August 2019

Muntii Postavaru

Cabana Podragu din Muntii Fagarasului

Conditii:
- 70 de locuri in paturi si la prici (cazare in corpul principal)
- Cladirea principala, cu parter si etaj, este construita din zid de piatra. La parter se afla dormitoarele, sala de mese, bucataria si grupurile sanitare. Etajul cuprinde trei dormitoare si grupurile sanitare(termopane la primul etaj)
- Apa curenta la bucatarie si la grupurile sanitare
- Nu exista chiuvete, se foloseste un izvor aflat la 50 m de cabana
- Instalatie electrica (grup electrogen propriu)
- Locuri de campare in jurul lacului (gratuit)
- Localizare: Pe malul lacului Podragu, in caldarea principala a Podragului, pe valea glaciara a Podragului, care se ramifica din valea Arpasul Mare, fiind marginita la est de Muchia Tarita si la vest de Muchia Piscul Podragului
- Acces: Dinspre orasul Victoria, pe Muchia Tarata, sau prin vale, pe la Cabana Turnuri
Altitudine: 2136 m
Pret:
- 35 lei / loc in camera cu 16-20 locuri
- 45 lei / loc in camera de 11 locuri
- 50 lei / loc in camera de 18 locuri *

* - pret actualizat.
Cabanier: Corina Iosif
Telefon: 0745 319766; 0740 041766 (dl. Opris, asociat)
Altele:
- Bere (0,5 l) - 10 lei
- Bere (1 l) - 16 lei
- Suc (1 l) - 18 lei

- Transportul alimentelor, combustibilului, lemnelor si al aproape tuturor lucrurilor de care este nevoie la cabane, se face cu ajutorul magarilor sau in rucsac
- Atentie ! Pe timp de iarna (noiembrie - mai), cabana este inchisa. Anexa de langa cabana poate fi folosita ca refugiu (conditii de bivuac)
- E-mail: corina.iosif@gmail.com
Pentru alte detalii, http://www.podragu.ro
Actualizat: Marți, 14 iulie 2015
ATENTIE!
Toate comentariile neactuale au fost eliminate!
Va rugam POSTATI NUMAI IMPRESII (pozitive sau negative) despre cabana/refugiu, dar SI ACTUALIZARI DE PRETURI, conditii, etc. COMENTARIILE CE CONTIN ACTUALIZARI SE VOR INACTIVA ULTERIOR!
Pentru ALTE DISCUTII, va rugam folositi sectiunea FORUM (dupa apelarea functiei SEARCH)! Va multumim!

deeacristea

Am stat la cabana 2 nopti in luna august 2018 si a fost destul de ok si curat.
Am trimis un mesaj ca am dori cazare (eram 2 persoane) dar nu cred ca s-a tinut cont, din ce am observat, merge pe principiul primul venit, primul servit. Oricum, cand am ajuns la cabana, undeva pe la ora 16:00, inca erau locuri suficiente si am avut de ales intre camera cu 12 paturi sau camera cu muuulte paturi (bineinteles, am ales camera cu mai putine paturi). Pe masura ce se apropia seara a devenit mult mai aglomerat.
Ideea e sa ajungi cat mai devreme sa prinzi paturi libere, in special daca sunteti si grup mai mare. Intr-adevar noi am ajuns la cabana intr-o zi de joi, deci nu era foarte aglomerat, dar deja vineri seara era plin; venise si un grup destul de mare. Aprovizionarea se face destul de greu, cu magari, de aceea preturile nu mi s-au parut neaparat mari si mancarea a fost buna.

Doamna Corina a fost foarte ok, atata timp cat respecti regulile cabanei, nimeni nu are nicio treaba. Asternuturile erau curate pe cat posibil, dar oricum e mai bine sa ai sac de dormit. Noaptea oricum e frig.
La grupurile sanitare se face curat in fiecare zi, la fel si prin cabana.

Carari cu soare!

Duminică, 17 februarie 2019 - 12:16

micomina

Am fost la cabana la mijlocul lunii august 2017.
Cabana are conditii comuniste, murdar in camera cu multe locuri, lenjerii vechi.
Preturile sunt mari zic eu: ciorba de fasole 16 lei, ciorba de vacuta 16 lei, pilaf de orez 25 lei, ou fiert 4 lei!
Totusi sa tinem cont ca transportul alimentelor si a lucrurilor se face cu magarul.
Nu m-a deranjat foarte tare nimic din cele de mai sus, e totusi o cabana la peste 2000 de m, ci atitudinea acabanierei fata de toata lumea, parca mereu cauta cearta, daca ai ceva de zis, te da afara.
In nicio o cabana nu am mai intalnit asa ceva, auzisem multe, dar credeam ca sunt povesti.
Mai mult, nu departe de cabana, cum cobori inspre lac, e 'amenajat' un loc de gunoi mareee, gunoi care provine tot de la cabana; mare mi-a fost dezamagirea Carpati.org
Pacat ca nu face nimeni nimic in privinta asta, in sec. in care traim, mare pacat pt adevaratii iubitori de munte.

Marți, 29 august 2017 - 18:58

sf_inx

Am fost pe 4 Iulie la cabana. Cand am facut rezervarea am aflat ca nu exista nici o camera cu 6 paturi, desi toate lumea intreaba de ea Carpati.org

Am dormit intr-o camera de 12 paturi (un fel de priciuri, 6 jos si 6 deasupra). A costat 45 lei de persoana. In camera alaturata (care arata mai dubios si era de mai multe persoane cred) pretul era 35 lei.

---
editat de admin dupa actualizarea informatiilor in ghid.
Multumim, mai asteptam si alte informatii!

Miercuri, 8 iulie 2015 - 11:32

bogdan.t

cand am fost la podragu acum cativa ani am plecat cu un gust incredibil de amar de acolo. Recent insa am plecat uluitor de placut surprins.o doamna amabila,foarte de treaba si cu o primire extrem de calduroasa. sper sa ramana acolo si sa nu fie cei din trecut ...

Duminică, 14 iunie 2015 - 16:43

andreis24

Proaspat intors de la Cabana Podragu,(21.09.2014-23.09.2014) foarte placut surprins, cabaniera o doamna care tine la ordine si disciplina. Parerea mea este ca orice pasionat de ture nu poate "arunca cu noroi" doar asa de dragul conversatiei. Conditiile sunt acceptabile, este frig dar d-na Corina iti poate incalzi apa, sau poti manca mancare gatita. Este evident de ce pretul este mare, avand in vedere ca e la peste 2100 de metrii si magarii cara saptamanal marfa cate 8-9 ore poate si mai mult. Sacul de dormit este obligatoriu, dupa parerea mea, iar cand vezi peisajul poate unic in Romania, uiti de toate lipsurile si grijile fie de la cabana fie de acasa. Asadar nu uitati unde sunteti si cat de greu este accesul, pentru conditii de nu stiu cate stele.
PS: gunoiul din lac si din jurul cabanei, (pe care intre noi fie vorba), tot unii dintre noi il lasam, a fost strans de un grup de copii care au adunat aprox 15-20 mc si care urmeaza a fi carat cu elicopterul. Cabana este deschisa intre 15 iunie 15 octombrie.
Poteci insorite.

Miercuri, 24 septembrie 2014 - 10:35

annatello

Update 20-22 august 2014:
Rezervari nu se fac, dar...pentru niste asociatii cu care colaboreaza, se poate. Asstfel incat, miercuri 21 aug. la ora 16, ne treccea pe o lista de asteptare in ordinea sosirii, in vederea ocuparii unui pat abia dupa ora 22, ora pana la care erau asteptati cei anuntati de respectivele asociatii (ca doar...rezervari nu se fac).
Daca esti printre cei ce vor dormi in sala de mese, asta se va intampla dupa ora 22, iar dimineata la 6.45 e trezirea ca vin la masa cei din camere. Avantaj - plecare mai devreme pe Vf.Moldoveanu.
Cabana este curata, cine este de parere contrara chiar e carcotasi.
Pat=30, prici=35, sala de mese=10 ron.
Singura sursa de incalzire - ceaiul fierbinte, care uneori il servesc doar caldut, cafeaua este de fapt ness (care e cu totul altceva - pe un hipotensiv nu-l avantajeaza).
Cabanierii nu prea sociabili (probabil ceva radacini militare), dar cu unele categorii de oameni nici nu merita sa fie.
Singurele impresii nefavorabile - preturile mari la mancare si bautura, si muntele de gunoi din spatele cabanei - mai bine ar ruga turistii sa-si care resturile in rucsac (dar probabil ar scadea profitul).
Concluzie: per total e ok, toaleta si chiuvetele din cabana fac toti banii, voi reveni cu prima ocazie.

Duminică, 24 august 2014 - 18:30

metaldaze

Informatii 2 aug 2014:
- cum s-a scris deja, nu se fac rezervari ci se merge pe regula primului venit, primului servit pentru cazarea in camere; cine nu mai prinde loc, poate dormi in sala de mese in conditii decente (se face curatenie si se aeriseste la ora 22)
- cand prognoza vremii e buna, in noaptea de sambata sunt sanse mici de a prinde cazare in camera pentru ca vin multi de vineri seara, care sambata fac traseu de creasta si se intorc seara la cabana
- e recomandat sacul de dormit; pentru dormit in sala de mese, cabanierii ofera izoprene si paturi
- dormitul in sala de mese costa 10 lei / pers
- meniul nu e prea variat: ciorba de legume sau de fasole cu afumatura 14 lei, pilaf de orez cu pui si ciuperci 20 lei, mic dejun cu 2 felii de paine, branza topita, gem si miere 9 lei
- cabanierii sunt ospitalieri
- grupurile sanitate curate

Duminică, 3 august 2014 - 22:31

danutzz83

Update:
- 40 de lei in camera mare.
- curat: si in camere (inclusiv lenjerie, paturi), si la toalete si la spalator
- d-na Corina a precizat ca nu mai tine cont de rezervari datorita multor "colegi" de-ai nostri care nu anuleaza rezervarea in caz ca nu mai reusesc s-ajunga. Partea pozitiva e ca nu lasa pe nimeni afara.

Din punctul meu de vedere: numai de bine!

Luni, 9 septembrie 2013 - 20:36

horheu

Da, pături exista chiar si la Podragu Carpati.org chiar cate doua, deci nu se sufera de frig. Important e sa fii pregatita de conditii reduse de confort, in rest e ok mai ales daca esti cat de cat obisnuita cu dormitul in cabane la munte. Nu e chiar atat de rau cum pare... frumusetea imprejurimilor te face sa uiti de lipsa conditiilor. Drum bun si vreme buna!

Sâmbătă, 3 august 2013 - 17:48

crocosmia

salut Carpati.org
eu si prietenii mei planificăm o tură prin Făgăraș și initial am hotărât să stăm la Podragu 2 nopti, dar citind ultimele mesaje încep să am dubii Carpati.org
O intrebare: paturile sunt prevazute si cu pături? In acest caz mă gândeam să duc cu mine doar lenjeria de sac de dormit -fiind mai usoară, și să nu am contact cu cearșafurile respective...

Sâmbătă, 3 august 2013 - 14:19

xoreax

Am ajuns ieri la cabana Podragu la cateva minute dupa orele 14:00. Am intrat impreuna cu colegii de tura in cabana, calcand cu grija pe podeaua umflata care scartaia infiorator.
Am fost poftiti afara de (foarte probabil) doamna cabanier care inca facea curatenie (la ora 2 dupa masa, sambata) si am fost intrebati daca dorim sa cumparam ceva. La solicitarea unui meniu, ne-a spus ca nu gateste dar ne poate oferi bere sau suc. Am cerut totusi o lista de preturi insa ne-a spus foarte sec ca ambele costa 10 RON jumatatea (0.5L). Evident, nu am primit bon fiscal.
In spatele cabanei am vazut doua gropi de gunoi pline de cutii de conserve (aici am recunoscut si "celebra" groapa de gunoi care a facut subiectul stirii "Nesimtirea la Podragu") si multe alte resturi. Pacat de peisajul din jur..
Ca si nota amuzanta, in spatele cabanei aproape ne-am speriat cand am dat nas in nas cu un magarus cu 5 picioare pe care, la plecare, l-am invitat, nebanuitor, inapoi in grajdul de langa cabana. Am fost uimit insa cand unul din colegii de tura m-a corectat, spunand ca de fapt "grajdul" e anexa cabanei unde sunt chiar paturi de dormit.
Desi impresia generala nu a fost una neaparat proasta (am avut inspiratia sa nu ramanem foarte mult), personalul cabanei ar putea incerca macar sa fie mai amabil cu turistii. Ca si exemplu as da personalul cabanei Curmatura.

Duminică, 28 iulie 2013 - 14:47

kiry

Am dormit si eu la Cabana Podragu, acum 2 saptamani am fost singur in cursul saptamnii, dar si asa a fost destul de aglomerat. Am avut si cort dar nu am vrut sa-l mai montez dupa o zi lunga, asa ca am ales cabana cu toate ca citisem parerile altora despre cabana. Conditiile sunt de refugiu, caldura nu exista, se doarme in majoritatea paturilor sacul de dormit, curatenia lasa de dorit. De galagie nu ma pot plange asa este la orice cabana, depinde de oamneii care ii intalnesti. Cand am platit am intrat in bucatarie unde era cabaniera, mi-a trecut pofta de mancat de acolo, am preferat supa mea la plic gatita pe terasa la primus. Apoi am aflat si preturile la mancare, in afara de ceai toate sunt exagerate. Nu erau afisate preturi nicaieri. Atitudinea cabanierei este cea mentionata si de altii, am vazut-o vorbind urat cu alte persoane dar si unii din angajati, pe mine personal nu m-a deranjat, stiu ca are de a face si cu multi oameni fara bun simt, insa ar trebui sa arata mai multa ospitalite.
Gunoiul insa este o mare problema(ca in multe alte locuri din Muntii Fgarasului), care pe mine m-a deranjat foarte tare. Cred ca cel mai bine ar fi sa nu mai puna cosuri de gunoi peste tot, fiecare sa-si duca deseurile cu el in rucsac, asa cum este normal ptr oricine merge pe munte. Am vazut conserve aruncate care se folosec la gatit de catre cei de la cabana. Stiu ca aceasta problema este de multi ani, dar asta nu este o scuza pentru a se arunca sacii de gunoi in jurul cabanei. Ar trebui luate masuri pentru a obliga administratorii cabanei sa duca sacii de gunoi inapoi cu magarii, nu cred ca se face mai mult gunoi decat marfa care se aduce!
Data viitoare cand voi ajunge in zona am sa dorm la cort pe malul lacului. Peisajul este extraordinar!

Miercuri, 17 iulie 2013 - 10:53

horheu

Intr-adevar la Podragu conditiile sunt de... refugiu. Focul nu se face niciodata, te incalzesti cum poti. Carpati.org Sfatul meu este sa beti cat mai mult ceai ca e doar 2 lei, e cald si parca am simtit si ceva rom in el, in orice caz destul de bun. Fiti multumiti ca puteti innopta la 2100 si ceva de metri si ca a doua zi puteti iesi pe creasta in doar 45 de minute. Conditii decente cautati in alta parte Carpati.org Locuri sunt destule, nu ramane nimeni pe afara.

Marți, 16 iulie 2013 - 13:31

jadeasp

Am dormit week-endul acesta o noapte la Podragu. Condiții cam ca intr-un refugiu, singurul (mic) avantaj fiind apa rece la robinet. În rest, în cabană e un miros de nespălat, toaletele sunt murdare iar pe cearșafuri nici nu am avut tupeu să mă așez, de altfel nu am vazut pe nimeni. Toată lumea dormea pe izopren și în sacul de dormit.

Cu cabaniera Corina am avut doar o scurtă interacțiune și mi s-a părut de treabă, alții însă povesteau că au avut probleme cu ea. În rest, personalul cabanei mi s-a părut foarte amabil și primitor. 12 lei ciorba de cartofi (acceptabilă), 10 lei berea și 25 lei mazărea.

În concluzie, dacă ai cort sau loc la refugiu nu văd nici un motiv să stai la Podragu. E doar un coteț scârbos unde te poți adăposti de ploaie dacă nu ai altă variantă. Păcat, pentru că era destul de plină cabana, cu turiști străini care făceau popas în drum spre Moldoveanu. Cred că scot destui bani încât să angajeze pe cineva să facă curat.

Marți, 9 iulie 2013 - 12:11

ibotz

Salut!
Tragedie ecologica! N-am intilnit nicaieri: cabaniera arunca gunoiul in jurul cabanei! Se "gateste" din conserve. nu se mai spala cearcafurile, peste tot o delasare de nedescris.

Miercuri, 5 septembrie 2012 - 21:33

cristiduta04
cristiduta04..

Salutare,
Am facut o tura prin Fagaras in perioada 03-05.08, cu cazare doua nopti la Podragu.
Ce pot spune...:
Tarifele la cazare, mancare si bautura sunt cele afisate. Ideea este ca tarifele sunt fabuloase (la cazare) , avand in vedere ca in toata cabana bantuie o mizerie de nedescris. Am observat o disperare din partea administratorilor de a abtine castiguri din nimic.
Pacat, zona este superba si va recomand sa mergeti dar faceti un mic efort si luati si cortul daca doriti sa dormiti linistiti pe malul lacului.

Numai bine.

Duminică, 5 august 2012 - 21:50

robinet

Nu stiu de ce sunt lasati acesti oameni sa-si faca de cap cu aceasta cabana?
Am gasit mormane de gunoi in jurul cabanei, bine ascunse de vazul lumii. Pana si in lac e plin de conserve si peturi.
Mizerie si preturi uriase. Singura cabana unde nu m-am simtit bine. peste tot se vede ca se investetste si se incearca ceva.
Este nevoie urgenta de ecologizarea zonei.

Miercuri, 25 iulie 2012 - 09:35

b.ionut

telefonul este acelasi dar nu cred ca va reusi cineva sa o prinda pentru ca semnal este intr-un singur punct. pe trepte la 1 m de balustrada. preturile sunt corecte, cu toate ca la mancare cam exagerate

Joi, 18 august 2011 - 14:29

alexandra.p

Am stat vinerea si sambata trecuta la cabana.

Legat de gunoaie, nu erau mormane peste tot cand am fost eu, erau doar intr-un singur loc, mai in spatele cabanei.

Preturile la mancare sunt corecte, si da, intr-adevar exagerate, dar le plateste doar cine are chef.

Preturile la camere nu sunt chiar asa ca in descriere. Nu stiu exact care sunt camerele de 6 locuri. Cand am ajuns eu ori erau ocupate, ori nu exista. Noi rezervasem 2 locuri si cand am ajuns ne-a aratat 3 incaperi si ne-a zis sa ne alegem.

Era asa: o camera de vreo 18 locuri (nu mai stiu exact) la parter cu 25 lei/loc, alta cu 12 locuri tot la parter si la acelasi pret, una cu 18 locuri la etajul 1 cu 35 lei/ loc si una cu 11 locuri cu 45 lei la etajul 1.

Cred ca pretul creste odata cu grosimea saltelei. Nu glumesc, chiar asta cred ca e criteriul.

Sincer cred ca am aflat care e smecheria cu cabana asta, ca si cu multe altele de altfel: Nu trebuie sa te duci sambata.

Noi am ajuns vineri pe la 16, si era liniste si pace, destul de putina lume, ne-am cazat in camera de 18 locuri de la et 1 si pana seara a mai venit doar un cuplu, deci am fost 4, chiar lux Carpati.org

Sambata s-a dus dracu toata treaba, s-a umplut camera noastra si restul camerelor, si s-a dormit si in sala de mese, pe mese, pe sub mese... Cabaniera i-a aranjat acolo si le-a dat paturi celor care nu aveau sac.

Problema a fost ca au venit oameni care aveau rezervare dar nu au mai prins loc. Deci exista mari sanse sa crezi ca ai loc rezervat si daca vii doar sambata, sa te trezesti ca de fapt nu ai.

Treaba merge in felul urmator: daca doamna a primit 30 de rezervari prin sms si mai sunt doar 15 locuri, le va ocupa pe cele 15 in ordinea in care vin cei care au rezervat, pe principiul primul venit, primul servit, ceea ce mi se pare logic, pentru ca daca nu mai ajungi, nu ai cum sa o anunti prin telefon si evident ca il serveste pe primul care vine.

Acolo nu este semnal decat intr-un punct afara si am vazut ca se prindea doar cu modele de nokia mai vechi, pe orange, probabil si cu alte telefoane dar nu stiu eu care.

Legat de cabanieri, in special doamna Corina, vreau sa spun ca a fost foarte amabila cu noi. Ne-a rugat frumos sa nu punem rucsacurile in pat, lucru care mi se pare normal pt ca asternuturile se murdaresc de la ele si acolo nu este masina de spalat...

M-a indrumat la fel de politicos cand am intrebat-o despre un traseu si sambata dimineata cand m-am intalnit cu dansa pe hol m-a luat repede afara sa-mi arate niste capre negre.

Cand am venit eu sambata de pe traseu pe la ora 16, de la cabana plecau 2 oameni mai de o seama cu cabaniera si dansa i-a rugat sa le spuna celor pe care ii intalnesc pe traseu ca la cabana nu mai sunt locuri. Deci parerea mea este ca doamna este chiar de treaba, insa cand iti vin o mie de oameni sambata seara la cabana, cand multi dintre ei sunt nesimtiti si fac galagie dupa ce lumea s-a culcat, normal ca iti mai sare mustarul.

Sfatul meu este sa nu mergeti sambata si veti fi multumiti, macar in mare...

Miercuri, 11 august 2010 - 13:47

car_men

pe 30 iulie am ajuns la aceasta cabana ; SFAT : evitati-o daca nu vreti sa va stricati drumetia . Stati la cort linga , mincati din ce aveti , dar nu intrati in ea ; in afara faptului ca este infecta (si nu exagerez cu nimic , cred ca nu a mai fost renovata de la deschidere si curatenie se face o data pe an ) cabanierii sint cei mai acrii, mai morocanosi , mai neprimitori oameni intilniti de mine in intreaga viata ; tipa la tine si iti vorbesc de parca ai fi unul dintre magarii carausi, iti vind ceva daca vor ei si la pretul si gramajul stabilit pe loc dupa cum arati, te cearta si pentru ca respiri aerul din interior (care oricum este greu respirabil , atit in dormitoare cit si in sala de mese) ; bucataria este extrem de murdara , mi-a fost scirba sa mai cer mincare dupa ce am vazut cum erau serviti cei dinainte ; iar in jurul cabanei munti de gunoaie , in putine locuri in tara am mai vazut atit de multe (gen ghetou in cartiere marginase) ; pacat pentru aceasta minunata cabana , amplasata foarte bine , construita foarte bine (piatra masiva din nefericire termopanizata in alb , mai nou fara celebrele obloane colorate)

Joi, 5 august 2010 - 11:35

renutzu

N-am dormit in cabana, am stat la cort, dar pot sa spun ca ciorba de fasole a fost delicioasa (12 lei), prieteni de-ai nostri si-au luat mazare cu carne de pui (20 lei) si niciunul nu s-a plans. Mancarea a fost buna. Berea este 10 lei.
Cat despre atitudinea cabanierei....noi am pus o intrebare si a fost extrem de amabila si nu mai stia cum sa ne explice si sa ne dea cat mai multe detalii ca sa fim pe deplin lamuriti.
Valea este plina de gunoaie....asta m-a intristat cel mai mult, mai ales ca ajungi intr-o zona care-ti taie respiratia de frumusete.

Miercuri, 21 iulie 2010 - 08:44

lonewoolf

Si eu ma numar printre cei care nu au o parere prea buna despre atitudinea celor ce se ocupa de cabana Podragu. Problema nu este cabana in sine ci modul in care esti tratat. Nu se asteapta nimeni la conditii de lux sau mancare pe gratis, Doamne fereste! Asta nu are nimic de a face totusi cu modul in care se poarta doamna Corina. Atat timp cat te porti civilizat si pui intrebari de bun simt (cum ar fi "Se poate dormi la cabana?", in sensul daca este vreun loc liber) si esti luat la misto chiar de cabaniera si de turistii prieteni sau cunoscuti cu dansa nu mi se pare in regula. E vorba de bun simt, caracter si educatie. Am fost in multe cabane din Romania, dar atitudine ca la Podragu am gasit in putine. Nu mi se pare in regula sa fie tratati toti cei care vin sa se odihneasca o noapte acolo la fel cu acei betivi care probabil ca ajung si pe la Podragu. Dar asta este doar parerea mea si fiecare poate sa creada si sa faca exact cum crede ca e mai bine. Personal, voi mai sta la Podragu doar obligat de vremea rea. Numai bine.

Duminică, 4 octombrie 2009 - 22:19

vev

Cred ca nu s-a inteles foarte bine ceea ce s-a scris aici.Ma numar printre cei nemultmiti, si doresc sa precizez nu nemultumita de preturi, desi sunt exagerate. Vorbesc de ATITUTIDE si COMPORTAMENT, intr-o cabana montana, in care din pacate dai peste insi imibitati de alcool, galagiosi si impertinenti. Este frustrant sa fii derajat in miezul noptii de grupuri galagioase, sa se tina lumina aprinsa pana spre doua dimineata..aici nu e vorba de comfort, ci de EDUCATIE! Nu fac calcule la pretul ceaiului sau al portii de ciorba, ci al educatiei si atitudinii pe care o ai in fata turistilor care stiu sa ii respecte pe altii si sa respecte natura. Numai bine!

Duminică, 4 octombrie 2009 - 10:42

ancutza

Presupun ca multele plangeri insirate aici vin din partea unor oameni de munte care cunosc intradevar care este "costul de oportunitate" al unei ciorbe de 12 lei la altitudinea de 2136 de metri:adica costul plicului la alimentara din colt+apa+ibricul+primusul(toate bineinteles carate cel mai putin 4 ore de la Balea sau cel mai mult chiar 14)+statul in vant cat sa se incalzeasca supa.Si atunci prin comparatie ce sunt 12 lei?
In plus bunul simt dicteaza: daca ajungi intro "casa"/cabana care nu este a ta nu deranjezi toata casa ci doar locul ce ti-a fost rezervat.
Sunt in asentimentul lui Edi cu privire la targul pe care nimeni nu este obligat sa il accepte.In schimb te poti caza la Balea Lac...sa ocupi toata camera pentru care platesti si sa te miri cum preturile sunt chiar mai mari desi totul vine pe cablu.
In final consider ca inainte de a judeca pe cineva sau o situatie ar trebui sa te intrebi cum te-ai descurca tu in acea situatie.Un mic exercitiu de imaginatie si de gandire.
Carari cu soare!

Sâmbătă, 3 octombrie 2009 - 22:12

vasy_me

Am trecut si eu pragul cabanei in luna august, ca punct final al primei zile de tura. Si chiar dupa 14h de mers ce am gasit acolo nu mi s-a parut ok!

Pe scurt:
- cand omul te intreaba civilizat daca e libera camera de 8 persoane (noi fiind 7), nu-i arunci intrebari de genul "ce-o sa faceti daca nu, va-ntoarceti din drum?!" (la ora 21.30)
- desi eram uzi si distrusi de efort dupa o zi infernala, primul lucru pe care l-am auzit a fost prelegerea despre cum sa-mi las pelerina in hol ca nu cumva sa ud... scandurile din camera; unui amic cu husa atasata de rucsac i-au trebuit 5 minute sa-i explice cabanierei ca n-o poate lasa afara
- ma schimb de hainele ude si ma trezesc in dedesubturi cu doamna dand buzna in camera, pesemne singurul loc unde avea semnal la telefon, fara macar o intrebare de bun simt "se poate? sunteti imbracati?"
- nu intri peste oameni in camera la ora 23 sa verifici daca cele 7 paturi au fost ocupate conform indicatiilor, desi nu mai era nicio rezervare pt celelalte 5 si nu venise nici un ratacit la acea ora

Relativ la mancare si preturi, nu poate nimeni contesta dificultatea aprovizionarii; drept pt care nu ma astept sa mi se serveasca cartofi carati cu spatele la pret de cantina; dar sa ceri 20 lei pt o mazare din conserva sau 12 lei pt o supa la plic, mi se pare cam deplasat.
Si, capac peste toate: cum sa refuzi tu, cabanier de munte, unor oameni ce am platit pentru tot, sa le incalzesti 1l de apa sa-si faca singuri o cafea? Pana n-am platit pretul ca pentru ceaiuri, n-am avut parte de privilegiul asta!

Nu cred ca se asteapta cineva la lux in mijlocul crestei, dar putina decenta si bunavointa cred ca putem pretinde, nu? Mai ales daca atitudinea grupului se inscrie in parametrii acestia.

Luni, 28 septembrie 2009 - 21:55

sprodan

edics,
Ai foarte mare dreptate in ceea ce zici, dupa o zi in care am mers aproape numai prin ploaie cabana Podragu mi s-a parut un hotel de lux, iar ciorba despre care am spus ca este foarte scumpa a fost cea mai buna mancare in momentul ala.
Parerea mea este ca daca preturile ar fi mai rezonabile ar avea mai multi clienti ceea ce ar insemna mai multi bani care pot fi investiti pentru a mai imbunatati conditiile.
Daca ceri 12 lei pe o portie de supa la care nu stiu daca adunate toate ingredientele din care a fost facuta toata supa valoreaza atat, (niste concentrat de supa, paste si probabil o bucata piept de pui) chiar daca e greu sa aprovizionezi, o sa inceapa sa "umble vorba" ca nu esti tocmai cinstit, iar turistii care tranziteaza zona te vor evita...
Cat despre profit, am inteles ca a fost luata in locatie de gestiune, si din cate am mai vazut eu pana acum, nimeni nu face asta chiar nonprofit .... iar in cele cateva luni de functionare sunt o gramada de turisti care tranziteaza zona, multi straini!

Mentionez ca aceasta este doar opinia mea; fiecare este liber sa faca si sa creada ce vrea.
Oricum, daca mai prind o zi cu ploaie, eu o sa ma opresc din nou la cabana, dar daca e vreme buna o sa ma gandesc de doua ori inainte de a intra.

Joi, 10 septembrie 2009 - 12:48

edics

Citesc si ma minunez, nu contest calitatea serviciilor, nici macar amabilitatea oamenilor, insa contest inversunarea cu care se ridica acuzatii si inversunarea prin care se cer servicii de calitate ridicata. Luati Podragu asa cum e nimeni nu obliga pe nimeni sa accepte un serviciu ,indiferent de calitatea lui nicaieri.
Pe scurt nu e obligatoriu sa mananci ,dormi sau macar sa treci pragul cabanei, din moment ce ai facut-o inseamna ca ai discernamant si ca targul care ti se propune iti convine.

Sa nu uitam ca Podragu functioneaza doar cateva luni pe an, despre profit nu cred ca este vorba, si sa nu uitam ca gunoiul nu ajunge singur..tot de turisti e carat acolo sus... hai sa nu mai hulim si sa ne bucuram de un acoperis asa rau si prost cum e.

Miercuri, 9 septembrie 2009 - 21:57

sprodan

Tocmai am revenit din Fagaras, si dupa o noapte la Cabana Podragu pot sa va impartaesc si impresiile mele:
ciorba de legume(mai mult orez)/supa de pui (cam fara pui, mai mult paste fainoase) - 12 ron
mazare scazuta - 20 ron (incredibil pretul)
ceai 2 ron .... singurul pret rezonabil
bere 12 ron (nu am indraznit sa intreb ce fel de bere )
Un pat in camerele de jos 25 ron, foarte multa umezeala si destul de frig, hainele lasate agatate de marginea patului mai rau s-au umezit..

sa mai spun si ca la preturile astea nu aveau decat o tava pe care puteai sa iei ceaiurile si care a trebuit sa o cerem de la alti clienti...

recunosc ca nu este usor sa aprovizionezi cabana, dar pentru o lingura de fiertura de orez si "legume" sau pentru o lingura de fiertura de paste cu doua bucati de piept de pui cat unghia de la degetul mic sa ceri 12 ron este bataie de joc.
probabil ca 12 ron costa toate ingredientele pentru supa preparata intr-o zi...
Se profita prea mult de oboseala si disperarea oamenilor care ajung acolo ... Sa va mai spun ca la Capra am dat 5 ron pe o supa de pui de 1000 de ori mai buna

Miercuri, 2 septembrie 2009 - 17:31

vev

Perfect adevarat, Lonewoolf! Ni s-a spus sa nu ne punem rucsacii in pat, cand ne-am cazat...de parca am fi facut acest lucru, iar apoi a fost un du-te vino in camera toata noaptea. E foarte trist ca se intampla asta, te astepti sa gasesti liniste si oameni de calitate, dar asteptarile noastre sunt de cele mai multe ori inselate. Pe langa lac, era plin de mizerie, ambalaje, peturi si multe altele.Iar nimeni nu face nimic concret. E si mai trist ca foarte multi turisti straini vin in muntii noastri si pleaca si ei cu acelasi gust amar dupa astfel de experiente. Numai bine!!

Luni, 24 august 2009 - 15:20

lonewoolf

Ai dreptate vev! Cabaniera de la Podragu se poarta foarte strict atunci cand ajungi dar se pare ca uita sa faca "ordine" si atunci cand altii fac galagie. Din pacate lucrurile astea se intampla din ce in ce mai des la mai multe cabane. Poate solutia este sa mergem in muntii din alte tari, pt ca vad ca in ai nostri nu mai avem loc de manelisti si pantofari. Drumuri bune!

Luni, 24 august 2009 - 14:55

vev

Buna ziua! Tocmai ne-am intors din Muntii Fagaras, traseul Victoria-Muchia Taretei-Cabana Podragu-Vistea-Vf. MOldoveanu. Doresc sa fac niste observatii privind Cabana Podragu, la care am fost cazati sambata noapte. A fost o noapte groaznica!!! Citisem inainte comentariile carpatistilor privind aceasta cabana, deoarece era prima data cand urma sa dormim aici. Am rezervat locurile la cabana telefonic, prin sms la nr asociatului, asa cum este precizat pe site-ul cabanei. Cand am ajuns la cabana si am spus de rezervare habar nu aveau, desi precizasem clar numele in mesajul trimis. Cazarea a fost 25 Ron intr-o camera total neprimitoare,tin sa precizez ca am dormit in numeroase cabane si refugii, si nu doresc cazare de lux la o cabana montana, dar paturile erau pline de gauri, preturile nu erau afisate nicaieri. Oricum preturile, fie la cafea, ceai, mancare sunt fff mari!!!Cand iti permiti sa ceri atat de mult pt serviciile oferite, astepti sa primesti ceva decent in schimb. Multi turisti cazati la cabana, polonezi, cehi, nemti. La ora 22 eram in pat, deoarece urma sa plecam f devreme in traseu a doua zi, dar in camera a fost f multa galagie. Au fost turisti care au sosit destul de tarziu la cabana, nu aceasta este problema dar cand veneau in camera faceau mult zgomot, netinand seama ca ceilalti dormeau. La 12, 17 a sosit cel mai galagios grup, au fost adusi in camera, si au vorbit, ras, pana cand le-am spus ca nu stiu sa se poarte si ii deranjeaza pe ceilalti. In jur de ora 1 se calmasera, dar pe la 2 unul dintre ei a inceput sa vomite, deoarece bause, se pare, si i se facuse rau. s-au trezit tovarasii lui, l-au scos din camera, din nou galagie si nervi. La 6, 30 ne-am trezit, facut bagajul, si plecat urgent din minunata camera. Din pacate, Cabana Podragu nu are nimic care sa imi ramana in suflet ca o amintire placuta. Pacat de amplasarea intr-o zona superba, pacat ca gasim pe munte fel de fel de mitocani care ar trebui sa ramana undeva in zonele in care se fac gratare si se asculta manele...Numai bine tuturor!!

Luni, 24 august 2009 - 12:24

lonewoolf

dorubv, era vorba de atitudinea cabanierei, normal ca acele camere nu trebuie udate si ca fiecare trebuie sa le gaseasca curate. Nu asta am spus eu...ci ca deranjeaza o anumita atitudine, un anumit stil...dar, ma rog..., fiecare cu parerea lui.

Miercuri, 12 august 2009 - 22:57

cosmin09

mie sincer nu mi se pare normal sa se ceara 2 lei pe o "cana" de 50 ml. de ceai pe care de multe ori o primesti mai mult rece decat calda. mi se par extraordinar de exagerate preturile mai ales ca mancarea aia se cara cu magarii, animale care nu cer prea mult de mancare si mai ales nu cer bani! daca stai sa te gandesti si la malaesti tot cu magarii se aduce mancarea si preturile nu sunt asa.....so....preturi nejustificat de mari!

Miercuri, 12 august 2009 - 09:37

dorubv

Mda...diferenta dintre Podragu si Balea este, de doar, o linie de telecabina (care functioneaza si iarna!) si o "mica" sosea iar preturile...ar fi justificate daca ar fi si de 5 ori mai mari ca in Balea.

Ca o diversiune: ceai la Babele = 3 lei, unde gazul vine pe conducta nu pe magar in butelie.

E cat se poate de normal ca si cel care vine in urma noastra sa gaseasca camerele uscate nu umede!

Marți, 11 august 2009 - 23:42

lonewoolf

Am fost pe 6 august 2009 la aceasta cabana. Se practica niste preturi incredibile... sunt mai mari, la mancare, ca la Bilea!!!!! Deci:
-cazare: 25 lei/pers la dormitor
-35 lei/pers la camera de doua locuri
-supa sau ciorba de tomate: 10 lei
-unt: 2 lei ( la Bilea era 1,5 lei)
-gem: 2 lei
-branza: 2 lei
-ochiuri: 8 lei/2 buc. (la Bilea erau 3 lei/2 buc.)
Probabil cabaniera profita de amplasarea excelenta a cabanei fata de creasta si isi permite sa aiba asemenea preturi. Totusi, lasand la o parte preturile, nu inteleg de ce ii lipseste bunul simt. A ajuns sa spuna turistilor si unde sa-si puna rucsacii in camera, iar pe cei care veneau uzi de pe traseu ii punea efectiv sa se dezbrace in holul cabanei pt a nu uda camerele!!!

Luni, 10 august 2009 - 20:52

cosmin09

Din cate am inteles cazarea e 25 ron/pat se poade dormi in sala de mese cu 10 ron conditia este ca locurile sa fie toate ocupate
berea 12 ron ceai 2 ron mancare de pilaf 15 ron
sincer mi se par extraordinar de exagerate preturile astea

Sâmbătă, 8 august 2009 - 19:14

dorubv

Cristi, cred ca nu te-ai simtit tocmai bine in situatia sus mentionata dar hai sa privim si din partea cealalta.

Multi pleaca in traseu dimineata devreme, 5-6, ceea ce inseamna ca la aceea ora cabanierul/cabaniera trebuie sa fie deja trezita. Urmeaza o zi grea iar pana la 22:30 sunt deja 16-17 ore de munca. (plus inca 1-2 pana se termina curatenia in sala de mese si bucatarie).

La fel de contrariati puteati fi si in situatia in care la ora 22 cand a-ti sosit vi se raspundea ca bucataria este inchisa...dar niciodata nu vom fi multumiti.

Sunt turisti care la ora 18-19 deja dorm de mult ceea ce face din ora 22:30 una destul de inaintata pentru o cabana de creasta.

Asta nu scuza cu nimic faptul ca nu sunt afisate preturi si nici nu trebuie sa ne repezim estimand faptul ca s-ar fi cerut un pret foarte mare pe dormitul in sala de mese. Din ce am vazut fiecare a dat cat a vrut dupa o noapte dormita in sala de mese.

Preturile nu ar trebui comentate pentru ca si in oras intalnim aceleasi practici iar aici distribuitorii iti bat zilnic in usa...

Hai sa dam jos din mana noastra aceste pietre!

Sa auzim de bine!

Marți, 11 noiembrie 2008 - 09:14

vintila

Informatii din iulie 2008

Ocoliti pe cat se poate de mult aceasta cabana... de ce?

Pai...... 1 bere ursus - 10 ron (adica 100.000 de aia vechi) + 1 mazare cu cabanos (nu chiar asa de mult cabanos - servita intr-un castron de tabla si fara paine) mai face inca 15 ron + 2 ceaiuri inca 4 ron + la 30 de min dupa ce ne*a vandut 12 ceaiuri + 1 mazare si 5 beri (aproximativ 90 de lei) vine ospitaliera cabaniera si ne anunta ca trebui sa faca curat (adica hai tata ca noi avem treaba nu stam dupa cheful turistilor....ce beti berea aia asa linistit... mai vioi ca noi trebui sa facem curat - ce-i drept era ora 22.30 (dar totusi nu este asa de tarziu). Si uite cam asa ti se taie cheful de orice cazare la Podragu.

Nu au afisat nici un pret nici pentru mancare nici pentru cazare - probabil ca pretul se face atunci dupa fata omului.

Singurul lucru bunicel ar fi acela ca in momentul in care am vrut sa ne cazam la cabana si nu mai erau locuri au fost dispusi sa ne lase sa dormim in sala de mese dar avand corturile la noi am refuzat politicos aceasta oferta ( nu vreau sa ma gandesc cat ne-ar fi costat cazarea in sala de mese tinand cont de preturile de mai sus)

Pacat de zona care arata minunat.

Cortul si mancarea din rucsac raman cea mai buna combinatie in cazul Cabanei Podragu.

Cabana ar trebui sa isi schimbe numele in "Hai sa jecmanim turistii SRL" Carpati.org

Inchei citand un clasic in viataCarpati.org(valentin_c): " Omul sfinteste locul" - aici nu este cazul.

Luni, 21 iulie 2008 - 09:43

mugur_m

atentie iarna anexa este troienita malul de zapada care se strange acopera in totalitate anexa
asa ca ori va luati cortu ori deschideti cabana