Octombrie 2014

Muntii Fagarasului

Noua aparitie editoriala

Cabana Curmătura din Muntii Piatra Craiului

Conditii: - 44 locuri (in cabana si anexa)
- Cabana: camere cu 2, 3, 11, 12 locuri
- Anexa: 2 camere cu 4 locuri, 1 camera cu 8 locuri
- Bufet si restaurant (slow food, NU fast food)
- Apa de la izvor, curent electric (generator)
- Program sala de mese: 07.00 - 23.00 (dupa ora 23.00 sala de mese se inchide ! )
- Localizare: Pe versantul sudic al Pietrei Mici, in Poiana Curmaturii, sub curmatura dintre Piatra Mica si Varful Turnul Pietrei Mari, reprezentand o baza de plecare in traseele din zona
- Acces: Traseul turistic prin Prapastiile Zarnestiului , marcat BA; traseul turistic marcat BG de la Fantana lui Botorog; sau BA+BG prin Valea Crapaturii
Altitudine: 1470 m

- ceai (250ml) - 2 lei
- ceai cu rom (200ml + 50ml) - 6 lei
- ciocolata calda (200ml) - 3 lei
- cafea mare (200ml) - 8 lei (zahar, lapte inclus)
- cafea mica (100ml) - 4 lei (zahar, lapte inclus)
- vin fiert (250ml) - 5 lei
- palinca (100ml) - 8 lei

- Cabana este deschisa tot timpul anului
- Iarna trebuie facuta rezervare pentru weekend, iar vara pentru orice perioada! Nu se poate dormi in sala de mese !

- Cazarea se face NUMAI pe baza actului de identitate

Pentru detalii despre transport Brasov - Zarnesti si retur http://www.regiotrans.ro/mers_total_relatie.php?sectie_id=2&relatie_id=3
Actualizat: Sâmbătă, 31 mai 2014
ATENTIE!
Toate comentariile neactuale au fost eliminate!
Va rugam POSTATI NUMAI IMPRESII (pozitive sau negative) despre cabana/refugiu, dar SI ACTUALIZARI DE PRETURI, conditii, etc. COMENTARIILE CE CONTIN ACTUALIZARI SE VOR INACTIVA ULTERIOR!
Pentru ALTE DISCUTII, va rugam folositi sectiunea FORUM (dupa apelarea functiei SEARCH)! Va multumim!

serban.nistor
serban.nisto..

Am ajuns la cabana pe 26 iulie 2014. Gazda foarte primitoare, la fel ca de fiecare data cand am ajuns la Curmatura, iar atmosfera asa cum ar trebui sa fie la orice cabana de munte (muzica si voie buna). Din pacate, ca in cazul tuturor cabanelor usor accesibile, ceva cocalari prezenti care nu au notiunea de bun simt si li se pare normal sa-si lase toate gunoaiele in urma in sala de mese (obisnuiti cu femeia de serviciu de la mall care vine sa stranga dupa ei, probabil).
Pentru cazare este nevoie de un act de identitate (buletin, permis, pasaport) ce il predati la primirea camerei si vi se va returna la final, odata cu achitarea ei (cel putin asa a fost in cazul meu).
Desi weekend si in toiul verii am putut rezerva 3 paturi cu 36 de ore inainte de a ajunge la cabana. Aici a fost clar vorba de noroc, deoarece de regula in weekendurile de vara cabana este plina (poate de vina a fost vremea instabila din ultima perioada).

Preturile la cazare au ramas aceleasi.
Preturile la mancarurile si bauturile reci/ambalate/imbuteliate nu le-am retinut si nu am facut poza, dar s-au majorat si acelea (sigur o bere Ursus am vazut ca era 6 lei).

Luni, 11 august 2014 - 21:34

marius_gxg

Am fost in WE 24-25 mai. A fost cald in cabana, nu a fost nevoie de sacul de dormit. Foarte multa ospitalitate si atmosfera placuta. De mentionat ca este o cabana cat de cat accesibila si prin urmare e posibil sa intalniti si grupuri de pantofari intermediari in cautarea unui loc pentru o betie de weekend. Mie cel putin mi s-a intamplat cand am fost dar mi-a placut atitudinea cabanierului in a ii tine sub control.

Joi, 29 mai 2014 - 00:20

andynho

Cabana a fost renovata,iar preturile au ramas aceleasi.
Ospitalitatea e la ea acasa la Curmatura.

Sugerez celor ce merg in weekend la Curmatura,sa rezerve locurile cu minim 3 saptamani inainte.

Joi, 11 iulie 2013 - 16:13

dudu_alexf

Am gasit cabana foarte curata si bine ingrijita. Cabanierul este de nota 10. Preturile au crescut la camera cu 2locuri(doua paturi inguste suprause)-100lei si la camera cu 3 locuri-150 lei. In general o impresie buna, dar pacat ca daca tot au renovat-o acum cativa ani nu au putut sa traga apa in cabana pentru a face o baie.

Sâmbătă, 29 iunie 2013 - 09:12

hana

Am petrecut revelionul aici. Au fost 2 pachete: 2 nopti cu 2 cine din care una festiva 300 lei sau 4 nopti cu 3 cine din care una festiva 450 lei. Recomand pentru viitor!
A fost super fain: caldura, mancarea excelenta, diversificata si arhisuficienta, sampanie, vinuri diverse si de calitate, muzica, oameni faini.
Rezervarile le-am facut la telefon 0745 995 018 Dig Margareta.

Joi, 3 ianuarie 2013 - 13:37

roibica

Am fost pe 1 decembrie 2012 la Cabana Curmatura, pot spune ca arata foarte bine, atmosfera este superba, personalul foarte prietenos.

Un pat este 30 lei/persoana/noapte.
Un ceai este 2 lei.
Un vin fiert este 5 lei si este foarte bun.

Miercuri, 5 decembrie 2012 - 21:28

aln.vall

Eu am fost în iarna anului 2010, și am rezervat camera cu 12 locuri cu aproximativ 3-4 zile inaine, pentru weekend. Nu am avut probleme, camera a rămas rezervată și ne-am distrat excelent... O să merg din nou în această iarnă... dar... e de reținut să sun de mai multe ori inclusiv înainte de pleca de jos pentru a fi sigur de rezervare. Îmi place mult colo. Recomand cu căldură!

Vineri, 21 septembrie 2012 - 20:25

edodix

am fost 02-03.08.2012 la Curmatura..felicitari celor ce administraza cabana. mergeti cu incredere.

Vineri, 3 august 2012 - 23:07

ioanamutiu

Am fost duminica la Cabana Curmatura si mi-a placut foarte mult. Fata de cum o stiam, cabana a fost modernizata, iar mancarea buna (preturile de pe site - cazare si masa - sunt actuale). Doamna Reta (daca am inteles bine) a fost amabila si afland ca voi veni cu un grup mai mare la pranz mi-a spus ca ne gateste ce dorim (am decis sa mancam ce gasim la cabana) si ne asteapta cu mancarea calda. Voi reveni cu placere.

Marți, 12 iunie 2012 - 17:50

cretzu

Am facut rezervare ptr 21-01-2012, si nu am intampinat nici o problema, din contra, m-au intrebat in prealabil la ce ora preconizam ca ajungem, si am gasit camera incalzita. In rest, cabana arata foarte bine, fiind inca in reamenajare, atmosfera calda si primitoare, mancarea delicioasa. De mentionat ca nu mai este Florin cabanier, au revenit Vasile si Reta, spre bucuria multora dintre noi. Deci sa ii vizitam cat mai des!

Luni, 23 ianuarie 2012 - 12:29

florin75

10-11-12 ianuarie 2012, rezervarile au fost onorate. Perfect de acord cu toate regulile impuse. sper sa se mearga pe aceeasi linie. Romanii sunt un popor anomic, probabil de aici unele pareri negative. Eu unul vreau sa vin in munti, sa trag la o cabana, sa ma odihnesc, sa dorm in liniste si in siguranta, sa ma inchin si sa plec. Si daca se poate sa nu las gunoi acolo, in muntii aceia pe care ii venerez, este perfect. incercati si voi, cu siguranta puteti cobori ceea ce ati urcat acolo.

Vineri, 13 ianuarie 2012 - 12:46

crucificatorul
crucificator..

Am fost din nou in decembrie si tin sa spun ca am ramas impresionat. Cabana a fost renovata ( inca sobele sunt cam subrede.. am stat in camera de 2 si ne am cam afumat.) dararata mult mai bine. termopane etc.. si or sa fie gata si anexele. au pubele de gunoi nu mai trebuie sa-l cari pana in zarnesti. wc-uri ecologice. Din pacate au ramas fara apa dat fiind ca nu a mai plouat de mult. asa ca .. luati-va apa la voi daca nu vreti sa cumparati de la ei.

Miercuri, 11 ianuarie 2012 - 01:10

mariusfm

Pentru 1 august, rezervarile onorate fara probleme. Preturile la mancare/bautura neschimbate, insa locul in camera de 12 pers a fost 25 lei. Felicitari celor doua fete, cat si baiatului de la cabana!

Joi, 4 august 2011 - 10:11

siriso21

Eu tocmai m-am intors din Crai unde aveam rezervare la cabana Curmatura pentru sambata seara. Am facut rezervarea sambata trecuta, am sunat pentru confirmare miercuri, cabanierul m-a rugat in cazul in care voi intarzia peste ora 20 sa il sun sa ii spun, iar pe la ora 17 cand am sunat sa il anunt mi s-a spus ca nu stie nimeni nimic de rezervarea mea, ca s-ar fi schimbat intre timp cabanierul. Am fost pusa intr-o situatie destul de dificila si nu am inteles de ce rezervarile nu au fost preluate de noul cabanier, insa mi s-a spus ca nu se poate face nimic. Avand in vedere acest lucru am fost nevoiti sa coboram in Zarnesti unde am ajuns in jur de miezul noptii. Sfatul meu pentru cei ce vor sa se cazeze la aceasta cabana este sa sune insistent sa fie siguri de rezervare, eu ma gandesc chiar in fiecare zi, pentru a fi siguri ca nu se trezesc sa doarma in pom din cauza neintelegerilor intre cabanieri. Eu una asa voi face pe viitor. Oricum, mi s-a parut o lipsa totala de respect fata de turisti.

Duminică, 10 iulie 2011 - 23:02

dorel

cabanierul e ok, posibil sa depinda de fiecare situatie in parte ce si cum.

Joi, 14 aprilie 2011 - 13:46

crucificatorul
crucificator..

frumos la curmatura.. pacat ca pe an ce trece cabana arata tot mai rau.. iar actualul cabanier este cam ursuz..desi eu mereu cand am fost ne a servit cu placere.. recunosc ca e putin cam comunist cu regulile..

Luni, 25 octombrie 2010 - 13:42

eugen12

Imi pare foarte rau ca v-ati o parere asa de rea despre Florin, EU AM LUCRAT IN DEC. SI IAN. LA CABANA SI POT SA SPUN CA ESTE UN OM MINUNAT

Duminică, 10 octombrie 2010 - 11:22

dragu

mai nou de ocolit ... cabanier sictirit nu te mai lasa ca canti la chitara deloc ..nici macar ziua, le permite accesul prietenilor cu masinile pana sus la cabana ...cel mai importat lucru sunt banii pentru el... in curand cred ca o sa dispara si bariera ca sa permita accesul baietilor cu X6 ca deh aia au bani multi si ii maresc buzunarele grasului... next (chefuri cu manele si nunti) Carpati.org

Luni, 26 iulie 2010 - 01:36

dumitru.stefan
dumitru.stef..

Eu la Curmatura am mers de mai multe ori in ultimii 3 ani. Am stat de cele mai multe ori la corta in poiana ingradita a cabanei si o singura data intr-o anexa de 10 locuri. Intotdeauna m-am simtit bine si am considerat cabana si cabanierul modele de urmat.
Ultima data am fost in toamna anului trecut si cabanierul pe care il cunosteam era inca acolo, la fel si cei doi caini.
Sper ca o data cu venirea noului cabanier sa nu se schimbe atmosfera de la canaba.

Marți, 25 mai 2010 - 20:57

andra

am fost in perioada 26-27 feb 2010. ii dau dreptate lui adi in ceea ce priveste atmosfera, primitoare si nimeni care sa se uite urat la tine.
in cabana este interzisa folosirea primusului, dar daca vb cu cabanierul va da cata apa fiarta vreti ( tin neaparat sa repet ca nu s-a uitat nimeni urat la noi desi i-am deranjat de 5-6 ori pt apa fiarta ).
cateva preturi schimbate din lista de mai sus ar fi:
- omleta = 5lei (super omleta)
- piure cu cabanos = 9lei (aici sunt de acord cu zolybv, piureul este din fulgi si nu este prea stralucit...de fapt nu prea are niciun gust => parere impartasita de toti cei 7 din grup).

Vineri, 12 martie 2010 - 06:14

adi79der

Am fost weekendul 27-28 feb. 2010, 3 persoane.
E adevarat, s-a schimbat cabanierul, dar atmosfera a fost la fel de primitoare. A fost si curent de la generator, a fost si muzica la chitara, a fost si caldura. Nu se uita nimeni urat la tine, daca te porti cu bun simt. Mai mult, pe la 12 noaptea s-a stins focul din soba (din neglijenta noastra ca am uitat sa mai bagam lemne cand trebuia) si cabanierul a venit fara suparare cu jar de la ei din soba si l-a aprins. La 11 s-a dat stingerea si mi se pare un lucru normal. E cabana de munte, nu birt, mai sunt si oameni care vor sa faca trasee si se trezesc de dimineata. Nu te obliga nimeni sa te culci la 11, daca poti sta in liniste, fara sa-i deranjezi pe ceilalti, nu e nici o problema.

Miercuri, 3 martie 2010 - 01:21

vic

Super tare cabana! Cabanieri super de treaba , tuica fiarta e geniala plus 2 vitei de caini care d-abia asteapta sa fie flocaiti. Nasol cu energia electrica, dar in fine e o cabana de munte

Duminică, 7 februarie 2010 - 01:36

coco.serban

S-a schimbat situatia la cabana. E jale mare acum. Daca am ajuns de cel putin 40 x la Curmatura, dupa seara de vineri nu cred ca o sa ma mai cazez f mult timp acolo.
S-a schimbat cabanierul, acum este un "comunist", asa cum a zis el. Acest om vine de undeva din Fagaras, unde a fost cabanier timp de 20 ani.
Exista o regula noua, nu mai este curent ( sau asa a fost in ziua de vienri 5 feb) si cea mai urata este aceea ca nimeni nu mai poate canta la chitara dupa 11 seara.

Asa ca sunt trist...

Sâmbătă, 6 februarie 2010 - 17:33

varverica

Toate camerele au soba.

Joi, 6 martie 2008 - 11:04

cosminct

Totul este OK la Curmatura! Atmosfera, mancare, vin fiert...se mai poate intampla sa nimeresti cateodata si o portie de ceva mai nereusita, dar asta se poate intampla oriunde...zic io.
Singura problema e ca se fura binisor daca dormiti cu cortul in afara poienii ingradite (deh...unii poate nu au 10 lei pt. campare, sau vor sa campeze prin vecinatatea cabanei) ... eu am vazut dupa terasa cabanei, acu' vreo 2 ani, cum cainii de la stane imi trageau afara din veranda cam tot ce puteau si ciobanii tineau de 6. Asta da dresaj! Carpati.org
Dar asta nu e vina cabanierilor. Pacat, imi placea mult sa dorm cu cortul prin poienile din jurul cabanei.

Luni, 28 ianuarie 2008 - 10:18

Stiri

Jurnale

Salvamont

The lyrics that count | GetaMap.org | Maps from all over the world | ro | fr | es | de | Calculator distante | Getamovie.org | Searchromania.net
ViewWeather.com - A new way to view the weather | nl.ViewWeather.com | sv.ViewWeather.com | Patentsmania.com | Getacd.es | Design