Skin Classic Skin White Skin Black & Whilte Skin Default Adauga la Favorite (In contul carpati.org)
Cautare:

Calendar

Februarie 2024
LMMJVSD
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829

Martie 2024
LMMJVSD
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Online

Vremea
Varful Piatra Arsa
Muntii Bihor-Vladeasa
Trebuie sa te autentifici pentru a putea adauga un topic

  Forum Echipament montan Garmont Ferrata GTX (14)
 
vladluncanu
vladluncanu

 
Salut. Nu am raspuns pentru ca nu am fost foarte mult pe la PC. Raspunsul celor de la Garmont a fost atasat la dosarul de reclamatie al OPC-ului, care ne-a dat in totalitate dreptate.


Vineri, 10 februarie 2017 - 13:32

daniel_negoitza
daniel_negoi..
Caraba
 
vladluncanu: Nici un raspuns, atunci unde este adevarul?


Marți, 31 ianuarie 2017 - 19:10

daniel_negoitza
daniel_negoi..
Caraba
 
Vladluncanu: imi puteti trimite si mie mailul sau dovada prin care producatorul Garmont v- a recomandat acest test?

Multumesc!


Sâmbătă, 28 ianuarie 2017 - 16:28

daniel_negoitza
daniel_negoi..
Caraba
 
Test total irelevant, deoarece bocancul intra foarte putin in apa.


Sâmbătă, 28 ianuarie 2017 - 15:07

gabi84
gabi84
Caraba
 
Vladluncanu pe aia cu...clientul nostru,prietenul nostru o ști?Ăsta nu e client e un frustrat care se plictisește repede de ceva!Am 11 ani de comerț și din păcate vedem din ce în ce mai des astfel de oameni.Testul este relevant și nu văd nici pentru prima oară un motiv sa schimbi încălțămintea.


Sâmbătă, 24 decembrie 2016 - 02:15

cornlel999
cornlel999
Caraba
 
Scuze, dar respectivul nu este client, este un nesimtit. Mai exista o zicala in comert, "imi pot permite sa-mi aleg clientii".
Sincer, eu unul nu a fi schimbat nici prima data. Cum sa vii sa ceri dupa luni de zile, schimbarea produsului cu alta culoare si marime? E pe fata.
Probabil a vazut ca a mers prima data, incearca si a doua oara. Carpati.org


Vineri, 2 decembrie 2016 - 12:52

vladluncanu
vladluncanu

 
Nu. Este doar la nivel de intentie. Nu ii voi schimba a doua oara. I-am trimis mail cu raspunsul nostru, a inceput sa ameninte si sa vorbeasca urat si nu mi-a dat nici adresa unde sa-i trimit bocancii. Carpati.org
Mesaj modificat de autor!

Marți, 29 noiembrie 2016 - 12:03

medias
medias

 
Ai schimbat si a 2-a oara bocancii ?


Marți, 29 noiembrie 2016 - 11:55

vladluncanu
vladluncanu

 
sa fiu sincer, am schimbat prima pereche pe principiu clientul nostru, stapanul nostru. Se pare ca nu e o strategie castigatoare deoarece se gaseste cate unul sa-ti aduca aminte ca limita dintre bun simt si prostie este foarte subtire

Prefer sa am un client multumit care sa ma recomande cu incredere mai departe decat sa am 10 lei in plus in buzunar... dar se pare ca unii cam sar calul Carpati.org


Marți, 29 noiembrie 2016 - 10:12

ctig
ctig

 
Eu nu inteleg in lucru, de ce pana la urma a fost schimbata si prima pereche, daca totul era ok si de ce nu s-a cerut in raspuns oficial si din partea producatorului?
Nu sunt in mare priceput, dar din review-urile citite pe net la incaltaminte se pare ca in timp impemeabiltatea se mai diminueaza, de aceea se recomanda intretinerea adecvata a bocancilor. Mai ales ca aici vorbim de incaltaminte 3 sezoane. Cred ca acest "client" at fi in stare sa ceara inlocuirea a 5 perechi de bocanci, acelasi model, in 10 ani Carpati.org


Marți, 29 noiembrie 2016 - 09:59

vladluncanu
vladluncanu

 
Mulțumesc frumos pentru răspunsurile voastre. Am trimis filmul făcut la Garmont și am și răspunsul lor oficial. Testul este corect și nu am niciun motiv să înlocuiesc acești bocanci, nici moral nici legal.
Mulțumesc încă odată.


Marți, 29 noiembrie 2016 - 09:04

zentai
zentai
Coarda
 
Eu aș fi chemat vânzătorul și aș fi efectuat testul împreună cu el și cu încă doi martori, eventual, aș fi înregistrat imagistic episodul. Aș fi făcut asta ca să preconstitui o probă.
Dacă testul dă greș, înlocuiesc produsul, dacă testul arată conformitatea produsului, i-aș pune bocancii în brațe și l-aș îndemna să se adreseze instanței de judecată. Nu plătește taxă de timbru, căci cererile ce provin din protecția consumatorului nu se timbrează și doar competența poate stingheri, că se raportează la adresa pârâtului.

Cu precizarea că în cazul respingerii acțiunii urmează să promovez și eu o acțiune pentru daune morale, întrucât acțiunea sa nesăbuită a adus un prejudiciu de imagine magazinului și produsului.Decât că această din urmă acțiune se timbrează la valoare!

Nu sunt răutăcios, căși și eu sunt un client prezumtiv dar garanția de conformitate, de doi ani, nu se referă la impecabilitatea produsului și e îndoielnic câștigul clientului pentru că un expert poate argumenta că bocancii au fost folosiți în condiții care nu acoperă garanția (de exemplu, trecerea lor printr-o pată de benzină sau că au fost împunși de un obiect ascuțit) sau că uzura lor este normală!


Marți, 29 noiembrie 2016 - 08:44

medias
medias

 
Daca nu ma însel, la nivel european, garantia pentru bunurile comercializate este de 24 de luni, perioada în care producatorul, prin intermediul vânzatorului, se angajeaza sa repare sau sa schimbe produsul defect.
În cazul de fata, aveti de aface cu ceea ce, în termeni alesi, se poate numi un constipat.
Din cele scrise, reiese ca termenul de 24 de luni este cu mult depasit.
Raspunsurile la cele doua întrebari ar fi acestea:

1) Clientul merita sa fie trimis la plimbare.
2) Din moment ce producatorul sugereza acest test, înseamna ca stie ce afuirma.


Luni, 28 noiembrie 2016 - 23:08

vladluncanu
vladluncanu

 
Am un magazin si un site de echipamente de munte si ma confrunt cu primul client nemultumit. Problema e in felul urmator:
In 2014 si-a cumparat acel client o pereche de Garmont Ferrata GTX, i-a folosit cateva luni, initial s-a declarat incantat de ei; toate pareau bune si frumoase. In martie 2015 brusc primim un email de la el prin care ne semnaliza ca bocancii nu mai corespund, ca se uda si vrea inlocuirea lor. Pana atunci nu am mai avut probleme cu acesti bocanci si chiar ne-am mirat de ce zicea omu`. Ii spunem sa ni-i trimita, ii trimite, ii verificam si constatam ca bocancii nu iau apa nici macar o picatura si ca Goretexul functioneaza impecabil. Mai mult, clientul doreste si alt numar si alta culoare. Ne gandim noi ce sa facem si luam decizia sa ii schimbam ca sa nu suparam clientul.
Problema apare acum, dupa 21 de luni de la inlocuirea produsului, la a doua pereche de bocanci, cei inlocuiti, care surpriza iau iarasi apa. Ne trimite clientul bocancii inapoi si ca sa fie simpatic roaga si o prietena de-a lui, care si-a cumparat acelasi model de bocanci, odata cu el, sa reclame si ea lipsa impermeabilitatii. Cu toate ca bocancii lui arata ca si calcati de tren, cu lovituri evidente de pietre si alte lucruri de prin padure, la testul de impermeabilitate acesti bocanci se comporta excelent.

Acesta este filmul cu ce am testat noi: https://youtu.be/8ZsG_HR7n8Q

Intrebarile mele ar urmatoarele: Cum ar trebui sa ne comportam noi ca si magazin online cu acest client si daca testul pe care l-am facut noi, la recomandarea producatorului Garmont vi se pare relevant.


Luni, 28 noiembrie 2016 - 22:20

Afisari: 2,147


Adauga un mesaj in topic






Trebuie sa te autentifici pentru a putea adauga un mesaj

 


 
0,0653 secunde

Deblocari usi Bucuresti | GetaMap.org | Maps from all over the world | ro | fr | es | de | Calculator distante
ViewWeather.com - A new way to view the weather | nl.ViewWeather.com | sv.ViewWeather.com
Regulament carpati.org
© copyright (2004 - 2024) www.carpati.org