Iunie 2024

Varful Bucsoiu
Muntii Bucegi

Valea Berii la 1 mai 2008

De 1 Mai muncitoresc am efectuat o tura faina in Zaganu. Am urcat prin Cheia, am parcurs Culmea Gropsoare. Cind veni vremea sa hotarim pe unde se va face coborirea am stat si am chibzuit putin..

In ultima vreme circulau pe Internet tot felul de vesti privind Valea Berii. Prin
ianuarie vazusem ca se incepusera lucrarile pentru o noua fabrica de imbuteliat ape minerale. Anul trecut, prin septembrie, constatam ca drumul forestier Valea Berii - Fosta Cabana Ciucas incepe sa sufere transformari.

Recent am auzit ca drumul se reface intrucit se va reface si Cabana Ciucas. Prin zona umbla vorba ca s-ar face un soi de hotel cu 3 nivele si mansarda. Tot recent am vazut si o poza cu santierul de pe Valea Berii.

Asa ca, minati de curiozitate, hotarim sa mergem la Fosta Cabana Ciucas
si sa coborim prin Valea Berii, chiar daca masina noastra e linga Manastirea Cheia.

Imediat ce am ajuns la drumul forestier..am dat de niste noroaie mari. Regret ca nu am facut poze aici insa riscam sa alunec cu tot cu aparat. In partea superiora a drumului am intilnit un buldozer care lucra din plin.

Ce am gasit puteti vedea aici:

Sâmbătă, 28 iunie 2008 - 12:51

bighead

Din pacate a ajuns "civilizatia" si acolo. Platim impozite si exista oameni platiti pt a urmarii ca asa ceva sa nu se intample. Inca nu exista "vointa" de a aplica legea.

Vineri, 2 mai 2008 - 11:10

torpidus

am vazut si eu ieri grozaviile care se intampla in muntii Ciucas...ne-am si intalnit dealtfel la izvorul Teleajenului; apropos, ai vazut in ce hal arata acea fantana construita de prof. Nicolae Ioan? mai are putin si se darama de tot...
pe maine m-a intristat profund s-o vad in starea asta, era unul din simbolurile Ciucasului...

Vineri, 2 mai 2008 - 12:42

baltighost

Da, intr-adevar ne-am intilnit la Fintina N. Ioan. Eu m-am bucurat ca inca se poate bea apa de acolo..Zona insa e de nerecunoscut. Da, fintina e unul dintre simbolurile Ciucasului alaturi de Mina Dracului, de Goliat, de Tigaile Mari si Mici, de Sfinxul Bratocei si toate celelate formatiuni care il fac unic..

Vineri, 2 mai 2008 - 16:10

Deblocari usi Bucuresti | GetaMap.org | Maps from all over the world | ro | fr | es | de | Calculator distante