Mai 2019

Despre mine:
Un om printre oameni

Ce am facut:
Experiența mea montană de până acum se datorează în mare parte aplicațiilor practice din facultate, care mi-au oferit șansa de a face cunoștință cu muntele și care au scos la lumină dragostea mea pentru munte. În ordinea în care am luat contact cu ei, enumăr:

Masivul Ceahlău - pot spune că este muntele meu de suflet. M-am întâlnit cu el pentru prima oară în anul 2004, în practica de vară de la facultate, și de atunci suntem aproape nedespărțiți - am revenit de 5 ori;

Masivul Bucegi - cu Bucegii am avut de-a face mai serios prima oară în 2006. În vara acelui an am bătut timp de peste 2 săptămâni o bună parte din potecile sale, cu precădere cele din bazinul Ialomiței (lucrarea de licență). Ulterior, am revenit și am făcut trasee atât pe versantul estic cât și pe cel vestic, iar în august 2012 am ajuns și prin nord (Mălăiești).

Masivul Făgăraș - tot în practica de vară de la facultate am urcat de la Bâlea Cascadă la Bâlea Lac, apoi la Capra și mai sus, pe Vânătoarea lui Buteanu. În august 2011 (4-7 august) am traversat Făgărașii pe bicicletă pe drumul Transfăgărășan, după care (18-20 august) am străbătut minunate poteci pe traseul de Creastă (Turnu Roșu-Bâlea). Am completat apoi traseul de creastă în vara anului 2012 (15-18 august) când am parcurs porțiunea dintre Plaiul Foii și Șaua Capra.

Munții Cibinului - traseu prin Cheile Cibinului

Munții Măcin - tură de o zi până pe vârful Țuțuiatu;

Munții Retezat - m-am bucurat de Retezat într-o drumeție de 5 zile în vara anului 2009, timp în care am reușit să descopăr o parte din frumusețile sale și să urc pe cele două vârfuri reprezentative ale sale, Peleaga și Retezat:

Munții Apuseni - în vara anului 2010, într-o drumeție de 5 zile în zona Padiș, am străbătut trasee pitorești în Cheile Galbenei, Cheile Someșului Cald și Cetățile Ponorului. Plus că am avut ocazia să gust din plăcintele cu afine ale mamaiei Florica și ale mătușii Viorica (cine știe cunoaște);

Am mai ajuns în: Subcarpații Buzăului și Subcarpații Vrancei; zona Cheile Bicazului - Lacul Roșu, cu urcare pe Suhardul Mic; Postăvarul (până în vârf); Obcinele Bucovinei.

Ce as dori sa fac:
Mi-ar plăcea ca la un moment dat, peste ani de zile, să pot spune că mi-am desfătat privirea cu peisaje minunate din toți Carpații Românești. Sănătate să fie, că o voi duce eu la capăt...

Alte pasiuni:
În afară de geografie și de mersul pe munte, îmi place să joc fotbal, să merg pe bicicletă, mai nou să cânt la chitară (deși sunt începătorul începătorilor...). De vreo 5 ani îmi place și Carpați.org.