Skin Classic Skin White Skin Black & Whilte Skin Default Adauga la Favorite (In contul carpati.org)
Cautare:

Calendar

Decembrie 2024
LMMJVSD
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Ianuarie 2025
LMMJVSD
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Online

Vremea
Varful Moldoveanu
Muntii Fagarasului

Primavara cu surprize

Vine primavara iarasi peste noi,
Vine de departe, vine de aproape,
Oameni de zapada pleaca inapoi,
Inapoi in lacrimi, inapoi in ape...



Daca tot pleaca oamenii de zapada si vine primavara, macar sa vina cu vesti bune, nu numai cu ghiocei si clopotei.

Ca urmare a "frustrarilor" exprimate pe site - lipsa posibilitatii de a face ceva bun pentru muntii patriei - si din dorinta de a educa populatia privind mediul inconjurator, de a promova zonele montane si de a reinvia spiritul montan de altadata, ne-am hotarat sa infiintam o asociatie, prin intermediul careia sa ne putem desfasura activitatea.

ASOCIATIA MONTANA CARPATI va fi mijlocul prin care vom putea reabilita/construi cabane si refugii, remarca trasee, organiza actiuni de salubrizare si planifica expeditii. Mai multe detalii vor fi disponibile in momentul in care vom avea toate actele necesare (procedura a fost demarata in decembrie). Speram ca asociatia sa ia fiinta cel tarziu pana la mijlocul lunii aprilie.

Pentru ca aceasta asociatie sa functioneze, este nevoie de fonduri. Patrimoniul initial a fost constituit de catre membrii fondatori, insa acesta trebuie completat. De aceea va rugam sa directionati cei 2% din impozitul catre stat asociatiei carpatistilor.

"Sistemul 2% permite contribuabililor persoane fizice sa directioneze 2% din impozitul lor pe venit catre o organizatie neguvernamentala. Este un sistem prin care cetatenii au posibilitatea sa decida in mod direct ce se intampla cu impozitele lor." Pentru detalii, accesati www.doilasuta.ro

In curand vom posta pe site si numarul contului. Am ales sa postam aceasta stire acum, pentru a va ruga sa nu depuneti inca formularele de venit pentru anul trecut. Din pacate, procedura a durat mai mult decat ne asteptam.

Speram ca aceasta veste sa va bucure si sa va mobilizeze. Pentru ca vom avea nevoie de oameni seriosi, dispusi sa treaca la fapte!


Echipa carpati.org

Sâmbătă, 1 martie 2008
Afisari: 1,648 


Comentariile membrilor (31)

urlea2002
urlea2002
(admin)

 
1
No, asta da veste buna....ca o astept de mult...Carpati.org


Sâmbătă, 1 martie 2008 - 20:16  

veteranul1
veteranul1
Coarda
 
2
O initiativa buna! Putem afla cine sunt membrii fondatori? Pot fi admise si alte persoane ca membri fondatori?


Sâmbătă, 1 martie 2008 - 21:00  

varverica
varverica
(admin)

 
3
Membrii fondatori sunt cei care au creat si intretin site-ul.
Din pacate, au fost trecuti in Actul constitutiv si in Statut, iar aceste documente nu mai pot fi schimbate (sunt deja in lucru).


Sâmbătă, 1 martie 2008 - 21:23  

kya
kya
Coarda
 
4
viata lunga si spornica asociatiei! astept numarul contului IBAN, penru ca eram la un pas sa donez in alta parte cei 2%


Sâmbătă, 1 martie 2008 - 21:34  

madac
madac

 
5
suna bine...sa vad daca nu am donat deja in alta parte
sunt dispusa ma implic oricum


Duminică, 2 martie 2008 - 00:55  

boreal2007
boreal2007

 
6
Incerc un sentiment de bucurie si implinire, ca acela dinaintea unei noi excursii, in care iti pui toata pasiunea si energia, crezand ca, de data asta, vei reusi sa cuprinzi dintr-o singura respiratie tot orizontul dezradacinat de savoarea sperantei, dar nu pot mai mult de atat, nu pot decat sa incerc...
Banuiam de ceva timp ca se va ajunge si la aceasta raspantie, de fapt eram convins, insa speram ca aceasta ascensiune sa se efectueze, ca sa zic asa, in "cap schimbat", in care noi, ceilalti membrii de pe carpati.org, mai mult sau mai putin indragiti, sa fim ceva mai mult decat secunzi, sa avem sansa de a bate primul piton.
Veteranul1 parca a simtit ceva si a pus o intrebare, desi nu pot sa cred ca nu-i intrezarea raspunsul, si a nadajduit ca in expeditia asta pana si noi, porterii putem face parte din echipa de varf, dar dupa cate vad ne este rezervat doar drumul intre taberele intermediare, pentru ca, daca s-ar fi vrut cu adevarat sa fim o mare familie, ar fi fost frumos sa se regaseasca printre membrii fondatori si prietenii din Oradea, Iasi, Brasov, Calarasi, Braila, Targul Secuiesc, Cluj etc si poate si din cei care nu-si mai duc traiul in Romania.
Dar nu, s-a mers pe ideea ca numai persoanele care au creat si intretin site-ul pot face ca roua diminetii sa-ti limpezeasca visul, numai ei iti pot orienta si indruma pasii spre amurgul cunoasterii, ca tu nu poti fi decat tarana cu ajutorul careia se poate da viata vietii, dar ce nu-mi explic este de ce in ecosistemul creat de ei, eu totusi ma simt ca o clona: "o suflare de viata, dintr-o inima de gheata".


Duminică, 2 martie 2008 - 09:03  

baltighost
baltighost
Coarda
 
7
Se pare ca in perioada asta e vremea constituirii unor astfel de asociatii. Si cei de la Alpinet anuntau recent infiintarea unei asociatii cu scop asemanator. Sper ca din treaba asta sa iasa ceva bun pentru cei ce iubesc Muntele.


Duminică, 2 martie 2008 - 10:24  

urlea2002
urlea2002
(admin)

 
8
Domnule boreal2007, deocamdata ma abtin sa comentez mai multe, caci, probabil Gabriela, va va da mai multe detalii. Dar am niste intrebari:
-stiti cumva ce inseamna membru fondator si care sunt atributele lor in asociatie? Va spun eu, nici unul, decat ca figureaza in actul de constituire inscris la judecatorie. Deciziile le iau altii, adica membrii, cum veti citi in statut, dar vad ca nu mai aveti rabdare. Asa ca, noi, "ceilalti membrii de pe carpati.org, mai mult sau mai putin indragiti", putem fi "ceva mai mult decat secunzi"...
- conteaza asa mult daca cineva e sau nu membru fondator? Ca si celor care activeaza pe acest site, mai mult sau mai putin iubiti, mai mult sau mai putin activi, totul se datoreaza oamenilor care vor sa faca ceva cu adevarat, nu doar sa figureze in niste hartii sau module virtuale.
Credeti-ma ca nici eu nu am habar cu exactitate cine sunt membrii fondatori, si nici nu ma intereseaza prea mult. O sa ii aflam si pe ei. Conteaza mai mult ce vom face noi ceilalti, care vom dori sa devenim membrii cu drepturi egale ai acestei asociatii.

" s-a mers pe ideea ca numai persoanele care au creat si intretin site-ul pot face ca roua diminetii sa-ti limpezeasca visul, numai ei iti pot orienta si indruma pasii spre amurgul cunoasterii, ca tu nu poti fi decat tarana cu ajutorul careia se poate da viata vietii" . Cred ca acest site reprezinta un model in ceea ce priveste modul in care se tine cont de opiniile membrilor. S-a mai discutat subiectul de atatea ori, iar pentru mine este inchis. Nu vad de ce nu ar fi la fel si cu asociatia, dar poate stiti mai multe..... Aici Gabi o sa faca precizari, sa nu confundati "membrii fondatori" ai siteului, cu adminii....

In opinia mea, cred ca acesta e momentul in care vom vedea, cu certitudine, cine vrea sa faca ceva concret in sensul obiectului de activitate al asociatiei, atat prin sprijin moral, dar si material, si cine doar sta comod in fata computerului si face analize, sau CTC cum imi place mie sa spun. De aici vom lasa in urma filozofiile personale si vom trece la actiune. Ceea ce ne-am dorit toti cat ne-am indignat in sutele de comentarii postate referitoare la ecologie, starea traseelor, cabanelor si refugiilor, etc.
Deci, nu are importanta cine a facut asociatia, ci doar ceea ce vom face cu totii, prin aceasta, pentru natura, munte si ceea ce spunem ca iubim cu totii.
Sa-mi fie cu iertare daca am interpretat gresit mesajul, si astept , in acest caz, lamuriri, si imi voi cere din nou iertare.
Cu respecte tuturor,
Cristi Telcean


Duminică, 2 martie 2008 - 10:44  

kya
kya
Coarda
 
9
Tipic romanesc! Nici nu a inceput "actiunea" propriu-zisa si au aparut polemicile. Din acest motiv nu putem construi mai nimic in spatiul acesta atat de ,mioritic. Hai sa fim mai cooperanti putin! Si mai relaxati Carpati.org

Nu e mare fericire sa administrezi o asociatie, daca vrei sa faci treaba cu adevarat. Ai mai multe obligatii decat drepturi. Vor beneficia de niste "titluri onorifice" ca membri fondatori, dar pe ei trebuie sa stea raspunderea gestionarii actelor, a fondurilor si mai ales initierea unor proiecte solide si urmarirea ca ele sa fie finalizate.
De fapt, din cate stiu eu nu e obligatoriu ca membrii fondatori sa fie identici cu cei care vor "conduce" activitatea propriu-zisa. Pot fi alegeri, etc. Dar asta chiar nu are importanta...
Insa ai obligatii multiple si nu pot sa le doresc "fondatorilor" decat sa le duca la bun sfarsit, mai ales ca e de datoria lor (a administratorilor asociatiei) sa faca periodic si niste rapoarte asupra activitatii desfasurate care trebuiesc aduse la cunostinta membrilor de rand.

Sa vedem mai bine ce vom putea face noi, furnicile astea mititele, care ar trebui sa dea viata asociatiei. Eu, una, as fi dispusa sa contribui cu ceva daca voi putea.

Deci... hai, sa fim mai optimisti si increzatori! Desi sunt atat de dezamagita de tot ce vad in tara asta, de fiecare data imi spun ca poate de acum incolo va fi mai bine. Altfel nu putem merge inainte.


Duminică, 2 martie 2008 - 11:09  

varverica
varverica
(admin)

 
10
Nu vreau sa comentez, pentru ca Cristi-boreal e permanent pornit impotriva noastra. Si nu vreau sa spun cuvinte grele, pe care poate le voi regreta. Cristi-urlea si kya au punctat foarte bine ideea principala: membrii fondatori alearga, fac acte, iau acte, dau bani si iar alearga.

Dar o sa spun asa: cine vrea sa ajute, in calitate de "furnica", e binevenit.

Cat despre alpinet, nu vreau sa comentez, din nou... poate o sa regret.


Duminică, 2 martie 2008 - 11:35  

stefalexe
stefalexe
Busola
 
11
Intr-o adunare democratica, nu putem fi toti presedinti! Probabil ca vor fi destule momente in care nervii sa se descarce prin munca fizica si psihica, momente care ar trebui sa apropie mai mult oamenii, nu sa-i departeze. propun sa asteptam sa vedem statutul si astfel vom sti exact cum functioneaza jucaria asta.

Cu putina intelegere, cred ca vom constata ca e chiar usor cu pianul pe scari! Carpati.org


Duminică, 2 martie 2008 - 11:44  

cipicernat
cipicernat
(admin)

 
12
Cam multa indarjire pentru o duminica dimineata. Carpati.org Calm, oameni buni. Ce-i drept, vremea e cam potrivnica pentru munte dara asta nu trebe sa va supere asa tare, anu' e lung.. Carpati.org

Am vazut si eu la un moment dat statutul noii asociatii, e de bine dar numai daca reusim sa ramanem uniti si sa dam o mana de ajutor.


Duminică, 2 martie 2008 - 11:55  

mihai.telemark
mihai.telema..
Rucsac
 
13
" Sunt profund scandalizat ca nu am fost deloc anuntat de crearea acestei asociatii ! Dupa cat am carcotit pe aici, doar de dragul de a o face, fara nici o alte contributie mai consistenta decat critica gratuita, inutila si anapoda exprimata, cred ca meritam mai mult respect. Banuiam eu ceva, eram chiar convins ca se va face ceva. Ma rog, numai pentru unii.

Dar totusi vad ca scopul este acelasi ca al meu : " Ce as dori sa fac:
pe termen scurt - construirea unui refugiu si ridicarea unei troite in memoria celor care au facut parte din rezistenta armata anticomunista din munti, iar pe termen lung reinvierea spiritului montan de altadata."

Mai sa fiu, astia mi-au furat proiectul ! Da' cum e cu respectul dreptului de autor ? Adica cum, eu vin cu ideea si raman pe marginea potecii doar ca simplu secund ? Sa nu bat eu primul piton ?

Dar, egoist "...s-a mers pe ideea ca numai persoanele care au creat si intretin site-ul pot face ca roua diminetii sa-ti limpezeasca visul, numai ei iti pot orienta si indruma pasii spre amurgul cunoasterii, ca tu nu poti fi decat tarana cu ajutorul careia se poate da viata vietii..."

Parafrazandul pe marele nostru Ion Creaga, "Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj". Consider ca locul meu nu este aici. In consecinta, rog onorata adunare sa-mi stearga contul. "


Duminică, 2 martie 2008 - 13:09  

marian
marian
Rucsac
 
14
O initiativa buna. Mult succes!
PS - pot sa-i sterg eu contul lui Mihai? De cand astept asta! Carpati.org


Duminică, 2 martie 2008 - 15:10  

oleg
oleg
Caraba
 
15
Va doresc mult succes!!! Conteaza ce putem face noi toti, pentru ca aceasta
asociatie sa functioneze. Nu pot fi trecuti toti membrii sitului ca membrii fondatori. Putem fi fondatori si fara sa fim inscrisi in actul constitutiv.
Orgoliile astea in stil ,,romanesc'' nu ne fac decat rau. Trebuie incurajata initiativa si nu sa fim invidiosi ca nu am avut-o noi. Trebuie sa gandim pozitiv si constructiv. Asta este ceea ce conteaza.


Duminică, 2 martie 2008 - 16:03  

boreal2007
boreal2007

 
16
Sincer, nici nu stiu daca trebuie sa ma bucure reactia ta (mihai.telemark) sau sa ma lase indiferent, pentru ca prin ea nu ai facut altceva decat sa-mi confirmi faptul ca aceasta noua miscare, asociatie, organizatie sau cum vrei s-o numesti, este doar o alta "bisericuta" printre alte cateva zeci.

Pai, daca domnii care au purces la realizarea acestui proiect nu erau interesati sa fie singurii membrii fondatori, ca doar nu ajuta la nimic, de ce nu au aderat la alte asociatii montane cu traditie, care au avut si inca mai au in randurile lor oameni care vor intr-adevar sa faca ceva, ascociatii care, chiar daca au ajuns sa fie controversate, acest lucru se intampla si din vina noastra.

Daca tot sunteti dezinteresati, de ce nu incercati sa aduceti un suflu nou acestor asociatii deja existente, de ce nu vreti ca printr-un astfel de gest sa lasati sa se inteleaga ca nu va este indiferenta activitatea atator oameni care au trecut prin aceste cluburi sau a celor care, lipsiti de ajutorul nostru, se mai zbat pentru ele si, poate, indirect pentru noi. Dar nu, o sa le aratati voi lor, ca asociatia creata de voi va fi si mai si, ca numai voi stiti ce trebuie facut s.a.m.d.

Mihai, sa nu-mi ceri sa-ti spun domnule, pentru ca venind dela mine ar suna mult prea fals, ar fi o ipocrizie, desi vrei sa te arati sau sa te afisezi ca un muschetar modern, adept al stilului 3 in 1, Athos Carcotasul, Porthos Mustaciosul si Aramis Atoatestiutorul, desi de-abia astepti sa-ti slefuiesti lentilele obiectivelor, cele cu distanta focala obligatoriu lunga si cu prindere neaparat prin "baioneta" (ca sa nu zic spada) si ca arzi de nerabdare sa ma trimiti la ghilotina sub zidurile Bastiliei, sper totusi ca nu-ti trece prin gand s-o pui pe Varverica sa-l joace pe d'Artagnan, ca se duce naibii istoria pe apa Loirei si o sa invete copii nostri la scoala ca Richelieu a fost femeie.

Touché

PS - singura modalitate ca eu sa nu mai activez pe carpati.org este sa-mi interziceti acest lucru.


Duminică, 2 martie 2008 - 16:20  

varverica
varverica
(admin)

 
17
Noi sa fim sanatosi!


Duminică, 2 martie 2008 - 16:44  

cibotarum
cibotarum
Coarda
 
18
Inteleg asa cum scrie mai sus ca acesta stire are ca prim motiv acei 2%.
Numai ca, poate era cel putin la fel de interesant sa fie prezentate si alte aspecte care se refera strict la modul in care aceasta nou infiintata asociatie montana influenteaza activitatea site-ului carpati.org
Interesant e ca in lumea internetului, numarul 1 si 2 in top (pe acest segment al iubitorilor de munte ) ca popularitate, activitate, membri etc etc ... fac aceeasi miscare, de transformare in cluburi de turism, care transformare are loc datorita imaginii pe care au castigat-o in timp si (dar nu numai) datorita activitatii miilor de membri.


Luni, 3 martie 2008 - 11:18  

varverica
varverica
(admin)

 
19
Asa cum am scris si in stire, intr-adevar acesta a fost motivul pentru care a fost postata. Asociatia trebuia sa fie "gata" pana acum, insa a durat mai mult decat ne asteptam.

Si pentru ca se apropie 15 mai, termenul pentru depunerea declaratiilor, ne-am gandit ca ar fi pacat ca cei care ar dori sa contribuie cu ceva sa depuna deja declaratia (cu cateva zile inainte sa venim noi cu vestea).

Vor veni si detaliile, insa mai intai trebuie aprobate niste acte (unde sunt trecute obiectivele, activitatile etc.). Numai dupa ce acestea devin oficiale, vom putea veni cu toate detaliile posibile.


Luni, 3 martie 2008 - 11:41  

edics
edics
Busola
 
20
Cum spunea si gabi...noi sa fim sanatosi...ca problemele vin ele singure 'nu i asa dorele?'...astept cu nerabdare contul si provocarile asociatiei...de la mine mai putin de la 'al de sus mai mult.


Luni, 3 martie 2008 - 14:05  

sobypunk
sobypunk
Caraba
 
21
Buna treaba Carpati.org
De cand asteptam asta...


Luni, 3 martie 2008 - 16:02  

montana
montana

 
22
Este ceva...bun. Dar cati vor face lucrul asta? Si cand te gandesti ca muntii nostri au nevoie, dar...Eu voiam doar sa felicit organizatorii si participantii la evenimentul de la Olanesti din 1-2 martie. Frumos. Se mai poate face si ceva bun. Felicitari invingatorilo, glorie invinsilor. Fascinant pentru unii, excelent pentru altii, deci superlativ peste tot. BRAVO.


Luni, 3 martie 2008 - 19:29  

witchhy
witchhy

 
23
o initiativa laudabila...si sincer voi incerca sa ajut pe cat se poate...nu coteaza sincer ca esti fondator...ca esti membru...astea-s trecute doar pe hartie, ce conteaza e ceea ce faci...ca nu faci ca sa ajungi pe o hartie sau un panou. parerea mea e ca pe cine intereseaza cu adevarat sa faca un lucru bun se implica cat poate ca sa iasa totul bine. asa ca astept cu nerabdare primul proiect al asociatiei...cu tot ce inseamna.


Luni, 3 martie 2008 - 23:00  

radmar
radmar
(admin)

 
24
Referitor la ce a scris boreal, imi vin in minte multe exemple: de ce sunt atatea marci de masini? de ce sunt atatia detergenti si nu unu, ca doar scopul este acela de a curata hainele.

Nu vad ce este rau in infiintarea unei noi asociatii. In anumite situatii, desi ai vrea sa ajuti organizatii mai vechi, din diferite motive nu mai poti fi la fel de activ ca altadata, iar oportunitatea unei asociatii noi poate reprezenta pt anumite persoane relansarea unor activitati.

Nu cred ca trebuie sa vedem infiintarea acestei asociatii ca o noua concurenta, ci poate mai degraba ca o regasire a unor teluri mai vechi, care pt unii dintre noi si-au scazut posibilitatea implinirii in ultimul timp.

Important este ce va ramane in urma acestei actiuni si rolul principal va fi al membrilor. Daca va iesi ceva bun, atunci si-a atins scopul. Iar daca nu va iesi nimic, atunci sunt convins ca aceeasi membri, daca ar fi incercat sa ajute organizatiile existente ar fi contribuit tot cu.. nimic.

I-am inteles nemultumirea lui boreal. Si chiar imi dau seama ce ar mai fi vrut sa adauge. In final, vreau sa stiu ce ar fi rau in infiintarea unei noi asociatii? Io am ajuns la concluzia ca tot raul e spre bine.


Marți, 4 martie 2008 - 00:56  

sobypunk
sobypunk
Caraba
 
25
Am iesit pe munte cu multe "asociatii montane", chiar am fost invitat sa intru in aceste asociatii, nu dau nume, dar ei nu aveau aceleasi idei cu ale mele. Le-am propus sa facem ceva anume, si nu au fost de acord.

Pai atunci de ce sa mai intru intr-o asa asociatie, daca nu pot face nimic din ce doresc sa fac.

Multe Asociatii de renume au ramas doar cu numele si anumiti oameni care au activat in acele asociatii, si merg pe munte pentru ei si atat.

Daca vrei sa aflii mai multe despre functionarea unui ong iti pot trimite statutul asociatiei pe care am vrut eu sa o infiintez.

Numai de bine, si nu va mai simtiti inlaturati, nimeni nu are nimic de castigat din asta.

Acest lucru ca carpatistii vor avea o asociatie trebuie sa ne bucure pe toti, inseamna ca ceva incepe sa se miste spre bine.

Numai de bine si carari cu soare..

Cu respect.


Marți, 4 martie 2008 - 08:39  

mvc
mvc
Caraba
 
26
Cand s-a postat acest mesaj (adica sambata 1 martie), eu si cu cativa prieteni ne straduiam sa razbim prin vantul puternic de pe Culmile Bucegilor... Dar asta-i alta poveste (pe care poate o s-o postez, daca am timp).
De aceea intervin mai tarziu, la masa ramasitelor ...

Idealist-poet cum sunt, nu prea-mi dau seama de angrenajele astea economice de piatza (in trecut imperialisto-capitaliste).

Ideea in sine este frumoasa ! Suna bine ! M-ar bucura SINCER sa sprijine Muntele si pe cei ce-L iubesc !

Totodata colegul "boreal2007" a scris interesant , sugestiv . Personal sunt intrutotul de acord cu cele scrise de el, aduc un plus de apreciere si formei continutului (cred ca e poet si el ! Carpati.org ). Si Dl. veteranul1 a ridicat o chestiune in discutie...

Nu ma bag mai profund in discutie, fiindca, repet, nu ma pricep la economie ! Corect ar fi ca nici altii sa n-o faca, dar romanul, se stie, se pricepe la toate !! Carpati.org

Doresc ca acesta asociatie sa nu tradeze scopurilor frumoase pe care si le propune ! Sa ofere si altora, "de pe margine", citez : "posibilitatea de a bate primul piton".
Iar daca traseele pe care o va lua (asociatia) nu vor fi tocmai cele bune, regula se stie: Muntele NU iarta !

Imi vin in minte versurile unui cantec al regretatului Vali Sterian: "mai asociatiilor, mai fundatiilor..."

Sa auzim numai de bine,
Mihai


Marți, 4 martie 2008 - 12:42  

mvc
mvc
Caraba
 
27
Post Scriptuum:

- am sesizat ca mai sunt si alti membri care au comentat cam pe aceeasi "partitura" cu cea a lui "boreal2007". Imi cer scuze fatza de ei, i-am relevat acum !

De fapt pot afirma ca-s 3 feluri de "comentatori" , cum de altfel era si natural sa se intample.

Promit sa tac ca sa nu supar pe nimeni ! Carpati.org
Chiar nu am chef de cearta ! Carpati.org


Marți, 4 martie 2008 - 12:50  

cristi_dav
cristi_dav
Busola
 
28
parca acu recent a afirmat si alpinetul acelasi lucru....sa aibe vre-o legatura? Carpati.org

ce mai conteaza asta defapt?! sa fie intr-un ceas bun Carpati.org


Marți, 4 martie 2008 - 13:35  

sobypunk
sobypunk
Caraba
 
29
Aoleoooo...
Deja m-am saturat de afirmatiile astea, ca alpinetul a facut ceva apoi si noi, de ce oare crede lumea ca vrem sa copiem alpinetul???

Eu zic ca se vede de la o posta ca nu facem ce face alpinetul, si gata, ca deja prea multa reclama pt ei.

Am o propunere pt toti membrii sa ne limitam la discutii legate de munte, natura, si sa lasam aceste supozitii.

Pe mine ma irita rau aceste lucruri.

De ce nu veniti cu niste propuneri, niste idei constructive ca sa putem face ceva impreuna pt aceasta comunitate ( prin comunitate ma refer la toata lumea care iese pe munte, nu neaparat doar la carpatisti), mai ales ca o sa avem si personalitate juridica si putem atrage niste fonduri pt. anumite proiecte.

Haideti sa ne punem putin mintea la contributie si sa lasam prostiile.

Va multumesc......


Marți, 4 martie 2008 - 13:50  

varverica
varverica
(admin)

 
30
Am crezut ca macar aici vom gasi intelegere si bunavointa.
Am crezut ca "istoria" site-ului si persoanele care il intretin reprezinta o garantie pentru ceilalti.
Am crezut ca cei care se plang de ani de zile pe site vor fi bucurosi ca am putea avea o sansa si ca ne vor asalta cu propuneri, sugestii, planuri, dorinte, vise, idealuri...

Sincer, acum regret ca am avut aceasta initiativa...

Eu va doresc tuturor numai bine!


Marți, 4 martie 2008 - 14:08  

cipicernat
cipicernat
(admin)

 
31
O sa spun doar cateva cuvinte pentru ca nu imi place sa intru in polemica cu nimeni.

Infiintarea asociatie cu putini membrii fondatori mi s-a parut a fi o idee corecta. In primul si in primul rand, oriunde in lumea asta, cei care au venit cu ideea merita acest statut onorific. Nu toti administratorii Carpati.org fac parte din categoria membrii fondatori ai asociatiei - doar cei care au fondat siteul - si inca nu am auzit pe vreunul care sa nu fie pe lista si sa comenteze din acest punct de vedere. Al doilea motiv pentru care aceasta "restrangere" mi s-a parut corecta este tocmai faptul ca, in acest mod se puteau inainta mai repede cu actele asociatiei.

Ideea infiintarii Asociatiei exista de ceva vreme. Este cu mult anterioara anuntului facut de Alpinet si cu asta am terminat discutia si din acest punct de vedere.

Toate aceste discutii care au urmat primului meu comentariu, nu le cunosteam pana de curand si asta pentru ca nu am mai vrut sa citesc. Sincer, sunt scarbit de ceea ce citesc aici.

Uneori, nici eu nu sunt de acord cu cate un lucru, dar asta nu inseamna ca izbucnesc de fiecare data. Cap schimbat sau nu, Cristi.. cu parere de rau, tot nu inteleg rautatea mesajului tau, pentru ca asta este: rautate. Daca ar fi prima oara, as spune ca nu ar fi asa, dar nu este.


Marți, 4 martie 2008 - 15:13  

 
0,9251 secunde

Deblocari usi Bucuresti | GetaMap.org | Maps from all over the world | ro | fr | es | de | Calculator distante
ViewWeather.com - A new way to view the weather | nl.ViewWeather.com | sv.ViewWeather.com
Regulament carpati.org
© copyright (2004 - 2024) www.carpati.org