Decembrie 2020

Ianuarie 2021

18 octombrie 2008 - Padina Lancii - Braul de Mijloc - La Lanturi : Incercare de revenire in Carpati (Muntii Piatra Craiului)

Lungi si ciudate au fost week-endurile fara munte dupa patania de pe Galbinele...Smiley

Sfarsit de octombrie ma gaseste nerabdatoare sa incerc sa vad daca tine piciorul.

...Frematam de bucurie vineri seara, pana si treaba cu facutul sandwich-urilor nu mi se mai parea atat de ingrata ! Smiley

Nu-mi plac sandwich-urile, in general, dar cum la munte e comod sa le ai la indemana, facute, o iau ca pe o adevarata proba de creativitate din a le face cat mai gustoase, diferite, ca sa-mi vina sa le mananc pe traseu.

...Iata-ma, inarmata cu doua franzele transformate in sandwich-uri, pregatindu-mi de seara echipamentul o o sfintenie de parca plecam in lupta.

Dau trezirea in casa dis de dimineata, inainte de rasaritul soarelui, si in scurt timp plecam catre munte. Smiley

Iata-l zarindu-se :

Pe la 9.30 lasam masina, si luam drumul catre Spirlea.

Pasesc atent, si mult mai constient ca de obicei. Nu eu am inventat mersul pe jos, dar cu siguranta simt ca parca il  redescopar.

Lasand gluma la o parte...cate lucruri luam "de-a gata" in viata asta, fara sa mai realizam toate eforturile prin care am ajuns sa avem ceva, sa putem face ceva...

Merge, e bine...nici nu zabovim prea mult la Spirlea si ne avantam catre munte, pe bune, de data asta.

Lumina doar pare calda, turturi zambesc pe stanca :

Urmam mai departe traseul catre cabana Garofita Pietrei Craiului si Craiul incepe sa se dezvaluie privirilor mele insetate de multa vreme de stanca :

Aici incepe PADINA LANCII :

Daca pana acum am simtit frigul din aer avem acum ocazia sa simtim cat de rece poate sa fie stanca. Mainile ingheata dar nici nu-ti vine sa "te porti cu manusi" ca nu mai simti daca ai priza sau nu.

Splendoare in saritoare I

Splendoare in saritoare II

Si alte cateva acte la fel

pana cand dam in Braul de Mijloc, de-aici incepe:

si abia se iteste:

mai traverseaza vai

se contureaza mai bine pe alocuri:

se mai "expune" sugubat la soare:

Ne mai ofera momente de respiro si privelisti :

Cea mai spectaculoasa portiune mi s-a parut aceasta, unde traverseaza Tamaselul :

Nu-mi prea ajunge obiectivul sa cuprind peretii Tamaselului cu totul:

Raman cam cu gura cascata :

Toata treaba asta dureaza ceva ore...observ aproape fara sa-mi dau seama cand lumina calda (ma rog, erau 2 grade) a miezului zilei  se transforma usor in acea lumina...si-atat, fara "calda".

Ca atare, cum intram intr-o portiune de umbra...surprize-surprize cu bruma:

Privind catre creasta, ceva formatiuni mai ciudate :

Pe la ora 16 dam in traseul de La Lanturi, incepe coborarea :

Cineva stie foarte bine traseul :

Aproape pe inserat La Zaplaz:

Sfarsitul unei zile minunate in Crai:

Intrerupem legatura video pe restul traseului din motive de bezna.

La lumina catorva frontale, dam cu spor la vale de ziceai ca ne alerga cineva.

Dupa "numai" 11 ore suntem din nou jos.

Brasov, here we come, nimeni nu mai vrea si nu mai poate pana la Bucuresti in seara asta.

...E bine sa fii din nou in Carpati...pastrez amintirea unei zile cu soare caldut de toamna si stanca rece.

Doua zile dupa : Piciorului meu nu i-a placut la fel de tare tura, se pare, si a decis sa protesteze, incapatanandu-se sa mai doara si sa nu se dea vindecat.

Ok, fie cum zici tu, iti mai dau ceva timp...but this isn't over yet ! (si nici nu va fi vreodata, voi continua sa merg la munte mult timp de-acum inainte). Am zis !

Duminică, 23 noiembrie 2008 - 22:36

oneshot

Bine faci !! si frumos jurnalul Carpati.org

Duminică, 23 noiembrie 2008 - 23:04

mihai.telemark
mihai.telema..

Cel mai mult mi-a placut profilul de pe 21 Carpati.org Dar Craiul picselat ca în 7, mai rar Carpati.org

Luni, 24 noiembrie 2008 - 00:10

mflorin

frumosa tura, si frumoase pozele !!

Luni, 24 noiembrie 2008 - 00:11

pisti2004
Cort

Excelenta tura ,superbe fotografii si un jurnal super pe care l-am savurat
vizualizand pe Carpati.org"viu" traseul. mi-a placut mult!Bravo!

Luni, 24 noiembrie 2008 - 00:43

urlea2002

Bine ai revenit Cristina...si iti doresc insanatosire grabnica...vine iarna...Carpati.org

Luni, 24 noiembrie 2008 - 06:43

vintila

Toate aceste neplaceri ti se trag de la lipsa antrenamentului, deci sa pui mana sa mai treci si tu pe la antrenamente daca vrei sa eviti astfel de necazuri pe viitorCarpati.org. Obligatoriu sa vina si Corina, caci si pe ea o simt neantrenata.Carpati.org

Luni, 24 noiembrie 2008 - 09:13

codrin_berar
codrin_berar..

Bine ai revenit!

Luni, 24 noiembrie 2008 - 11:28

mastroiani

Foarte faine aceste jurnale.Felicitari.

Am observat ca picioarul tau nu a fost refacut in totalitate.In acest jurnal ai intins mainile.

Luni, 24 noiembrie 2008 - 17:48

felicia

Iata-te revenind Carpati.org
Am zarit-o si pe Corina, salut Carpati.org

Felicitari si la mai mare!

Marți, 25 noiembrie 2008 - 17:08

mike

Ati facut un traseu superb in Crai....Braul de Mijloc este unul din cele mai frumoase nemarcate din imparatia aceea de calcar care ne vrajeste de fiecare data gandurile

Miercuri, 26 noiembrie 2008 - 13:03

debutant

Uf..cred ca greu v-a fost...dar s-a meritat,nu?
stiti ce mi se pare ciudat fermecator si deosebit de atragator?
Surprizele placute pe care le-ntalnesti pe munte.

Miercuri, 3 decembrie 2008 - 09:11

eaglefree

Stancariile din crai sunt spectaculoase.Din nou sunt nevoit doar sa admir craiul in poze,nu si in realitate.Un mic colt din carpati pe care la vara nu-l voi evita cu siguranta.
Daca pozele cu creste,nori,jnepeni si alte minunate aspecte al muntilor pot fii admirate in nenumarate jurnale si site-uri,din acest jurnal mi-a p lacut mult poza in care apare Cristina cu mainile desfacuteCarpati.org bluza rosie optimista,un zambet timid si mainile in pozitii care iti confera libertatea montana.O mica bijuterie aceasta poza.Poate sunt subiectiv,dar e greu sa aduni resurse de obiectivism.
Recunosc,am admirat pozele si am citit mai putin textul.Dar mi-a sarit fraza cu accidentul.Daca nu sunt indiscret,ce s-a intamplat Cristina?E vorba de genunchi..daca nu ma insel.
Scuzati-mi interventia,si daca nu voi mai intra pe site anul acesta,tuturor cu ocazia asta si prin intermediul acestui jurnal,va doresc numai bine si SARBATORI REUSITE! Carpati.org

Vineri, 19 decembrie 2008 - 22:48

cristina.moldoveanu
cristina.mol..

patania cu genunchiul e in jurnalul anterior, pe valea galbinele Carpati.org