|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Deblocari usi Bucuresti | GetaMap.org | Maps from all over the world | ro | fr | es | de | Calculator distante ViewWeather.com - A new way to view the weather | nl.ViewWeather.com | sv.ViewWeather.com Regulament carpati.org © copyright (2004 - 2024) www.carpati.org |
Jantele tubeless se arunca la preturi piperate. Merg si jante normale si poti gasi niste camere mai bune (mai groase, dar si mai grele) sau sunt cele cu lichid in ele, care astupa automat gaurile survenite in urma intepaturilor.
La suspensii, recomand o furca fata cu cursa mica (100 e suficient) si fara suspensie spate, indiferent de calitate. Suspensia "fura" din energia impinsa in pedale, deci o parte din ea se pierde.
Da, este adevarat ca decat niste discuri proaste, mai bine saboti mai buni, dar daca iti permiti discuri bune, nu ezita. La coborarari abrupte vei simti diferenta. Pentru cadru, iti recomand sa nu te zgarcesti la firma. Incearca ceva cunoscut, cu experinta in constructia geometriei cadrului. Nu ai vrea sa te lase cadrul la hopuri mai serioase. Rotile de 28" se gasesc in general la biciclete de touring, cele mtb cu roti mai mari sunt de 29" si se arunca la preturi peste puterea multora de cumparare.
La alegerea grupului de piese, personal eu merg pe alegerea pieselor individual. Un grup deore este arhisuficient mai ales pentru inceput. O bicicleta noua (mai de firma) cu configuratia de sus o gasesti pe la 2000 lei~. Dar iti recomand sa urmaresti si ciclism.ro pentru oferte SH. Poti gasi ceva foarte ok, chiar folosit. Spor si daca ai intrebari, nu ezita.
Miercuri, 4 ianuarie 2012 - 11:27