Noiembrie 2019

Decembrie 2019

Varful Neamt
Muntii Baiului

Coltul Malinului prin Valea Tapului (Tura inchisa)

Plecare in data de: Sâmbătă, 20 septembrie 2014

Caminul Alpin, 20.09.2014 ora 8.00

Muntii Bucegi

Traseu alpin (deci nu turistic) grad 1 B - 2 A. Solicitant fizic, catarare si pasaje expuse.

10-12 ore

Tura de o zi

Echipament obligatoriu : haine suficient de groase, bocanci cu aderenta buna (inclusiv pe ud), rucsac tura, canadiana / hanorac de ploaie (exclus pelerina larga), frontala, trusa medicala, echipament individual de catarare : casca, ham, doua carabiniere din care minim una cu filet, dispozitiv de rapel

Echipament recomandabil: bete trekking, haine si incaltaminte de schimb (se pot lasa la masina), manusi subtiri sau decupate pt catarare

Transport pana la Busteni si retur

Coltul Malinului, impresionant si falnic, domina semet nordul Costilei. Hai sa profitam de saritorile uscate de pe Valea Tapului si sa-l cunoastem !

Desfasurare : Busteni - Poiana Costilei (TR) - Valea Cerbului (BG) - Valea Tapului - Braul cu jnepeni - Valea Seaca a Costilei - Hornul Ascuns (Coltul Malinului) - Dintele dintre Colti - Braul Mare al Costilei - Braul de Sus - Valea Priponului - Valea Cerbului (BG) - Munticel (TR) - Busteni.

Aceasta NU ESTE O TURA DE INITIERE. Tura este destinata NUMAI PERSOANELOR CU EXPERIENTA, care au parcurs minim 3 trasee de dificultate cel putin 1B in ultimele 3 luni si doresc sa cunoasca mai bine masivul. Se pot inscrie membrii carpati.org cu o conditie fizica si o stare de sanatate foarte bune. SE EXCLUD PERSOANELE CU RAU DE INALTIME.

In functie de conditiile din teren traseul poate fi partial reconfigurat, pastrand insa caracterul alpin si zona de desfasurare.

Chiar daca doriti foarte mult sa participati, va rog sa va inscrieti numai daca apreciati ca indepliniti toate conditiile si dispuneti de echipamentul necesar. Ganditi-va ca in acest fel va protejati, in primul rand pe voi si apoi tot grupul, de situatiile neplacute sau periculoase ce pot apare. PARTICIPAREA SE FACE PE PROPRIA RASPUNDERE.

Numar maxim de participanti : 5 + organizatorul

Inscrierea nu inseamna confirmare automata din partea organizatorului. Pentru evaluarea doritorilor se vor folosi informatiile de pe site.

Doritorii care au participat in ultimele 3 luni la cel putin doua ture (co)organizate de mine se pot inscrie doar vineri 19.09

Toate discutiile se poarta aici.

Marți, 16 septembrie 2014 - 16:40

victoranica

Greșeala
Aștept până vineri Carpati.org

Marți, 16 septembrie 2014 - 17:28

bianca_nicol..

Buna,vin,am facut Costilei in coborare,Galbinele,Hornul Coamei,Coltilor,Bucsoiului,Malin,Alba,Pripon!

Eu sunt in platou de maine,dar cobor vineri seara,dorm acasa,in bv,si vin sambata dimineata

am casca,ham,o carbiniera,un 8,sambata trecuta eram in urma voastra in traseu,a fost urat Hornul,ud rau,nu?

nu am acces la internet sus,nr meu de mobil este 0725730484

eu vineri nu am acces la net,cand am vazut ca putem noi,care nu am venit cu tine...poti sa ma incluzi atunci,sau sa ma anunti telefonic sau un sms daca nu ma iei,ca sa nu cobor degeaba?as aprecia mult,si-mi doresc acest traseu,multumesc

--------
Mesaj editat de admin prin unirea a 5 mesaje consecutive intr-unul singur! Am aprecia daca te-ai concentra putin si sa eviti mesajele scurte gen mess/mirc sau alte forme de chat.

Marți, 16 septembrie 2014 - 18:15

alexcr

Doresc sa particip la tura. Multumesc.

Marți, 16 septembrie 2014 - 22:56

jelearazvan

Salut Mugur, ma bag si eu. Carpati.org

am uitat sa-ti spun, daca pot veni si mai ai un loc in masina ma abonez si eu.

Marți, 16 septembrie 2014 - 23:55

m1k1

As participa si eu, daca sunt acceptat.

Miercuri, 17 septembrie 2014 - 08:33

florinpetre

Salut Mugurel, doresc sa particip si eu la aceasta tura.

Miercuri, 17 septembrie 2014 - 11:16

mugurel.ilie..

Cu exceptia lui Victor, care a postat din greseala, toata lumea are acordul. Locurile s-au ocupat, tura este inchisa .

Logistica : Bianca vine din Brasov (daca am inteles bine), Miki ajunge pe jos ca e sportiv Carpati.org , restul discutam pe privat.

Miercuri, 17 septembrie 2014 - 11:34

cristiancombei
cristiancomb..

Mama cum s-au umplut locurile. Nu cred ca se retrage nimeni, nu? Daca se retrage careva si daca sunt acceptat, as vrea si eu sa particip la tura. Bineinteles, nu doresc sa intervina nimic la niciunul din voi ca sa nu mai puteti participa, dar daca ...

Sa aveti drum bun si parte de aventura. Sunt sigur ca va fi din plin, in orice tura de-a lui Mugurel.

Joi, 18 septembrie 2014 - 10:33

mugurel.ilie..

Cu exceptia Biancai toti participantii au confirmat prezenta sambata la locul de intalnire, in Bucuresti sau Busteni.

@bianca : avand in vedere precedentul tau din tura de sambata organizata de Razvan, precum si sms-ul pe care ti l-am trimis ieri (acceptarea in tura si solicitare de confirmare a prezentei sambata la ora 8.00) ramas fara raspuns, consider ca exista (cel putin) o problema de comunicare.

Numarul de locuri in tura e limitat si vreau sa previn neparticiparea. Asa ca, in cazul in care pana maine la ora 12.00 nu confirmi, prin sms sau comentariu la tura, prezenta sambata la ora 8 la Caminul Alpin, voi considera ca aceasta tura nu te mai intereseaza si voi accepta in locul tau un alt participant.

Joi, 18 septembrie 2014 - 12:17

bianca_nicol..

Buna,am venit la Salvamont ca sa trimit mesajul,da,vin sambata,am confirmat si de pe 2 numere de tel,multumesc mult de accept!!!!!!!!!!

voi cobora maine seara,pt ca sambata dimineata sa fiu acolo,la camin!

cel mai bine pt mine ar fi sa nu mai cobor din platou,ca tot sunt sus,ci va astept sambata in Valea Cerbului,intersectie cu Valea Caldarilor

ca sa nu ma intorc in Bv,vineri seara,si sa vin iar sambata,si sa urc atat,mai bine cobor sambata dimi,pe Valea Cerbului

e ok,dorm la manastire,si sambata urcam impreuna,plecam toata gasca,asa e frumos!

Joi, 18 septembrie 2014 - 14:27

victoranica

I want what she's having

Joi, 18 septembrie 2014 - 16:01

bianca_nicol..

hey baietii,lumea in platou zice ca sambata e naspa vremea!

Joi, 18 septembrie 2014 - 16:15

mihai_fl

Salut. Greu sa te mai prinda omul intr-o tura faina Carpati.org.

Vineri, 19 septembrie 2014 - 22:03

m1k1

salut. poze aici - http://we.tl/a3AUjSyNXE

Duminică, 21 septembrie 2014 - 08:13

mugurel.ilie..

@ Florin : a fost cerere mare, daca trei oameni au postat desi nu au apucat loc Carpati.org Dar stiu cum rezolv : pun câteva ture ingrozitoare, unde nu va participa nimeni, si așa vom reuși sa mergem împreuna Carpati.org Nu am uitat promisiunea facuta dar in ultimele luni nu au fost conditii de mers pe Albisoare.

Impresii din tura
- pana la urma am reușit sa ne întâlnim cu Bianca la Caminul Alpin Carpati.org iar oamenii din platou, asa cum banuiam, s-au inselat in privinta prognozei
- la Ceaunul din Valea Tapului am căutat valcelul de ieșire mai mult si mai insistent decât trebuia insa pana la urma l-am găsit Carpati.org
- după Braul cu Jnepeni am urcat o portiune din Creasta Viilor Senzatii (sau Creasta Frumoasa) pentru a evita pe cat posibil grohotisul din firul Secii Costilei. Senzatiile participantilor au fost pe măsura numelui crestei
- lângă Coltul Malinului grupul s-a împărțit: Miki si Tudor (participant incognito si pe cont propriu, in afara grupului) au urcat Coltul, profitand de ocazie pentru a încerca o premiera Carpati.org , iar restul am mers pe Hornul Ascuns. Ne-am reintalnit cu totii in creasta Malinului înainte de Dintele dintre Colti
- Hornul Ascuns nu are pitoane de asigurare pe prima lungime (noi n-am găsit). In lungimea finala sunt doua, pe dreapta, insa capul de coarda se pare ca urca mai bine decât vede Carpati.org așa ca si aici s-a mers la liber
- odată ajunsi in BMC, datorită orei înaintate si sub amenintarea ploii am reconfigurat traseul. Am renunțat la urcarea in Braul de Sus si am continuat pe Braul Mare pana in Valea Priponului apoi pe traseul propus
- tura s-a incheiat după 12 ore iar participantii au rămas cu regretul ca nu a mai fost timp pentru a sărbători reușita, rămânând ca fiecare sa o facă pe cont propriu Carpati.org
- de prea multe ori pe traseu m-am simțit ca într-o zi lucrătoare, un telefon sunand insistent. De data viitoare închisul telefonului pe durata deplasarii va fi condiție obligatorie de participare. Macar pentru faptul ca asa e la orice spectacol, iar spectacolul naturii si colegii de tura merita si ei respectul nostru ...

Duminică, 21 septembrie 2014 - 17:36

bianca_nicol..

Multumesc mult de tot pt acceptarea mea la traseu,data viitoare promit sa inchid telefonul,nu a sunat totusi de prea multe ori,sui nu numai la mine,oricum,am raspuns doar de cateva ori...o tura foarte frumoasa,de la care am avut ce invata,de la maestrul Mugurel!

Duminică, 21 septembrie 2014 - 21:54

jelearazvan

Foarte tare tura, multumesc Mugur!
Pozele facute de mine le gasiti aici: http://we.tl/lbksnpt26Q
Bafta.

Duminică, 21 septembrie 2014 - 22:38

alexcr

Mai mult decat benefica tura pentru intelegerea zonei in teren. Multumesc, pe data viitoare!