Octombrie 2019

Noiembrie 2019

Varful Doamnele
Muntii Bucegi

Rasplata muntelui (Muntii Fagarasului)

In perioada 11-12 octombrie, in muntii Fagaras s-a desfasurat o alta editie a concursului de activitati utile pe munte, intitulat "Maslina inghetata", organizat de Asociatia Montana Carpati. Concursul s-a desfasurat pe traseul Piscul Negru - refugiul Caltun, apoi varful Negoiu.

Intre cab. Piscul Negru si refugiu s-a punctat greutatea transportata. La refugiu s-a apreciat activitatea gospodareasca a fiecaruia. Iar duminica s-a tinut cont de condititia fizica a persoanelor la urcarea pe varful Negoiu.

Concursul din acest an s-a adresat in special celor care au vrut sa puna umarul acolo unde este nevoie si sunt pasionati de miscarea in aer liber. Scopul principal al concursului « Maslina Inghetata » era acela de promovare a activitatilor utile pe munte, ca o forma de a petrece timpul liber in mod util si placut sub "deviza": imbinarea utilului cu placutul, iar seara la refugiu de a ne cunoaste mai bine semenii, langa vinul fiert la primus oferit de Asociatia Montana Carpati.

Hehe, probabil credeti ca m-a afectat aerul tare de munte :d.

Nu, sau, da... m-a afectat in sensul bun al cuvantului, sunt inca aproape de ceruri, acolo sus :D.

Sunt cateva ganduri care mi-au venit in minte atunci cand am citit despre Concursul de catarare din Macin, Maslina de Aur. Sper ca dnul Marian Anghel nu se va supara si va aprecia gandurile mele si analogia creata.

Hai sa clarific situatia: stiti ca la intalnirea de vara s-au discutat diferite proiecte, printre altele si de micile reparatii de la refugiul Caltun. Cand am auzit... stiam ca trebuie sa fiu acolo. Muntele Fagaras merita "ajutor" din partea noastra.

Si asa se ivi nenumarate probleme de rezolvat.

Inca de la intalnire am promis Asociatiei Montane Carpati ca vom face o actiune anul acesta. Zis si facut.

Plec pe 24 septembrie pe "teren", la fata locului, sa vedem ce ne trebuie, sa iau masurile, sa-mi fac idee ce trebuie reparat, sa fac poze care sa ma ajute acasa, caci doar vazand la fata locului stii de ce este nevoie si de ce nu.

Priciurile cam asa aratau: lipsa scandurile de la etaj si vechea masa .. pe post de banca.

Cornierul din spate pe care se sprijineau scandurile nu exista.

Prima problema: cornierele erau puse pe latime si nu pe lungime, asta insemna scanduri lungi de 180cm, deci si groase ca altfel se rup. Grosimea inseamna si greutate, lungimea inseamna si incomoditate.

Asa m-am facut mester dulgher, vopsitor si multe altele si am facut niste scanduri si o masuta, spuneti voi daca-i bun sau nu :d.

A doua problema: de unde oameni sa care atatea ?

He he, gasim si la asta solutie: vine ideea sa facem si o tura mai deosebita. O actiune legata de o tura mai "serioasa" la munte nu poate fi refuzat usor Smiley. Se numeste: Corupere :D

"Coruptii":

Alex Dima
Mihai
Gabriel Kiss - gabrielbv

Si uite asa ne adunam cu mic cu mare, 19 persoane.

Pe 5 octombrie, duminica, dupa ploaia zdravana de 13 ore, a treia problema: Zapada mare in Fagaras, drumul transfagarasan blocat, vesti de genu pericol de avalansa...

Negru de furie, ca un cal incapatanat, finisam scandurile – masa, fara sa tin cont de aspectele amintite. Si uite ce a iesit. :d

Joi, dupa ce ne sfatuim cu Salvamontul din Sibiu si ne asiguram ca nu sunt probleme de acces si de siguranta, punem la cale actiunea.Ne intalnim la Piscul Negru, initial doream de la Balea, dar fiind zapada prea mare, am ales in unanimitate varianta a doua.

(Gabriela, s-a dovedit a fi o alegere buna cu Piscul Negru, am vorbit cu Andreea, persoana care s-a intors pe traseul amintit si a spus ca a fost foarte dificila pargurgerea traseului, asa ca Smiley, multumim de idee).

Impartirea materialelor.

Gata de drum.

Insirati.

Unii scanduri, altii fiare :d

Ce or fi zicand cei de la cabana... astia's nebuni, rateaza meciul de sambata seara, ca sa se faca "catari" si sa stea in frig in refugiu :d.

Pe deal in sus.

Ajungem in 3 ore jumate si ne punem in actiune, asamblam, gaurim, insurubam, ajustam :D

Si uite ce a iesit.

Masa fixata la scheletul patului sa nu se poate muta, fura :D.

Dar stiiti ca trebuiesc si incercate, luate in primire, control CTC Smiley.

Si uite asa ajungem in sfarsit si la vinisorul mult dorit.

Degustarea vinului.

Bun, bun, merge.

Prepararea vinului fiert la primus. Alti mesteri priceputi.

Si pe urma discutii, prezentari, povesti, felicitari... era greu de oprit pe unii Smiley

Si o noapte lungaaaa, nedormita. Afara un vant puternic, ceata de nu vedeai nimic.

Cu greu ne ocupam locurile... 19 persoane, inghesuiala mare pe metru patrat, cam greu, dar insistam si insistam.

Eu imi sustineam parerea ca a doua zi va fi senin si frumos. Ce or fi zis si colegii, a baut saracu destul, nu mai stie ce vorbeste. Toata seara vorbea intruna, abia am putut sa-l scoatem din priza.

Punem ceasul la 6:30 si surpriza: cer senin, fara vant si un rasarit ca la carte.

Poze peste poze.

Negoiul, scaldat in lumina Soarelui, ne astepta nerabdator.

Lacul linistit, fara valuri ca altadat.

Colegii la scaldat in razele diminetii.

Ceva tente pentru concursul lunii (poate ma ajutati, care sa-l aleg).

Scuze pentru gunoiul de pe CCD, astea-s conditiile vitrege la munte si le observi doar acasa Smiley

Hi hi, cate observatii negative va primi aceasta poza (cu orizontul stramb :D - Metalu' e de vina, nu si-a tinut drept "aparatul").

O ultima poza inainte de plecare.

Lacul inghetat.

"Siluete" cu Negoiul.

Privire in gol.

Urcarea spre Strunga Doamnei.

In Strunga Doamnei.

Rasplata muntelui:

Cer senin, vizibilitate maxima, peisaje de milioane langa oameni dragi, langa Oameni de Munte. Foarte rar s-a lasat "vazut" in totalitate acest minunat munte, acum insa ne-a primit cu bratele deschise, "s-a aratat" in intregime Smiley.

Cozia, Buila:

Mai sus decat norii.

Strunga Dracului, zapada mare, lanturile sub zapada.

Veselie spre Negoiu.

Pe Negoiu cu o parte din echipa. (o parte din colegi au ales varful Lespezi, fiind de mai multe ori pe varful Negoiu).

Cum nu ne place sa parcurgem la intoarcere acelasi traseu, am ales sa coboram pe partea opusa muntelui Lespezi.

La final de tura.

Concluzii:

1. Castigatorii concursului, toti cei 19 carpatisti prezenti in aceasta tura. Desi unii intradevar au carat mai mult, consideram o performanta si faptul ca cei cu o conditie fizica mai slaba si-au depasit limitele in acest sens. Daca o singura persoana ar fi lipsit, ar fi fost foarte greu sa impartim materialul pe care l-ar fi transportat el. "Puzzle"-ul asa a fost complet.

2. Mie personal, satisfactia maxima mi-a fost acel spirit de echipa care a doborat orice obstacol, lipsuri, etc, ivit pe parcursul pregatirii si derularii actiunii.

Fiecare si-a oferit cate un pic din priceperea lui, dar foarte esential reusitei actiunii. Sper ca va veti aminti cu drag si veti povesti la prieteni-copii vostrii actiunea din weekendul trecut.

3. Au fost pareri contra actiunii, ca nu merita acest efort, ca probabil nu o sa apuce primavara Smiley. Poate ca sunt prea optimist, dar sa speram ca totusi, incet-incet oamenii vor realiza, ca totusi e bine sa-si poate consuma mancarea pe o masa, sau ca ii mai revine un loc de dormit dupa o tura la munte.

4. Echipa Carpati.org are potential nebanuit.

P.S. Gabriela Varveri, sper sa ma ierti ca totusi am postat in seara asta acest jurnal, dar stii, oamenii au nevoie de Munte ca de "paine calda", lunea, pentru a suporta mai usor o saptamana de lucru epuizanta.

Pe curand.

Luni, 13 octombrie 2008 - 03:00

tudor_sid

Bine spus "paine calda", e foarte buna luni dimineata, insa ce pot sa spun, am ramas placut impresionat de activitatea "carpatistilor", usor-usor se misca lucrurile si nu pot decat sa felicit persoanele care au participat si care au alcatuit "echipa" la reamenajarea interioara a refugiului Caltun..

Luni, 13 octombrie 2008 - 03:06

gabrielbv

Mai , dar acesti "carpatisti" doar muncesc? Nici nu dorm?
Teodor asta este si scopul...multe lucruri fie marunte , fie mai deosebite, doar de noi insine depind! Sper sa fi facut pofta pentru comunitatea Carpati.org.

Luni, 13 octombrie 2008 - 03:09

tudor_sid

Eu deja nu mai am dorm, da aveti dreptate, depinde doar de noi, insa atata timp cat se vor face actiuni cel putin ca acesta, si oamenii care au aceelasi scop se vor aduna, cred ca lucrurile vor merge spre bine.

Luni, 13 octombrie 2008 - 03:14

mariusadx

Ce surpriza placuta sa deschid calculatorul la 3 dimineata,abia ajuns acasa din aceasta tura si sa vad acest jurnal.
Ce pot sa zic decat :felicitari Gabi pentru jurnal dar mai ales pentru tot efortul depus pentru organizarea acestui proiect.
Consider ca desi esti organizator al primei editii al concursului "Maslina inghetata" meriti pe deplin sa fii si castigator al acestuia.
Ma bucur ca am putut face parte si eu din acesta echipa mi-a facut mare placere.
Sa ne vedem cu bine la cat mai multe asemenea activitati utile si placute , cum zicea Gabi.

Luni, 13 octombrie 2008 - 03:26

edics

Gabi, functionezi pe baterii? Doar asa, schimbandu-ti bateriile mai aveai energie sa si scrii in noaptea asta, de acord cu Marius pt "Maslina Inghetata" tu esti cel care o merita.

Sa ne mai vedem la un vin fiert ca asta si cu scopuri asemanatoare.

Luni, 13 octombrie 2008 - 08:15

baltarel

Intradevar, rasplata muntelui, s-a vazut a doua zi cand a-ti avut parte de privelisti de vis.
Primele poze din jurnal mi-a amintit de vremurile copilariei cand umblau spatari cu spetele toamna prin sat.
Felicitari si multumiri si din partea mea, a-ti facut o treaba de cinste, inca odata felicitari!

Luni, 13 octombrie 2008 - 08:38

cibotarum

Imbinarea utilului cu placutul intr-un mod frumos. Si practit. Ati facut un lucru formidabil, demn de laude. Felicitari. O singura obiectie am totusi, la vinul ala fiert, nu am vazut nici o felie de mar ionatan. Sau nu stiti reteta? Pentru ceea ce ati facut, merita data viitoare sa va facem cinste cu o cana de vin preparata in mod "futurist": cateva stafide si o felie de mar aruncata in cana. In rest, numai de bine.

Luni, 13 octombrie 2008 - 09:11

gabrielbv

Hoho, deja curg incurajarile. Sa inteleg ca trebuie sa ma apuc de proiectul urmator?
@Marius@ Maslina intre timp si-a facut 18 pui Carpati.org . Castigatorii suntem cu totii , inclusiv turisti care isi vor odihni trupurile obosite , si vor servi masa in refugiu.
@Edics: Vinul fiert si consumat s-a transformat in energie Carpati.org si inca tine.
@Cibotarum: Ne-ati prins aici binisor, se pare ca nu stim reteta, traditia. Promitem ca ne documentam privind vinul fiert in mod "futurist".

Luni, 13 octombrie 2008 - 09:19

floriana

Felicitari tuturor pentru munca depusa, dar mai ales pentru pasiunea muntelui! Pentru voi si rasplata muntelui a fost pe masura.
Multumim Gabi pentru jurnal. L-am adaugat cu draga inima si bucurie in colectia cu amintiri.

Luni, 13 octombrie 2008 - 09:21

annastan

Fain jurnal ! Ma bucur ca exista astfel de activitati. Bravo super traba ati facut. Eu cred ca va rezista mai multa vreme ce e acolo.

Luni, 13 octombrie 2008 - 09:24

vladut

A iesti super bine toata treaba, si ne-a rasplatit frumos munteleCarpati.org.La cat mai multe actiuni de genul!

Luni, 13 octombrie 2008 - 10:04

varverica

Eu zic asa: una dintre cele mai faine ture pe care le-am facut, din toate punctele de vedere. Bravo Gabi, bravo celor care au carat doagele si fiarele Carpati.org

Desi am zis ca ma supar, nu ma supar... luni dimineata e perfect Carpati.org

Luni, 13 octombrie 2008 - 10:06

gabrielbv

Gata si cu lista participantilor.
Ovidiu Cosma - ovidiu
Gabriel Kiss - gabrielbv

Luni, 13 octombrie 2008 - 10:51

octavian67

Felicitari Gabi pentru initiativa, organizare si pentru daruirea de care dai dovada. Felcitari tuturor participantilor la aceasta actiune. Eu unul sunt placut impresionat. Foarte frumos ceea ce ati facut. Iar rasplata muntelui de a 2-a zi dimineta s-a vazut clar. Carpati.org
Felicitari inca o data si numai bine.

Luni, 13 octombrie 2008 - 11:17

dorina_fagaras
dorina_fagar..

Scoateti-l careva din priza! Carpati.org
Gabi, felicitari pentru initiativa si pentru punerea in practica! O treaba excelenta care a reusit datorita sufletului pe care l-a pus fiecare.
Toata consideratia pentru toti cei care au carat materialele si au facut sacrificii, fiecare pe masura lui.
Poate astfel si noi, cei care am fost acolo am inteles cat de greu, cu cat efort se poate construi ceva.
Iar daca noi toti am pus cate un pic de suflet, Cineva acolo Sus ne-a rasplatit cu o zi de vis ... o zi cu un senin desavarsit, asa cum foarte rar se poate vedea in muntii Fagaras.
Si intr-adevar, castigatorul concursului este Gabi, pentru tot ceea ce a facut pentru ca aceasta actiune sa fie posibila... si pe langa el fiecare participant in parte... prin tot ceea ce a trait acolo, premiul cel mare fiind bucuria de a fi putut face ceva pt ceea ce iubim.
Felicitari inca o data tuturor... sunteti cu totii niste oameni minunati!

Luni, 13 octombrie 2008 - 11:24

metalgreu

A fost o tura care a imbinat utilul cu placutul. Vreme excelenta duminica, si un varf Lespezi foarte primitor.

Pe langa actiunea reusita de a sporii confortul refugiului caltun la 2 flori de colt, si tura de duminica (vreme superba), ar mai fi de mentionat o valiza foarte incapatoare Carpati.org

Luni, 13 octombrie 2008 - 11:25

gabrielbv

Continuati, continuati, ca imi place Carpati.org.

@Cosmin-Metalgreu e super incantat de faptul ca dupa un an si ceva de incercari a ajuns in sfarsit pe Lespezi Carpati.org

@Dorina : Intr-adevar , acum am vazut si simtit cat de greu e sa faci un lucru marunt, si am vazut de atatea ori cat de usor e sa-l distrugi intro fraciune de secunda..

Sa speram ca incet incet reusim sa-i sensibilizam comunitatea de pe aici.

Luni, 13 octombrie 2008 - 11:33

pisti2004
Cort

Superba actiune,superb grupul,poze minunate descriere excelenta!minunat colectiv!!Carpati.org)toata stima si respectul :Stefan Baia Mare

Luni, 13 octombrie 2008 - 11:34

gabrielbv

@pisti2004 : despre ceea ce vorbit se numeste: Asociatia Montana Carpati Carpati.org
va multumim pt aprecieri.

Luni, 13 octombrie 2008 - 11:39

codrin_berar..

A fost bestiala toata actiune. La tot mai multe asemenea actiuni. Felicitari tuturor. Carpati.org

Luni, 13 octombrie 2008 - 11:52

veteranul1

Jos palaria! Felicitari tuturor! Sa speram ca nu vor aparea "binevoitori", care sa isi dovedeasca maiestria la sculptat in lemn si focuri de tabara.

Luni, 13 octombrie 2008 - 11:57

suru

Cele mai multe felicitari le merita gabrielbv (motoru actiuni)
Felicitari si pentru ceilalti participanti.
Sa ne auzim sanatosi!

Luni, 13 octombrie 2008 - 12:26

vintila

Cum nu ma pricep la cuvinte, o sa spun simplu -"RESPECT"

Luni, 13 octombrie 2008 - 12:35

Felicitari fetelor! Ma bucur ca nu m-ati uitat Carpati.org

Luni, 13 octombrie 2008 - 13:03

cipicernat

No am tot asteptat sa-mi gasesc cuvintele si le-am gasit tocmai la Cristi in comentariu: RESPECT. Carpati.org

Luni, 13 octombrie 2008 - 13:03

mihai.telema..

Ca obicei (?) unii au tras chiulul de la munca patriotica undeva prjn Hasmas Carpati.org
Doua întrebari :
- de ce poza aia cu ochelarii de soare e strâmba ?
- cu ce fel de bait au fost date scândurile, ca sa stiu cât de mult fum o sa faca daca le dau foc ?
Multumesc pentru raspunsuri Carpati.org

Luni, 13 octombrie 2008 - 13:09

gabrielbv

@Mihai Cum sa va uitam , aveam nevoie de ceva carcoteli si pe acolo, un sfat bun legat de starea zapezii, etc, o mana de ajutor Carpati.org
Solutia acea este un minereu dizolvabil in apa este pentru protectia lemnului si este contra: mucegai, ciuperci, foc, hidro, mai pe romaneste anti de toate. Asa scrie in prospect Carpati.org

Cu chiulul din Hasmas, cu totul deacord

@ Cipi : dar ce greu iti gasesti cuvintele , le-ai consumat pe toate in jurnalul tau de asta noapte. Apropo , aseara radeam ca sacelenii au pus monopol pe jurnale.

Luni, 13 octombrie 2008 - 13:22

cipicernat

Pai asta a fost scopul vizitei in Hasmas, ridicarea Sacelelui la gradul de cel mai bine reprezentat oras la nivel de jurnale. Carpati.org

Luni, 13 octombrie 2008 - 13:26

mihai.telema..

Uitasem la comentariul preceded : piulitele sunt de 10 sau de 13 ?
Pe de alta parte, nu vad deloc ce este haios în monopulul sacelenilor Carpati.org

Luni, 13 octombrie 2008 - 13:27

odin

Sa speram ca vor tine si nu li se vor da foc! Nu va fi pacat, va fi crima asa ceva...un atentat sangeros impotriva acelor suflete mari care au realizat acest lucru. Sa speram ca vor fi cat mai multe actiuni asemanatoare.

Luni, 13 octombrie 2008 - 13:27

Oras ? :-O

Luni, 13 octombrie 2008 - 13:30

cipicernat

Mihai, nu trebuie sa fie ceva haios, Gabi a dovedit mai sus ca luam lucrurile foarte in serios. Carpati.org

Luni, 13 octombrie 2008 - 13:31

gabrielbv

@Mihai: Suruburile erau de 8 mm, cheia cu care am strans piulitele de 13 Carpati.org
Are vreo importanta dimensiunea?
Si eu am uitat sa raspund... Ochelarii erau stramti din cauza vinului consumat, probabil.
Mai rau , municipiu! Dar stiiti ca Cipi e modest.

@Odin: da , sa speram ca vor aprecia efortul depus turistii ajunsi acolo.

Luni, 13 octombrie 2008 - 13:34

aragonit

Daaa, prea frumos, prea primitor muntele, prea mult vant noaptea, prea frumos timpul duminica, prea scurta viata, prea bune afinele, prea... A fost frumoooos. Felicitari tuturor, si mai ales pentru organizare/organizator. Sper sa fim o mare familie si sa nu uitam ca cel mai important lucru pe lume sunt PRIETENII... muntele, brazii, florile de colt...
In rest raman amintirile.

Luni, 13 octombrie 2008 - 13:42

felicia

Felicitari tuturor!

O alta echipa de carpatisti va privea din Calimani Carpati.org

Luni, 13 octombrie 2008 - 13:53

gabrielbv

@Felicia: Aaa, voi erati ? Am vazut muntii Calimani dar nu v-am recunoscut. Carpati.org
( se vedeau foarte departe niste munti , am presupus ca erau Calimanii, nu stim insa sigur, dar se vedeau niste munti inalti ).

Luni, 13 octombrie 2008 - 14:02

alexus

Felicitari!
La cat mai putine astfel de actiuni sau la cat mai multe refugii pastrate intregi si curate.

Luni, 13 octombrie 2008 - 14:08

mihai.telema..

Importanta dimensiunea ca sa stiu ce cheie sa iau cu mine Carpati.org

Luni, 13 octombrie 2008 - 14:22

edics

Degeaba cari cheie sunt mutilate suruburile si DA dimensiunea conteaza Carpati.org, daca se gresea la masuratori se ducea totul de rapa sau ma rog pe rapa in jos...

Vreme buna sa fie si timp ca de restul incet incet ne ocupam, nu de alta dar a fost tare bun vinul Carpati.org

Luni, 13 octombrie 2008 - 15:15

vladonne

Cred ca sunt printre ultimii dintre participanti care vad jurnalul.

Ce pot sa zic, in primul rand tin sa il felicit pe Gabi pentru efordul depus, cat si pe organizatori si pe fiecare membru care, asa cum a spus si Gabi, si-a indeplinit treaba cu draga inima.

Nu prea mai am cuvinte acum, si asta nu datorita fpatului ca nu mai am de ce sa ma leg, ci pentru ca sunt prea mult lucruri frumoase care ar trebui mentionate. In primul rand vremea a fost geniala, daca prima zi era un vant de te zbura pe sus, mai ales seara, a doua zi vizibilitatea m-a lasat cu gura, efectiv, cascata. Cat de mult puteam cuprinde cu privirea! A, si referitor la muntii pe care i-am vazut itindu-se de sub plafonul de nori, le-am luat azimutul si acum m-am uitat pe harta Romaniei. Primul "mototoi" Carpati.org ar fi Hasmasul plus Giugeul, al doilea Gurghiul, al treilea Calimaniul (nu ne-ati facut si voi cu mana ca musai ne vedeati Carpati.org) si ultimii, cei mai departati Rodnei.

Nu in ultimul rand vreau sa ii felicit pe cei doi care au ramas sa caute apartul foto: Gabi si Dorina. Un gest care m-a surprins placut si demn de toata stima!!!!

Inca o data carari cu soare (nici cum am avut ieri ca suntem toti rosii la fata cu ochelari de piele alba Carpati.org ), Vlad

Luni, 13 octombrie 2008 - 15:19

baltighost

Felicitari! Frumos ati imbinat utilul cu placutul!

Gabi, rar mai gasesti oameni atit de generosi ca tine!

Luni, 13 octombrie 2008 - 16:18

mastroiani

Ma inclin in fata voastra.

Ce mult mi-as dori sa completez afurisita aia de adeziune.

Luni, 13 octombrie 2008 - 17:32

urlea2002

@ mastroiani: Si cine te opreste?...Carpati.org

Bravas tuturor pentru reusita!!!!
Si un "La multi ani" pentru un vajnic carator de fiare, pe care nu l-am mai prins pe mobil nicicum. Sper ca l-ati sarbatorit cum se cuvine..Carpati.org

Luni, 13 octombrie 2008 - 17:53

urlea2002

@gabrielbv: pentru concurs..imi place mult poza din mijloc, cea jumi-juma' cu soare si umbra..Carpati.org

Luni, 13 octombrie 2008 - 17:55

iancudan

Bravo! Ati facut o treaba minunata!Muntele a fost primul care v-a rasplatit! As vrea sa va cunosc!Data viitoare, daca aflu ,ma alatur si eu!

Luni, 13 octombrie 2008 - 18:46

valleanu

super frumos; sper cand o sa mai ajunjem sa gasim cum am lasat.

Luni, 13 octombrie 2008 - 19:22

marasb

mega tare!!!sa fiti sanatosi voiosi sa il puteti folosi si ma bucura enorm ca dupa vara asta caldarea lacului caltun si refugiul sunt home sweet home!!!
Felicitari si calde strangeri de mana tuturor!

Luni, 13 octombrie 2008 - 21:17

mugur_m

respect pentru participanti si pentru munca lor

Luni, 13 octombrie 2008 - 21:17

mike

Pentru ca Gabi s-a dovedit un brav organizator (ce mi-ar place sa am si eu sefi asa de implicati ca el) si pentru ca a zis ca mai vrea proiecte l-am rapit si pentru Piatra Craiului Carpati.org
Si dovada clara a faptului ca ati gandit frumos este muntele, care v-a primit la inima, cu vreme buna, fara drumuri inchise etc Carpati.org.Stie pe cine sa isi aduca aproape si pe cine sa rasplateasca.

Luni, 13 octombrie 2008 - 22:36

Robert Roberty de Chamonix
Bravo à toute l'équipe pour ce travail qui profitera à de nombreux montagnards, carpatistes et alpinistes. J'espère visiter un jour ce lieu et profiter de vos efforts.
Amical et montagnard salut!

Marți, 14 octombrie 2008 - 12:25

codrin_berar..

Iata si traducerea ca am fost rugat sa fie si in romaneste: ' Felicitari intregii echipe pentru munca depusa de care vor profita multi montaniarzi - Carpatisti dar si Alpisti. Sper sa vizitez si eu intr-o zi si sa profit de efortul vostru. Un salut amical de montaniard ' Robert Roberty de Chamonix

Marți, 14 octombrie 2008 - 12:52

mihai.telema..

Exista un Roberty Manuel la Passy si un Roberti Michel la Thonon les Bains Carpati.org

Marți, 14 octombrie 2008 - 13:00

codrin_berar..

Roberty Manuel este fratele meu vitreg

Marți, 14 octombrie 2008 - 13:06

No bine Carpati.org

Marți, 14 octombrie 2008 - 13:17

andreea_rapa
andreea_rapa..

ma bucur ca v-am cunoscut. A fost o experienta foarte placuta pentru mine. Actiunea a fost de nota 10: ajutor muntelui,distractie,prieteni noi plus o tura excelenta.
Felicitari tuturor celor care au organizat si participat!
Data viitoare o sa luam cu noi o valiza si mai mare ...sper cat mai curand.
Gabi, bafta la concursul foto! iti tin pumnii!

Marți, 14 octombrie 2008 - 17:46

gabrielbv

Uite asa am mai castigat un membru nou pt siteul nostru.
Frumos si Bine ai venit!
Data viitoare o sa ai un cui si un ciocan pregatit doar pt Tine Carpati.org.

Marți, 14 octombrie 2008 - 18:10

oleg

Ati facut o treaba faina! =D>

Marți, 14 octombrie 2008 - 18:13

andreea_rapa
andreea_rapa..

Multumesc! Placerea e de partea mea sa cunosc oameni ce indragesc, ba mai mult iubesc muntele

Marți, 14 octombrie 2008 - 18:20

dorubv

Ma inclin in fata tuturor participantilor! Citind jurnalul am trait sentimente care nu m-au incercat pana acum...

Marți, 14 octombrie 2008 - 21:36

piscul

Superba actiune si mai ales mult respect si multumiri celor care au luat parte la actiune,sper sa mai fie astfel de actiuni anul acesta cat a mai ramas din el.......

Marți, 14 octombrie 2008 - 22:09

donieelena

faina actiunea. meritati tot ce este mai bun. sa renuntati la meci?...
felicitari tuturor!

Miercuri, 15 octombrie 2008 - 10:05

catalina_curly
catalina_cur..

Nici nu stiu de unde sa incep:

1.Nu am vazut atatea comentarii la un rt !

2.Ideea ta este una de apreciat si de luat in considerare , pana si vremea a tinut cu voi!

3.Felicitari celor care au depus efortul!

4.Poze faine , oameni faini , tura faina!

Joi, 16 octombrie 2008 - 23:52

costel2007

O extraordinară faptă și cred că satisfacția lucrului împlinit este cea mai mare răsplată pentru voi. Sunteți unici! Optimismul meu spune ca lucrarea voastră va rezista în timp. S-ar putea însă ca vreo minte tâmpă sa-și scrijelească numele-i blestemat în scândura mesei sau a priciului. Și iată un prilej de replică la "Pinguini" ; voi, cei nouăsprezece minunați oameni de munte constituiți-vă în grupul "Castorii".
Cu tot respectul pentru voi, C. Asandei

Sâmbătă, 25 octombrie 2008 - 01:31

goaga

Dupa ce a avut loc intilnirea din Leaota se pot spune doua cuvinte :Zis si facut. Felicitari "motorului" si tuturor participantilor la Maslina Degerata.

Joi, 30 octombrie 2008 - 18:50

gabrielbv

Multumim D-ul Catalin ( Goaga ) pt gandurile bune. Stiu, am stat aproape la sedinta din Leaota. Da. ideea atunci s-a nascut... si am incercat sa nu ne pierdem vremea inutil.
Asa ca ne-am vazut de treaba... sunt atatea de facut...timp si bani sa avem.
Acum urmeaza refugiul Diana... ( Maslina Dezghetata Carpati.org).

Joi, 30 octombrie 2008 - 22:14

mihai.telema..

Când e prevazuta Maslina desfundata ?

Joi, 30 octombrie 2008 - 22:46

gabrielbv

@Mihai: Fiind vreme buna, am fost la suprafata, urmeaza vremea rea, urmeaza pesteri, galerii. Gasim noi ceva de desfundat si pe acolo Carpati.org.

Joi, 30 octombrie 2008 - 23:12

joffre

.... da ...da ..intradevar ceva extraordinar in tot ce ati facut,nu mai am ce adauga decat sa va -FELICIT PE TOT GRUPUL-
.... si noi la vremea noastra am construit un adapost suspendat pe patru brazi la inaltimea de cca.opt metrii, cu aces pe o scara din bile de brad,iar in interior am pregatit doua priciuri cu fan drept saltele,zona se afla la limita codrului de brad spre zona alpina la baza unui traseu f.greu si nemarcat ,pe care doar putini se incumentau sa urce .

Vineri, 28 noiembrie 2008 - 18:22

bunicu

As putea sa spun ca de la construirea refugiului prin anii '70 drept sa spun nu-mi aduc bine aminte exact si nu ma duc la biblioteca sa par destept, nu cred ca a mai fost o actiune asa concertata pentru Caltun.In alta ordine de idei in vremea comunistilor era o sustinere materiala deosebita pentru ca era ordin si trebuia sa para ca realizarile erau facute de tineri inflacarati......etc..... etc .Iata de ce am ramas fara glas la o asemenea reusita ...un trumf impotriva lipsei de civilizatie a romanului de rind care din pacate se mai afla si printre noi muntosii. Voi mi-ati aratat ca mai e o speranta de bine pentu Romania . Cinste voua!

Luni, 5 ianuarie 2009 - 17:18

Buna tuturor.

In week trecut am parcurs traseul Balea - lacul Caltun - vf. Negoiu - Custura Saratii - cab Negoiu cu fiul meu de 15 ani. Prima lui tura in Fagaras, prima noastra tura comuna mai de "2 bani".

Tin sa va informez ca scandurile din refugiu sunt exact cum le-am lasat, necioplite , nedistruse, nepuse pe foc, nu lipseste niciuna.

Masa la fel, intacta, inca cu afisul plastifiat pe ea. Cei drept o treime nu mai exista dar na, totusi in toamna , peste 1 luna facem 3 ani. Desi l-am prins cu suruburi de scheletul patului - sa nu fie scos afara sau coborat sau distrus , acum este "liber" intre doua bancute, fara sa fi fost furata.

A fost o placere sa imi aduc aminte de acea tura , o tura frumoasa , utila, alaturi de prieteni , alaturi de oameni adevarati.

Va multumesc incaodata pt ajutorul vostru, fara de care nu s-ar fi putut realiza acea actiune.

Sa speram ca vor mai fi si altele.