Skin Classic Skin White Skin Black & Whilte Skin Default Adauga la Favorite (In contul carpati.org)
Cautare:

Doneaza

Calendar

August 2019
LMMJVSD
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Septembrie 2019
LMMJVSD
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Online

Vremea
Varful Pietrii
Muntii Tarcu-Muntele Mic

Reduceri

Voluntar in Carpati - 2016

Homepage

Lista de discutii

Muntii Parang (lacul Calcescu) - 24, 25 sept (Tura inchisa)

Plecare in data de: Sâmbătă, 24 septembrie 2011

Am mai parcurs acest traseu.

Locul, data si ora intalnirii:
Pasul Urdele, vineri seara/noaptea sau sambata dimineata, ora 10. De fapt, locul de intalnire si parcare a masinilor va fi spre Obrasia Lotrului, cam la 1,5-2 km de pasul propriuzis, loc de unde vom porni in traseu..

Muntii Parang

Gradul de dificultate a traseului:
mediu

Timpul de parcurgere:
prima zi 5 ore, a doua zi 4-5 ore.

Locul in care se innopteaza:
Campare pe malul lacului Calcescu sambata seara, iar pt. cei ce vor veni de vineri seara, langa locul unde vom parca masinile, pe Transalpina.

Echipamentul minim necesar:
Echipament individual (obligatoriu):
- bocanci
- rucsac
- sac de dormit
- izopren, saltea
- cort la 2-3 pers
- haine de ploaie, haine adecvate prognozei meteo
- manusi, caciula
- crema de protectie solara, ochelari de soare si sapca sau palarie
- frontala/lanterna
- harta
- trusa de prim ajutor (cateva medicamente uzuale sau specifice, daca e cazul, dezinfectant, pansamente)
- mancare pt 2 zile
- recipiente pt. apa
- bete trekking (recomandat)
- sandale (optional, pt. masina si zona de campare)

Costurile probabile (optional):
Cheltuielile aferente transportului

Alte detalii:
Aceasta tura se va desfasura, in mare parte, pe o bucata din traseul de creasta al muntilor Parang, mai exact bucata marcata cu banda rosie (BR), care face legatura intre Pasul Urdele de pe Transalpina si Saua Piatra Taiata. Desi traseul se va desfasura la altitudini de peste 2000 m, nu este foarte greu, avand in vedere ca vom porni in traseu cam de pe la 2000 m.
Este o tura cu campare la cort si voi acorda prioritate acelora care nu vor fi cu ochiul setat pe vreo pensiune din Ranca, pt. eventuala noapte de vineri.
Tura se adreseaza in special incepatorilor sau celor care nu au mai fost in ture de initiere. Pe langa acestia, se mai pot inscrie la tura si cei care doresc sa vina pentru traseu si pentru a se bucura de socializarea aferenta unui grup mai numeros.
Tura aceasta o voi face impreuna cu Mugurel (mugurel64), care va fi coorganizator. Eu ma voi ocupa de incepatori sau, ma rog, de cei inscrisi pentru tura de initiere, iar el ii va avea in sarcina pe cei inscrisi pentru traseu. Mentionez ca pe traseu, e posibil ca grupul sa se fragmenteze in doua, daca cei care nu sunt pentru tura de initiere nu mai doresc sa astepte dupa noi, caz in care Mugurel va porni inainte cu ei, urmand a ne intalni la Calcescu.
Pentru tura de initiere, am de gand sa vorbim despre echipamentul specific anotimpului (imbracaminte - diferenta intre bumbac si sintetic, care e povestea cu straturile de haine, cort: alegerea locului potrivit pt. campare, montarea cortului, etc., bete telescopice - folosirea lor in functie de teren, cand e bine sa le folosim cu chinga pusa pe mana, cum si de ce, si cand e bine sa nu le tinem agatate de mana), despre orientarea in teren folosind harta si busola si bineinteles despre cum se citeste o harta, precum si multe altele. Intrebarile vor fi binevenite si, in limita cunostintelor mele, voi incerca sa le lamuresc pe toate.

Numar de participanti: 10 persoane pentru tura de initiere si inca pe atat pentru traseu.

TRASEU:

SAMBATA: Pasul Urdele (pornire in traseu cam de la 2000 m) - Vf Iezer (2157 m) - Saua Mohoru - Vf. Plescoaia (2250 m) - Saua Plescoaia - Vf. Setea Mare (2365 m) - Vf. Setea Mica (2278 m) - Saua Piatra Taiata (2225 m) BR - Lacul Calcescu (1940 m) CR. Timp estimat: 5 ore

DUMINICA: Lacul Calcescu - Lacul Vidal si Pencu - Hornul Lacurilor - Saua Plescoaia TR - Saua Mohoru - Vf Iezer - Pasul Urdele (BR). Timp estimat: 4-5 ore


TRANSPORT:
Masini proprii, de preferat.
Daca nu se poate, tren pana in Tg. jiu si de acolo voi cauta sa inchiriem un microbuz. Varianta mult mai scumpa, evident.

Regulament ture de initiere: http://www.carpati.org/ture_de_initiere/regulament/
ATENTIE! inscrierea la aceasta tura presupune ca ati citit regulamentul si ca, implicit, sunteti de acord cu el.

Alte mentiuni:
- Locul de intalnire si ora pot sa se schimbe pe parcurs, in functie de posibilitatile de ajungere ale tuturor participantilor. Voi anunta si prin comentariu.
- Va rog ca la inscriere sa mentionati daca aveti cort si de cate persoane este, precum si daca dispuneti de masina, daca doriti sa veniti cu ea si cate persoane mai puteti lua.
- Plecarea in traseu va fi la ora 10, sambata dimineata, asta pt a avea timp sa se odihneasca cei ce vor conduce vineri seara. De preferat va fi sa ne intalnim vineri seara si sa campam la intrarea in traseu. Tura aceasta este cu campare la cort. O bila neagra vor avea cei care vor intreba de pensiuni in Ranca. Acest lucru ar putea fi luat in calcul pt vineri noaptea, doar in caz de vreme nefavorabila.
Se poate veni cu masina si dimineata, cu conditia sa ajungeti pana la ora 10.
Cei care vor veni de vineri seara se vor bucura de o noapte in plus, pe munte.
- participantii trebuie sa aiba o oarecare conditie fizica.
- traseul poate suferi modificari la fata locului in functie de conditiile meteo, precum si de starea participantilor
- tura poate fi anulata/amanata in caz de conditii meteo nefavorabile.
- Va rog nu va inscrieti la tura cu mentiunea "pot spune sigur peste cateva zile". Inscrieti-va in tura doar atunci cand stiti sigur ca puteti merge.
- inscrierea la tura nu inseamna implicit si participarea. Rezerv dreptul, atat pentru mine cat si pt. Mugurel, de a alege participantii si in functie de activitatea sau atitudinea avuta pe site ori in alte ture.
- am ales sa pun aceasta tura nu numai pentru incepatori, pentru a oferi si altora posibilitatea de a se bucura de locurile respective si, de ce nu, de compania tuturor participantilor. Penultimele 2 ture ale mele, insa (cea din Parang si cea din Piatra Craiului), m-au convins de necesitatea adaugarii in descrierea turei a urmatorului paragraf:
"Daca stiti ca e posibil sa nu aveti rabdare sa asteptati grupul daca se intampla sa inainteze mai greu, daca stiti ca nu puteti merge mai incet decat propriul ritm si nici rabdare nu aveti sa 'tot asteptati grupul', daca stiti ca aveti probleme cu a fi gata de plecare dimineata la ora stabilita sau ca aveti dificultati in a fi punctuali la ora de intalnire, daca stiti ca va plictisiti de traseul propus si ca va abateti pe unde vi se pare voua mai bine", atunci inseamna ca aceasta tura nu vi se adreseaza. Si n-o spun deloc cu rautate! Doar ca e mult mai bine asa, pentru toata lumea.
Va rog cititi regulamentul turelor de initiere si observati care e ideea lor. "Echipa", nicidecum individualismul.
- Va mai rog, de asemenea, ca la inscriere sa mentionati daca o faceti pentru initiere sau nu.

Organizator: Craciun Claudiu (conrad), adica subsemnatul
Co-organizator: Mugurel Motea (mugurel64)

Marți, 13 septembrie 2011 - 13:53
Afisari: 8,008 

conrad
conrad
(admin)

Comentariile membrilor (105)

rares.d
rares.d

 
1
Salut Claudiu. Daca am acceptul as dori sa particip. O zi faina.


Marți, 13 septembrie 2011 - 14:08  

micro
micro
Caraba
 
2
As vrea sa vin si eu, am cort de 2 persoane. Evident, nu vin pentru initiere Carpati.org


Marți, 13 septembrie 2011 - 14:10  

sf_inx
sf_inx

 
3
Salut ! Vreau sa vin si eu. Am cort de 2 pers. Nu am masina. Nu vin pentru initiere Carpati.org


Marți, 13 septembrie 2011 - 14:15  

siriso21
siriso21
Coarda
 
4
Daca e tura propusa de tine si in plus de asta Mugurel e coorganizator n-am cum sa lipsesc. Ma primiti si pe mine?


Marți, 13 septembrie 2011 - 14:17  

thunderbless
thunderbless..

 
5
Salut,
As vrea sa ma inscriu si eu pt grupul de initiere.
Totusi, pot pleca din Bucuresti doar sambata dimineata (vineri seara la 11 ma intorc in tara din delegatie).
Nu am masina si nici cort Carpati.org
Numai bine,
Bogdan


Marți, 13 septembrie 2011 - 14:33  

moniq_n
moniq_n

 
6
Buna, as vrea sa ma inscriu si eu, in grupul celor initiati Carpati.org fara cort (pot face rost la nevoie) si fara masina... mersi.


Marți, 13 septembrie 2011 - 14:54  

maneaflorin
maneaflorin
Caraba
 
7
Am o sugestie pt ca am facut o parte din acest traseu luna trecuta, in august.
Pentru a evita returul pe acelasi traseu, as putea recomanda ca de la Calcescu sa coborati pe cruce rosie pana dupa paraul Carbunele dar inainte de stana (reper: multi busteni pusi ca podet peste zona mlastinoasa) si de acolo sa urcati direct la locul de parcare a masinilor pe transalpina.
Asta daca vremea e senina. As pune harta dar nu stiu cum.


Marți, 13 septembrie 2011 - 16:40  

mugurel64
mugurel64
Coarda
 
8
Nu este chiar acelasi drum la intoarcere. Si mai bine doua ore de acelasi traseu in sens invers decat plimbare pe transalpina intr-o duminica care sper sa fie insorita.


Marți, 13 septembrie 2011 - 17:17  

cosmin936
cosmin936

 
9
Salut! Doresc si eu sa ma inscriu pentru tura de initiere. Din pacate nu am nici cort, nici masina. Carpati.org


Marți, 13 septembrie 2011 - 19:59  

mariusfm
mariusfm
Caraba
 
10
Salut,

pt asa tura, cu asa organizatori as zice si eu prezent pt traseu. Inca nu pot spune sigur 100%.

As avea cort de 1 pers si masina...de mai multe persoane

ps. Mugurel, nu mai vb de cafele si restul, ca iar se ia de noi Claudiu pt off-topic Carpati.org


Marți, 13 septembrie 2011 - 20:27  

sunny
sunny

 
11
Salut,

As vrea tare mult sa particip si eu la tura de initiere, daca se poate. Nu am masina dar am cort de 3 persoane, adica 2 locuri libere. Si am citit regulamentul cu mare atentie!! Multumesc


Marți, 13 septembrie 2011 - 22:03  

mariusfm
mariusfm
Caraba
 
12
Cu scuzele de rigoare, mi-a scapat paragraful "Va rog nu va inscrieti la tura cu mentiunea "pot spune sigur peste cateva zile"...asa ca merg.


Marți, 13 septembrie 2011 - 22:05  

conrad
conrad
(admin)

 
13
Bun.
deci am avea asa, pentru tura de initiere: rares.d, thunderbless, cosmin936 si sunny

@ thunderbless: doar o minune te poate salva cu plecatul sambata dimineata din Bucuresti. plecarea ar trebui sa fie in jur de ora 5 si numai cu cineva cu masina. Daca nu sunt masini pt toti, plecam cu trenul vineri seara pe la 23:45

@ rares.d: esti binevenit, dupa cum ti-am mai zis, cu speranta ca nu te vei mai simti lezat de ceea ce spun, scriu sau cred altii.

@ cosmin936: sunt sigur ca se va rezolva cumva, cu cortul.

@ sunny: esti binevenita.
si ma bucur ca incepe sa creasca si numarul participantilor pt tura de initere Carpati.org

Concluzie: sunteti toti bineveniti. Din cate inteleg insa, thunderbless poate ajunge doar daca va veni cineva cu masina sambata dimineata.

@micro, sf-inx, siriso21, moniq_n, mariusfm: bucurosi (si eu si mugurel) de revedere!


Marți, 13 septembrie 2011 - 22:17  

rares.d
rares.d

 
14
Salutare! Sper ca ati inteles "neintelegerea" mea deci nu mai trebuie sa imi cer scuze Carpati.org. Ms pt accept. Ar trebui sa mai precizez ca voi veni singur cu masina deci mai pot transporta 4 participanti. De asemenea voi veni si cu cortul in care mai pot gazdui 3 participanti. Ramane sa ne organizam. O seara buna tuturor.


Marți, 13 septembrie 2011 - 22:48  

conrad
conrad
(admin)

 
15
Am uitat sa mentionez un lucru: daca vor fi masini pt toti (momentan sunt), duminica ne putem intoarce pe Obarsia Lotrului - Voineasa - Brezoi - Caciulata - Valcea - Bucuresti, asta daca vor dori soferii. Drumul este spectaculos. Si am vedea si lacul Vidra.
Asta e valabil pt. cei ce vor veni din capitala


Marți, 13 septembrie 2011 - 22:56  

rares.d
rares.d

 
16
Eu sunt de acord deoarece sunt in concediu si dipun de timp.


Marți, 13 septembrie 2011 - 23:05  

sunny
sunny

 
17
Carpati.org multumesc!


Miercuri, 14 septembrie 2011 - 08:42  

alisa
alisa

 
18
cu acordul organizatorului Carpati.org , vin si eu!
N-am nici cort, nici masina..


Miercuri, 14 septembrie 2011 - 12:57  

conrad
conrad
(admin)

 
19
@ alisa: cu acordul organizatorilor Carpati.org
Esti binevenita.

Cort am eu. Am vreo 3, in care pot intra 8 persoane. Vom vedea cum iese socoteala la final, cu inventarierea locurilor in cort si, daca e cazul, pot imprumuta un cort, doua, cu conditia sa fie carate Carpati.org.
Pe mine ma bate gandul, in functie de conditiile meteo, sa vin fara cort. Oricum pt noaptea de vineri seara, cand vom dormi langa masini, imi voi lua sacul de bivuac si ma bate gandul sa vin fara cort si la Calcescu. bineinteles, acest lucru va depinde de prognoza.
Mai vedem, mai vorbim.


Miercuri, 14 septembrie 2011 - 13:08  

kmushmu
kmushmu
Caraba
 
20
vin si eu, cu acordul vostru.. nu pentru initiere, ci pentru echipa faina si traseul la fel de fain, fara masina si fara cort.


Miercuri, 14 septembrie 2011 - 13:34  

dolphy
dolphy

 
21
Salut! Doresc sa vin si eu. Pot merge cu oricare dintre cele 2 echipe. Cu cea de initiere as putea sa aflu/invat ceva interesant.
Nu am masina si nici cort. Cort o sa incerc sa fac rost de la un prieten daca nu pleaca in tura in weekendul 24-25. Daca e vreme frumoasa pot sa ma alatur lui Claudiu sub clar de luna Carpati.org


Miercuri, 14 septembrie 2011 - 15:55  

maneaflorin
maneaflorin
Caraba
 
22
Mugurel64,
Daca vei studia harta din link, vei vedea ca nu ai nicio treaba cu transalpina.
http://www.bioterramed.ro/public/calcescu.JPG

Traseul l-am parcurs in intervalul de timp: 9:30 - 14:00, fara bagaje, doar foto.


Miercuri, 14 septembrie 2011 - 17:36  

kmushmu
kmushmu
Caraba
 
23
Cu mare regret imi retrag inscrierea Carpati.org au mai aparut niste probleme pe care nu stiu daca le pot rezolva in timp util si n-as vrea sa va incurc.. asa ca voi astepta cuminte urmatoarea tura. Carpati.org


Miercuri, 14 septembrie 2011 - 17:57  

conrad
conrad
(admin)

 
24
@ dolphy: esti binevenit in tura. Cat despre alaturatul sub clar de luna, desi suna tare romantic ;Carpati.org, esti sigur ca poti? adica, ai mai dormit asa? ai echipamentul necesar? temperatura in aceasta perioada poate scadea linistit sub 0 grade, sa nu mai zic de ceata, umiditate, ploaie sau chiar ninsoare.
Insa, fie la cort, fie sub clar de luna, ti-am zis, esti binevenit Carpati.org

@ kmushmu: imi pare rau pentru problemele aparute. Pe curand!

@maneaflorin: traseul pentru aceasta tura a fost stabilit in momentul in care textul turei a fost postat pe site. Si nu se va schimba decat, poate, in situatii extreme, survenite la fata locului. Multumim, oricum, pentru sugestie.


Miercuri, 14 septembrie 2011 - 18:48  

wanna_onutza
wanna_onutza..

 
25
Ma inscriu si euCarpati.org


Miercuri, 14 septembrie 2011 - 21:11  

conrad
conrad
(admin)

 
26
pentru tura de initiere. fara masina si fara cort Carpati.org
Esti binevenita.


Miercuri, 14 septembrie 2011 - 21:16  

alekstar
alekstar

 
27
Salut Claudiu,

Tocmai am aflat si eu de tura de la Cristina (siriso21) si as vrea sa ma inscriu. Am masina si cort de 2 persoane.

Mersi,
Alex


Miercuri, 14 septembrie 2011 - 21:25  

conrad
conrad
(admin)

 
28
Perfect Carpati.org
treptat, treptat, se aseaza lucrurile si cu masinile.
cate persoane poti lua in masina?


Miercuri, 14 septembrie 2011 - 21:30  

alekstar
alekstar

 
29
Inca trei ar fi ideal, atat ca si comfort in masina cat si ca spatiu in portbagaj.


Miercuri, 14 septembrie 2011 - 21:44  

dolphy
dolphy

 
30
@conrad: multumesc pentru accept.
Geo mi-a zis aseara ca imi da cortul daca nu pleaca nicaieri pe 24-25. (o sa aflu sigur la inceputul saptamanii viitoare).
De dormit afara am mai dormit in vrancea si weekendul ce a trecut in trascau. Singura problema e ca dimineata se uda sacul de la roua si a 2-a seara nu cred ca il mai pot folosi daca nu e uscat. Nu am sac special de bivuac. Am un Trimm Arktis -8 si un Balance -6, ambele Nylon DWR (rezistent la apa zic ei)


Joi, 15 septembrie 2011 - 11:12  

conrad
conrad
(admin)

 
31
Daca pui peste sac o folie de supravietuire, rezolvi problema cu udatul de la roua.

Lucrurile pot fi, insa, mai complicate daca ploua sau daca ninge.


Joi, 15 septembrie 2011 - 11:33  

alex29
alex29

 
32
Cu acordul organizatorilor, doresc sa ma inscriu si eu pentru traseu (fara cort, fara masina).


Joi, 15 septembrie 2011 - 13:11  

conrad
conrad
(admin)

 
33
Alex29: esti binevenita


Joi, 15 septembrie 2011 - 15:34  

mihaiburo
mihaiburo
Busola
 
34
Pentru bucuriile: revederea Parângului+oameni dragi; doresc să particip la această tură.
Cort de 1 persoană, fără mașină, nu pentru inițiere.


Joi, 15 septembrie 2011 - 15:55  

leovit
leovit
Busola
 
35
Salutare oameni dragi ,as fi venit si eu dar stabilesc o iesire cu Costi (Ciux) pt 17,18 .Am fost pe Trans alpina pe 3,4 Sept....Tura frumoasa va doresc .Ps mi -ar fi placut si tura anterioara din Bucegi dar ....serviciu =Carpati.org


Joi, 15 septembrie 2011 - 16:11  

conrad
conrad
(admin)

 
36
Bucurosi si noi de revedere, Mihai.


Joi, 15 septembrie 2011 - 16:19  

pauless
pauless

 
37
Weekendul trecut am facut fix traseul asta, in completarea traseului de acum o luna. E un traseu usor, cu peisaje senzationale (urcarea in horn e mai hardcore, dar e scurta). Cu exceptia ca nu am inoptat la Calcescu, l-am facut intr-o singura zi, 8 ore in total (5 dus, 3 intors). Si inapoi in Bucuresti am luat-o prin Voineasa. E un drum destul de lung, cu ceva aglomeratie pe Valea Oltului, dar merita pentru Transalpina. Noaptea e frig in Ranca, banuiesc ca la Calcescu e si mai frig.

Tura faina si vreme buna sa aveti!


Joi, 15 septembrie 2011 - 17:45  

321der_ilinca
321der_ilinc..

 
38
Buna Claudiu,

Vin si eu, daca ma primesti! Am cort de 3 persoane. Fara masina.


Joi, 15 septembrie 2011 - 18:41  

goe
goe

 
39
Salutare,
As dorii sa ma inscriu si eu in tura. Am cort de doua persoane, n-am masina.
Sa ne auzim cu bine.
Geo.


Joi, 15 septembrie 2011 - 22:16  

cornlel999
cornlel999
Caraba
 
40
of...daca ar fi fost postata mai devreme tura asta...data viitoare daca o sa mai fie...carari cu soare


Vineri, 16 septembrie 2011 - 14:00  

conrad
conrad
(admin)

 
41
Ilinca si Geo, sunteti bineveniti.

Amu, sa facem un scurt recensamant.

Participanti tura de initiere:
1. rares.d
2. thunderbless (?) - nu se stie daca are cu ce sa vina
3. cosmin936
4. sunny
5. wanna_onutza

Ceilalti participanti:
1. micro
2. sf_inx
3. siriso21
4. moniq_n
5. mariusfm
6. alisa
7. dolphy
8. alekstar
9. alex29
10. mihaiburo
11. 321der_ilinca
12. goe

Total, 19 oameni, din care unul cu semnul intrebarii - thunderbless, unul care vine din tg jiu - mmugurel64 si altul din Petrosani - micro

Concluzie: TURA MAI RAMANE DESCHISA DOAR PT. INITIERE.

Din cei care n-au mentionat expres pt. ce se inscriu si eu nu i-am trecut la initiere, nu e nicio problema daca vor sa ia parte Carpati.org

Amu, despre masini:
1. mariusfm, cu care ar mai veni: eu, alex29 si mihaiburo (4 pers)
2. alekstar (inca 3 pers., nu stiu daca s-a stabilit cine si cum - total 4 pers)
3. rares.d (inca 4 participanti, total 5 pers)
total 13 pers. care au locuri in masini, din 16-17 persoane. care vin din bucuresti

Mai e masina lui mugurel64, din Tg. jiu, cu care cred ca va veni si micro.

Despre asezarea pe corturi, vom vorbi dupa ce vedem cum rezolvam cu transportul.
Inca o masina ar fi ideal Carpati.org

repet insa, tura mai ramane deschisa DOAR PT INITIERE.

Daca am scris ceva aiurea sau am omis ceva, va rog sa ma corectati.


Vineri, 16 septembrie 2011 - 18:32  

thunderbless
thunderbless..

 
42
Din cei inscrisi pana acum nu pleaca nimeni sambata dimineata?


Vineri, 16 septembrie 2011 - 21:47  

wanna_onutza
wanna_onutza..

 
43
rares.d zicea ca vine dimineata cu masina


Vineri, 16 septembrie 2011 - 22:19  

camelia1986
camelia1986

 
44
Buna. Ma inscriu si eu pt tura de initiere. Fara cort, fara masina din pacate...


Duminică, 18 septembrie 2011 - 11:01  

sunny
sunny

 
45
Salut,

Pt. ca e prima mea tura aici si nu prea stiu cum se procedeaza as vrea sa stiu cine pleaca vineri seara, cu trenul (din Bucuresti) Carpati.org!?


Duminică, 18 septembrie 2011 - 11:07  

conrad
conrad
(admin)

 
46
@ camelia1986: esti binevenita

@ sunny: si daca pleci cu trenul vineri seara, cum ajungi la locul de intalnire, adica in pasul Urdele, mai sus de Ranca? Intreb, pt ca's sigur ca ar mai fi si altii interesati de asta, pt ca vad ca nu sunt locuri in masini pt toti cei din Bucuresti.

In alta ordine de idei, sunt 3 masini din Bucuresti, adica locuri pt 13 persoane.
Pana maine seara, va rog sa-mi dati de stire cine va merge cu celelate 2 masini.

pana acum imi e clar cu masina lui mariusfm, care va mai lua cu el pe mine, mihaiburo si alex29
in masina lui alekstar, mai e loc pt. inca 3 persoane. care sunt acelea?
In masina lui rares.d, inca 4 persoane: care sunt acelea?
Nu asteptati sa va asez eu in masini, ca n-am s-o fac. Cu cat va stabiliti mai repede care si cu cine vine, voi vedea daca ii pot ajuta si pe restul cu ceva.
Scrieti pe privat soferilor, intrebati, scrieti aici, cum doriti, dar spuneti-mi cat mai repede care sunt ocupantii celor 2 masini amintite

Varianta cu trenul e egala cu 0, daca nu facem un plan inainte. trenul va lasa dimineata foarte devreme, inainte de rasarit, in Tg. Jiu, iar de acolo pana in pasul Urdele n-am idee cu ce ati putea veni. Vreau sa stiu cati raman fara locuri in masini, pt. varianta tren + altceva din Tg. Jiu, sa stiu daca si pentru cate persoane e nevoie sa ma interesez de transport din Tg. Jiu.

Astept raspunsurile voastre.


Luni, 19 septembrie 2011 - 00:22  

sunny
sunny

 
47
Buna,

Pai stiu unde trebuie sa ajungem si stiu ca sunt si altii fara masini (cumva tot o sa ajungem in Urdele, nu? ) dar daca nimeni nu a spus nici cu cine pleaca nici cu ce, am zis sa intreb poate s-au stabilit deja locurile in masini si trebuie sa fac ceva..


Luni, 19 septembrie 2011 - 08:38  

conrad
conrad
(admin)

 
48
In aceasta tura va mai veni, cu masina, si Alex (patriot). Din cate am inteles, cu el vor veni geo, siriso21 si mai e loc de o persoana.

Imi reinnoiesc rugamintea de a-mi spune cat mai curand care sunt ocupantii tuturor locurilor disponibile in masini. Avand in vedere ca nu stiu ce discutii s-au purtat pe privat, aceasta rugaminte se adreseaza in special posesorilor de masini. imi cer scuze daca vi se pare stresanta insistenta mea, dar doar stiind cine si cati sunt fara loc in masini, as putea face ceva pentru a-i ajuta cu transportul.

@rares.d: vii de vineri seara sau sambata dimineata? cine mai vine cu tine?

@ sunny: ai intrebat pe cineva din cei cu masini, cu locuri disponibile, daca mai au un loc si pentru tine?

PS: atata timp cat inca nu primesc informatia cum ca toate locurile in masini sunt ocupate, voi considera ca nimeni n-are nevoie de tren + altceva. Carpati.org

Saptamana frumoasa!

PS: din calculele mele, sunt 4 maini din Bucuresti: reres.d (5 locuri), mariusfm (4 locuri), alekstar (4 locuri), patriot (4 locuri), in total 17 locuri in masini. Tot din socotelile mele, din Bucuresti ar fi 19 participanti. deci, doar 2 fara locuri in masini, situatie care, cred eu, as putea s-o rezolv, daca voi sti din timp cine sunt cei 2 participanti fara loc in masina.

Pana la lamurirea situatiei cu transportul, declar tura inchisa.


Luni, 19 septembrie 2011 - 12:02  

thunderbless
thunderbless..

 
49
Eu astept raspuns de la rares.d
Sper sa plece sambata dimineata Carpati.org


Luni, 19 septembrie 2011 - 12:35  

alekstar
alekstar

 
50
Salutare,

Pana acum, in masina mea vin sigur sf_inx si moniq_n. Locul ocupat de siriso21 s-a eliberat intre timp asa ca e loc pentru unul dintre cei care m-au contactat pe privat in acest sens, in ordinea in care au facut-o: wanna_onutza, alisa si dolphy.

Plecarea este vineri si as vrea sa ma sincronizez cu o alta masina urmand sa comunic pe privat celor ce vin cu mine ora si locul intalnirii. Ii rog insa sa aiba in vedere ca e posibil sa trebuiasca sa plece cu cateva ore (2-3) mai devreme de la serviciu.

Desi am precizat ca ideal ar fi 4 locuri in masina, cu acordul celorlalti 3 membri ai echipajului putem sa mai luam o persoana. Insa, pe bancheta din spate se va sta un pic inghesuit iar bagajele trebuie facute tinand cont ca in portbagaj intra (in pozitie normala) 4 rucsaci de 45-50 de litri.

Alexandru


Luni, 19 septembrie 2011 - 12:47  

mariusfm
mariusfm
Caraba
 
51
Salutare,

din cauza portbagajului mic si bagajului mare pt aceasta tura, la mine raman 4 pers.

Noi, avem punct de intalnire la statia de metrou Armata Poporului - iesirea spre Pasajul Lujerului (vis-a-vis de Cora). Astept sa comunice Claudiu ora la care poate ajunge, restul ne putem face programul dupa al lui.


Luni, 19 septembrie 2011 - 13:07  

conrad
conrad
(admin)

 
52
Pai, teoretic, problema locurilor in masini a fost rezolvata.

Va mai veni in tura, cu masina, si fantoma_muntelui, cu masina, si mai poate lua 2-3 persoane.
Deci, momentan toti au locuri in masini.
mai departe, ramane sa va organizati singuri, pe privat sau aici, care si cu ce masini plecati si la ce ora.
Vom scrie, curand, si detalii clare despre cum se ajunge la locul de intalnire.

Sa ne vedem cu bine.

Claudiu


Luni, 19 septembrie 2011 - 13:08  

alekstar
alekstar

 
53
Salut!

@mariusfm: mersi pentru info.

@sf_inx si moniq_n: puteti veni si voi tot la statia de metrou Armata Poporului?


In alta ordine de idei, intre timp wanna_onutza s-a hotarat ca va veni cu fantoma_muntelui, ceea ce inseamna ca urmatorii pe lista pentru loc in masina mea sunt alisa si dolphy.

Alexandru


Luni, 19 septembrie 2011 - 13:27  

mariusfm
mariusfm
Caraba
 
54
Pt ca eu nu era sigur de numele statiei, am cautat harta metroului pe net, unde am gasit Armata Poporului, dar se pare ca din 2009, Armata Poporului s-a transformat in Lujerului. Oricum, statia este cea de la Pasajul Lujerului.


Luni, 19 septembrie 2011 - 13:32  

mugurel64
mugurel64
Coarda
 
55
Eu o sa ajung cu Micro vineri, cat inca va fi lumina la locul de campare (cum a specificat Claudiu 2-3 km mai jos de pas, spre Obarsia Lotrului). Chiar acolo este un loc unde putem parca si masinile si este si loc destul pentru corturi. Vreau sa ocup deja locul, chiar daca vineri seara e mai putin probabil sa vina cineva.
Nu uitati ca la primul loc de campare nu este apa, asa ca aduceti cu voi cat considerati ca aveti nevoie, inclusiv pentru ziua urmatoare. Nu avem apa pana cand coboram din creasta in zona lacului Zanoaga Mare.


Luni, 19 septembrie 2011 - 14:20  

mugurel64
mugurel64
Coarda
 
56
Uitasem, imagini din traseu, gasiti aici:
http://www.carpati.org/jurnal/lacurile_estice_ale_parangului._tur
a_solitara./2088/


Luni, 19 septembrie 2011 - 14:27  

fantoma_muntelui
fantoma_munt..
Caraba
 
57
Masina mea e plina :

321der_ilinca
cosmin936
wanna_onutza
si eu


Luni, 19 septembrie 2011 - 16:58  

uca
uca

 
58
Cu acordul organizatorului, vin si eu pentru tura de initiere. Mai are cineva vreun loc in masina? La nevoie pot veni si eu cu masina, dar parca n-ar fi prea funny sa vin singura. Mersic!


Luni, 19 septembrie 2011 - 21:28  

mugurel64
mugurel64
Coarda
 
59
Despre drum.
Ruta optima: Bucuresti-Pitesti-Rm.Valcea-Horezu-Novaci-Ranca si apoi mai departe, spre Obarsia Lotrului.
Dupa Novaci o sa urcati continuu pana in Pasul Urdele, apoi urmeaza cateva serpentine, cam 2 km, in coborare spre Obarsia Lotrului, pana la nivelui Seii Urdele, unde vom campa, vom parca masinile si vom porni sambata in traseu. Eu voi fi deja acolo, inainte de lasarea intunericului.
Din Novaci caliatatea drumului foarte buna, dar se urca destul de mult, o sa ajungeti la peste 2000 m altitudine. Vor fi curbe multe, atentie la condus, in special noaptea.

Inca o data, nu uitati aprovizionarea cu apa pentru prima seara, si pentru 2/3 din traseul de sambata.


Marți, 20 septembrie 2011 - 09:38  

alekstar
alekstar

 
60
Salutare!

In cele din urma s-a definitivat si cine merge cu mine: sf_inx, moniq_n si dolphy. Am fost contactat si de sunny. In cazul in care nu mai are nimeni un al 4-lea loc in masina, eu sunt de acord sa vina si ea in masina mea, insa doar daca si ceilalti colegi de masina accepta, deoarece ar insemna ca in spate sa se stea mai inghesuit. In plus, s-ar putea sa fie probleme in ceea ce priveste spatiul de depozitare in portbagaj, lucru care se poate rezolva doar cu transferul unor bagaje la picioarele/in bratele celor din masina.

Alexandru


Marți, 20 septembrie 2011 - 10:15  

thunderbless
thunderbless..

 
61
Pana la urma pleaca cineva sambata dimineata?
rares.d vad ca nu raspunde Carpati.org


Marți, 20 septembrie 2011 - 10:17  

pauless
pauless

 
62
Puteti sa va aprovizionati si in Novaci cu apa, mancare, fructe, bere etc. Novaci e orasel, deci are magazine relativ bine aprovizionate (lucrurile de baza se gasesc fara probleme). Chiar si in Ranca sunt magazine, unul bine aprovizionat este spre iesire, pe partea dreapta, la parterul unei constructii mari din caramida si neterminata.


Marți, 20 septembrie 2011 - 10:33  

uca
uca

 
63
S-ar parea ca locuri in masini nu mai sunt, iar Camelia1986 este si ea fara acoperire. In cazul asta pot sa vin eu cu masina si sa o iau si pe sunny. Si nu mai sta nimeni inghesuit. Daca toata lumea e de acord astept un mesaj aici sau pe privat.


Marți, 20 septembrie 2011 - 11:52  

conrad
conrad
(admin)

 
64
Raluca (uca) mi-a scris pe privat ca ar dori si ea sa participe la tura, pentru initiere, si cum aceasta e o tura de initiere (prioritara pt cei care se inscriu pt. acest lucru), i-am raspuns ca e binevenita in tura. N-am avut inca timp sa anunt si pe site. Cand a scris "cu acordul organizatorului", ea certifica acordul meu de pe privat, nu mi-l cerea. Scriu aceste randuri pentru a-i lamuri pe cei nedumeriti Carpati.org

rares.d nu a citit nici mesajele trimise de mine, ceea ce insemna ca, momentan, nu are acces la internet. cand va avea, probabil va lamuri cand si cu cine pleaca. Sper Carpati.org

Cand voi avea timp, voi reveni cu un mesaj in care sa centralizez situatia corturilor, urmand apoi a va organiza voi cum doriti pe locurile disponibile.
Pe cei care stiu deja cu cine vor imparti locurile in cort, ii rog sa-mi comunice si mie acest lucru, aici sau pe privat, cum doresc ei.


Marți, 20 septembrie 2011 - 12:26  

conrad
conrad
(admin)

 
65
Recensamant provizoriu:

Participanti (inclusiv organizatorii):

1. conrad
2. mugurel64
3. sf_inx
4. siriso21
5. micro
6. rares.d
7. thunderbless
8. moniq_n
9. cosmin936
10. mariusfm
11. sunny
12. alisa
13. dolphy
14. wanna_onutza
15. alekstar
16. alex29
17. mihaiburo
18. 321der_ilinca
19. goe
20. camelia1986
21. patriot
22. fantoma_muntelui
23. uca

Despre asezarea in corturi, informatii am tare putine:
cort 1: mugurel64, siriso21
cort 2: sf_inx, moniq_n
cort 3: mariusfm (cort 1 pers)
cort 4: mihaiburo (cort 1 pers)
cort 5: 321der_ilinca, fantoma_muntelui, alex29

mai sunt disponibile, corturile urmatorilor participanti:
1. micro (cort 2 pers, 1 loc liber)
2. alekstar (cort 2 pers, 1 loc liber)
3. goe (cort 2 pers., 1 loc liber)
4. uca (cort, dar nu stiu de cate persoane)
5. sunny (cort 3 pers., 2 locuri libere)
6. rares.d (cort 4 pers, 3 locuri libere)

Deci, avem deja 9 persoane cazate si cu mine, suntem 10.
mai raman 13 persoane, din care 7 au corturi, in total fiind 15 locuri daca uca are cort de 2 persoane.
Deci, sunt si locuri in corturi pt. toata lumea. Cum va veti repartiza pe corturi, va priveste Carpati.org
Poate ca unele din locurile mentionate a fi libere in corturi au fost deja ocupate: pana nu primesc informatii, n-am de unde sti.

Masini:
masina 1: mugurel64 si micro (din tg. jiu)
masina 2: mariusfm, eu, mihaiburo si alex29
masina 3: alekstar, sf_inx, moniq_n si dolphy
masina 4: fantoma_muntelui, wanna_onutza, 321der_ilinca, cosmin936
masina 5: patriot, goe, siriso21, alisa

Cu masini ar mai fi rares.d (5 locuri in total) - care de ceva vreme n-a mai dat niciun semn, si uca.

In afara de cei 2 posesori de masini, fara loc stabilit in masina ar fi: camelia1986, sunny, thunderbless (care poate veni doar samabat dimineata)

In ceea ce priveste pasagerii din cele 2 masini, e timp destul ca lucrurile sa se lamureasca.

Pt. confortul psihic al fiecaruia, va recomand sa faceti in asa fel incat sa stiti dinainte de a pleca de acasa, cu cine veti imparti cortul, pt. somn.

PS: din graba, am scris participantii "la gramada". Voi reveni pt a-i mentiona pe cei care sunt "pt. initiere"

Si am marea rugamite pentru cei care detin corturi (cu locuri promise altora) si masini, ca daca ceva imprevizibil apare si nu mai pot participa la tura, sa anunte in cel mai scurt timp, in special pe cei care, intr-un fel, depind de ei, in speranta ca va fi timp pt. o reorganizare.


Marți, 20 septembrie 2011 - 15:03  

sunny
sunny

 
66
Uca, mersi mult pentru loc! Carpati.org Iti ofer si eu un loc la mine in cort, daca vrei bineinteles.

alekstar - mersi pentru ajutor, nu mai e nevoie sa-ti "ingramadesti" pasagerii Carpati.org
(sper sa nu se razgandesca Uca )


Marți, 20 septembrie 2011 - 15:30  

sunny
sunny

 
67
Am vazut ca Uca are cort asa ca am locuri libere la "cazare" ; oricine este binevenit


Marți, 20 septembrie 2011 - 16:29  

uca
uca

 
68
Sunny si Camelia1986 vin cu mine cu masina. Iar cortul e de 2 persoane. Carpati.org


Marți, 20 septembrie 2011 - 17:37  

sunny
sunny

 
69
Iar eu o sa impart cortul cu ele (daca vrea si Camelia)


Marți, 20 septembrie 2011 - 20:09  

rodik
rodik
Caraba
 
70
O sa vin si eu pentru tura de initiere cu acordul lui @conrad.
Nu am masina asa ca ma voi "inghesui" undeva.
Nu am cort, dar sigur se va gasi un loc liber.


Marți, 20 septembrie 2011 - 22:44  

gabir
gabir
Busola
 
71
Cu acordul lui Claudiu, as veni si eu in tura. Am cort de 2 pers insa inca nu stiu cum o sa pot ajunge (nu dispun de mijloc de transport). Rodik, daca nu ti-ai gasit loc in cort, esti binevenita in cortul meu.


Miercuri, 21 septembrie 2011 - 15:10  

gabir
gabir
Busola
 
72
Cu acordul lui Claudiu, vine si Florin (user ake), tot pt tura de initiere. Noi 2 venim cu Rares cu masina. Avem cort. Multumim!


Miercuri, 21 septembrie 2011 - 17:31  

camelia1986
camelia1986

 
73
Gata, am rezolvat! Vin si eu cu rares.d cu masina.


Miercuri, 21 septembrie 2011 - 20:53  

dococtavius
dococtavius
Caraba
 
74
Aș dori să vin și eu în Parâng, bineînțeles cu permisiunea organizatorilor.
Vin cu mașina din București și sunt două locuri libere pentru doritori pe lângă locul lui Rodik.
Am cort + echipament și sunt și locuri în plus.
pentru contact 0730911021


Miercuri, 21 septembrie 2011 - 22:40  

rares.d
rares.d

 
75
Buna ziua. Deoarece am fost plecat din bucuresti si nu am avut acces la internet am postat cu intarziere cu scuzele de rigoare. Impreuna cu Gabi, Florin si Camelia voi pleca vineri in jurul orei 18 din Bucuresti.
Drum bun tuturor !


Joi, 22 septembrie 2011 - 09:53  

thunderbless
thunderbless..

 
76
Avand in vedere ca nimeni nu pleaca sambata dimineata, ma vad nevoit sa ma retrag din tura Carpati.org.
Va doresc vreme buna si sa aveti parte de o tura frumoasa.

Bogdan


Joi, 22 septembrie 2011 - 10:21  

conrad
conrad
(admin)

 
77
Recensamantul participantilor (dupa ultimele retrageri, respectiv alisa si thunderbless):

Pt. initiere:
1. rares.d
2. cosmin936
3. sunny
4. dolphy
5. wanna_onutza
6. camelia1986
7. uca
8. rodik
9. gabir
10. ake

Restul:
1. micro
2. sf_inx
3. siriso21
4. moniq_n
5. mariusfm
6. alekstar
7. alex29
8. mihaiburo
9. 321der_ilinca
10. goe
11. patriot
12. doris
13. adelita
14. fantoma_muntelui
15. doc_octavius (pt. ca nu a exista nicio mentiune, am presupus ca nu vine pt. initiere)
+ cei 2 organizatori

Referitor la tura de initiere: in cateva locuri din traseu, vom face popasuri de 10-15 minute pentru a discuta despre folosirea hartii, a busolei, a echipamentului de munte si alte lucruri specifice mersului pe munte. Aceste discutii nu vor fi exclusiviste, adica cine va fi interesat va putea sa ia parte la ele, indiferent de grupul din care face parte. De asemenea, nu sunt obligatorii, adica cine nu va fi interesat nu va fi obligat sa participe, chiar daca, teoretic s-a inscris pt. initiere.
Cunostintele mele sunt bazate pe propria-mi experienta, care e una modesta si nicidecum atestata prin vreo diploma. Sper insa ca, la nivel de incepatori, informatiile primite sa va fie de folos.

Pentru toti participantii: va rog sa nu uitati ca ati aderat la acest grup, numeros si cel mai probabil neomogen, din proprie vointa. Asa ca ma astept ca tot ce am mentionat in paragraful inclus la sfarsitul descrierii turei, sa fi inteles la fel de bine precum regulamentul turelor de initiere. Sper sa nu avem neintelegeri legate de faptul ca unii merg mai repede sau mai incet. Vom fi un grup si ideea de baza a acestei drumetii va fi echipa, nicidecum individualismul. Nu uitati ca nu puteti oferi ajutor la nevoie si nici nu puteti primi, daca va aflati mult in fata celorlalti participanti. Din punctul meu de vedere, regula va fi urmatoarea: nimeni nu se va indeparta de grup intr-atat incat sa nu-i mai poata vedea pe cei din urma grupului. De va fi necesara separarea grupurilor, Mugurel, daca doreste, poate inmuia aceste restrictii. Insa, din partea mea, e simplu: cel care va parasi grupul pt a o lua nejustificat de mult inainte, ori pe alte carari, din clipa in care va iesi din raza vizuala, voi considera ca a parasit grupul si pe mai departe il priveste daca se rataceste ori pateste altceva. In acelasi timp, cine va proceda asa, cu siguranta nu va mai participa in alte ture organizate de mine.
Sunt ferm convins ca ritmul de mers difera, dar cand ati aderat la aceast grup am convingerea ca ati fost constienti de necesitatea unor compromisuri care, zic eu, vor fi compensate prin buna-dispozitie si bucuria data de socializare.

Revin cu situatia, asa cum o detin eu, a locurilor in masini si in corturi.


Joi, 22 septembrie 2011 - 20:49  

dolphy
dolphy

 
78
Eu am facut rost de cort de la Geo.
Banuiesc ca sunt deja prea multe corturi si macar pentru a 2-a noapte sa nu caram corturi degeaba in plus, sa mai lasam din ele in masini pentru a cara mai putin.

O seara frumoasa si sa ne vedem cu bine in Parang!


Joi, 22 septembrie 2011 - 21:08  

conrad
conrad
(admin)

 
79
Situatia ocupantilor celor 7 masini disponibile:

masina 1: mugurel64 si micro (din tg. jiu)
masina 2: mariusfm, eu, mihaiburo si alex29
masina 3: alekstar, sf_inx, moniq_n si dolphy
masina 4: fantoma_muntelui, wanna_onutza, 321der_ilinca, cosmin936
masina 5: patriot, goe, siriso21, Doris, adelita
masina 6: rares.d, gabir, ake, camelia1986
masina 7: dococtavius, rodik, uca, sunny

Situatia corturilor (din informatiile mele):

cort 1: mugurel64, siriso21
cort 2: sf_inx, moniq_n
cort 3: mariusfm (cort 1 pers)
cort 4: mihaiburo (cort 1 pers)
cort 5: 321der_ilinca, fantoma_muntelui, alex29
cort 6: dococtavius, rodik
cort 7: gabir, ake
cort 8: sunny, camelia1986, uca
cort 9: patriot, goe, Doris

din cei 27 de participanti in total, in corturi s-au grupat 19.

in rest, mai sunt asa:
1. micro (cort 2 pers, 1 loc liber)
2. alekstar (cort 2 pers, 1 loc liber)
3. rares.d (cort 4 pers, 3 locuri libere)
4. dolphy (cort 2 pers)

fara cort: adelita, cosmin936, wanna_onutza

Planul meu e sa dorm in sacul de bivuak, dar nu-s ferm convins ca voi ramane la varianta asta. voi vedea cum decurg lucrurile in noaptea de vineri spre sambata si, daca situatia o va impune, imi voi lua cortul pt noaptea d ela Calcescu. Cum nu vreau sa incurc pe nimeni (iar daca dorm in sac prefer sa nu mai am de intins sau stranbs cort), va rog ca restul posesorilor de corturi si cei care nu detin corturi, sa va grupati cumva fara a cara prea multe corturi in plus, fara a tine cont de mine, caci eu mizez pe bivuac in ambele seri, chiar daca umiditatea relativa a aerului depaseste procentul de 90% noaptea, ceea ce inseamna ca tenta corturilor, iarna si inclusiv sacul meu, vor musti de apa Carpati.org

Sa ne vedem cu bine!


Joi, 22 septembrie 2011 - 21:30  

micro
micro
Caraba
 
80
Fiind destule corturi, eu o sa-mi aduc cortul de o persoana. Sa ne (re)vedem cu bine !


Vineri, 23 septembrie 2011 - 08:58  

alekstar
alekstar

 
81
Salutare,

Ne primind pana acum nici o solicitare de cazare la mine in cort declar sesiunea de cazare inchisa.

Alexandru


Vineri, 23 septembrie 2011 - 09:19  

siriso21
siriso21
Coarda
 
82
Dragii mei,

Cu fiecare tura care se incheie ma cuprinde o mare parere de rau ca a durat totusi...prea putin. Nu mai trebuie sa spun ca turele lui Claudiu pentru mine sunt cele mai reusite si voi reveni cu placere in locurile propuse de el chiar daca vor fi ture de initiere sau "normale" atata timp cat voi fi binevenita.

Mi-a parut bine ca am revazut dupa mult timp persoane cu care am mers in ture, persoane importante de la care am invatat multe cu referire la mersul pe munte. Mi-a parut bine sa cunosc persoane noi si sa ma vad oarecum asa cum eram si eu la inceputuri. Si nu in ultimul rand mi-a parut bine sa fiu alaturi de cele mai dragi persoane cu care am petrecut o vara intreaga.

De cate ori voi reveni in Parang imi voi aminti tura lui Mike de initiere, tura cu 43 de persoane, primii mei pasi in Parang. Acum la mai bine de doi ani de atunci realizez cat de mult am evoluat si uneori nu inteleg cum de m-am plans de un traseu care acum mi se pare...simplu. Mi se pare ca a trecut atat de mult timp si totusi...n-au fost decat 2 ani. Imi pare bine ca acum am participat din nou la o tura de initiere, de aceasta data organizata de cel pe care l-am cunoscut in tura lui Mike ca fiind "cel ce stia atat de bine Parangul", mi-a parut bine sa vad ca totusi inca mai exista cineva care are placerea sa-i invete in continuare pe altii mersul pe munte si sa vad "incepatori" asa cum eram si eu nu demult.

Despre Parang si lacul Calcescu...mi-a placut rasaritul de sambata dimineata si plaja din pauzele de explicatii cu harta si busola. M-au intristat laculetele secate de langa Lacul Zanoaga, dar m-a inseninat verdele lacului Calcescu. Voi reveni cu siguranta vara viitoare pe o vreme ceva mai calduroasa sa ma bucur si de lacurile din Parang.

Una peste alta, a fost o tura faina, cu oameni simpatici intr-un munte drag pentru ambii organizatori. Pentru mine a fost ultima tura la cort si ultima cina la usa cortului pe anul 2011. Si chiar ne-am cinstit bine in seara de sambata. Multumiri bucatarului sef, se stie el care eCarpati.org Urmeaza sezonul cabanelor si pensiunilor, caci mai trebuie sa traiasca si ele. Asa ca...eu primesc cu bratele deschise anotimpul melancoliei...toamna.

Sa ne revedem cu bine...sper eu...cat de curand.

Cu drag,
Criss


Luni, 26 septembrie 2011 - 09:53  

mariusfm
mariusfm
Caraba
 
83
Salutare,

Azi nu-mi gasesc cuvintele nesesare "periatului" de bine, asa ca zic un sincer multumesc tuturor! ...indiferent ca e organizator sau participant.

Sper sa va regasiti cu placere in pozele mele:

http://fastupload.ro/5c5fc876474d5c7ac1ca4362e27c066a.html

ps. multumiri si restaurantului, deoarece a tinut la sanatatea mea, si-n loc de carne de la garnita mi-a dat o salata gustoasa Carpati.org


Luni, 26 septembrie 2011 - 14:27  

camelia1986
camelia1986

 
84
Salut tuturor !
Mi-a facut mare placere sa fac parte din grupul vostru zgomotos, dar vesel Carpati.org
Eu venind special pt initiere ii multumesc lui Claudiu pentru explicatiile referitoare la imbracamintea adecvata si betele de trekking si evident pt faptul ca a avut rabdarea sa repete de 1000 de ori cum se foloseste busola...am priceput, intr-un final...acum sper sa si tin minte. Saru-mana Ilincai pt gemul de la bunica, multumesc pt buna inspiratie a lui Cosmin de a aduce jeleurile alea gustoase (data viitoare aduc eu, promit ! n-am stiut ca mai sunt si alti impatimiti) si bineinteles multumesc lui Adi pt cazare...sa zic si de "concert"? Carpati.org.
Asadar toate bune si frumoase, aici aveti pozele facute de mine http://dlf.transfer.ro/Calcescu-transfer_RO-26sep-da25b1.rar. Sper sa va placa.


Luni, 26 septembrie 2011 - 16:28  

sunny
sunny

 
85
Salut,

Acum cateva saptamani citeam comentariile si impresiile carpatistilor dupa diverse ture (nici nu aveam cont). Le simteam incantarea si emotia cu care scriau si multumeau organizatorilor sau participantilor. A venit si randul meu. Faceti o treaba grozava!

Va salut si va multumesc !


Luni, 26 septembrie 2011 - 19:21  

alekstar
alekstar

 
86
Salutare,

Mi-a dat prin cap ca in loc sa postez un comentariu interminabil si inca totusi necuprinzator despre cum m-am simtit in tura asta, sa astept cat mai multi participanti sa-si posteze impresiile iar eu doar sa zic "vezi toate comentariile faine de mai sus".

Intre timp insa m-am gandit ca poate i-ar mai veni cuiva idee asta asa am decis sa postez comentariul acum, intr-o varianta imbunatatita: "vezi toate comentariile faine de mai sus si cele ce vor urma", comentariu pentru care bineinteles, imi rezerv dreptul de autor.

Alexandru


Luni, 26 septembrie 2011 - 20:05  

sunny
sunny

 
87
http://dl.transfer.ro/Mtii_Parang-Lacul_Calcescu-transfer_ro-26se
p-584c08.rar
( 63.6Mb )


Luni, 26 septembrie 2011 - 20:14  

ake
ake

 
88
Buna seara prieteeeni!
Pun si eu o selectie. Pozele sunt facute de Gabi, dar fiind in aparatul meu, imi apartin, nu? Carpati.org
http://dl.transfer.ro/Calcescu-transfer_RO-26sep-7d03c8.rar


Luni, 26 septembrie 2011 - 21:33  

mariusfm
mariusfm
Caraba
 
89
Florine, legal sunt ale ei (putand dovedi), dar stiu ca vei "plati" pt aceste drepturi necuvenite...cu varf si-ndesat! Carpati.org

http://dl.transfer.ro/Calcescu-transfer_RO-26sep-da25b1.rar
adresa corecta spre pozele camelia1986


Luni, 26 septembrie 2011 - 21:50  

rares.d
rares.d

 
90
Tare ca piatra


Luni, 26 septembrie 2011 - 22:16  

mugurel64
mugurel64
Coarda
 
91
Si de la mine poze:
http://dl.transfer.ro/lac_calcescu-transfer_RO-27sep-c62294.zip


Marți, 27 septembrie 2011 - 11:43  

uca
uca

 
92
Salut,

Si eu va multumesc tuturor pentru o tura minunata, cu oameni frumosi si veseli. Ma bucur ca v-am cunoscut si sper sa ne mai vedem si alta data.

Cateva poze si de la mine gasiti aici: http://dl.transfer.ro/Parang_24-25.09.2011-transfer_RO-27sep-3b07
7f.zip

Poteci cu soare,
Raluca


Marți, 27 septembrie 2011 - 13:27  

micro
micro
Caraba
 
93
A fost o tura relaxanta, de leneveala (nu stiu daca voi mai avea ocazia ca intr-o tura a lui Claudiu sa plec la ora 10 dimineata in traseu). Am cunoscut noi oameni de munte si mi-am completat cunostintele despre partea estica a Parangului.

Iata si pozele mele : http://fastupload.ro/1d4ef46c0e6f70a0e103e6b33c1ca87c.html (374 MB).

Sa ne revedem cu bine !


Marți, 27 septembrie 2011 - 13:53  

conrad
conrad
(admin)

 
94
http://www.youtube.com/watch?v=H-iU76j4JYM

linkul de mai sus e doar un efect, cauza fiind inceputul comentariului postat de Florin (ake), care, inevitabil, m-a dus cu gandul spre Iris Carpati.org
Apoi, avand in vedere ca urmeaza sa spun si eu cateva randuri, sper sa nu le asociati cu versurile.

A fost intr-adevar o tura relaxanta, dar asa a si fost conceputa. E drept ca nu cred ca o sa se mai intample prea curand ca in vreo tura postata de mine, plecarea sa fie la ora 10 dimineata. Neluand in calcul zilele in care plecarea se va face in clipa in care am ajuns la locul de intalnire direct de acasa, in acel caz plecarea calculandu-se din momentul pornirii de acasa.
Dar, sa nu ma abat.
Despre necesitatea plecarii in traseu dimineata, devreme, cand mergem pe munte, sper ca m-am facut inteles prin ceea ce am spus la fata locului. Continui sa sustin acest lucru, indiferent ca avem de mers cateva ore sau mai multe.

Referitor la ce spunea Mircea (micro), cum ca si-a completat cunostintele despre acea parte a muntilor Parang, imi dau seama ca pe parcursul acestei ture am omis ceva important. Poate ca nici n-am fost in cea mai buna dispozitie, insa imi pare rau ca am uitat sa fac ceea ce, de acasa, imi propusesem, anume ca inainte de a porni in traseu sa tin o scurta "sedinta tehnica", adica sa descriu putin si locurile prin care vom trece si, in teren, celor interesati sa le si arat. Doar am raspuns cand am fost intrebat dar, din oficiu, nu-mi amintesc sa fi dat vreun detaliu despre traseul parcurs. regret, acum, asta.
Marturisesc ca duminica dimineata am fost putin iritat ca, desi ajunsesem cu totii de seara la locul de campare si plecarea era cat se poate de lejera, la ora 10, totusi, nu toata lumea a fost gata la ora stabilita. Mi-a trecut insa repede si sper sa nu fi ramas resentimente, pt. micile mustrari pe care le-am facut. Imi pare rau ca m-am lasat asa usor indispus si ca n-am mai avut chef (sau am uitat) sa mai vorbesc si despre locurile priun care vom trece.

Traseul l-am parcurs asa cum a fost stabilit. De mentionat, pt cei interesati, ca desi pe unele harti traseul de duminica, de la Calcescu prin Hornul Lacurilor (sau Hornul dintre lacuri) apare ca fiind marcat cu triunghi rosu, in teren acest marcaj il veti gasi abia la intrarea in horn, pana acolo urmand a va descurca dupa poteca ce are un pronuntat caracter de "nemarcat", prin lipsa totala a oricarei urme de marcaj. iesirea in creasta din horn poate pune, de asemenea, probleme de orientare, daca este ceata iar zona e necunoscuta celor care merg pe acolo.

Cele doua grupuri nu s-au separat, ci au mers impreuna in ambele zile. Poate si pentru ca am comunicat cu toti cei prezenti in tura, nu doar cu cei din tura de initiere, am ramas cu senzatia ca ar fi fost mult mai multe de spus in ceea ce priveste initierea. Timp n-a fost suficient si, cum m-am prins in discutii si cu persoanele pe care deja le stiam, nici n-am reusit sa va cunosc, pe unii dintre voi, pe cat mi-as fi dorit. Dar timp mai este.

Referitor la tura de initiere, mai am in plan una, in weekendul 8-9 octombrie, insa nu m-am hotarat inca daca va fi in muntii Cernei-Mehedinti sau in Buila-Vanturarita. Tura va fi exclusiv pt. incepatori sau pentru persoane care considera ca pot avea nevoie de o "initiere", cu un traseu usor, si vreau sa anunt pe aceasta cale ca majoritatea celor care s-au inscris acum, in parang, in tura de initiere si s-au si aratat interesati de ce s-a vorbit pe acolo, se pot inscrie si in urmatoarea, daca vor considera ca au ramas lucruri nelamurite. Si asta, pt. ca eu insumi consider ca am fost deficitar in informatiile oferite. Voi prefera, de data aceasta, persoane care vor dori sa si afle cate ceva despre mersul pe munte, nu care sa vina doar pt traseul propus. Pentru traseu, am in plan alte ture (in ambele masive), oleaca mai tarziu, insa mult mai lungi si mai dificile, ca efort depus.

Despre cum m-am simtit in tura: excelent! Mi-a placut revederea cu locuri pline de amintiri placute, din acesti munti dragi mie. Vremea, poate contrar asteptarilor unora dintre participanti, mi-a placut foarte mult. in special ceata din creasta, de a doua zi. Vantul si racoarea, chiar daca aceasta situatie a fost oarecum in defavoarea discutiilor "de grup". Mi-a placut si ca grupul, mare si destul de diversificat, a reusit sa mearga destul de unit. de asemenea, mi-a placut cerul instela si stelele cazatoare pe care, lipsit de somn, le-am admirat si numarat in noaptea de vineri spre sambata, cand am dormit sub cerul liber, in sacul de bivuac. Ce nu mi-a placut, a fost faptul ca n-am aflat ce continea tigaia aia... Carpati.org Am slabit 1 kg cu gandul la asta!
Am intalnit si oameni noi cu care mi-ar placea sa ma mai intalnesc.

Dintre cele spuse de ceilalti participanti, mi s-au infipt adanc in minte aceste vorbe, care m-au impresionat in primul rand prin sinceritatea lor: "Eu, cand voi fi mare, vreau sa ma fac palinca". E o intreaga filosofie aici, legata de atasamentul fata de ceea ce ne place! Carpati.org

Poze am facut tare putine. Dar, cand le voi descarca, le voi impartasi cu voi. Sa auzim de bine si sa ne revedem cu bine, pe poteci alpine.

Iar la final, parafrazandu-l pe Rares, eu as zice: "tare ca palinca".


Marți, 27 septembrie 2011 - 15:03  

mugurel64
mugurel64
Coarda
 
95
Nu regreta,pentru ca ai avut un coorganizator care s-a ocupat de descrierea locurilor Carpati.org
Si pentru cei interesati si poate si pentru ceilalti Carpati.org


Marți, 27 septembrie 2011 - 15:10  

dococtavius
dococtavius
Caraba
 
96
Vă mulțumesc pentru timpul petrecut împreună și vă ofer o selecție aleatoare din pozele făcute cu aparatele mele.
https://picasaweb.google.com/Octav.Carp/Calcescu?authuser=0&feat=
directlink
Dacă vreți vreo poză la calitatea originală nu ezitați să mă contactați.


Marți, 27 septembrie 2011 - 16:56  

321der_ilinca
321der_ilinc..

 
97
Cu asa ture, iti doresti sa ramai vesnic incepator... ! alekstar confirma.

@conrad: "tare ca palinca", dar mai tare e horinca! Daca ma iei, in urmatoarea tura vei avea ocazia sa constati si sa-mi dai dreptate.

O saptamana insorita tuturor,

Ilinca


Joi, 29 septembrie 2011 - 10:28  

mihaiburo
mihaiburo
Busola
 
98
Salutări,

Mie mi-a plăcut tare mult această ieșire cu toate ingredientele ei (dorite sau nedorite) gen pateul buclucaș, urcatul noaptea pe Transalpina, coborâtul serpentinelor cu avertizările clare de duminică, timpii în care s-a mers (excelenți din punctual meu de vedere), vremea care a arătat de toate (soare, ceață, vânt …Carpati.org mai puțin ploaie așa cum anunța prognoza. Explicațiile lui Mugurel care a fost bombardat cu întrebări despre vârfuri, creste, văi, lacuri, marcaje … Mi-au plăcut și locurile de campare cel de lângă lacul Câlcescu fiind cu totul deosebit.
Sete mare domn’le ... multe lacuri secate sau foarte scăzute.

Văzând rucsacurile de 60-80 litri (unele și cu upgrade-uri pe ele) și ceea ce a fost cărat în ele ar fi, poate bine, și o discuție/explicare a cum se face un rucsac. Ce să pui în el pentru asemenea tip de tură.

De final: impresionat de modul de cum s-a mers … nefiind diviziuni mari între oameni. Iar acestea când păreau a se mări apăreau regrupările. Felicitări tuturor și mă bucur pentru această revedere a Parângului ... a doua după tura cu cei 45 de participanți în care vântul ne-a scuturat atât de zdravăn și am transformat ciorapii în mănuși!

Pozele mele: http://dl.transfer.ro/mihai-transfer_RO-29sep-89d3ad.rar

Datele tehnice înregistrate de GPS pentru ambele zile (cu tot cu pauzele de explicat – de la locul de campare din prima zi și retur):
Viteza medie de deplasare: 1,7 km/oră
Altitudinea maximă: 2351 metri
Total urcare: 1155 m
Timp total: 10,12 ore
Moving time: 05,36 ore
Stopped time: 04,36 ore
Kilometri parcurși: 17,05

La bună revedere !


Joi, 29 septembrie 2011 - 19:52  

alex29
alex29

 
99
Desi a fost un traseu pe care il mai facusem, am simtit aceleasi emotii ca atunci cand am pasit pentru prima data pe creasta acestui masiv.

O tura nu foarte grea, cu oameni cunoscuti, dar si persoane noi, pe care as vrea sa o mai repet.

http://dl.transfer.ro/parang-transfer_RO-28sep-e35b53.rar


Joi, 29 septembrie 2011 - 21:40  

cosmin936
cosmin936

 
100
Salutare!

Tura asta mi-a facut o bucurie foarte mare, caci am reusit sa ajung in locurile pe care le ochisem de ceva vreme, de cand am trecut cu masina pe Transalpina. Mi-a placut foarte mult ca am mers in grup si ca s-a mers lejer. Ma bucur ca am cunoscut oameni noi si prietenosi si sper sa ne revedem in curand pe poteci mai mult sau mai putin insorite. Carpati.org

Albumul si impresiile mele referitoare la tura: https://picasaweb.google.com/109306810301342584330/DescoperindPar
angul?authuser=0&feat=directlink

Un sfarsit de saptamana placut,

Cosmin.


Vineri, 30 septembrie 2011 - 22:07  

dolphy
dolphy

 
101
Salut tuturor!

Mi-a placut mult aceasta tura si sper sa mai fie si altele la fel. Am revazut multi dintre drumetii cu care am am colindat multi munti in ultimul timp.
Mi-am amintit de prima mea tura cu cei de pe carpati, condusa de Mihai Buro in care nu aveam dorinta, vointa si conditia fizica de azi de a urca un munte. Dar alaturi de persoane intelegatoare mi-am dorit sa revin pe munde dupa ce luasem o pauza de mai multi ani. In acea tura au mai fost Alexandra si Marius Carpati.org E important ca prima tura intr-o comunitate cum e a noastra sa lase o impresie buna participantilor pentu a isi dori sa revina pe munte, sa il respecte pe el si pe cei cu care vor merge.

Claudiu, daca ma mai accepti intr-o tura de initiere a ta, la care ma voi inscrie, o sa imi cumpar busola si vreau un test sa vad daca am inteles ce ai explicat legat de orientarea cu busola pentru ca nu se stie niciodata cand voi avea nevoie.

Weekend placut tuturor!
Adrian


Sâmbătă, 1 octombrie 2011 - 17:44  

rares.d
rares.d

 
102
Claudiu e superde treaba.N-as putea spune asta despre altii care se simt superiori doar cameg de mult pe munte. Si eu merg de mult pe munte baieti si nu incerc sa "par sipatic" cu atat mai putin superior. Aviz nu amatorilor ci superiorilor.


Duminică, 2 octombrie 2011 - 01:22  

rares.d
rares.d

 
103
vii sa te simti bine.... sau sa scapi de frustrari...fiecare cu vrutul lui


Duminică, 2 octombrie 2011 - 01:25  

rodik
rodik
Caraba
 
104
Ii multumesc lui Claudiu pentru ca m-a acceptat in tura de initiere dupa ce o declarase inchisa, astfel am avut ocazia sa parcurg un traseu pe care mi-l doream de mult.

Mi-a parut bine sa revad persoane dragi alaturi de care am colindat muntii, dar si sa cunosc persoane noi cu care mi-ar face placere sa mai merg in ture.

Am invatat cum sa folosesc corect betele de trekking, busola impreuna cu harta, cum (si cu ce) iti mentii voia buna pana tarziu in noapte si cat de gustos este gemul mancat in varf de munte (data viitoare o sa aduc eu).

P.S. Intr-adevar ar fi fost utila o discutie despre cum se face un rucsac pentru o tura de 2 zile sau mai multe (@patriot stie Carpati.org)

Pe curad,
Rodi-k


Duminică, 2 octombrie 2011 - 13:48  

conrad
conrad
(admin)

 
105
Nu doream sa revin cu un comentariu pana cand nu erau gata si pozele mele (timpul mi-e limitat), dar rares tinde sa depaseasca limitele bunului simt si ma face sa intervin, desi, poate, n-ar trebui s-o fac cand sunt obosit si suparat.

Deci, Rares, care e, de fapt, problema ta? Care sunt aia diferiti de mine care "se cred" superiori?
Nu crezi ca exagerezi putin? Dupa tura din Mehedinti ai luat-o pe ulei in comentarii cu pupincuristi si alte aberatii de n-am priceput nimic, desi in tura aia te-ai facut pulbere cum n-am vazut pe nimeni, niciodata si nici de traseu a doua zi n-ai mai fost in stare...
Acum, din nou, cum tragi la masea si "se invarte camera", gata comentariul?
Vezi ca-n seara asta ai gresit tura si ti-ai varsat frustrarile asa, din senin, prin comentarii la o tura in care nici macar n-ai participat ( http://www.carpati.org/planificator_ture/parang_lacul_mija_-_cust
ura_carjei_-_vf._parangul_mare_-_lacul_calcescu_13-14-15_august_/
1826/
). O fi fost ea tot in Parang si tot de mine postata, dar matale ai fost la Calcescu, nu pe Custura Carjei. Deschide bine ochii inainte sa spamezi aiurea acest site!

Nu stiu care-s frustrarile tale cu "ingamfati", "superiori", da' dupa ce scriai in ultimul tau comentariu la tura asta, observ ca tu esti din cei care merg la munte si nu reusesc sa scape de frustrari, ba dimpotriva, acumuleaza.
Nu e vina nimanui ca si acum, in Parang, te-ai facut pulbere de ai avut nevoie de sprijin ca sa ajungi in cort. La asa comportament, ma mir ca emiti pretentii.

Si cum naiba se face ca in fiecare tura in care ai venit, desi te-ai facut muci, ai avut mereu de comentat la intoarcere complet aiurea (pe langa aberatiile scoase la fata locului, sub influenta)?
Vezi tura de fata, vezi tura din Cernei si Mehedinti http://www.carpati.org/planificator_ture/iarna-primavara_in_cerne
i_si_mehedinti_zascolul_arjanei_si_crovurile_11-13_martie_/1652/
vezi si tura pe care ai confundat-o si d eunde nu sterg comentariile desi sunt complet off-topic, doar pt. a-ti fi limpede de ce am luat decizia pe care o vei citi mai jos.

Ce e cu tine?!

In fine, pana te lamuresti, te anunt ca nu mai esti binevenit in turele mele. Si cred ca va fi si spre binele tau, nu mai ai motive de stres sau de frustrari.

Si uite ca nu-s asa de treaba cum credeai tu. Probabil ca ma dau si eu mare, nu?


Pt. toti ceilalti: imi cer scuze pentru acest mesaj suparat.

Multumesc celor care, in comentarii, mi-au spus si ce ar mai considera util a se vorbi in turele de initiere. Am sa tin cont, pe viitor.


Vineri, 7 octombrie 2011 - 00:54  


 




Trebuie sa te autentifici pentru a putea adauga un comentariu

 
0,1405 secunde

GetaMap.org | Maps from all over the world | ro | fr | es | de | Calculator distante
ViewWeather.com - A new way to view the weather | nl.ViewWeather.com | sv.ViewWeather.com
Regulament carpati.org
© copyright (2004 - 2019) www.carpati.org