Septembrie 2017

Octombrie 2017

Varful Vraju
Muntii Macinului

Creasta Nordica a Pietrei Craiului (Plaiul Foii- Refugiul Spirlea-La Zaplaz-La Lanturi-Vf.La Om-Vf Ascutit-Vf.Turnu-Cabana Curmatura-Prapastiile Zarnestilor-Plaiul Foii) (Tura inchisa)

Plecare in data de: Sâmbătă, 29 iulie 2017

Nu am mai parcurs acest traseu.

Cabana Plaiuil Foii,sambata ora 9:00

Muntii Piatra Craiului

mediu(pe unele portiu dificil)

Traseul este de 2 zile in total,aproximativ 10 ore in prima zi(Plaiul Foii - Cabana Curmatura) iar a 2 -a zi 4-5 ore pana la Plaiul Foii

Cabana Curmatura sau campare cu cortul undeva in zona/cazare in zarnesti in caz ca vom face traseul intr o zi

-Incaltari adecvate
-pelerina de ploaie
-rucsac incapator(in care ar incapea si ceva mai gros de imbracat pt orice eventualitate,ceva de mancare,apa,si ce ar mai dori fiecare sa isi ia pe drum)
-apa (minim 3 L de persoana,deoarece nu prea exista surse pe traseu)

Costurile cu transportul si cazarea

As recomanda sa gasim o cazare prin zona si vineri seara,pentru cine poate si doreste asa,ca sambata dimineata sa castiam timp,sa nu fie nevoie sa ne trezim de la 4-5 ca sa fim la 8-9 la punctul de plecare.eu voi veni cu masina si in principiu mai am 3 locui libere in momentul de fata,asa ca mai pot lua 3 persoane in masina.
Ar mai fi varianta ca a doua zi sa revenim in Zarnesti si de acolo cine este cu masina ia un taxi pana la Plaiul foii

Ar mai fi o varianta si de o zi la acest traseu,am mai vorbit cu un baiat care mai doreste sa vina si ar fi mai bine sa coboram de la ascutit pe la Diana direct in zarnesti spre plaiul foii,sa nu mai ocolim pe la curmatura si in cazul asta il puteam face si intr o zi fara probleme,singura conditie este sa pelcam cat mai devreme pe traseu(7-8 maxim) dar va trebui sa ne gasim cazare vineri seara(eu am gasit cazare undeva in zarnesti aproape de munte,dar va trebui sa mai schimb daca se vor inscrie noi participanti)

Duminică, 16 iulie 2017 - 00:07

lawr

Opinie personala, cam lung pentru prima zi, mai bine coborati de la Ascutit pe padinile frumoase la Curmatura.

Luni, 17 iulie 2017 - 12:59

liliana

daca ma iei cu masina vin si gasim optiune de campare cu cortul sau refugiu sus la Ascutit sau Sparlea. 29/30 iulie aprox. 15 grade in Crai si soare acoperit ...asa zice Meteoblue deocamdata. In principiu vin !! Daca ma iei...

Luni, 17 iulie 2017 - 15:15

alexandru89

Sau putem cobora si pe unde ne recomanda lawr,daca e mai usor de ajuns la curmatura!

Luni, 17 iulie 2017 - 17:42

alexandru89

M am gandit ca am putea sa schimbam putin traseul,am mai vorbit cu un baiat care mai doreste sa vina si ar fi mai bine sa coboram de la ascutit pe la Diana direct in zarnesti spre plaiul foii,sa nu mai ocolim pe la curmatura si in cazul asta il puteam face si intr o zi fara probleme,singura conditie este sa pelcam cat mai devreme pe traseu(7-8 maxim) dar va trebui sa ne gasim cazare vineri seara(eu am gasit cazare undeva in zarnesti aproape de munte,daca vor mai fi doritori mai pot suna in timp util sa mai rezerv ceva.astet pareri si din parte voastra ,multumesc!

Joi, 20 iulie 2017 - 13:33

irinang

Salut Alexandru! As fi si eu interesata de aceasta tura daca mai sunt locuri disponibile. Eu vin din Bucuresti si pot sa iau si un cort (pt 2 persoane), daca nu mai gasesc cazare, insa nu am masina.
Multumesc!

Vineri, 21 iulie 2017 - 18:18

alexandru89

Buna Irina!cu siguranta!pana acum am fi 3 persoane cu tine care mergem sigura,mai trebuie sa mi cinfirme cineva

Vineri, 21 iulie 2017 - 18:55

adrianita

Buna Alex,

Intrucat e unul din traseele pe care le am in plan in acest an, as dori sa ma inscriu si eu in aceasta tura, cu acceptul tau, bineinteles.

Mentionez ca singura mea posibilitate de acces din motive legate de serviciu este de a veni cu trenul de vineri de la ora 22:00 din Bucuresti. Astfel voi innopta vineri in Brasov, urmand sa fiu in gara Zarnesti sambata dimineata la ora 7.

In cazul in care aceste conditii sunt ok si pentru mine, te rog sa ma anunti.

Cu multumiri,
Adriana

Luni, 24 iulie 2017 - 12:18

razvankk

Salut, doresc sa particip si eu daca este posibil, pot sa vin cu masina din Bucuresti, am 3 locuri disponibile. Multumesc.

Vineri, 28 iulie 2017 - 15:18

ioana_marica
ioana_marica..

Buna! As veni si eu daca exista posibilitatea de intoarcere sâmbătă seara. Este cineva cu masina dinspre Bucuresti care ma poate lua si pe mine din Campina

Vineri, 28 iulie 2017 - 20:18

adrianita

For the record: unii dintre noi am sfarsit prin a parcurge in intregime creasta nordica urmand traseul de mai jos, durata totala 16 ore! - insa cu pauze / poze / momente de contemplare suficiente & evenimente neprevazute:

Plecare de la ora 08:00 - Plaiul Foii - Ref. Spirlea - La Zaplaz - La Lanturi - Saua Grind - Vf La Om - Vf Ascutit - Padina Inchisa - Turnu - Saua Crapaturii - Valea Crapaturii - Coltii Chiliei - Zarnesti (sosire la locul de cazare - ora 24:00)

Recomand coborarea pe acest traseu, intrucat cu exceptia unor pasaje mai abrupte dotate (uneori :-)) cu cabluri intre Turnu si Saua Crapaturii (aprox. 1 ora) nu este foarte solicitanta. Spre deosebire de alte variante existente in acest masiv...