Skin Classic Skin White Skin Black & Whilte Skin Default Adauga la Favorite (In contul carpati.org)
Cautare:

Doneaza

Calendar

August 2017
LMMJVSD
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Septembrie 2017
LMMJVSD
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Online

Vremea
Varful Podul Calului
Muntii Buzaului

Reduceri

Voluntar in Carpati - 2016

Homepage

Lista de discutii
#24  Inapoi 1 2 Inainte

Trebuie sa te autentifici pentru a putea adauga un topic

  Forum Altele Cu trenul spre munte (24)
 
ionescuadrian
ionescuadria..
Cort de expeditie
 
Pretul unui bilet de la Bucuresti la Turnu Rosu este 32.5 lei, daca este cumparat cu o luna inainte. La aceasta valoare prin cumparare in sistem "online" putem adauga o reducere de cinci la suta.

Anul trecut, dupa ce am trecut de manastire, la iesirea de pe marcajul de pe curba de nivel, la izvoarele din padure, m-am intalnit cu un pui de urs. Am avut noroc ca era singur, fara mama ursoaica. Vedeam pentru prima data (la trei metri) un urs in Fagaras.


Luni, 19 iunie 2017 - 20:57

vestale
vestale

 
Adica cam asa ceva: http://www.carpati.org/trasee_muntii/fagarasului-18/


Luni, 19 iunie 2017 - 17:18

midan
midan
Rucsac
 
Exista in site-ul asta o sectiune numita "Ghid". Ín alte vremuri, oamenii mai scriau la rubrica trasee sau la cabana comentarii referitoare la acces, dupa cum era cazul.


Luni, 19 iunie 2017 - 17:10

nano
nano

 
Cred ca ar fi util sa scriem pe grupe de munti si pe mijloace de transport!
Ceva de genul:
Cele mai interesante trasee din muntii ... se pot aborda cu:
Trenul de la statia...
Cu microbuzul de la statia ...
Cu automobilul personal lasat la km ... pe drumul ...


Luni, 19 iunie 2017 - 13:45

vestale
vestale

 
In general informatii legate de transport/nr de la "rechini" si alternative se mai gasesc in ghid pe la comentarii.
Si cred ca e mai bine asa, desi motorul de cautare functioneaza destul de bine.


Luni, 19 iunie 2017 - 11:04

florinbalan
florinbalan
Rucsac
 
Cred ca ar fi mai bine sa creati un topic nou. Despre mijloace de transport alternative, eventual, caci sa fim seriosi, mersul trenurilor e usor de folosit.


Luni, 19 iunie 2017 - 10:25

cristi.iliescu
cristi.ilies..
Busola
 
Și mie mi s-ar părea util să scriem despre mijloacele de transport care ne aduc mai aproape de intrarea în traseu. Un plus față de orarii pe care îi găsește fiecare pe paginile transportatorilor ar fi dacă am menționa că trenul cutare întârzie de obicei și nu prinzi legătura și ce soluții îți rămân în astfel de situații.

Sunt persoane care au informații despre transportatorii de ocazie dintr-o anumită zonă, au numere de telefon, cunosc tarifele practicate etc.

Ce părere aveți, deturnăm topicul? Carpati.org


Luni, 19 iunie 2017 - 09:56

nano
nano

 
Cu petitiile nu rezolvam nimic! Eu de aici am aflat ca se poate ajunge cu trenul la Turnu Rosu! Pentru mine, care nu am masina, este mai greu sa ajung la inceperea traseului. Cand ajung pe traseu ma descurc cumva, mai incet, mai batraneste o scot la capat cumva!


Duminică, 18 iunie 2017 - 14:49

medias
medias

 
@ nano

Subiectul a fost deschis doar pentru lansarea unei petitii nicidecum pentru altceva Carpati.org
Mesaj modificat de autor!

Duminică, 18 iunie 2017 - 13:47

nano
nano

 
Daca este deschis acest topic cred ca ar fi util sa fie scris aici, din experienta fiecaruia, cum ajungem la inceputul diferitelor trasee cu trenul.
Tot la fel, cred ca ar trebui sa stim de unde si pana unde putem lua autobuzele. Nu stiu daca pentru autobuze ar fi bine sa deschidem un topic separat


Sâmbătă, 17 iunie 2017 - 22:53

mihaitzateo
mihaitzateo
Coarda
 
Pe Valea Prahovei trenul te lasa chiar la marcaj si la altitudinea de 900 -1000 metri (exemplu Busteni, Sinaia,Azuga, Predeal).
Si sunt alte conditii de calatorie.
E o diferenta sa te lase trenul la vreo 20km de inceputul marcajului la 300m altitudine.


Miercuri, 7 iunie 2017 - 15:22

ionescuadrian
ionescuadria..
Cort de expeditie
 
Exista legaturi Sibiu-Porumbacu

https://bilete.cfrcalatori.ro/vanzare/rute_.aspx?keyimt=dtm=09-06-2017&p=Sibiu&d=Poru
mbacu&ora=00&cautavans=0&lng=ro

Evident ca nu te lasa in marcaj si trebuie sa cauti o ocazie. Ultima oara cand am fost pe acolo am gasit un tractor forestier cu remorca. Carpati.org

Cred ca exista si persoane care s-au "specializat" pentru a le da ajutor celor care vor sa ajunga din Porumbacu la marcajul spre cabana Negoiu, de exemplu.

Anul trecut am avut impresia ca exista chiar drum spre cabana Negoiu. Am vazut ATV-uri in spatele cabanei Negoiu.


Miercuri, 7 iunie 2017 - 13:25

mihaitzateo
mihaitzateo
Coarda
 
Cristian, exista anumite variante cu care poti sa iei biletul mai ieftin la IR de 6 dimineata.
Daca stai undeva langa metrou, poti prinde respectivul IR.
Exista un card de reducere pentru tren, care iti permite sa iei biletul la 75% din pret (incluzand locul) si costa 100 de ron pe an.
Ajungi cu mai bine de o ora mai devreme la Busteni sau la Sinaia sau la Brasov ,daca de acolo vrei sa pleci in tura.
Daca vrei sa pleci din Timisul de Sus, nu opreste acolo.


Revenind la topic, a fost un incident neplacut la CFR, e adevarat,dar , de obicei nu se intampla.
Eu am lucrat la Sibiu cateva luni acum 2 ani si mergeam foarte des pe Bucuresti-Brasov-Sibiu si invers si nu mi s-a intamplat vreodata sa imi fie dat un bilet intr-un vagon care nu exista.
Si nici nu s-a intamplat ca locul de mi s-a dat sa ii mai fie dat si altcuiva.

Muntomani din Bucuresti ar trebui sa fie fericiti ca exista tren care te lasa practic pe munte (Busteni, Sinaia, Predeal, Timisul de Sus sunt pe munte).

Din Sibiu,de exemplu, daca vrei sa ajungi la Porumbacul de sus sa mergi prin zona sau la Breaza Brasov sau la Sambata de Sus, exista numai varianta "masina personala" sau taxi (foarte scump).

Cei cu autocarele nu prea binevoiesc sa opreasca in Porumbacul de Jos sau Voila etc.


Miercuri, 7 iunie 2017 - 12:04

iosif_cristian_andrei
iosif_cristi..

 
e păcat că asta pare singurul loc în comun...cei care circulă de o viață întreagă cu personalul ăla de 6.23 sau se întorc seara obosiți de pe munte, cred că își dau seama cât de important e cu ce ajungi pe munte...iar aici nu vorbim de companii private...ci de un serviciu al statului...are foarte mare legătură cu muntele...e trist să observ că nu contează...


Miercuri, 7 iunie 2017 - 10:04

medias
medias

 
"... munte, Muntii Fagaras, creasta Fagarasului..."

Acestea sunt singurele cuvinte în raport cu pagina.
Sunt la cafea adminii, de obicei mult mai aprigi.


Miercuri, 7 iunie 2017 - 09:54

yo6ial
yo6ial
Coarda
 
Cândva, sistemul și infrastructura feroviară țineau de siguranța națională.
Acuma...n-au de ce să mai țină. Transporturile se efectuează de către companii private pe infrastructura rutieră care, chiar de smiorcăie unii de gropi, este infinit mai vastă și mai confortabilă decât sistemul feroviar învechit.
Da, sunt de acord că transporți 100kT de marfă cu mult mai ieftin și mai rapid pe calea ferată dar... e mult mai comod cu TIR-ul. 1000 dacă e necesar, mai multe drumuri. Comoditatea antreprenorială.
CFR-ul a rămas un schelet de pe care mai ciugulesc și leii și ciorile. Puns intended.

Soluții ar fi. Re-naționalizarea CFR. Dar când guvernele vând marile întreprinderi (privatizează) ca să aibă cu ce plăti pensii și bilete gratis la studenți...
Mă uit adesea, în Brașov, la cum au dispărut Ius, Hidromecanica, Fartec, Cibo, Steagu, Roman... Înlocuite cu Supermarket-uri, pe ici, pe colo. Ceva ge genul s-a dorit și cu CFR doar că era prea mare.

Și nu o mai dați cu alte țări. Să știți că și alții fură cât pot din orice instituție subvenționată sau deținută integral de stat. Banii proștilor (plătitorii de taxe) sunt prea mulți să nu tenteze.
E o chestiune ce ține de nivelul uman nu de guvernare, pentru că guvernarea este doar o reflexie a poporului și a apucăturilor sale.

Vezi dacă un autobuz al RATB rămâne ne... pixelat de călători chiar adus de nou, din Franța, la mâna a 13a. Nici transportatorii privați nu intră pe piața română cu autocare prea răsărite. Știu și ei că pasagerii abia așteaptă să-și declare sentimentele cu pixul sau brișca pe tapițerie. Vezi Codreanu.
Sunt sigur că ar putea cumpăra o flotă de autocare de lux pentru curse București-Brașov-Sibiu--Cluj-Mureș. Dar ar rămâne fără capace în prima săptămână și nu de la gropi Carpati.org


Marți, 6 iunie 2017 - 23:55

ionescuadrian
ionescuadria..
Cort de expeditie
 
@iosif_cristi.. "eu nu văd altă rezolvare a problemei decât intrarea în grevă generală"

Nu cred ca ce spui are legatura cu specificul carpati.org.

Eu m-am simtit foarte bine in trenurile pline de studenti. Din punctul asta de vedere, este o treaba foarta buna. Din nefericire, sunt si persoane care vor instabilitate. Este curios de stiut de ce in pana in decembrie 2016 trenurile goale ale CFR-ului nu prea aveau intarzieri, iar acum intarzierile au cam devenit regula. Sa fie persoane care se tem de ceva si vor cu orice pret ca in Romania sa nu existe normalitate, sa nu existe dezvoltare.

Pe creasta Fagarasului exista acum un raport aiurea intre turistii romani si cei straini. SPER ca anul acesta sa se schimbe, iar in aceasta ecuatie gratuitatile si preturile mici de la CFR sunt foarte importante.


Marți, 6 iunie 2017 - 23:37

iosif_cristian_andrei
iosif_cristi..

 
este normal să nu se mai pomenească nimic de rezistența stradală. asta nu înseamnă că nu a fost extrem de importantă. a schimbat mult mentalul colectiv. energia aceea nu s-a dus pe apa sâmbetei. suntem o democrație încă prea tânără și neexperimentată.
ba da, cfr-ul trebuie să răspundă. sigur că guvernul actual neglijează cfr-ul, nimic de zis, doar că cfr-ul oferă contra cost un serviciu și el e responsabil de ce oferă,nu guvernul. nu e vorba doar de o eroare. ceea ce apare în știre este doar vârful aisbergului. cei care călătoresc des nu trenul nu cred că nu-mi pot da dreptate. știu că salariile din cfr sunt foarte proaste. am vorbit cu mulți controlori, care preiau toții nervii călătorilor (și credeți-mă că au ce prelua) și le-am spus, că eu nu văd altă rezolvare a problemei decât intrarea în grevă generală. blocarea în totalitate a transportului feroviar de călători. situația la care s-a ajuns în momentul de față nu mai poate continua.
Mesaj modificat de autor!

Marți, 6 iunie 2017 - 22:15

ionescuadrian
ionescuadria..
Cort de expeditie
 
Sunt aspecte si aspecte.

Un bilet de tren luat in avans poate fi mult mai ieftin.

Daca as pleca maine din Bucuresti Nord spre Turnu Rosu pentru Muntii Fagaras, biletul m-ar costa aproape 80 de lei, daca il cumpar in avans pot sa scad din pretul initial si 44 de lei.

Azi pentru un bilet valabil pe 6 iulie biletul costa 35 de lei, in loc de 80 de lei.

Pentru studentii la zi biletele de tren sunt gratis.
Mesaj modificat de autor!

Marți, 6 iunie 2017 - 18:57

mihaitzateo
mihaitzateo
Coarda
 
E o problema modul in care guvernul actual neglijeaza CFRul.
Da, s-a intamplat o eroare, dar nu cred ca trebuie sa sarim sa atacam CFRul.
Salariile la CFR sunt foarte proaste.
Daca luam ca exemplu Franta sau Germania, acolo caile ferate sunt sponsorizate de stat.
Asa ar trebui sa fie si la noi,ca tot tara UE suntem.


Marți, 6 iunie 2017 - 16:00

Afisari: 662


#24  Inapoi 1 2 Inainte

Adauga un mesaj in topic






Trebuie sa te autentifici pentru a putea adauga un mesaj

 


 
0,0648 secunde

GetaMap.org | Maps from all over the world | ro | fr | es | de | Calculator distante
ViewWeather.com - A new way to view the weather | nl.ViewWeather.com | sv.ViewWeather.com
Regulament carpati.org
© copyright (2004 - 2017) www.carpati.org