Noiembrie 2019

Decembrie 2019

Varful Sandru Mare
Muntii Nemira

Refacerea monumentului Nerlinger din Munții Făgărașului – 2-4 august 2013 (Muntii Fagarasului)

În zilele de 2-4 august 2013, Asociația Montană Carpați organizează, în colaborare cu Serviciul Public Salvamont Argeș, o nouă etapă a programului „Voluntar în Carpați” [detalii aici].

Va fi refăcut monumentul Nerlinger din Munții Făgărașului, zona șaua Vârtopului, între vârfurile Arpașul Mare și Arpașul Mic.

Munca efectivă va consta în transportul materialelor de construcție (nisip, ciment, unelte) de la cabana Capra până la monument, refacerea monumentului și ecologizarea zonei.

Numărul estimat al participanților: 15

Participanții se vor întâlni vineri seara, cel târziu sâmbătă dimineața la ora 09:00, la cabana Capra.

Cazarea se va face la corturi: vineri - lângă cabana Capra și sâmbătă - la refugiul Fereastra Zmeilor.

Voluntarii își vor asigura mâncarea pe durata acțiunii.

Transport cu microbuzul:

Accesul rutier la cabană se face pe Transfăgărășan, de la Cârțișoara dinspre nord și de la Curtea de Argeș dinspre sud.

Transport cu trenul:

Stația CFR de plecare spre Transfăgărășan este halta Cârța sau, pentru trenurile de rang superior, Avrig sau Ucea.

Echipamentul necesar:
* rucsac
* cort
* sac de dormit
* izopren
* bocanci
* haine adecvate, căciulă, haine de ploaie
* lanternă
* trusă de prim ajutor

Echipament recomandat:
* hartă
* busolă
* adidași
* rucsac mic, utilizabil în deplasările de peste zi

Persoanele cu probleme speciale de sănătate sunt rugate să le anunțe și să aducă un certificat medical pentru participarea la tabăra de remarcare.

Persoanele sub 18 ani vor fi acceptate numai dacă dispun de acordul părintelui/tutorelui, prin act notarial.

Cei care doresc să participe la această activitate sunt rugați să își anunțe disponibilitatea printr-un comentariu.

NOTĂ: Întrucât mă aflu în tabăra de remarcare de la Negoiu, voi putea comenta sau răspunde la eventualele întrebări doar după data de 28 iulie.

Vă așteptăm cu drag!

Coordonator:
Florin Fratu (multi)

Miercuri, 24 iulie 2013 - 20:25

pauless

Vreau sa particip si eu.

Joi, 25 iulie 2013 - 10:56

Prezent!
Vin impreuna cu un prieten care are cont aici (ducados) dar momentan nu are acces la net.

Joi, 25 iulie 2013 - 13:10

woblerman

spor la treaba, florine!

Joi, 25 iulie 2013 - 14:11

conrad2012

Salut. Vreau sa particip. Pun la dispozitie masina de 5 locuri sau Caddy Maxi Furgon ( 2 locuri + furgon). Problema : nu am echipament pentru innoptare, respectiv rucsac mare, sac de dormit,izopren, etc. Pot sa imprumut de la cineva ?

Joi, 25 iulie 2013 - 14:44

ducados

Prezent!

Joi, 25 iulie 2013 - 16:18

relknisakire..

Buna tuturor, Florin daca esti de acord as participa si eu, nu sunt intr/o forma extra dar cu o lopata ma descursc si eu. Condrad daca doresti am un sac de dormit in plus, un cort de doua persoane (in care langa mine mai poate dormi cineva) , un rucsac mare, un izopren pot cere de la careva dintre amici si sa vedem de ce mai e nevoie. O zi buna si cu soare tuturor.

Duminică, 28 iulie 2013 - 12:48

relknisakire..

Daca doreste cineva sa vina din partea Sf. Gheoghe, CV , am trei locuri in masina.

Duminică, 28 iulie 2013 - 12:49

tensing

Ne vedem in Fagaras!

Va asteptam in munti, sa refacem monumentul Nerlinger, din creasta Fagarasului! Carpati.org

Luni, 29 iulie 2013 - 10:31

xoreax

Felicitari pentru initiativa!

Am fost ieri in zona si intr-adevar, monumentului i-ar prinde bine o "plomba" in partea dreapta.

Luni, 29 iulie 2013 - 11:19

pauless

N-am fost cuminte weekendul asta si am reusit sa-mi stric piciorul drept. O mica fisura la degetul mare. Din pacate plimbatul pe creste cu greutate in spate este probabil cel mai contra-indicat lucru, asa ca ma vad nevoit sa ma retrag. O sa incerc sa ma revansez altfel.

Luni, 29 iulie 2013 - 11:53

geo2101

Vin si eu!

Marți, 30 iulie 2013 - 17:52

balbarau

Si eu de vineri dupa-amiaza. Sper sa gasesc masina disponibila. Ca altfel n-am cum. Nu posed cort dar promit sa nu sforai Carpati.org.

Marți, 30 iulie 2013 - 23:29

Telefonul meu este 0733101496 ,radu_constantinescu2006@yahoo.com

Miercuri, 31 iulie 2013 - 20:30

bogdan.bobol..

eu pot pleca cu masina de vineri dupa amiaza. pot duce doua persoane de la bucuresti pana la capra. una dintre ele este Andreea Balbarau - cu alte cuvinte mai am un loc liber.

sambata dimineata trebuie sa aduc pe cineva de la gara la cota 2000. abia apoi pot sa revin si sa car materiale catre monument.

de intors este posibil insa sa nu ma intorc in bucuresti duminica seara, ci luni - marti.

de aceea cele doua persoane care vor veni cu mine tb sa isi asigure intoarcerea cu alte mijloace de locomotie... imi pare rau...

tel: 0752019118

mail: bogdan.bobolea@gmail.com

Joi, 1 august 2013 - 11:30

Buna seara,

Situatia inscrierilor si a transportului, pana in aceasta seara este, deci:

-andrei.st, tensing, geo2101 si ducados in masina lui ducados, din Bucuresti
-bogdan.bobolea si balbarau in masina lui Bogdan, din Bucuresti
-relknisakire in propria masina – Erika, ai unul sau doi clienti de la Brasov!
-conrad2012, in propria masina, de la Bucuresti – Radu, ai un client de la Pitesti!
-multi, cu Adina, de la Bucuresti

Ne vom intalni spre seara, in jurul orei 20-21, pe langa cabana Capra, unde vom campa la cort.
Dimineata vom urca materialele la locul faptei, la monument, vom ajuta la reconstruirea lui, poate vom avea timp si chef sa facem o mica expeditie spre Podragel, Podragu, Moldoveanu (spre, am zis, nu pana la!) si seara vom cobori la masini pentru a campa din nou la Capra sau pentru a urca ( cu bagajele, nu cu masinile, nu va bucurati asa!) sa dormim in Fereastra Zmeilor, la refugiu sau tot in cort, dupa dorinta democratic exprimata a majoritatii.
In functie de evolutia lucrarilor duminica poate fi program de voie sau munca de ocnas...iar monument, iar ciment, iar lespezi...

Cam asta deocamdata, seara buna, dormiti bine ca urmeaza doua nopti cu ochii in stelele Fagarasului, e pacat sa nu le privim cat mai mult!

Joi, 1 august 2013 - 21:59

tudor_sid

Cum am reusit pe ultima suta de metri sa ma eliberez, mi-am facut in graba bagajul si sunt in drum spre voi. Abia astept sa ne (re) vedem!

Ne vedem la Capra!

Vineri, 2 august 2013 - 17:34

multi

Ne-am vazut la cabana Capra (sau pe-aproape), ne-am placut, ne-am urcat in creasta Fagarasului si ne-am facut treaba!
Un grup frumos de douazeci de tineri (si mai putin tineri Carpati.org ) a reusit sa dea un nou aspect monumentului Nerlinger.
Ca de fiecare data, la intoarcerea dintr-o astfel de actiune, nu gasesc cuvinte care sa inlocuiasca cuvantul "multumesc!"
Asa ca ma limitez sa spun ca le multumesc participantilor, in numele Asociatiei Montane Carpati, pentru ceea ce au facut din nou, cu drag, cu veselie si cu mult efort, pentru muntii nostri dragi si pentru iubitorii acestora!
Multumesc frumos!

Duminică, 4 august 2013 - 20:44

relknisakire..

Salutare fratioare toti eram tineri..... ti/am mai spus ca restul anilor e a statului ... stii tu... Multumesc Florin si le multumesc tuturor, oameni de calitate si cu inima de aur.

Duminică, 4 august 2013 - 20:49

andrei.st

Buna seara, actele la control va rugam Carpati.org
A fost fain: oameni frumosi, multa veselie si Nerlingerul refacut. Ba mai mult, fetele harnice s-au ocupat si de toti stalpii indicatori de pe traseu Carpati.org
Va asteptam la atelierele de initiere ale Asociatiei Montane Carpati, inclusiv pe tine Florin Carpati.org

Luni, 5 august 2013 - 10:08

Ceva poze, pentru interesati: http://we.tl/a0HZEbTqFx
Inca o data marturisesc cat de mult m-am bucurat sa va am alaturi! Sa ne vedem bucurosi, din nou, cat de curand! Pe munte sau nu. Preferabil pe.

Luni, 5 august 2013 - 13:53

Si pozele de la mine:

Luni, 5 august 2013 - 18:59

ducados

Si de la mine cateva poze:http://we.tl/9L5ABB1JZi

Marți, 6 august 2013 - 11:39

balbarau

Salut. Ma bucur ca ne-am vazut... revazut... cu fetzele pe care le avem sau cu altele noi Carpati.org. O sa trimit si eu pozele cat de repede sper... si povestea cand o da domnu'.

Marți, 6 august 2013 - 11:54

Link foto:

Vineri, 9 august 2013 - 08:21

andrei_a9

Salut,
offtopic, stie cineva ce reprezinta acest monument? sau cine au fost cele 2 persoane care sunt nominalizate pe el?
Multumesc!

Vineri, 9 august 2013 - 09:20

ctime-ale-crestelor-fagarasene

Vineri, 9 august 2013 - 10:05

balbarau

Băăăăăăi Nerlinger, da' ce față ai!
Voluntarii au ajuns cu chiu cu vai sus în deal la Nerlinger. L-au găsit cam mușcat de vreme, cerea o operație estetică. În urma investigației expertului i s-a aplicat o rinoplastie, o otoplastie, niscaiva lifting și din când în când injecții cu colagen cimentos ca să fie cel mai mușchiulos monument din zonă. În traducere liberă în afară de cimentul adus de la Capra la locul faptei s-a cărat apă cu rucsacul de jos din căldare de mai mulți voinici cu spatele rezistent și lespezi cât de multe ca să iasă un Nerlinger mai trainic și mai frumos, cc “podul de piatră s-a dărâmat”.

Marți, 20 august 2013 - 20:40

andrei.st

Vad ca nu m-ai uitat cu "Hail and kill" cantat de mine cu atat aplomb la finish-ul spre Nerlinger Carpati.org
Jurnale pe carpati.org ai mai publicat, deci l-ai putea publica si pe acesta Carpati.org, eu unul l-am parcurs cu placere si culmea, tocmai azi faceam ceva selectie de poze pt a posta pe picasa Carpati.org
Multam de amintiri Carpati.org

Marți, 20 august 2013 - 20:55

balbarau

Dupa cum ti-am marturisit la acel moment "Hail and kill" mi s-a parut una din cele mai tari faze ale iesirii Carpati.org). Referitor la publicat pe carpati.org probabil o sa fac asta dar n-am rabdare la uploadat poze
Multam de aprecieri Carpati.org. Fie sa avem cat mai multe amintiri ca acestea. (Dat fiind cadrul oficial al intalnirii nu m-am putut dezvolta si in directii gen... actele la control va rugam Carpati.org )

Marți, 20 august 2013 - 21:17

bogdan.bobol..

linkuri video actiune refacere monument:

37948461007233?authkey=CMzE_Jnmm7T5NA

Miercuri, 21 august 2013 - 14:56

balbarau

Gata, e si pe carpati.org jurnalul. Acum imi iau avant sa scriu pe cel al remarcarii de la Prejba si pe cel al turei din Piatra Craiului, prin munti cu AMC. Wish me luck Carpati.org