

cristi_dav
cristi_dav
Busola
 
7
am si eu o intrebare: mi se pare tare interesant ca majoritatea au rucsaci de 30-40 litri in spate, pe 2 zile dupa cate am vazut, in BUCEGI ! ...asta e initierea ? totusi...inteleg ca ati stat la cabana si nu ati carat sac de dormit sau cort, sa fie asta motivul ? iar daca a avut careva sac de dormit, ce dumnezeu mai avea ala pe langa sacu ala intr'un rucsac de 40 litri ? sau mai bine zis ce NU avea ?
oricum...interesant rt Carpati.org


Luni, 2 iulie 2007 - 09:26  

radmar
radmar
(admin)

 
8
Intr-adevar, am stat la cabana Omu sa mancam. Dar pt asta nu trebuiau saci de dormit. Si am mai stat 1,5h la refugiul Strunga, pt ca ajungeam prea devreme in Moieciu. Si in timpul asta a dormit fiecare cum a putut.

Eu cred ca nu ai citit ce scria la Planificatorul Turei, iar pe acest RT ti-a aruncat rapid privirea pe poze, pt ca altfel erai ceva mai dumirit.

Cat despre intrebarea cu initierea, nu o inteleg. Poate o reformulezi.

Numai bine.


Luni, 2 iulie 2007 - 11:07  

vintila
vintila

 
9
Minunata tura, felicitari participantilor, chiar le merita caci am vazut ca majoritatea sunt oameni noi si tura nu a fost chiar asa floare la ureche, iti cam incerca puterile. Initial am vrut sa particip si eu dar "Secta" m-a ispitit cu o Seaca a Caraimanului, ce nu o puteam refuza.
Lucrul trist din acest Rt mi se pare anuntul lui Nae de a renunta la turele de initiere, va fi o pierdere mare pentru cei noi care vor sa descopere si ei tainele muntelui pentru ca nu stiu cine se va mai incumeta la o asemenea munca - turele de initiere - si cine se va incumeta nu stiu daca va reusi sa o faca la fel de bine ca Nae.
Pacat ca Nae nu a anuntat mai din timp aceasta tura ca fiind ultima caci poate reuneam Secta sa facem o tura frumoasa cum stim noi, cu mers mult, cu balaurit, cu glume multe si uneori deocheate si sa nu uitam de bericile de la finaCarpati.org.
Dar totusi spre ca Nae va reveni asupra deciziei si vom face o ultima tura in care sa venim cat mai multi din cei care am mers in aceste ture de initiere.

Multumesc Nae ca mi-ai dat posibilitatea sa intalnesc niste oameni minunati prin intermediul acestor ture de initiere.

Pacat .........................


Luni, 2 iulie 2007 - 11:29  

gabriella
gabriella
Caraba
 
10
"Nu poti invinge un om care nu se da niciodata batut!" zicea Babe Ruth!!! Carpati.org

Multumesc, din tot sufletul, pentru acest RT si va felicit pe toti pentru reusita!!! Imi salta inima cand vad hotarare inca de la debuturi si ma face nostalgica... Deh, cu un ochi rad si cu celalat plang...

Cat despre Nea Nae, el va triumfa oriunde ar fi, orice ar face si cu oricine se va insoti! Si eu sper sa se mai gandeasca pentru ca ar fi o pierdere mare de tot!!!

Nu am cuvinte de recunostinta si bucurie ca ne-am intalnit si tin sa aduc un multumesc in mod expres atat lui, cat si tuturor celor pe care am avut prilejul sa ii intalnesc prin intermediul sau, la turele sale! Au valoare sentimentala enorma pentru mine!!!

Cat despre ceilalti, tot inainte!!! "Secta" nu se incheie aici! Carpati.org


Luni, 2 iulie 2007 - 09:29  

gabicolea
gabicolea
Caraba
 
11
Pt cristi_dav: a fost o tura in care s-a mers aproape continuu (total tura a durat 19 ore si jumatate, cu aprox 4 ore odihna, cea mai mare perioada fiind de aprox 2 ore la Strunga); cum vremea se prevestea frumoasa iar in Bucegi gasesti (in caz de nevoie) destule cabane ...acesta este motivul sacilor de 30-40 l
Comentariu tura: cred ca trebuie de 3 ori spatiul alocat de Nae RT-ului pentru a puncta cele mai importante dar si cele mai haioase momente ale turei. Oricum, cei mai tineri care au participat au dovedit ca pot deveni cu adevarat oameni de munte.
Zile senine.


Luni, 2 iulie 2007 - 09:29  

cristi_dav
cristi_dav
Busola
 
12
gabicolea, un raspuns pe care il asteptam, nu unu la misto...tot respectul pt felul in care m'ai abordat si mersi de explicatie....am inteles Carpati.org
pt radmar: da, m'am uitat doar peste poze si am citit putin pt ca nu am avut timp si oricum nu imi plac bucegii, insa meritam un raspuns ca acesta de mai sus de mine Carpati.org
toate cele bune !


Luni, 2 iulie 2007 - 18:47  

ciobu
ciobu

 
13
Mare pacat cu ce se intampla la Padina-Pestera. Constructia de la gura Pesterii Ialomitei este o idee odioasa iar taxa de intrare este un abuz. Acu vreo 10 ani cand am fost prima oara pe acolo, cu "tupeul" caracteristic de liceean, i-am refuzat "prelatului" taxa de intrare pe care o pretindea. De intrat, am intrat si am vazut pestera care este destul de frumoasa.
Din pacate acelasi lucru se intampla si la Coltii Chiliilor, unde conditiile de pustnicie in pesteri precare au determinat amenajarea unei biserici si a unei vile-chilie. Mai mult, un mic gard, incepe sa prinda contur pe langa poteca turistica. Pana acu cativa ani,nu existau aceste "urme" de civilizatie, doar un indicator discret.
Acelasi lucru se intampla si pe Ceahlau si probabil nu numai acolo.

Dupa parerea mea, aceasta antropizare "spirituala" trebuie oprita. Mi se pare un abuz sa construiesti cu sau fara autorizatie intr-un parc national (si fara autorizatie, cine darama o biserica?)
La noi a aparut o noutate pentru "linia rosie" : asceza pe dormeza confortabila!! Carpati.org


Luni, 2 iulie 2007 - 19:02  

valentin_c
valentin_c

 
14
Da Nae, intradevar trist anuntul tau de a renunta la turele de initiere, trist pt toata lumea :carcotasi , nedumiriti , rau voitori, muntzomani de tastatura.... pentru ca nu vor mai avea subiect , dar mai ales pt cei care au fost in ture cu tine, pt cei carora le-ai aratat ce inseamna sa ai responsabilitatea organizarii unor ture, la care au participat si 40 de oameni , ce inseamna sa-ti tremure sufletul pt organizarea unui transport civilizat cu microbuze ,in vederea apropierii de baza traseului , ce inseamna sa mergi si sa aranjezi o cazare ,pt participantii la tura (intodeauna pe banii, telefonul si nervii tai), ce inseamna sa duci de fapt o tura la bun sfarsit. Dar ce vorbesc eu aici, astea sunt "mici" detalii care nu "intereseaza" pe nimeni, din pacate...Si nu in ultimul rand , este trist, pentru cei care nu au apucat sa se initieze in ture cu tine.
Si daca acesta a fost ultimul "meci", te rugam mai organizeaza o tura, un fel de All-Star Game, la care sa venim cu totii, "initiati" si "neinitiati" si sa facem o petrecere "polar 100" (pt cunoscatori) cum numai noi stim . Si daca locatia ar fi chiar cabana Malaesti (locul unde s-a nascut sintagma - polar 100- ar fi si mai minunat)
De acum ma anunt inscris la acea tura si cu siguranta nu voi fi singurul...
Multumesc Nae pentru ture, rt-uri , fotografii ,multumesc Nae pentru tot.


Luni, 2 iulie 2007 - 19:37  

radmar
radmar
(admin)

 
15
@cristi: ai dreptate, scuze.


Luni, 2 iulie 2007 - 19:59  

cristi_dav
cristi_dav
Busola
 
16
radmar nu e nici o problema, asta daca ar fi cea mai mare problema am avea si noi muntii curati si turisti civilizati...deci, si alti mai gresesc Carpati.org by the way, frumos redactat jurnalul tau Carpati.org tin sa spun ca al meu il consideram cel mai bine redactat, insa am vazut la tine ceva inovatii fata de al meu Carpati.org)
catre ciobu: desi nu m'au atras bucegii niciodata pe motivul ca sunt "prea umblati si prea cunoscuti", problema de la acea pestera ma cam framanta de vreo un an si ceva de cand cunosc si eu muntii... absolut mi se pare INUMAN ceea ce face biserica in ziua de azi...
"Dupa parerea mea, aceasta antropizare "spirituala" trebuie oprita" iti dau perfecta dreptate...si la fraza "si fara autorizatie, cine darama o biserica?" , defapt la aman2, atata timp cat se dau tot felul de avize de construire la sute si sute de biserici, desi nu ca nu ar fi destule (dumnezeu sa ma ierte da asta e adevarul), crezi ca ar avea cineva curajul sa NU dea autorizatie de construire? crezi ca ar avea cineva curajul sa darame? adica sa se puna direct cu cel de sus? fi serios...
uite ca sa vezi alt exemplu (desi eu credeam ca doar pestera aia e singurul ex de acest gen) am fost in aplicatie cu facultatea prin tara si am ajuns si la manastirea tismana....se pare ca este o pestera in zona...in fata ei se afirma astfel: in dreapta pestera cu curs activ si in stanga o grota de 2-3 m... grota e deschisa ca loc de rugaciune iar pestera (fiind activa nu cred sa nu aibe cativa metri, si daca nu are atunci tre sa prezinte o iesire cel putin frumoasa, daca nu chiar un izbuc) ESTE INCHISA ! ...eu, care cu pesteri am inceput viata pe munte am crezut ca imi vine in momentul acela sa rup jos poarta....desi nu sunt un agresiv deloc...asa ca.....eu cred ca simtim la fel =; (sau cum e ala ce bate palma pe mess Carpati.org )


Luni, 2 iulie 2007 - 20:17  

adrias
adrias

 
17
si cum statui asa ca pinguinulCarpati.org, inecat in amaraciunea stirii date de Nae, aducandu-mi aminte de filozifia tibetana, japoneza dar si cea engleaCarpati.org, de pinguinii, polar 100 , sau cortul bun si calul rau, desi destul de cald afara imi strafulgera ideea....FRATILOR DAR NAE A SPUS CA RENUNTA LA TURELE DE INITIERE! DAR NOI SUNTEM CU TOTII INITIATI DEJA DE EL..DECI , CU REGRET PENTRU CEI NEINITIATI NOI , UNII DINTRE NOI SAU TOTI PUTEM MERGE MAI DEPARTE , MACAR ASA CUM MULTE GENDURI SE ASTERNURA PE AICI , MACAR O TURA DE FACUT O SPIRALACarpati.orgCarpati.orgCarpati.org. DECI SA PUNEM DE O TURA PT INCHEIEREA INITIERII SI SA INCEPEM CA AVANSATI CU GURU IN FRUNTECarpati.orgCarpati.org


Luni, 2 iulie 2007 - 20:21  

kya
kya
Coarda
 
18
of, pinguinilor! cand nae, in sfarsit, va redat sansa sa reveniti in lumea oamenilor "normali" voi ce faceti? nu si nu, ca voi tot cu nae... nu va mai saturati... Carpati.org)))) bine zic unii ce zic... nae si nae... Carpati.org))))


Luni, 2 iulie 2007 - 20:59  

vintila
vintila

 
19
Hop si eu prezent la tura "polar 100". Si apoi daca bine imi amintesc Nae a ramas dator cu o tura "aia doar in bocanci" Carpati.org

Pana la "polar 100" numai bine si ture frumoase de initiere sau nu


Luni, 2 iulie 2007 - 22:38  

emils
emils

 
20
In prima ura de initiere in care am fost sub indrumarea lui Nea Nae, pe creasta balaurului , vazand cata munca , grija , stres, atentie, minutiozitate, seriozitate, responsabilitate, intra in sarcinile unui lider de ture, la cabana Omu l-am intrebat pe Nea Nae DE CE FACE ASTA ??!!( eu unul fiind chiaun din fire si neimaginandu-mi de ce si-ar pune cineva o asemenea "povara" pe umeri ).
Atunci mi-a dat un raspuns care mi-a ramas intiparit acolo undeva cred ca pentru totodeana ....
A spus ca : face asta pentru ca macar cativa dintre noi sa aleaga dragostea fata de munte si sa-i invete si pe altii tainele si frumusetea mitica de merge in munti.
Imi vor rasuna meru in urechi vorbele tale Nea Nae, si turele de initiere nu au fost in zadar...
Imi pare rau ca multi nu au apucat sa mearga alaturi de tine, dar poate cine stie , vei merge alaturi de altii prin vai si rape mai putin umblate ...
Salutari , si ca pinguin onorabil ce sunt, nu pot rata in ruptul capului super oferta de rama , calcai si polar 100 ce se anunta .....Carpati.org


Marți, 3 iulie 2007 - 00:57  

emils
emils

 
21
Imi cer scuze cuvantul corect pe care unii l-au descifrat.... era "TURA DE INITIERE" , asta pentru a nu da unora dornici de "senzational" apa la moaraCarpati.org.
Carari insorite.


Marți, 3 iulie 2007 - 01:01  

alina-maria
alina-maria
Caraba
 
22
aici se fac inscrieri pentru tura finala? eu completez o inscriere "in alb"! Carpati.org

foarte rau imi pare si mie pentru acest deznodamant al turelor de initiere.... care au insemnat o SCOALA pentru noi, din multe puncte de vedere - pentru toti "piticii" pe care Nae i-a luat pe langa el pe munte, la fel ca in aceasta tura.
dar probabil e greu sa continue in conditiile acestea sa faca ceva ce ar fi trebuit sa-i aduca numai satisfactii.
totusi... asa cum am citit aici... sper sa fie doar un capitol acesta care se incheie si sa-l incepem pe urmatorul!


Marți, 3 iulie 2007 - 08:49  

curls
curls

 
23
Care tura finala frati si surori intru suferinta? Abia de acum eu visez sa ne vedem mai des cu Nae, si pe lumina. Ca nu ne lasa el la greu (a ramas in coada de peste problema tibetanului, a japonezului s.a.m.d., chestii serioase de dezbatut). Acu' ca e perioada de concediu probabil mai greu sa ne strangem cu toti, dar din toamna cand muntele isi schimba straiele e pacat sa nu-l admiram impreuna.
Si eu subscriu la chestia cu cabana Malaiesti, si cu coborare pe Valea Gaura. Eu atunci nu am fost, si stiu ca si Nae era "ocupat", asa ca e pacat sa nu ne bucuram impreuna.


Marți, 3 iulie 2007 - 11:24  

stefalexe
stefalexe
Busola
 
24
na belea! citesc cu mare placere jurnalele in general, dar in special turele lui preda nicolae din brasov, uneori la timpul lor, alteori cotrobai prin arhiva, cum am facut si acum.

si cand ti-e lumea mai draga, la finalul unui rt-deosebit, iti da si sutul in ficati, de-ti trebe minute sa-ti revii: nea nae nu mai face ture de initiere! pai nea nae, dupa atata reclama buna, in apogeul carierei si tineretii, lasati educatia la o parte?

ferice de cei ce au beneficiat, pacat de cei ce nu o vor putea face pe viitor. eu unul sunt inspirat de descrierea turelor si le voi urma partial. si atata trebe sa mor pe acolo, ca sper sa va simtiti vinovat ca nu m-ati educat si pe mine Carpati.org

sanatate si vreme buna sa fie, ca muntii nu pleaca nicaieri!


Sâmbătă, 11 august 2007 - 07:12  


 




Trebuie sa te autentifici pentru a putea adauga un comentariu

 
0,0719 secunde

Deblocari usi Bucuresti | GetaMap.org | Maps from all over the world | ro | fr | es | de | Calculator distante
ViewWeather.com - A new way to view the weather | nl.ViewWeather.com | sv.ViewWeather.com
Regulament carpati.org
© copyright (2004 - 2024) www.carpati.org