Skin Classic Skin White Skin Black & Whilte Skin Default Adauga la Favorite (In contul carpati.org)
Cautare:

Calendar

Decembrie 2023
LMMJVSD
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ianuarie 2024
LMMJVSD
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Online

Vremea
Varful Nedeia
Muntii Capatinii

Probleme si noutati

In urma unui incident tehnic major survenit in cursul zilei de duminica, 7 septembrie 2008, toate fotografiile si filmele postate de-a lungul timpului de catre membrii carpati.org au fost sterse automat de pe server (fotografiile de la profil, din galerii si din postari). Baza de date nu a fost afectata in niciun fel.

Din cauza faptului ca acest incident neplacut a coincis cu intalnirea de vara carpati.org, serverul a fost oprit tarziu, astfel incat o buna parte din fotografii si filme au fost pierdute iremediabil, in ciuda eforturilor de recuperare a datelor, desfasurate de-a lungul intregii saptamani care a trecut. Avand in vedere ca a fost oprit si serverul de mail, nu am putut anunta problema decat prin intermediul listei de discutii yahoo.

Din pacate ne aflam in situatia de a apela la bunavointa voastra, a membrilor carpati.org, pentru recuperarea acestor materiale. Va rugam ca, in lunile ce urmeaza, sa repostati fotografiile care nu mai apar in galerii, cele din materialele scrise (articole si jurnale), precum si pozele de la profil. Albumele exista, astfel incat puteti verifica exact care dintre fotografii lipsesc in galerii. Prin optiunea "modifica" la fotografii, veti putea reposta fotografiile vechi in acelasi loc, pentru a pastra notele si comentariile obtinute.

Pentru evitarea pe viitor a acestui gen de incidente tehnice, este nevoie de un server dedicat, care sa permita o copie zilnica (back-up) a datelor postate pe carpati.org. Intrucat pe carpati.org nu se vinde publicitate, iar veniturile generate de carpati.org prin intermediul anunturilor Google sunt simbolice in comparatie cu sumele necesare unui astfel de server, la sfarsitul lunii august a fost introdusa acea sectiune "Doneaza". Din pacate, nu am apucat sa va informam motivul pentru care a fost introdusa sectiunea, deoarece am fost nevoiti sa oprim serverul (era pregatit un “De actualitate” cu mai multe informatii, pe care il gasiti mai jos).

Ne cerem scuze pentru aceasta situatie si va multumim ca ati fost alaturi de noi, ca ne-ati sustinut si ca v-ati aratat disponibilitatea de a reposta informatiile!



INTALNIREA DE VARA

* Intalnirea carpati.org din aceasta vara s-a desfasurat in zilele de 6-7 septembrie la cabana Leaota din masivul omonim. In urmatoarele zile, pe pagina asociatiei vom posta informatii privind Adunarea Generala a Asociatiei Montane Carpati.



PROFIL

* Termenul pana la care puteau fi actualizate conturile mai vechi de 30 de zile, care nu au profilul completat corespunzator (nume/prenume/informatii concludente privind experienta etc.), a fost amanat pana la data de 13 octombrie. Dupa aceasta data, conturile vor fi inactivate treptat de catre administratori fara o informare prealabila. Acestea vor fi reactivate imediat dupa completarea corespunzatoare.



POSTARI

* A fost introdus un nou editor, care speram sa nu mai creeze atatea probleme. Atentie! Toate textele trebuie scrise direct in editor, deoarece acesta nu recunoaste spatiile dintr-un editor tip MS Word sau Notepad. Avantajul este ca textele nu se mai formateaza cu spatii in plus. In cazul in care totusi scrieti textele intr-un alt editor, va trebui sa adaugati manual, intre paragrafe tag-ul < br > (fara spatiile de aici).



COMENTARII

* In urma unor propuneri mai vechi, a fost introdusa functia de abonare/dezabonare comentarii.



CRAI

* In urma articolului aparut pe carpati.org si a altor site-uri pentru protectia animalelor, lupul Crai, care a facut parte din Carpathian Large Carnivore Project, s-a insanatosit. Peter Surth, un german care a lucrat in cadrul acestui proiect, s-a reintors in Romania, ingrijindu-l pe Crai de la sfarsitul lui iulie. Pana cand Crai va fi mutat intr-o rezervatie langa Zarnesti, este nevoie de o zona imprejmuita, care va asigura lupului toate conditiile necesare. Costurile se ridica la cca. 20.000 euro.

* Daca doriti sa-l ajutati pe Crai, puteti dona orice suma de bani in conturile de mai jos. De asemenea, este nevoie de voluntari care sa aiba grija de el sau care sa ajute la construirea/vopsiera gardului. Pentru intreaga poveste si pentru detalii, accesati urmatorul site:
http://www.derwegderwoelfe.de/project_crai.htm
sau scrieti-i direct lui Peter, la adresa:
info [AT] derwegderwoelfe [PUNCT] de

* EURO: BRD Brasov, Nume cont: AMP LUPU, IBAN: RO37BRDE080SV54851720800, BIC/Swift: BRDEROBU

* RON: BRD Brasov, Nume cont: AMP LUPU, IBAN: RO41BRDE80SV54851640800



DONATII

* Cine doreste sa doneze bani pentru un server dedicat carpati.org, o poate face prin intermediul rubricii donate.


Echipa carpati.org

Duminică, 14 septembrie 2008
Afisari: 3,417 


Comentariile membrilor (46)

comisarul
comisarul
Rucsac
 
1
eu unu o sa incerc sa mi repostez pierderile !


Luni, 15 septembrie 2008 - 08:04  

claudiuiasi
claudiuiasi
Coarda
 
2
Propuneri:
1)pentru ca nevoia urgenta pare a fi un server dedicat asa cum ati mentionat, treceti va rog un numar de cont al asociatiei in mesaj, pentru cei care vor sa doneze special bani pentru acest scop. Chestia cu Donate de pe site mie mi se pare insuficienta pentru strangerea sumei.
2) sa facem o mica campanie pe site pentru a motiva lumea sa doneze o mica suma in cont, benevol. Ma gandesc ca daca la 200 de utilizatori ar dona fiecare minim 20 ron iaca se aduna 4000 lei. Mai scadem comisioanele dar acestea pot fi mici sau zero daca depui banii cash direct in cont la banca . Se poate specifica donatii pentru server pentru ca sa se evidentieze special acest lucru. Aceasta donatie se efectueaza doar odata cu acest scop special.

Vorba cantecului"un sfarsit e un inceput". Haideti sa facem un inceput bun.


Luni, 15 septembrie 2008 - 09:13  

canon5d
canon5d

 
3
Cu toate ca sunt suparat pentru acest incident cum voi avea timp voi incepe munca de repostare a fotografiilor ce mi s-au sters de pe site.Pana atunci puteti vedea fotografii de ale mele pe link-ul ce-l am adaugat la profil sau aici:
http://www.galeriafoto.com/photos/showgallery.php/cat/500/ppuser/
6348


Luni, 15 septembrie 2008 - 13:05  

varverica
varverica
(admin)

 
4
Cu totii suntem suparati, nu esti singurul.

Noi, cei care platim pentru site, am pierdut ceva mai mult decat fotografii si filme Carpati.org


Luni, 15 septembrie 2008 - 13:13  

aaron21
aaron21
Coarda
 
5
Sunt si eu de acord cu Claudiu !


Luni, 15 septembrie 2008 - 16:09  

miparv
miparv
Rucsac
 
6
Ai dreptate, Claudiu. De fapt sunt 3451 de membrii si daca ar da fiecare macar 5 lei. Rezultatul inmultirii e de prisos ...


Luni, 15 septembrie 2008 - 19:40  

luna
luna
Busola
 
7
Eu nu cred ca e necesar back-up la poze chiar zilnic, odata pe saptamana nu ar fii suficient ? Nu cred ca ar fii asa mare paguba sa se piarda pozele din ultimele maxim 7 zile, si cred ca s-ar putea face pe un simplu pc cu o conexiune mai buna la net, fara a mai fii nevoie de un server dedicat pentru asta (s-ar putea sa ma insel deoarece nu cunosc exact dimensiunile site-ului).


Luni, 15 septembrie 2008 - 20:42  

odin
odin
Rucsac
 
8
Eu am pierderi de 15%.

Incidentul asta imi aduce aminte de filmul "Zorba". Dupa o munca asidua...se darama totul la sfarsit. Si Zorba spune: "ai vazut o prabusire mai mareata?" La sfarsit rad amandoi.

Asa si aici. Hai sa radem si sa refacem acest puzzle cum este acum site-ul.
Sa-l punem pe mesterul Manole la treaba, ca avem experienta, nu?

Noi sa fim sanatosi si cu chef de munte! Restul se face.

Sa destindem putin spiritele. Daca vi se pare greu sa postati iar fotografiile, incercati sa raspundeti onorabil la intrebarile:
-De ce "prescurtare" este un cuvant asa lung?
-Un sofer care lucreaza pe masini de desapezire, cum ajunge dimineata la servici ?
-Daca de la inot se slabeste, unde gresesc balenele?
-Cand telecomanda de la televizor are baterii slabe de ce apasam mai tare pe butoane?

Apoi nu cere nimeni sa le repostam in 7 zile. Problema e daca va rezista server-ul. Pana acum, din cate stiu eu, intrau pe site poze de sute de gb...sa speram ca face fata acum la gigabiti.


Luni, 15 septembrie 2008 - 21:51  

stefalexe
stefalexe
Busola
 
9
Fotografiile repostate vor beneficia de comentariile si notele anterioare acestui trist eveniment, tot respectul! La fel si pt oricine are activitate utila comunitatii!

Plata serverului costa aproximativ 120 euro lunar. Existenta unui hard disk pe care sa se faca copie automat implica marirea acestui cost cu cateva zeci de euro, tot lunar! Add-on by Google nu e sursa importanta de venit!

Butonul galben "Donate" este pentru cine vrea si poate, ii apare numele in lista. Este un procedeu sigur, simplu si popular, folosit de multe site-uri educative, enciclopedii si portaluri internationale care refuza sa fie controlabile prin contracte de publicitate, caz in care te poti trezi cu publicitate la actiuni impotriva mediului sau campanie electorala pe un site care se vrea independent...

Comisioanele online de tip PayPal sunt mai mici decat cele de la banci.

Trebuie sa facem diferenta intre Asociatia Montana Carpati, care are propriul cont, unde banii primiti din cotizatiile periodice ale membrilor si din donatii separate sunt folositi pentru actiuni pe teren pentru binele muntelui. Detalii in pagina Asociatiei, apar periodic proiectele pentru viitorul apropiat!

Pe site se adauga informatie in mii de locuri diferite. Nu se poate face back-up doar cu ce s-a postat ieri, ci se face o copie noua la tot, ceea ce implica o durata destul de lunga de timp. Cea mai buna optiune este un hard disk in paralel, insa sansele unei astfel de dezastru erau foarte mici, la fel ca si numarul si veniturile celor ce sustin financiar site-ul.

Serverul rezista la multe contacte simultan, macar de ar adauga toti informatie utila! Nu va faceti griji in privinta asta! Carpati.org


Luni, 15 septembrie 2008 - 23:22  

varverica
varverica
(admin)

 
10
Luna, asta facem acum, incepand de ieri. Am cumparat un hard, pe care sa putem face back-up saptamanal. Vom merge asa deocamdata.

Din pacate nu putem trece serverul pe asociatie, din 2 motive:
- serverul e in SUA si nu putem obtine o factura pentru contabilitatea asociatiei
- serverul costa cca. 400 lei lunar, ceea ce nu se poate acoperi din cotizatii; in plus, nu am face nimic altceva, nicio actiune, ca nu ar mai ramane bani


Luni, 15 septembrie 2008 - 23:43  

claudiuiasi
claudiuiasi
Coarda
 
11
Propunerea era urmatoarea:
pentru acest hard cat si pentru costurile lui de intretinere ulterioara sa facem o mica campanie, una singura, prin care cei care vor sa doneze o mica suma de bani sa o faca special pentru a iesi din aceasta problema.

Eu personal nu pot sa platesc prin donate (probleme cu cardul)

Daca doriti si ii vedeti scopul unei astfel de campanii se gasesc solutii de a strange banii prin afisarea unui cont de persoana fizica - ce apartine unui admin - moderator.

Si cu facturile din Sua, eu stiu cazuri (bine pentru spatiul intracomunitar EU) cand s-au acceptat in contabilitate facturi externe. in cel mai rau caz nu iti deduci tva -ul dar iti scoti cash-ul si cheltuiala.

Si apoi cu pub-ul : daca contractezi o agentie poti sa limitezi prin contract reclamele care nu iti convin din punct de vedere moral. Exista programari, pachete de pub-uri pe care agentia este obligata sa ti le afiseze inainte. Altfel incalca drepturile contractuale.

Totul depinde de noi.


Marți, 16 septembrie 2008 - 07:43  

mihaicaba
mihaicaba

 
12
membrii IT-isti poa sa ajute cred......... eu credeam ca nu v-a placut poza mea cu everestu Carpati.org


Marți, 16 septembrie 2008 - 10:01  

canon5d
canon5d

 
13
Am repostat deja 3 dintre fotografii!Nu prea am timp acum de mai multe,dar imi voi face.Voi avea ceva de lucru,dar zic ca merita sa le repostez pentru membri "carpati.org"! Carpati.org


Marți, 16 septembrie 2008 - 10:43  

odin
odin
Rucsac
 
14
Astia cu reclamele pun niste conditii urate. Tot e mai buna treaba cu "donate". Numai ca din cate stiu eu, nu poti trimite bani undeva (alimentare de card) decat minimum 50 lei. Prin posta, te costa cam tot atat serviciul.

E cam riscanta ideea cu strangerea banilor de un admin. Nu am nimic impotriva. Curtea de conturi, da. Bate repede la ochi o intrare de conturi din parti diferite la un singur om.
Nu sunt economist, dar toata lumea se fereste de chestia asta.


Marți, 16 septembrie 2008 - 10:49  

varverica
varverica
(admin)

 
15
Mihai, ai dreptate. Nu vrem sa recurgem la solutia cu reclame. Pun conditii urate, NU le respecta, plus ca arata oribil si deranjeaza permanent.

Ramane cum am zis: cine doreste sa doneze, o poate face prin "donate". Mergem ca inainte, numai ca mai avem un HDD pentru back-up poze.


Marți, 16 septembrie 2008 - 11:11  

odin
odin
Rucsac
 
16
Am vazut un site cu animalute de companie, site ca al nostru. De ce nu m-am logat? In dreapta sus, cam 1/4 din ecran aparea o reclama. Reclama tot in domeniu, mancare de caini, pisici, pasari etc, uneori masini. Ce era extrem de deranjant era faptul ca de cate ori dadeai un click sa vizualizezi ceva (poza, info, mesaj) trebuia sa inchizi acea fereastra. Adica un click pt site, unul sa stingi reclama. In 10 minute m-a omorat.


Marți, 16 septembrie 2008 - 21:22  

zolybv
zolybv
Caraba
 
17
imi vin in minte doua zicale "omul din greseli invata" si "cine nu munceste, nu greseste".
lucrez in domeniul gazduirii, si ma mira faptul cum o firma din SUA are servere fara redundanta si fara backup total periodic la suma postata. Ar merge implementat un RAID 5 daca totul e lasat pe mana clientului. Ar asigura si spor de viteza, cat si duplicarea datelor in timp real.
Pe langa asta ma gandesc ca implementarea unei solutii de microplati ar ajuta considerabil la rezolvarea problemei. Eu sincer rar platesc cu card un produs, serviciu. Dar cu siguranta as trimite cateva SMS-uri sa va ajut cu serverul si gazduirea. Si cred ca si altii ar face gestul asta, iar totul s-ar rezuma la o singura chitanta taiata la sfarsitul lunii. Daca pot sa va ajut cu ceva, sunt la un click distanta Carpati.org
Numai bine!


Miercuri, 17 septembrie 2008 - 00:47  

varverica
varverica
(admin)

 
18
Zoli, cei de la firma respectiva sunt niste profesionisti; ei ofera tot felul de solutii. Problema este ca nu am apelat noi la acele solutii, pentru ca ar fi presupus costuri suplimentare. Pe care le platim din buzunar, lunar. Nu vreau sa ma plang, dar suma o platim de 4 ani jumate, in fiecare luna, 2 persoane. Pur si simplu nu ne-am gandit ca se poate intampla ceva cu toate pozele postate.

Ajutorul cel mai mare pe care-l putem primi in acest moment este ca membrii sa-si reposteze fotografiile pierdute.

Apropo de acest subiect, in 3 zile au fost repostate 1000 de fotografii... VA MULTUMIM!

Pentru serile ploioase ce urmeaza, va recomand vizionarea filmului It's a Wonderful Life, in regia lui Frank Capra. Pentru ca intotdeauna ai nevoie de un prieten!


Joi, 18 septembrie 2008 - 15:00  

gigicepoiu
gigicepoiu
Rucsac
 
19
Eu tocmai am finalizat repostarea celor 100 de fotografii din albume si din cele 16 jurnale ale mele. Cu multa vointa si putin efort se poate. Ca in reclama cu lupii: pune-ti o fotografie... doua... trei... hai ca se poate! Succes tuturor!


Joi, 18 septembrie 2008 - 17:54  

tzake
tzake

 
20
Am repostat si eu filmele.. urmeaza foto.. promit ca ma ocup si de ele.
V-am pupat!


Joi, 18 septembrie 2008 - 23:55  

luna
luna
Busola
 
21
Parca am stiut eu de ce nu am tot intarziat postarea pozelor in vara pe acest site. Oricum voi posta de acum incolo.


Vineri, 19 septembrie 2008 - 16:24  

luna
luna
Busola
 
22
Inca ceva: Atentie, nu va repuneti poza de la avatar in ca caz ca aceasta a fost pierduta, pentru ca altfel contul va fii inactivat si pentru reactivare va trebui sa va puneti public numele (in caz ca nu il aveti pus deja), conform noului regulament.


Vineri, 19 septembrie 2008 - 18:08  

oleg
oleg
Caraba
 
23
Filmul ,,It's a Wonderful Life" este foarte fain si educativ, Gabriela.Carpati.org
Si eu am reusit sa repostez toate pozele.


Vineri, 19 septembrie 2008 - 18:32  

radmar
radmar
(admin)

 
24
@luna: in continuare, nu vad unde ar fi problema? s-a mai discutat pe tema asta si au fost atinse multe aspecte.


Vineri, 19 septembrie 2008 - 22:48  

luna
luna
Busola
 
25
Niciunde, doar atentionam userii care mai vor sa fie activi pana pe 13 octombrie fara nume public. Asa am facut eu, m-am logat am vazut mesajul ala mare prin care se anunta de incident si rugamintea de a reposta pozele/avatarele, si din instinct am repus poza la avatar, uitand de noul regulament.


Vineri, 19 septembrie 2008 - 23:12  

odin
odin
Rucsac
 
26
Vad ca inca esti activ! Nu au fost piedici.


Vineri, 19 septembrie 2008 - 23:27  

luna
luna
Busola
 
27
Sunt, insa dupa ce am pus numele, altfel ...


Vineri, 19 septembrie 2008 - 23:28  

ovidiuplayer
ovidiuplayer..
Busola
 
28
eu am pierderi dar pozele se regasesc pe pc si o sa le pun iar asta e se mai intampla


Luni, 22 septembrie 2008 - 17:37  

rac006
rac006

 
29
salut. eu sunt incepator, nu ma plang de pierderi fiindca nu am avut ce pierde. Imi pare rau pentru cei care aveau mii de poze si sper sa le posteze din nou. Vroiam sa continui ideea lui "Claudiuiasi" si anume "Cum putem ajuta noi cei fara card sau cu probleme cu cardul". Si..ce e asa rau in a avea numele public? Multumesc. O zi buna.


Duminică, 28 septembrie 2008 - 19:30  

claudiuiasi
claudiuiasi
Coarda
 
30
Radu, (rac006) din punctul meu de vedere s-a clarificat aceasta chestiune a donatiilor.
Noi putem ajuta fiecare prin repostarea fotografiilor si pozelor in albume , galerii si jurnale. Daca vrei poti sa donezi numai prin card.
Bibliografie: "it's a wonderful life - Frank Capra - one of my favourite ,too.
Suplimentar- filmele lui Mikhalkov- tot despre prietenie si onoare vorbesc.


Luni, 29 septembrie 2008 - 16:27  

luna
luna
Busola
 
31
Mai am o propunere cu privire la donatii, s-ar putea face si live pentru cei din Bucuresti, asa comisionul e zero.


Luni, 29 septembrie 2008 - 18:53  

canon5d
canon5d

 
32
In sfarsit astazi am reusit sa repostez peste 50 de fotografii din galeria mea.Le voi reposta si pe cele care mai pot sa le repostez!Pana atunci puteti vizita fotografii de ale mele aici:http://www.galeriafoto.com/photos/showgallery.php/cat/500/pp
user/6348


Marți, 30 septembrie 2008 - 18:04  

aldo
aldo

 
33
am citit ce scrie aici ... si m-am gandit ca ar trebuie sa facem un calcul estimativ la costul sitului ( in functie de cat e de mare , cat trafic face resurse pentru procesare etc ) si putem ajunge la o solutie de asemenea banuiesc ca are destui vizitatori/ zi si .. putem incheia un contract de publicitate cu o societate care ar fi dispusa sa ne plateasca costurile gazduirii ( pe server dedicat VPS sau o gazduire garantata backup etc) in schimbul unor spatii de reclama pe site . facand o paranteza urasc reclamele care iti tot sar in ochi dar .. asta ar fi o varianta buna nu vor exista discutii de genu tu ai dat bani el nu si eu am dat mai multi decat ceilalti ...


Joi, 9 octombrie 2008 - 13:13  

stefalexe
stefalexe
Busola
 
34
Credeam ca ne-am inteles in privinta asta: NU VREM RECLAME!

Au altii si pentru noi, iti atarna in cap, sustii campanii politice, uneori impotriva mediului, mai sutn si cuvintele scrise cu albastru care te trimit pe alte site-uri, flash-urile imi blocheaza calculatorul, sa fie la ei, la altii.

Vom ramane voluntari, din suflet, cum am fost de la inceput! E mai scump, dar facem eforturi. Singura mare rugaminte a fost repostarea materialului pierdut! Carpati.org Cine vrea si poate, doneaza, cine nu, tot membru al site-ului este! Carpati.org

Detaliile legate de costuri sunt afisate pe prima pagina, langa butonul DONEAZA.


Joi, 9 octombrie 2008 - 13:17  

aldo
aldo

 
35
da ai dreptate . atunci sa incercam sa facem un calcul . cat spatiu ocupa situl ?? 20 30 Gb sau mai mult ?? ce trafic face ? 1 2 terra ?? acum unde e tinut ?? ce resurse papa ?


Joi, 9 octombrie 2008 - 13:21  

baltarel
baltarel
Busola
 
36
Dupa campania de toamna, incerc sa postez din nou, ce s-a pierdut la jurnalele postate de mine. Am aflat de acest incident zilele acestea de la gigicepoiu. Eu lucrand in ACAD candva , era musai sa faci bak-uri, Astfel te trezeai la sfarsitul zilei, ca nu ai realizat nimic.
Cele bune sa se adune, cele rele sa se spele...


Vineri, 10 octombrie 2008 - 12:46  

soimuletzu
soimuletzu

 
37
Ok, voi incerca sa repostez fotografia (fotografiile) cu pricina. Mersi pt informare Gabi.
S-auzim de bineCarpati.org


Luni, 13 octombrie 2008 - 09:50  

badmf
badmf

 
38
Imi permit sa intervin in legatura cu acest incident si sper sa nu supar audienta. Exista vreo politica minimala de backup a datelor? E firesc sa patiti asa ceva atata timp cat nu aveti o "asigurare a datelor", o duplicare a lor.

Desi solutia nu este "buletproof", in mod normal, hosterul ar trebui sa aiba backup al intregului server. Daca nu are, va recomand sa il schimbati ! De asemenea, dupa cate inteleg, spiritul acestei initiative care se numeste "carpati.org" este unul de voluntariat. Chiar nu se gaseste nimeni sa accepte copii periodice ale sitului si bazei de date? Asa s-ar fi putut recupera intregul site cu pierderi de doar cateva zile.


Joi, 16 octombrie 2008 - 21:49  

soimuletzu
soimuletzu

 
39
E, tin sa spun ca toate, absolut TOATE fotografiile ce au fost postate de mine pe acest site nu mai exista......sunt un pic dezamagit pentru ca mi-a luat ceva timp sa le adun, prelucrez si sa le uploadez aici. Efectiv nu stiu cand voi avea timpul necesar pentru a reface ccea ce s-a pierdut. Toata chestia asta mi-a lasat un gust amar.

Succese


Vineri, 17 octombrie 2008 - 09:54  

kya
kya
Coarda
 
40
@soimuletzul: intr-adevar, este o pierdere.

Insa, nu se compara cu socul suferit de cei care au investit tot timpul lor liber, precum si importante sume de bani pentru a da viata acestui site si pentru a-l mentine functional. Acestia au suferit pentru tot ceea ce au pierdut toti userii la un loc.

Nu scriu aceasta ca pe o consolare, ci doar pentru ca nimeni nu si-a dorit asa o neplacere, dar uite ca se mai intampla. Poate a fost o incercare pentru noi toti, pentru ca totul mergea prea bine.

Toti am avut de invatat din asta. Eu, de exemplu, am avut inspiratia incredibila sa fac copii dupa paginile care imi apartin din site.
Asta m-a ajutat enorm la recuperarea jurnalelor, proces care inca nu l-am incheiat, dar e mult usurat. Acum sigur voi continua cu propriile mele back-up-uri.

Deci, noi sa fim sanatosi si vom posta fotografii mai multe si mai bune! Eu, cel putin, asa mi-am propus.


Vineri, 17 octombrie 2008 - 10:31  

cali
cali

 
41
Cineva e responsbil...S-a dus naibii toata increderea! Noroc ca nu am apucat sa postez decat putin din ce posed.Asa ca ....


Vineri, 17 octombrie 2008 - 17:03  

varverica
varverica
(admin)

 
42
Pana una alta, cei care au pierdut zeci/sute de fotografii le-au repostat. Asa ca...


Vineri, 17 octombrie 2008 - 20:25  

mastroiani
mastroiani
Caraba
 
43
Salut / nu cred ca era locul aici de a posta dar nu am gasit alta discutie pe probleme tehnice.
De cateva zile acel fond negru cu portocaliu a disparut.Acum totul este negru cu gri.
Intrebare : asa ar trebui sa fie sau e ceva defect la mine ?

Multumesc.


Joi, 13 august 2009 - 16:54  

cipicernat
cipicernat
(admin)

 
44
Nu este niciun defect. Pe moment, acestea sunt culorile sitelui. Carpati.org


Joi, 13 august 2009 - 17:00  

aaron21
aaron21
Coarda
 
45
Sunt curios..se tine doliu pentru cineva? Carpati.org


Joi, 13 august 2009 - 17:02  

stefalexe
stefalexe
Busola
 
46
Aceste comentarii nu au nici o legatura cu textul postat in sectiunea "De actualitate" si nici cu comentariile aferente... cred ca erau alte cai mai corecte de abordat!


Joi, 13 august 2009 - 17:07  


 




Trebuie sa te autentifici pentru a putea adauga un comentariu

 
0,0735 secunde

Deblocari usi Bucuresti | GetaMap.org | Maps from all over the world | ro | fr | es | de | Calculator distante
ViewWeather.com - A new way to view the weather | nl.ViewWeather.com | sv.ViewWeather.com
Regulament carpati.org
© copyright (2004 - 2023) www.carpati.org